quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:53 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Precies dat dus.![]()
Wij hebben het heerlijk gehad in het bos vanmorgen. T en S hebben al heel fijn geknutseld met de blaadjes die ze in het bos vonden en nu liggen ze lekker te slapen.Welke verf heb je ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Chanty, mocht het zo zijn!
Een voorzichtige gefeliciteerd ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Rijstebuiltje op 11-10-2015 17:07:20 ]Wir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Welke verf heb je ?!
En Chanty, mocht het zo zijn!
Een voorzichtige gefeliciteerd ..Action kinderverf. Geen idee overigens of opeten een probleem zou zijn, maar ik zit er toch met mijn neus bovenop, vandaar dat ik me niet in de 'ingrediënten' heb verdiept.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Jaaa leuk! Wel eerst ff op vakantiequote:Op zondag 11 oktober 2015 21:16 schreef BlueEyes het volgende:
JM echt als ik eerdaags weer in het Noorden ben en jij en ik hebben beide tijd en ruimte 'moet' ik jullie leuke jochie echt weer eens zien hoor!![]()
En je spoiler![]()
Trouwens, cool shirtquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:36 schreef JufMariska het volgende:
Ghehehe Razz!
En ChantyToitoitoi!
Om te bewijzen dat onze smurf echt niet altijd lacht maar ook een prachtig pruilbekkie kan trekken:
https://instagram.com/p/8sVpT8HEsN/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |