Hieruit begrijp ik dat jij het niet zorgelijk vindt dat er meisjes van 13 hier naartoe komen om geneukt te worden door een asielzoeker van 58 die meent dat zulks zijn recht is. :/quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:45 schreef Dven het volgende:
Leuk. Weer een user die het over niets anders kan hebben dan moslims, azielzoekers, islam en soortgelijke zaken.
Het is niet normaal dat de overheid en politiek meewerken aan kindhuwelijken en sex met kinderen faciliteren. Daar past geen genuanceerde TT bij.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:46 schreef Falco het volgende:
Dit topic kan wel op slot. Probeer het eens nogmaals op een normalere manier, oke?
Wel voor mensen die een leven hebben en niet de hele dag vage sites afgrazen op zoek naar zelfbevredigende artikeltjes over moslims, vluchtelingen en asielzoekers. Mensen met, bijvoorbeeld, een baan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:49 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het is niet normaal dat de overheid en politiek meewerken aan kindhuwelijken en sex met kinderen faciliteren. Daar past geen genuanceerde TT bij.
Want?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:54 schreef ShiaImamHussain het volgende:
Het gaat hier niet om kinderen.
Die slachtofferrol helpt het meisje van 12 niet bij een kerel van 40 die haar zwanger maakt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:45 schreef Dven het volgende:
Leuk. Weer een user die het over niets anders kan hebben dan moslims, azielzoekers, islam en soortgelijke zaken.
Op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wel voor mensen die een leven hebben en niet de hele dag vage sites afgrazen op zoek naar zelfbevredigende artikeltjes over moslims, vluchtelingen en asielzoekers. Mensen met, bijvoorbeeld, een baan.
Daar had Dijkhoff moeten staan maar ik was te snel met het drukken op het invoer knopje. Meerdere mensen vinden de TT niet goed, misschien wil een moderator enigszins nuanceren tot : Pedofielenvriend Dijkhoff blokkeert wet tegen kinderverkrachting¨. Dat zou beter zijn.quote:
Vanwege een missende ¨f¨?quote:Waarom sluit je OP niet aan op je TT?
Er staat een link naar de bron.quote:Waarom staat er geen nieuws of info in je OP, maar alleen suggestief geschreeuw?
Mijn bericht heeft betrekking op nieuws.quote:Waar gaat dit over? Wat doet dit in NWS? Schop dit naar TRU.
Lees de eerste zin. En koop een Van Dale en zoek op: 'bijvoorbeeld'.quote:
Nee, niet vanwege een missende f. Vanwege het feit dat er mensen zijn die geen idee hebben waar je het over hebt. Wie is Dijkhoff? Waarom sluit je OP dan nog steeds niet aan? Ik zie nergens Dijkhoff staan in de OP. Of iets over een wet. Als je een topic opent geef je in de OP een volledige opsomming van he punten en ga je niet lopen verwijzen. Zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:59 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Daar had Dijkhoff moeten staan maar ik was te snel met het drukken op het invoer knopje. Meerdere mensen vinden de TT niet goed, misschien wil een moderator enigszins nuanceren tot : Pedofielenvriend Dijkhoff blokkeert wet tegen kinderverkrachting¨. Dat zou beter zijn.
[..]
Vanwege een missende ¨f¨?
[..]
Er staat een link naar de bron.
[..]
Mijn bericht heeft betrekking op nieuws.
Je geeft hier dus aan dat je sex met kinderen niet bezwaarlijk vindt, slechts de mensen die hierover aan de bel trekken. Lekker figuur ben jij.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wel voor mensen die een leven hebben en niet de hele dag vage sites afgrazen op zoek naar zelfbevredigende artikeltjes over moslims, vluchtelingen en asielzoekers. Mensen met, bijvoorbeeld, een baan.
De OP is een samenvatting van een nieuwsbericht. Verwijzingen naar de bron waar ook het volledige verhaal te lezen is zijn bijgevoegd, reeds in de OP.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, niet vanwege een missende f. Vanwege het feit dat er mensen zijn die geen idee hebben waar je het over hebt. Wie is Dijkhoff? Waarom sluit je OP dan nog steeds niet aan? Ik zie nergens Dijkhoff staan in de OP. Of iets over een wet. Als je een topic opent geef je in de OP een volledige opsomming van he punten en ga je niet lopen verwijzen. Zo werkt het niet.
Sorry, wat? Ik heb helemaal geen inhoudelijk standpunt tegeven. Ik geef aan dat je topic gewoon bagger is, omdat ik, bijvoorbeeld, geen idee heb, waar je het over hebt omdat je geen informatie geeft, uitgedoofde schemerlamp. Wat ben jij voor hysterische idioot om gelijk mensen in dat soort hoekjes te drukken, randdebiel?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:04 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Je geeft hier dus aan dat je sex met kinderen niet bezwaarlijk vindt, slechts de mensen die hierover aan de bel trekken. Lekker figuur ben jij.
Sorry, ik wist niet dat je boos werd zo via internet enzo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Lees de eerste zin. En koop een Van Dale en zoek op: 'bijvoorbeeld'.
Je opent geen topics met verwijzingen. Je opent topics met informatie. Lees de FAQ!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:06 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
De OP is een samenvatting van een nieuwsbericht. Verwijzingen naar de bron waar ook het volledige verhaal te lezen is zijn bijgevoegd, reeds in de OP.
Heerlijk antwoord. Zoals eerder aangegeven zijn alle bronnen in de OP gegeven. Ter duiding heb ik een samenvatting gemaakt. Het geheel heb ik hier gepost. Simpel toch?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry, wat? Ik heb helemaal geen inhoudelijk standpunt tegeven. Ik geef aan dat je topic gewoon bagger is, omdat ik, bijvoorbeeld, geen idee heb, waar je het over hebt omdat je geen informatie geeft, uitgedoofde schemerlamp. Wat ben jij voor hysterische idioot om gelijk mensen in dat soort hoekjes te drukken, randdebiel?
Lol, iedereen weet waar het over gaat maar omdat het hier de islam betreft probeer je de aandacht af te leiden van de pedomohammedaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:45 schreef Dven het volgende:
Nee. dat is nog steeds stigmatiserend.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:17 schreef RolandArthur het volgende:
Dit laat overigens onverlet dat de TT onjuist is. Mogelijk wil een mod deze aanpassen naar het meer genuanceerde ¨Pedofielenvriend Dijkhoff blokkeert wet tegen kinderverkrachting¨?
Alvast vriendelijk bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |