Nee, is gewoon dicht.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:33 schreef Xa1pt het volgende:
NWS / Ziekelijke pedo-lover Dijkhof blokkeert wet tegen kinderverkrachting
Kan de TT gewijzigd worden in een iets objectievere weergave?
Komt het ietwat te dichtbij, kinderbruidjes en een mohammed die gaarne zijn lul in een meisje van negen jaren oud stak (Aïcha)?quote:
Het is een belangrijk onderwerp maar het is bekend dat sommigen liever niet zien dat kindbruiden en sex met kinderen ter discussie gesteld worden.quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
Was gewoon een kuttopic wat je ook nog zelf om zeep ging helpen.
Mijn standpunt is duidelijk: Dijkhoff, immigranten met een bepaalde achtergrond en jij weigeren stelling te nemen tegen sex met meisjes van 13 jaar oud. Ik beticht jou niet van pedofiele praktijken, jij vergoejelijkt ze. Mede door mijn topic te verwijderen maak je dat duidelijk.quote:Op zondag 18 oktober 2015 01:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je beticht mij en andere users ook van pedo-praktijken.
Dan houdt het snel op.
Nee, hij vergoeilijkt ze niet. Flikker eens op met je kutposts.quote:Op zondag 18 oktober 2015 01:42 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Mijn standpunt is duidelijk: Dijkhoff, immigranten met een bepaalde achtergrond en jij weigeren stelling te nemen tegen sex met meisjes van 13 jaar oud. Ik beticht jou niet van pedofiele praktijken, jij vergoejelijkt ze. Mede door mijn topic te verwijderen maak je dat duidelijk.
Het is niet verboden, maar topics openen om het topics openen is vaak nogal een matig showtje.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is het echt nodig / gewenst dat een user over elk negatief bericht over vluchtelingen een topic opent?
Gedaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:26 schreef Elfletterig het volgende:
Dit topic: NWS / Asielzoekers misbruiken schoonmaakster 10 dagen lang
is een vervolg op: NWS / Asielzoekers misbruiken schoonmaakster 10 dagen lang
.... en zou dus moeten worden gereekst.
Dit soort gedrag tolereert men niet in NWS hopelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Elfletterig. Derhalve post niet gelezen.
uiteraard niet. Ook de post van elfletterig met de melding dat een mod ernaar mag kijken én jouw melding dat je hier hebt gereageerd zijn verwijderd trouwens. Ook dát is namelijk volledig offtopic, dus ook daar het verzoek dergelijk commentaar achterwege te latenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit soort gedrag tolereert men niet in NWS hopelijk.
De originele bron is NASA met hun Mars rover.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:04 schreef Specularium het volgende:
Omdat de originele bron een UFO-blogger is die denkt dat hij iets ziet.
Open dan met een normale bron een topic.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:29 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
De originele bron is NASA met hun Mars rover.
Maar omdat iemand het gevonden heeft die een wat dubieuze dingen geloofd is het niet meer nieuwswaardig.
Hij was nou eenmaal de persoon die de foto gevonden had en dan verdien je de credits nou eenmaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Open dan met een normale bron een topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |