Je ontkomt niet aan een beetje speculatie. Dat gebeurd ook in andere topics die over heel andere onderwerpen gaan. Dat is mens eigen denk ik. En dat vind ik ook niet zo erg. Het moet geen overhand krijgen of een detectiveverhaal worden. Daar moeten we een middenweg in vinden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind het lekker speculeren wat voor vreselijks iemand is overkomen ook een beetje een pervers gezelschapsspelletje.
En het heeft geen moer met NWS te maken als het niet gaat over nieuws. Let wel: het onderwerp is natuurlijk nieuws, maar wat in het topic gebeurt is dat niet.
Vervelend zeg... een mod mag ook nooit ff offline zijnquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:48 schreef DonJames het volgende:
Op het antwoord van Frutsel wacht ik overigens nog steeds.
ja, maar het gebruikte voorbeeld is niet echt goedquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jij vindt dit "serieus erop ingaan"?
quote:[..]
Terwijl de klacht overduidelijk was dat slechts de reacties op onzinposts worden weggemod, en niet de onzinposts zelf?
quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
het ligt er aan hoe je het brengt he
Je wilt niet inzien dat het dat allang aan het worden is, met hun "Ja, dan moet je google maar weten te gebruiken, wij weten dat wel, en daarom weten wij wie haar ouders zijn en daar zit de reden van de verdwijning waarschijnlijk, maar we zeggen niets, want de ouders wilden niets in de media"quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je ontkomt niet aan een beetje speculatie. Dat gebeurd ook in andere topics die over heel andere onderwerpen gaan. Dat is mens eigen denk ik. En dat vind ik ook niet zo erg. Het moet geen overhand krijgen of een detectiveverhaal worden. Daar moeten we een middenweg in vinden.
Maar men lijkt altijd maar te denken dat we maar één kant van het verhaal wegmodden of er niets mee doen wat gewoon onzin is.
Ik denk dat dat een gevoel is... aangezien we toch meer hebben gemod dan menig persoon zou denken. Bepaalde opmerkingen gaan ook gewoon weg, er worden notes gezet en wie weet worden er ook wel DM's gestuurd. En uiteindelijk vallen daar dan ook beslissingen op.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wilt niet inzien dat het dat allang aan het worden is, met hun "Ja, dan moet je google maar weten te gebruiken, wij weten dat wel, en daarom weten wij wie haar ouders zijn en daar zit de reden van de verdwijning waarschijnlijk, maar we zeggen niets, want de ouders wilden niets in de media"
Echt.... Het is of totale nonsens, of ze hebben ver voorbij fatsoen zitten spitten.
Maar als het dat laatste is dan geeft het ook geen pas hier wel iedere keer van die opmerkingen te posten met als excuus dat het zonder bronvermelding is omdat de ouders niets in de media wilden.
het loopt prima, het zou beter lopen als er niet zo agressief op elkaar gereageerd zou wordenquote:Op dinsdag 10 november 2015 12:02 schreef DonJames het volgende:
Ik heb het gevoel dat het topic ontspoort, en ik heb het gevoel dat dat mede te danken is aan de moderatie. Dat gevoel hebben jullie niet weg kunnen nemen.
Doe ermee wat je wil, ik hoef hier verder ook geen reactie meer op.
en houdt mevrouw Leandra zich zo aan de feiten ?quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een gevoel is... aangezien we toch meer hebben gemod dan menig persoon zou denken. Bepaalde opmerkingen gaan ook gewoon weg, er worden notes gezet en wie weet worden er ook wel DM's gestuurd. En uiteindelijk vallen daar dan ook beslissingen op.
Maar er moet wel ruimte kunnen zijn voor enige speculatie. Het moet bijvoorbeeld niet zo zijn dat omdat het Stacy of Ootje zijn dat die ruimte er niet kan zijn. Daarnaast geef ik je voor een groot deel gelijk dat het geen "hun" moet worden en daarom schreef ik ook "het is nog open". Dat wil niet zeggen dat het zo blijft of dat die users ongestoord door kunnen blijven gaan.
Nogmaals: Het moet geen detectiveverhaal worden, zeker geen Cluedo, zoals Sp3c al eerder zei, users moeten het wel bij de feiten houden.
En ik neem aan dat Stacey, Ootje of wie dan ook dit ook duidelijk in hun oren knopen.
Ik heb niet het idee dat er eenzijdig wordt gemodereerd en met een beetje speculatie kan ik ook prima leven, maar het detective spelen vind ik wel storend. En dan vooral een tweetal aspecten daarvan:quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je ontkomt niet aan een beetje speculatie. Dat gebeurd ook in andere topics die over heel andere onderwerpen gaan. Dat is mens eigen denk ik. En dat vind ik ook niet zo erg. Het moet geen overhand krijgen of een detectiveverhaal worden. Daar moeten we een middenweg in vinden.
Maar men lijkt altijd maar te denken dat we maar één kant van het verhaal wegmodden of er niets mee doen wat gewoon onzin is.
Heeft niets met modjes paaien te maken. Jullie reageren op elkaar. Geldt net zo goed voor jou als voor anderen. Dit soort posts voegt ook niets toe. Je kan ook ff kijken waarom ze zo reageren. Het werkt twee kanten op. Maar de kern blijft: er is ruimte voor speculatie, maar ga d'r geen detectiveverhaal of cluedo verhaal van maken met wat er allemaal zou kunnen. Die waarschuwing hebben we nu vaker gegeven.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en houdt mevrouw Leandra zich zo aan de feiten ?
gespeculeer en gezwam in de ruimte
en hier maar komen zuigen & klagen en modjes paaien
post van
Leandra
Ik krijg het vermoeden dat de wildlife organisatie als de dood is dat ze weer jarenlang negatieve pers zullen krijgen omdat er een buitenlander omgekomen is, en ze de bodem voor een zelfmoordactie maar vast leggen.
Maar het is allang een detectivespel geworden voor 'bepaalde users'. Misselijk gedoe.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heeft niets met modjes paaien te maken. Jullie reageren op elkaar. Geldt net zo goed voor jou als voor anderen. Dit soort posts voegt ook niets toe. Je kan ook ff kijken waarom ze zo reageren. Het werkt twee kanten op. Maar de kern blijft: er is ruimte voor speculatie, maar ga d'r geen detectiveverhaal of cluedo verhaal van maken met wat er allemaal zou kunnen. Die waarschuwing hebben we nu vaker gegeven.
Je bent wel heel zielig als een post uit het eerste topic, een paar uur na het bekend worden van de verdwijning, en na de mededeling van de Wildlife organisatie van Oeganda over mogelijke mental issues en nota bene met een duidelijk "ik vermoed" erin, als vergelijkingsmateriaal aandraagt voor alles wat jij/jullie de 10 (!) dagen daarna nog hebben lopen spuien.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en houdt mevrouw Leandra zich zo aan de feiten ?
gespeculeer en gezwam in de ruimte
en hier maar komen zuigen & klagen en modjes paaien
post van
Leandra
Ik krijg het vermoeden dat de wildlife organisatie als de dood is dat ze weer jarenlang negatieve pers zullen krijgen omdat er een buitenlander omgekomen is, en ze de bodem voor een zelfmoordactie maar vast leggen.
meisje, mental issues (stond er trouwens iets anders ) stond gewoon in artikel en jij haalt het steeds weer naar bovenquote:
Wat haal ik telkens weer naar boven?quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:38 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
meisje, mental issues (stond er trouwens iets anders ) stond gewoon in artikel en jij haalt het steeds weer naar boven
-normaal reageren-quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat haal ik telkens weer naar boven?
Ja het bekende cluedoclubje is helemaal terug. Mijn enige reactie in het topic is verwijderd. Een mooi moment om te ontvolgenquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het is allang een detectivespel geworden voor 'bepaalde users'. Misselijk gedoe.
Hoef je niet in het topic zelf te melden.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:39 schreef Rivalo het volgende:
NWS / Arme kindjes worden bang van het Sinterklaasjournaal
Meuk.
Waarom zo lastig doen?quote:Op woensdag 11 november 2015 23:04 schreef FredvZ het volgende:
Op de vraag "Zijn hier nog mods", is het antwoord dus ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |