abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 oktober 2015 @ 16:53:21 #126
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_156761903
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 13:53 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Precies dat dus. O+

Wij hebben het heerlijk gehad in het bos vanmorgen. T en S hebben al heel fijn geknutseld met de blaadjes die ze in het bos vonden en nu liggen ze lekker te slapen. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke verf heb je ?! :)

En Chanty :o, mocht het zo zijn!
Een voorzichtige gefeliciteerd ..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Rijstebuiltje op 11-10-2015 17:07:20 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_156762333
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 16:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Welke verf heb je ?! :)

En Chanty :o, mocht het zo zijn!
Een voorzichtige gefeliciteerd ..

SPOILER
Action kinderverf. Geen idee overigens of opeten een probleem zou zijn, maar ik zit er toch met mijn neus bovenop, vandaar dat ik me niet in de 'ingrediënten' heb verdiept.

SPOILER
  zondag 11 oktober 2015 @ 17:46:02 #128
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156763035
Fijn dat hij vooruit gaat rijst :* hopelijk mag hij snel weer naar huis
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_156765929
Rijst, heftig wel allemaal dit zeg :*

Wow chanty :o :) Ben benieuwd naar het vervolg :D

Ik kom me hier melden met een kersverse dreumes :o Geen baby meer :'( Een dreumes is ook leuk toch, toch :{ ;)
Gistee boerenkool stamppot voor het eerst gehad. Krijsen van de krampjes gisteravond. Bij een jaar kan dat toch? Zuurkool ging w perfect.

Hij is doodop van zijn feestje met opas en omas, zelfgemaakte appeltaart zonder suiker (oma gaf hem vervolgens rivella :') en had lange vingers mee, vinden ze zo lekker ;( ), die taart ging er heerlijk in. Leuke cadeautjes, niet te gek, oa een wereldwinkel kiepwagen van hout O+ wel vanaf 3 jaar :+ maar geen kleine onderdelen en onder begeleiding kan best. Bij het uit eten gaan (chinees) was het klaar met blij zijn... Nu aan de borst in slaap. Mijn lieve jongetje die geen baby meer is :'( De tijd gaat zoveel sneller met kinderen! Hij was een paar weken geleden toch geboren... 8)7
pi_156765957
Hilmo gefeliciteerd met je dreumesje O+
Klinkt heerlijk hoe je dag was, met je grote kleine jongetje!
  zondag 11 oktober 2015 @ 20:15:31 #131
52229 Chanty
pi_156765972
Hilmo gefeliciteerd *O* En dreumessen zijn harstikke leuk O+
pi_156766038
Gefeliciteerd Hilmo *O* en welkom! Oh en dreumesjes zijn stiekem nòg leuker dan baby's ;)
S. 2014
J. 2016
pi_156766061
Hilmo welkom & gefeliciteerd! *O*
Dreumesjes zijn zo leuk O+
pi_156767946
Gefeliciteerd & welkom Hilmo!

Wij waren vandaag op 2 verjaardagen met een lief en vrolijk dreumesje O+ 1x familie (met lieve hond) en 1x vrienden, met huis vol voor hem onbekenden. Hij stal alle harten (vooral met z'n zwaais en hoera-handen-omhoog *O* ), heeft de meest exotische hapjes geproefd en was heel goed te pas! Net om 20.30 kapotmoe in bed gelegd.

En huisgedoe (hebben jullie dat hier meegekregen eigenlijk..?)
SPOILER
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_156768003
JM echt als ik eerdaags weer in het Noorden ben en jij en ik hebben beide tijd en ruimte 'moet' ik jullie leuke jochie echt weer eens zien hoor! O+

En je spoiler *O* O+
pi_156768075
Hilmo gefeliciteerd met je dreumesje. *O* Klinkt als een geslaagd feestje (met uitzondering van de Rivella dan ;) )

Boerenkool is wel heftig voedsel inderdaad. Het zou goed kunnen dat zijn darmpjes het simpelweg nog niet aankunnen.

JM supernieuws in je spoiler. *O* Zo te lezen hebben jullie vandaag een superdag gehad.
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:20:04 #137
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156768126
JM, wat super! ^O^
pi_156768833
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:16 schreef BlueEyes het volgende:
JM echt als ik eerdaags weer in het Noorden ben en jij en ik hebben beide tijd en ruimte 'moet' ik jullie leuke jochie echt weer eens zien hoor! O+

En je spoiler *O* O+
Jaaa leuk! Wel eerst ff op vakantie :)

En tnx y'all!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:57:31 #139
52229 Chanty
pi_156769555
JM wat een gedoe maar fijn dat het hoe dan ook goed komt *O*
pi_156772071
Welkom Hilmo! De volgende dreumes :D

Chanty!!! :D :D :D

Fazz, haha, bijna :D

Hihi het vertelverhaal van Razz :D

Nikki, jouw tweetal is ook zo schattig. Hier ook naar het bos geweest en geknutseld. Alleen Js sliep :P

Rijst, wat fijn dat er vooruitgang is :*

JM, superfijn! Dat wordt een huisje!

Verder gaat het hier wel oké. Js zit zichzelf een beetje in de weg, want hij wilt alles doen wat zijn broer doet. Hij is vooral ontzettend geïrriteerd dat hij nog niet los kan staan of kan los lopen.
Ook begint z'n slaappatroon 's nachts redelijk dramatisch te worden. We zitten nu al 2 weken op 4x per nacht een uur.... Hopelijk hoort het bij z'n sprongetje :')
Nu lijkt t alsof ik alleen maar klaag, maar het is zo'n heerlijk knuffelig, schattig boefje O+
pi_156772749
Chanty *O*

Rijst, :*

JM, wat fijn!!
pi_156776455
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 12:36 schreef JufMariska het volgende:
Ghehehe Razz!
En Chanty :D Toitoitoi!

Om te bewijzen dat onze smurf echt niet altijd lacht maar ook een prachtig pruilbekkie kan trekken:
https://instagram.com/p/8sVpT8HEsN/
Trouwens, cool shirt ;)
pi_156776465
Welkom Hilmo! En gefeliciteerd.
Chanty :D Ik duim voor morgen, streepje!
Wat fijn dat Rijst dat het vooruit gaat, ik blijf duimen hoor.
Dat klinkt als een fijne ochtend in het bos Nikki. En leuke foto's!
JM, yeah voor de spoiler!

Gisterenmiddag hadden we een feestje met wat kleine kindjes, wat heerlijk om B daar tussen te zien rennen. Hij vond het heerlijk. Klom bij wildvreemden op schoot, at knakworstjes, tomaatjes en broodjes en bleef maar rennen en lachen.

Ook bij ons wat huis issues in de spoiler

SPOILER
pi_156777022
Kan mij voorstellen dat het een moeilijk besluit is exode.

Zeg zit er een sprong oid rond de 14 maanden?Ik weet dat ik niet mag klagen hoor ( zeker in vergelijk met bijv Chanty) maar saar komt tegenwoordig standaard rond 4/5 uur voor een fles.. dat heeft ze al bijna een jaar niet gedaan.... ze heeft dan ook echt honger! En dat terwijl ze rond 8 uur echt vol naar bed gaat...
We hebben al geprobeerd haar later op bed te leggen maar dat helpt ook niet...
S. 2014
J. 2016
pi_156777516
GM Boaz zit nu in een sprong volgens de app dus kan goed!

JM stom van die lening zeg.. fijn dat je ouders willen helpen!

Rijst vooruitgang voor je man *O*

Chanty :o :o :o X 1000 :D
super tof en gewoon op eigen kracht!

Hier druk! Vooral met genieten in het weekend x 1000 van Boaz de bulldozer :')
Van de week weer naar cb .. ben benieuwd :')

Latrr meer als ik weer achter een pc zit!
  maandag 12 oktober 2015 @ 11:16:17 #146
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156777576
Loj, dat zijn heftige nachten :*

Is er ook een sprong oid rond 24 mnd? }:|
pi_156777783
Sorry de app gaat maar tot 84 weken dus daar heb ik geen antwoord op :X
  maandag 12 oktober 2015 @ 11:32:33 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_156777811
Fazz, wat een heerlijke ventje heb je! Hoe ging de run? Superstoer man! _O_

Zelfs met pruillipje is L nog om op te eten Mariska! ;) En wat fijn van het huis! Eindelijk doorpakken! *O*

Heerlijke bostaferelen bij Nikki! Ik verheug me daar nu al op! Volgend jaar samen paddestoelen zoeken in het bos O+

Rijst, wat fijn dat het zo goed gaat allemaal. Ik hoop dat hij gewoon weer helemaal de oude wordt!

Exode, vervelend dat je je droom niet kan betalen. Zijn er wel compromissen te sluiten?
disclaimer
  maandag 12 oktober 2015 @ 11:33:22 #149
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156777822
Damnit :P. Het is grotendeels frustratie volgens mij, maar het lijkt alsof ik hem er niet echt mee kan helpen -O-.
pi_156777972
Wanneer komen die laatste reutel kiezen eigenlijk zo'n beetje? Wij hebben de laatste paar dagen ook prutnachten :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')