twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 21:46:48Paris; Explosion in brasserie near Stade de France; at least 1 person wounded (via @iTele) reageer retweet
twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 21:51:10Parijs: Explosies bij Stade de France, minimaal 1 gewonde. Heftige schietpartij bij Place de la République, situatie onduidelijk. reageer retweet
twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 21:51:54BREAKING: #Paris: At least 7 people wounded after heavy shootout near Place de la République reageer retweet
quote:Bij een schietpartij in een restaurant in de Franse hoofdstad Parijs zijn vrijdag meerdere doden gevallen.
Dat melden Franse media vrijdag.
Een man met een kalasjnikov zou op bezoekers van het restaurant, nabij Place de la République, hebben geschoten.
Dit bericht wordt aangevuld.
Blanke mensen doen dat een stuk beter inderdaad. Die nemen meer en jongere slachtoffers mee.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:57 schreef Roland_Deschain het volgende:
Laat me raden, een lichtgetinte dader?
![]()
Linkse rakker gespot.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Blanke mensen doen dat een stuk beter inderdaad. Die nemen meer en jongere slachtoffers mee.
AK-47 gebruikt.twitter:pbtchaleffs twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:00:31More dead in #Paris streets at a restaurant, somebody opened #fire with an #AK47... https://t.co/18S5qgk8jU reageer retweet
Daar hebben ze dan ook arrestatieteams voor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:11 schreef Starm het volgende:
[..]
Wordt het helemaal leuk, Nederlandse politie is tegen dit soort dingen niet opgewassen
Daar heb ik persoonlijk weinig vertrouwen inquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan ook arrestatieteams voor.
Dat zal vast gegronde redenen hebben.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:13 schreef Starm het volgende:
[..]
Daar heb ik persoonlijk weinig vertrouwen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |