abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156907803
Beste mensen,

Met dank aan Geenstijl blijft er druk staan op het uiterst dubieuze beleid om kinderhuwelijken en nog veel erger, sex met minderjarige kinderen niet af te straffen. In Oostenrijk was het al verboden om het feit aan te dragen dat mohammed een kind had geneukt, zie wat er gebeurde met Elizabeth Sabaditsch-Wolff.

Op onnavolgbare wijze blijven bestuurders kinderverkrachting toestaan, en dan specifiek voor henzelf en hen die zij een warm hart toedragen zoals de mohammedanen en Demmink.

Wanneer houdt dit eens op? Wanneer wordt de wet nu eens gehandhaafd?
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:45:01 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156907902
Leuk. Weer een user die het over niets anders kan hebben dan moslims, azielzoekers, islam en soortgelijke zaken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:45:33 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156907923
En gelukkig geen suggestieve TT en OP. NWS-waardig. Top.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:46:36 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156907968
Dit topic kan wel op slot. Probeer het eens nogmaals op een normalere manier, oke?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_156907994
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:45 schreef Dven het volgende:
Leuk. Weer een user die het over niets anders kan hebben dan moslims, azielzoekers, islam en soortgelijke zaken.
Hieruit begrijp ik dat jij het niet zorgelijk vindt dat er meisjes van 13 hier naartoe komen om geneukt te worden door een asielzoeker van 58 die meent dat zulks zijn recht is. :/
pi_156908073
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:46 schreef Falco het volgende:
Dit topic kan wel op slot. Probeer het eens nogmaals op een normalere manier, oke?
Het is niet normaal dat de overheid en politiek meewerken aan kindhuwelijken en sex met kinderen faciliteren. Daar past geen genuanceerde TT bij.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:53:28 #8
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_156908172
Wie is Dijkhof? Waarom sluit je OP niet aan op je TT? Waarom staat er geen nieuws of info in je OP, maar alleen suggestief geschreeuw? Waar gaat dit over? Wat doet dit in NWS? Schop dit naar TRU.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_156908201
Het gaat hier niet om kinderen.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:54:42 #10
66444 Lord_Vetinari
pi_156908205
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:49 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Het is niet normaal dat de overheid en politiek meewerken aan kindhuwelijken en sex met kinderen faciliteren. Daar past geen genuanceerde TT bij.
Wel voor mensen die een leven hebben en niet de hele dag vage sites afgrazen op zoek naar zelfbevredigende artikeltjes over moslims, vluchtelingen en asielzoekers. Mensen met, bijvoorbeeld, een baan.
pi_156908265
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:54 schreef ShiaImamHussain het volgende:
Het gaat hier niet om kinderen.
Want?
pi_156908277
quote:
Die slachtofferrol helpt het meisje van 12 niet bij een kerel van 40 die haar zwanger maakt.
pi_156908341
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wel voor mensen die een leven hebben en niet de hele dag vage sites afgrazen op zoek naar zelfbevredigende artikeltjes over moslims, vluchtelingen en asielzoekers. Mensen met, bijvoorbeeld, een baan.
Op zaterdagavond?
pi_156908376
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wie is Dijkhof?
Daar had Dijkhoff moeten staan maar ik was te snel met het drukken op het invoer knopje. Meerdere mensen vinden de TT niet goed, misschien wil een moderator enigszins nuanceren tot : Pedofielenvriend Dijkhoff blokkeert wet tegen kinderverkrachting¨. Dat zou beter zijn.
quote:
Waarom sluit je OP niet aan op je TT?
Vanwege een missende ¨f¨?
quote:
Waarom staat er geen nieuws of info in je OP, maar alleen suggestief geschreeuw?
Er staat een link naar de bron.
quote:
Waar gaat dit over? Wat doet dit in NWS? Schop dit naar TRU.
Mijn bericht heeft betrekking op nieuws.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:00:49 #15
66444 Lord_Vetinari
pi_156908396
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Op zaterdagavond?
Lees de eerste zin. En koop een Van Dale en zoek op: 'bijvoorbeeld'.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:03:23 #16
66444 Lord_Vetinari
pi_156908487
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:59 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Daar had Dijkhoff moeten staan maar ik was te snel met het drukken op het invoer knopje. Meerdere mensen vinden de TT niet goed, misschien wil een moderator enigszins nuanceren tot : Pedofielenvriend Dijkhoff blokkeert wet tegen kinderverkrachting¨. Dat zou beter zijn.

[..]

Vanwege een missende ¨f¨?

[..]

Er staat een link naar de bron.

[..]

Mijn bericht heeft betrekking op nieuws.
Nee, niet vanwege een missende f. Vanwege het feit dat er mensen zijn die geen idee hebben waar je het over hebt. Wie is Dijkhoff? Waarom sluit je OP dan nog steeds niet aan? Ik zie nergens Dijkhoff staan in de OP. Of iets over een wet. Als je een topic opent geef je in de OP een volledige opsomming van he punten en ga je niet lopen verwijzen. Zo werkt het niet.
pi_156908509
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je geeft hier dus aan dat je sex met kinderen niet bezwaarlijk vindt, slechts de mensen die hierover aan de bel trekken. Lekker figuur ben jij.
pi_156908566
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, niet vanwege een missende f. Vanwege het feit dat er mensen zijn die geen idee hebben waar je het over hebt. Wie is Dijkhoff? Waarom sluit je OP dan nog steeds niet aan? Ik zie nergens Dijkhoff staan in de OP. Of iets over een wet. Als je een topic opent geef je in de OP een volledige opsomming van he punten en ga je niet lopen verwijzen. Zo werkt het niet.
De OP is een samenvatting van een nieuwsbericht. Verwijzingen naar de bron waar ook het volledige verhaal te lezen is zijn bijgevoegd, reeds in de OP.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:09:00 #19
66444 Lord_Vetinari
pi_156908622
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:04 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Je geeft hier dus aan dat je sex met kinderen niet bezwaarlijk vindt, slechts de mensen die hierover aan de bel trekken. Lekker figuur ben jij.
Sorry, wat? Ik heb helemaal geen inhoudelijk standpunt tegeven. Ik geef aan dat je topic gewoon bagger is, omdat ik, bijvoorbeeld, geen idee heb, waar je het over hebt omdat je geen informatie geeft, uitgedoofde schemerlamp. Wat ben jij voor hysterische idioot om gelijk mensen in dat soort hoekjes te drukken, randdebiel?
pi_156908653
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Lees de eerste zin. En koop een Van Dale en zoek op: 'bijvoorbeeld'.
Sorry, ik wist niet dat je boos werd zo via internet enzo.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:10:13 #21
66444 Lord_Vetinari
pi_156908664
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:06 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

De OP is een samenvatting van een nieuwsbericht. Verwijzingen naar de bron waar ook het volledige verhaal te lezen is zijn bijgevoegd, reeds in de OP.
Je opent geen topics met verwijzingen. Je opent topics met informatie. Lees de FAQ!
pi_156908747
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Sorry, wat? Ik heb helemaal geen inhoudelijk standpunt tegeven. Ik geef aan dat je topic gewoon bagger is, omdat ik, bijvoorbeeld, geen idee heb, waar je het over hebt omdat je geen informatie geeft, uitgedoofde schemerlamp. Wat ben jij voor hysterische idioot om gelijk mensen in dat soort hoekjes te drukken, randdebiel?
Heerlijk antwoord. Zoals eerder aangegeven zijn alle bronnen in de OP gegeven. Ter duiding heb ik een samenvatting gemaakt. Het geheel heb ik hier gepost. Simpel toch?

Het spijt mij dat jij geen idee hebt. Niet iedereen kan begrijpend lezen maar afgaande op reacties van andere forumbezoekers was mijn boodschap duidelijk genoeg en val jij helaas buiten de boot, qua cognitieve vermogens.

En dan jouw argumentatie: ¨uitgedoofde schemerlamp. Wat ben jij voor hysterische idioot¨ Werkelijk een pareltje.

[ Bericht 0% gewijzigd door RolandArthur op 17-10-2015 22:19:02 ]
pi_156908871
Dit laat overigens onverlet dat de TT onjuist is. Mogelijk wil een mod deze aanpassen naar het meer genuanceerde ¨Pedofielenvriend Dijkhoff blokkeert wet tegen kinderverkrachting¨?

Alvast vriendelijk bedankt.
pi_156908914
quote:
Lol, iedereen weet waar het over gaat maar omdat het hier de islam betreft probeer je de aandacht af te leiden van de pedomohammedaan.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_156908961
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:17 schreef RolandArthur het volgende:
Dit laat overigens onverlet dat de TT onjuist is. Mogelijk wil een mod deze aanpassen naar het meer genuanceerde ¨Pedofielenvriend Dijkhoff blokkeert wet tegen kinderverkrachting¨?

Alvast vriendelijk bedankt.
Nee. dat is nog steeds stigmatiserend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')