abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:26:08 #1
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156601246
Tijdlijnen Sabia-Khalid, Sylvie-Rafaël en Khalid-, onder de spoiler, opklikken, of bekijken in vorige delen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sylvie.
2013: 6 december, de scheiding tussen Rafaël en Sylvie is officieel.
2015: 9 juni, Het Pr-bedrijf van Touriya Haoud is failliet. Touriya: Niemand wilde zaken met mij doen, omdat ik door Sylvie's valse beschuldigingen negatief in de publiciteit kwam. Mensen zagen me als een onbetrouwbaar kreng.
2015: 30 juli, Sylvie Meis zou gehele voogdij van Damián naar zich toe trekken? Rafaël: Ik wil graag bij dezen duidelijk maken dat het overleg omtrent het gezamenlijke voogdijschap op een respectvolle en begripvolle manier verloopt.
2015: Relatie van mei-augustus, Momo: Het is uit. Ik heb zelf een eind aan onze relatie gemaakt.
2015: 2 september, Sylvie wordt de stem van de nieuwe Holiday on ice show. "Zij willen mijn stem, ze willen mij als verteller om het publiek door de avond te begeleiden. Het is een prachtig liefdesverhaal."

Sylvie Meis en goede vriend Andre Borchers bij een bloemenkiosk in Hamburg. ,,Flowers are like silent friends and we do need lots of those right?''.



Sabia-Rafaël
2013: 8 april, Rafaël van der Vaart en Sabia Engizek hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafaël en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alster, Hamburg.
2013: 22 oktober, Rafaël maakt bekend dat Sabia zwanger is.
2013: 6 december, Rafaël en Sabia laten weten dat hun dochtertje na een zwangerschap van 19 weken stilgeboren is.
2015: 26 maart, Sabia en haar 19-jarige dochter Katharina zijn een band met elkaar aan het opbouwen.
2015: 26 mei, In Duitsland weten ze het zeker, Sabia en Rafaël trouwen deze zomer. In Spanje, Cadiz, Chiclana de la Frontera in Andalusië. Dat is waar de ouders van Rafaël ook getrouwd zijn en waar opa en oma wonen.
2015: 15 juni, Rafaël van der Vaart heeft zich officieel verbonden aan de Spaanse promovendus Real Betis. Bij de club uit Sevilla heeft Rafaël een contract voor drie seizoenen getekend.
2015: 7 juli, Uit elkaar? Oom van Rafaël: Het is jammer, maar het klopt. Het is naar voor ze, maar het is de waarheid, wat de reden is, dat weet ik niet. We vonden Sabia wel aardiger dan Sylvie, ze was socialer. Helaas is het niet gelukt.
2015: 16 juli, Sabia was bij de gynaecoloog, Standort Winterhude in Hamburg. Sabia: ''Wat er ook gebeurt, ik ga met Rafaël''.
2015: 22 juli, 'Sabia Engizek: Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
2015: 26 juli, Vader Ramon bij de villa, kwam spullen ophalen. Ook Rafaël's BMW, waarin Sabia regelmatig rijdt.
Vader Ramon: ''Ze zijn al 2 maanden uit elkaar. Het komt niet meer goed. Ik betwijfel zelfs of ze wel echt zwanger is. Rafaël helpt niet mee met de verhuizing, hij wilt Sabia niet meer zien, mijn vrouw ook niet. En ik ben zeer blij met de breuk.''
2015: 28 juli. Oom Rafaël: ''De kale huur van de villa is 6.300 euro per maand. Dat kan Sabia nooit in haar eentje betalen.
2015: 12 augustus. Sabia: "Ja, het is over en uit. Dit is besloten in een telefoongesprek."

Rafaël
2015: 15 juni, Rafaël woont in Sevilla, Spanje.
2015: EK in Frankrijk, start 10 juni 2016, Rafaël: Ik heb grote ambities. Ik wil terugkeren in Oranje. Ik ben nog maar 32.
2015: 4 augustus, Sevilla. Rafaël ging tijdens training door zijn rechterenkel. Zijn herstel gaat zes weken duren.
2015: 21 september, Sabia zwanger? Rafaël wil weten waar hij aan toe is en eist van Sabia medisch bewijs.
2015: 24 september, Rafaël is hersteld van de enkelblessure en na zijn debuut vandaag een hamstringblessure opgelopen.
2015: 2 oktober, Sevilla, Rafael:,,Ik ben hier heel gelukkig en ben hier helemaal niet eenzaam''.

Rafaël was net hersteld van een enkelblessure en na zijn debuut donderdag 24 september een hamstring-blessure opgelopen. Trainen en spelen kan hij dus niet. Zijn avonden vult hij in het uitgaansleven Sevilla.



Sabia
2015: 22 juli, 'Sabia Engizek: Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
(Rond 25 april zwanger. Een zwangerschap duurt gemiddeld 9 maanden plus een week. Sabia-kindje-30 januari 2016?)
2015: 26 augustus, vader Mehmet Engizek. ,,Ik ben geschokt over wat er de laatste maanden allemaal gebeurd is. Ik denk niet dat Sabia haar zwangerschap faket. De situatie maakt me wel ziek."
2015: 2 september, Daamin (4) voetbalt bij SC Victoria Hamburg. Damián van der Vaart (9) is al langer speler bij deze club.
2015: 4 september, Sabia wil meedoen met de Duitse Big Brother, ze was te laat met aanmelding, de casting was al rond.
2015:Sabia ontvangt 2.600 kinderalimentatie. Geen betaalde baan. Villahuur 6.300, huurcontract loopt t/m 1 oktober 2015.
2015: 25 september, Sabia Engizek zou in gesprek zijn met een producent voor een reallifesoap op de Nederlandse televisie.
2015: 27 september, Sabia loopt mee in de modeshow van Light & Stars Charity Dinner Show, Grand Elysée Hotel Hamburg.
2015: 28 september, tweet Sabia: Bitte nutzen Sie das Gehirn, nicht nur den Ständer. Danke


27 september, Sabia loopt mee in de modeshow Light & Stars Charity Dinner Show in Grand Elysée Hotel Hamburg.
Sabia: "Ik ben heel blij dat ik als model mee heb kunnen lopen en ik ben heel blij dat ik weer moeder word."
2 oktober, Ted Linow van Mega Model Agency Hamburg heeft Sabia Engizek een modellencontract aangeboden.
Ted Linow : "Sabia is een vrouw met echte 'Vogue-allure'. Dat Sabia bijna vijf maanden in verwachting zou zijn, is geen probleem. Sabia is toch geen olifant die jarenlang zwanger rondloopt? Die zwangerschap is zo weer voorbij".


[ Bericht 2% gewijzigd door Tuinfluitert op 06-10-2015 14:55:38 (Foto bloemenkiosk erbij.) ]
  Moderator zondag 4 oktober 2015 @ 19:27:20 #2
184769 crew  Deisyy
pi_156601272
Natuurlijk, photoshop. Ik trap er elke keer weer in :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:31:55 #3
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156601414
FOTO'S - Sabia Engizek sleepte onlangs een modellencontract in de wacht en deelt nu vol trots een aantal modellenkiekjes.
Sabia, die dit weekend een account op Instagram aanmaakte, post drie foto's waarop ze van top tot teen te zien is.
De ex-vriendin van Rafael van der Vaart beweert dat ze in vier maanden in verwachting is van de voetballer, maar ook op deze foto's is haar buik nog steeds hartstikke plat.
Engizek maakte vorige week haar catwalkdebuut in Hamburg. Een Duits modellenbureau was zo onder de indruk dat ze haar een contract aanboden. Dat de brunette zwanger zou zijn, is voor het modellenbureau geen probleem. "Ze is toch geen olifant die jarenlang zwanger rondloopt? Die zwangerschap is zo weer voorbij", liet haar agent weten.
http://www.telegraaf-mobi(...)eelt-modellenkiekjes

Kan iemand de foto's plaatsen, ik zie ze niet.
pi_156601439
http://www.telegraaf.nl/p(...)dellenkiekjes__.html

Deze link werkt wat fijner op een pc. Telegraaf linkt niet en Instagram ook niet rechtstreeks.

Directe link Instragramaccount https://instagram.com/sabia_boulahrouz/
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:33:03 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156601446
Maar verder bespeelt ze niks, ons onschuldig wichtje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 4 oktober 2015 @ 19:39:49 #6
184769 crew  Deisyy
pi_156601630
Eén van de foto's.

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_156601715
Zoveel Photoshop. _O-
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:05:38 #8
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156602408
Uit vorige topic,

Hans Klok, die zondag 27 september een ontmoeting had met Sabia Engizek, vindt het verbazingwekkend hoe dun de voormalig voetbalvrouw is. De twee waren op hetzelfde Gala in Hamburg, waar Sabia haar catwalkdebuut maakte. Alle ogen waren gericht op de buik van Rafael van der Vaarts ex, die claimt ruim vier maanden in verwachting te zijn. Ook Hans heeft even gegluurd naar Sabia haar buik en was verbaasd. "Ze zag er heel dun, maar eigenlijk geweldig uit", zegt Hans tegen Shownieuws. Voor de wereldberoemde illusionist is het een raadsel hoe het kan dat Sabia's lichaam amper is veranderd. "Ik weet het niet, maar misschien houdt ze - net als ik - haar buik in", grapt hij. "Ze leek op televisie altijd een stevige vrouw, maar nu was ze echt een dunne jongedame. Dus als ze zwanger is, dan vind ik het knap waar ze dat dan laat!" Wel of geen babybuik. "Ik vond het leuk om haar te ontmoeten. Ik vond haar heel spontaan en heel leuk."


http://www.telegraaf.nl/p(...)sd_over_Sabia__.html
pi_156602963
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:39 schreef Deisyy het volgende:
Eén van de foto's.

[ afbeelding ]
Mooi hoor! Rest van de foto's ook.

Die blijft zo niet lang alleen.
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:24:56 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156603067
quote:
14s.gif Op zondag 4 oktober 2015 20:21 schreef ootjekatootje het volgende:

Mooi hoor! Rest van de foto's ook.

Die blijft zo niet lang alleen.
Klopt. Over een maand of 4, 5 is er eentje bij :+ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zondag 4 oktober 2015 @ 20:32:06 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_156603312
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 20:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Klopt. Over een maand of 4, 5 is er eentje bij :+ .
Maar die kóst alleen maar geld, daar heeft ze dus niks aan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:33:48 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156603372
quote:
99s.gif Op zondag 4 oktober 2015 20:32 schreef Cynix ® het volgende:

Maar die kóst alleen maar geld, daar heeft ze dus niks aan.
Hoho, dat is (áls het is) een investering, met dank aan Rafael.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:50:04 #13
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156604028
Uit vorige topic.

Ted Linow van Mega Model Agency Hamburg heeft Sabia Engizek een modellencontract aangeboden. Volgens Ted Linow is Sabia een vrouw met echte 'Vogue-allure'.
Sabia liep 27 september mee in de modeshow Light & Stars Charity Dinner Show in Grand Elysée Hotel Hamburg en daar waren alle ogen gericht op haar uiterlijk. Daar waar iedere showbizzverslaggever zijn ogen gericht had op haar door raadsels omgeven buik, zag Ted Linow vooral de potentie die Sabia als model na haar zwangerschap heeft.

Dat Sabia bijna vijf maanden in verwachting zou zijn, is blijkbaar voor Ted Linow van Mega Model Agency geen probleem. ,,Ze is toch geen olifant die jarenlang zwanger rondloopt? Die zwangerschap is zo weer voorbij", zegt Ted Linow.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-catwalkdebuut.dhtml

Volgens Ted Linow, de eigenaar van Mega Model Agency Hamburg gaat Sabia in op zijn aanbod.
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:00:23 #14
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156604450
Rafael van der Vaart heeft het prima naar zijn zin in de Spaanse stad Sevilla.
,,Ik ben hier heel gelukkig'', zegt hij tegen Bild. "Ik ben hier helemaal niet eenzaam'', aldus Rafael.

Wat betreft de zwangerschap van Sabia houdt Rafael de lippen stijf op elkaar. Sabia maakte eind juli haar zwangerschap bekend en kort daarna werd bevestigd dat Rafael en Sabia hun relatie telefonisch beëindigd hadden.

Vorige week dook plotseling het verhaal op dat zelfs Rafael niet gelooft dat ze een kindje verwacht. Hij zou bewijs eisen van haar zwangerschap. Sabia vertelde vorige week aan Bild dat de aanhoudende roddels over haar totale onzin zijn en blijft stug volhouden dat zij echt bijna vijf maanden zwanger is. ,,Rafael kent de echo's van ons kindje en is steeds goed op de hoogte van hoe het met mij en mijn zwangerschap gaat.''

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)m-zonder-Sabia.dhtml
pi_156608935
Pfff de familie Bouhlarouz zal wel weer blij zijn met deze instanaam...
pi_156609005
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rafael van der Vaart heeft het prima naar zijn zin in de Spaanse stad Sevilla.
,,Ik ben hier heel gelukkig'', zegt hij tegen Bild. "Ik ben hier helemaal niet eenzaam'', aldus Rafael.

Wat betreft de zwangerschap van Sabia houdt Rafael de lippen stijf op elkaar. Sabia maakte eind juli haar zwangerschap bekend en kort daarna werd bevestigd dat Rafael en Sabia hun relatie telefonisch beëindigd hadden.

Vorige week dook plotseling het verhaal op dat zelfs Rafael niet gelooft dat ze een kindje verwacht. Hij zou bewijs eisen van haar zwangerschap. Sabia vertelde vorige week aan Bild dat de aanhoudende roddels over haar totale onzin zijn en blijft stug volhouden dat zij echt bijna vijf maanden zwanger is. ,,Rafael kent de echo's van ons kindje en is steeds goed op de hoogte van hoe het met mij en mijn zwangerschap gaat.''

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)m-zonder-Sabia.dhtml
in vorige topic al gepost.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 oktober 2015 @ 23:06:03 #17
163650 Greys
pi_156609267
Dat ze haar Twitteraccount nog steeds niet had aangepast na al die jaren en nog steeds de naam Boulahrouz daar gebruikte vond ik al vreemd, maar dat kon een gevalletje 'nog niet aan gedacht om het aan te passen' zijn en het is nou eenmaal een raar wicht.

Maar die Instagram heeft ze net een paar dagen geleden aangemaakt. En gewoon weer Boulahrouz als achternaam nemen. WTF is dat voor iets idioots? Alleen daarom zou ik al bij haar weggegaan zijn als ik Raf was, dat angstvallige vasthouden van de achternaam van je ex echtgenoot. En dat Khalid dat nog steeds oké vindt snap ik ook niet, en/of zijn huidige vriendin.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_156609960
quote:
13s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:06 schreef Greys het volgende:
Dat ze haar Twitteraccount nog steeds niet had aangepast na al die jaren en nog steeds de naam Boulahrouz daar gebruikte vond ik al vreemd, maar dat kon een gevalletje 'nog niet aan gedacht om het aan te passen' zijn en het is nou eenmaal een raar wicht.

Maar die Instagram heeft ze net een paar dagen geleden aangemaakt. En gewoon weer Boulahrouz als achternaam nemen. WTF is dat voor iets idioots? Alleen daarom zou ik al bij haar weggegaan zijn als ik Raf was, dat angstvallige vasthouden van de achternaam van je ex echtgenoot. En dat Khalid dat nog steeds oké vindt snap ik ook niet, en/of zijn huidige vriendin.
Mag dat wel, wettelijk gezien? Of zijn daar nog geen regels voor?

Ze laat hiermee wel zien dat ze een geheel eigen denkwijze heeft, in een eigen wereldje zit...
nvdlinden vraagt het haar al op Instagram...
pi_156610361
Gevonden en het mag:
http://www.kzoadvocaten.n(...)scheiding%3F-?page=6

Gescheiden vrouwen kunnen dit doen omdat de kinderen de achternaam van de vader dragen. Ook wanneer zij de kinderen alleen opvoed blijkt het moeilijk te zijn, alsnog de kinderen de achternaam van de moeder te geven.
Dus de belangrijkste reden: de vrouw hetzelfde wil blijven heten als de kinderen.

Even googlen laat zien dat meer vrouwen dit doen.
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:54:02 #20
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156610439
Het oppasschema van Damian van der Vaart is een hele organisatie. Zijn vader woont in Spanje en zijn moeder moet elke week voor haar werk naar Keulen, en dus wordt opa, de vader van Rafael, regelmatig naar Hamburg overgevlogen als oppas.
Fotograaf Darius vanuit Hamburg: Ramon van der Vaart heeft gisteren Damian bezocht hier in Hamburg en heeft daarbij een voetbaltraining bijgewoond. Hij heeft hem vervolgens weer bij de nanny gebracht. Sylvie is steeds in Keulen en daarom is Ramon naar Hamburg gekomen om zich om Damian te bekommeren. Ramon overnacht dan in een hotel en Damian blijft dan bij de nanny.

http://www.show.nl/video/(...)an-nogal-een-puzzel/
pi_156610530
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
Het oppasschema van Damian van der Vaart is een hele organisatie. Zijn vader woont in Spanje en zijn moeder moet elke week voor haar werk naar Keulen, en dus wordt opa, de vader van Rafael, regelmatig naar Hamburg overgevlogen als oppas.
Fotograaf Darius vanuit Hamburg: Ramon van der Vaart heeft gisteren Damian bezocht hier in Hamburg en heeft daarbij een voetbaltraining bijgewoond. Hij heeft hem vervolgens weer bij de nanny gebracht. Sylvie is steeds in Keulen en daarom is Ramon naar Hamburg gekomen om zich om Damian te bekommeren. Ramon overnacht dan in een hotel en Damian blijft dan bij de nanny.

http://www.show.nl/video/(...)an-nogal-een-puzzel/
Tja, op dat gebied maakt Raf er wel een zooitje van. Fijn dat pa het oplost...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 oktober 2015 @ 00:31:37 #22
163650 Greys
pi_156611270
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Gevonden en het mag:
http://www.kzoadvocaten.n(...)scheiding%3F-?page=6

Gescheiden vrouwen kunnen dit doen omdat de kinderen de achternaam van de vader dragen. Ook wanneer zij de kinderen alleen opvoed blijkt het moeilijk te zijn, alsnog de kinderen de achternaam van de moeder te geven.
Dus de belangrijkste reden: de vrouw hetzelfde wil blijven heten als de kinderen.

Even googlen laat zien dat meer vrouwen dit doen.
Och er zullen er best meer zijn die het doen. Maar ik denk niet dat het gruwelijk belangrijk is op je Instagram dat je daar een naam gebruikt die je kinderen ook hebben...

Ik vind het raar dat als je op het punt hebt gestaan te trouwen met een volgende man, je nog steeds deze naam gebruikt op social media. Sylvie heet toch ook gewoon weer Meis op social media en dat gaat toch prima, of zal Damian daar ook vreselijk door getraumatiseerd zijn? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_156611352
Volgens mij heeft Sabia ook geen goede band met haar vader, dus wil ze daarom die naam liever niet meer dragen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_156612695
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
Pfff de familie Bouhlarouz zal wel weer blij zijn met deze instanaam...
Weer die naam gekozen, OMG :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 5 oktober 2015 @ 08:23:58 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156613137
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:57 schreef ootjekatootje het volgende:

Tja, op dat gebied maakt Raf er wel een zooitje van. Fijn dat pa het oplost...
Hoezo maakt hij er een zootje van?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156613261
quote:
5s.gif Op maandag 5 oktober 2015 08:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoezo maakt hij er een zootje van?
Is die al een keertje bij de voetbal van zijn zoontje wezen kijken dan?
  maandag 5 oktober 2015 @ 08:45:01 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156613271
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 08:43 schreef ootjekatootje het volgende:

Is die al een keertje bij de voetbal van zijn zoontje wezen kijken dan?
Ik zou het niet weten, ik ken zijn agenda niet en ik weet niet wanneer Damian traint en voetbalt. Jij weet dat kennelijk allemaal wel?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156613337
Volgens dat stukje waarop ik reageerde niet.
  maandag 5 oktober 2015 @ 08:55:34 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156613358
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 08:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens dat stukje waarop ik reageerde niet.
Dat haal ik er niet uit.
Maar we waren er toch sowieso al lang en breed over uit dat we die Evertiaanse stukjes nooit op hun woorden geloven?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 5 oktober 2015 @ 09:30:56 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156613760
Daarbij, als een ouder (tijdelijk) in een ander land woont is het gewoon lastig dat soort dingen te doen, maar goed, kennelijk had Raf zijn voetbalschoenen al aan de wilgen moeten hangen om fulltime te gaan vaderen.

Dat Evert er van maakt dat opa door Raf is ingevlogen om Raf te vervangen qua vaderlijke verplichtingen zegt natuurlijk niets, of mag opa alleen maar op visite komen als de bijbehorende ouder er ook is?
Dat Damian verder onder de zorg van de nanny bleef zegt eigenlijk al genoeg, anders zou hij wel bij opa gebleven zijn en had de nanny vrij gehad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156617410
quote:
15s.gif Op maandag 5 oktober 2015 05:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Weer die naam gekozen, OMG :')
Wie weet is ze wel zwanger van Khalid ipv Raf :+
Niks verbaast me meer hier :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 5 oktober 2015 @ 13:31:37 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156617484
quote:
11s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:27 schreef mascara-klodder het volgende:

Wie weet is ze wel zwanger van Khalid ipv Raf :+
Niks verbaast me meer hier :)
Ik heb zo het idee dat Khalid heel blij is van haar af te zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156618479
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb zo het idee dat Khalid heel blij is van haar af te zijn.
Ik heb zo het idee dat raf daar ook blij om is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:38:11 #34
251975 kissaa
fka: kissa
pi_156636671
De nieuwste roddel: Sabia zou een draagmoeder gebruiken: http://www.show.nl/video/(...)uik-van-draagmoeder/

Een nieuwe wending in de soap rondom Rafael van der Vaart en Sabia Engizek. Boze tongen in Hamburg beweren dat Sabia wel degelijk een kind verwacht van de voetballer, maar dat ze dat kind niet zelf draagt. Ze zou gebruik hebben gemaakt van een draagmoeder…
pi_156636735
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:38 schreef kissaa het volgende:
De nieuwste roddel: Sabia zou een draagmoeder gebruiken: http://www.show.nl/video/(...)uik-van-draagmoeder/

Een nieuwe wending in de soap rondom Rafael van der Vaart en Sabia Engizek. Boze tongen in Hamburg beweren dat Sabia wel degelijk een kind verwacht van de voetballer, maar dat ze dat kind niet zelf draagt. Ze zou gebruik hebben gemaakt van een draagmoeder…
Dat zou wel apart zijn, dat ze dan midden in dat draagmoeder traject zaten en toen uit elkaar gingen...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:43:06 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156636760
Ze heeft natuurlijk zijn zaad opgevangen en dat persoonlijk ingebracht bij de buurvrouw.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156636785
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:43 schreef Copycat het volgende:
persoonlijk ingebracht bij de buurvrouw.
Of hij, en zijn ze daarom uitelkaar :7
pi_156636807
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

Of hij, en zijn ze daarom uitelkaar :7
:D!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:47:32 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156636839
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:44 schreef computergirl het volgende:

Of hij, en zijn ze daarom uitelkaar :7
Dat zou helemaal fraai zijn. En deze gate nog smeuïger maken.
Maat ik zie Sabia wel in staat tot een sneaky Beckertje ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:53:31 #40
163650 Greys
pi_156636969
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 00:35 schreef alors het volgende:
Volgens mij heeft Sabia ook geen goede band met haar vader, dus wil ze daarom die naam liever niet meer dragen.
Tsja, we willen allemaal weleens iets. Of iets niet. Maar om de naam van je exman dan maar steeds nog te gebruiken slaat natuurlijk helemaal nergens op.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:54:44 #41
163650 Greys
pi_156636995
di 06 okt 2015, 10:54
Ze noemt zich nu ineens weer Boulahrouz
'Sabia gebruikt ex voor bekendheid'
van onze redactie

Sabia Engizek weet de aandacht even af te leiden van haar - ontbrekende - babybuik. Ze valt terug op haar ex Boulahrouz om in de spotlights te staan.
De zwangere ex van Rafael van der Vaart heeft besloten om haar meisjesnaam te laten vallen en die van haar ex-man Khalid Boulahrouz weer te gaan gebruiken.

Sabia maakte, vlak nadat bekend werd dat ze een modellencontact in de wacht had gesleept, haar debuut op Instagram. Onder de naam Sabia Boulahrouz. Iets waar haar inmiddels ruim 4300 volgers op de fotoapp hun vraagtekens bij zetten.

"Je bent een topvrouw, maar wees trots op je eigen achternaam! Waarom die van je ex gebruiken?", luidt een van de reacties op de drie kiekjes die Sabia tot nu toe plaatste. "Waarom Boulahrouz als je niet meer getrouwd bent met Khalid?"

"Hoezo Boulahrouhz?? Je kan kan toch niet de achternamen van je exen blijven gebruiken??", schrijft ook een andere Instagrammer. Die krijgt bijval: "Je kan inderdaag niet de achternaam van je ex blijven gebruiken voor naamsbekendheid."

Sabia heeft op Twitter haar naam ook aangepast van Engizek naar Boulahrouz. In Duitsland geniet de voormalig voetbalvrouw nog steeds bekendheid als Sabia Boulahrouz. Khalid speelde er voor de clubs Hamburger SV en VfB Stuttgart. Hij verblijft nu weer in Nederland voor de club Feyenoord.

Inmiddels is Sabia bij onze oosterburen ook bekend als de ex van Van der Vaart, maar tot een huwelijk kwam het - net - niet.

Rafaels wettige ex, Sylvie, liet zijn achternaam na hun scheiding spoedig vallen en gaat weer met succes door het leven als Meis.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ex_voor_naam___.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_156636999
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat zou wel apart zijn, dat ze dan midden in dat draagmoeder traject zaten en toen uit elkaar gingen...
Dan zou dat kind toch bijna geboren moeten worden?

Zou wel een stunt zijn als ze over een paar weken gezien wordt achter een kinderwagen, al blijft dan de vraag of ze niet gewoon gastouder is geworden....

Telegraaf nu stukje over de achternaam van Saab, die worden ook steeds trager..
pi_156637040
quote:
Sabia heeft op Twitter haar naam ook aangepast van Engizek naar Boulahrouz.
Wat een treurnis :')!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:59:32 #44
163650 Greys
pi_156637085
Dat die Raf daar destijds zo ingetrapt is joh, dat hij dacht dat 'ze zo lekker gewoon was en wars van media'. Heeft Khalid hem dat niet even in kunnen fluisteren destijds dat het andersom was? Zo'n bierkip maakt niet alles goed, natuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_156638291
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:59 schreef Greys het volgende:
Dat die Raf daar destijds zo ingetrapt is joh, dat hij dacht dat 'ze zo lekker gewoon was en wars van media'. Heeft Khalid hem dat niet even in kunnen fluisteren destijds dat het andersom was? Zo'n bierkip maakt niet alles goed, natuurlijk.
Khalid was waarschijnlijk allang blij dat die ervan af was, geen slapende honden wakker maken.

In dit interview geeft hij al aan te balen dat zij zijn naam blijft gebruiken.
quote:
"Persoonlijk vind ik het respectloos. Laten we zeggen dat iedereen zijn eigen normen en waarden heeft. Kijk, wat ze privé doet, moet ze zelf weten. Waar ik vooral heel erg van baal is dat Sabia nog steeds mijn achternaam gebruikt. Daardoor duikt de hele tijd mijn naam op."
http://www.wtf.nl/spotlig(...)z-vertelt-alles.html augustus 2013..
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:00:29 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156638742
Het zal in Duitsland, net als in Nederland, wel gewoon mogen, de naam van je ex blijven gebruiken, en dan kan ik me voorstellen dat er in Duitsland ook wat minder verwacht wordt dat je de naam van je ex laat vallen, zeker als je kinderen met dezelfde naam hebt.

Er zullen vast allerlei "adviseurs" zijn geweest die haar tips gegeven hebben over haar naamgebruik, en Sabia Engizek is niemand, Sabia Boulahrouz wel.

Maar goed, het zijn vooral Nederlandse zeurreacties over die achternaam.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156639142
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:00 schreef Leandra het volgende:
Het zal in Duitsland, net als in Nederland, wel gewoon mogen, de naam van je ex blijven gebruiken, en dan kan ik me voorstellen dat er in Duitsland ook wat minder verwacht wordt dat je de naam van je ex laat vallen, zeker als je kinderen met dezelfde naam hebt.

Er zullen vast allerlei "adviseurs" zijn geweest die haar tips gegeven hebben over haar naamgebruik, en Sabia Engizek is niemand, Sabia Boulahrouz wel.

Maar goed, het zijn vooral Nederlandse zeurreacties over die achternaam.
Dat laatste klopt zeker.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:22:49 #48
163650 Greys
pi_156639215
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:00 schreef Leandra het volgende:
Het zal in Duitsland, net als in Nederland, wel gewoon mogen, de naam van je ex blijven gebruiken, en dan kan ik me voorstellen dat er in Duitsland ook wat minder verwacht wordt dat je de naam van je ex laat vallen, zeker als je kinderen met dezelfde naam hebt.

Er zullen vast allerlei "adviseurs" zijn geweest die haar tips gegeven hebben over haar naamgebruik, en Sabia Engizek is niemand, Sabia Boulahrouz wel.

Maar goed, het zijn vooral Nederlandse zeurreacties over die achternaam.
Misschien had ze dan beter gewoon meteen de achternaam van haar oudste kinderen kunnen houden. Want die heten geen Boulahrouz. Hadden ze lekker allemaal hetzelfde geheten als dat dan zo belangrijk was...

Ik vind het bespottelijk, vooral vanuit het oogpunt van Khalid, dat zij gewoon met die naam kan blijven koketteren. Zeker omdat het iemand betreft die er de media mee op blijft zoeken, niet een anonieme vrouw die alleen die achternaam voor de kinderen wil houden.
Wat ze ook voor idiote dingen uit gaat/blijft halen, zijn naam blijft eraan hangen. Ik zou ook not amused zijn als ex zijnde. Dan maar 'Nederlands gezeur' :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:31:43 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156639369
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien had ze dan beter gewoon meteen de achternaam van haar oudste kinderen kunnen houden. Want die heten geen Boulahrouz. Hadden ze lekker allemaal hetzelfde geheten als dat dan zo belangrijk was...

Ik vind het bespottelijk, vooral vanuit het oogpunt van Khalid, dat zij gewoon met die naam kan blijven koketteren. Zeker omdat het iemand betreft die er de media mee op blijft zoeken, niet een anonieme vrouw die alleen die achternaam voor de kinderen wil houden.
Wat ze ook voor idiote dingen uit gaat/blijft halen, zijn naam blijft eraan hangen. Ik zou ook not amused zijn als ex zijnde. Dan maar 'Nederlands gezeur' :)
Haar oudste kinderen? Je bedoelt haar dochter?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:37:01 #50
163650 Greys
pi_156639471
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Haar oudste kinderen? Je bedoelt haar dochter?
Ik weet niet precies hoe het met haar kinderen in elkaar zit, maar ze heeft toch nog een kind/eren van vóór Bouhla? Die bedoel ik :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_156639757
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe het met haar kinderen in elkaar zit, maar ze heeft toch nog een kind/eren van vóór Bouhla? Die bedoel ik :)
Ze heeft een oudere dochter Katharina van Milan Bakrac maar Saab is dus mmaar 1 keer getrouwd geweest, met Khalid. Dus de namen van haar exvriendjes mag ze helemaal niet gebruiken.
pi_156640010
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:22 schreef Greys het volgende:

Zeker omdat het iemand betreft die er de media mee op blijft zoeken, niet een anonieme vrouw die alleen die achternaam voor de kinderen wil houden.

Dat.

En inmiddels is ze een relatie verder, het is niet of Sabia en Khalid net een maandje uit elkaar zijn.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 16:21:03 #53
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156642777
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:53 schreef ootjekatootje het volgende:

Ze heeft een oudere dochter Katharina van Milan Bakrac maar Saab is dus maar 1 keer getrouwd geweest, met Khalid. Dus de namen van haar exvriendjes mag ze helemaal niet gebruiken.
Sabia zou de achternaam Thele kunnen gebruiken, daar was Sabia ook mee getrouwd.

Sabia was getrouwd met Jens Thele, (van platenmaatschappij Kontor)


Milan Bakrac , de vader van hun dochter Katherina. (allang geen nachtclubeigenaar meer, hij werkt nu in de voedelindustrie)


Sabia was getrouwd met Khalid Boulahrouz.


[ Bericht 9% gewijzigd door Tuinfluitert op 06-10-2015 16:26:08 ]
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 16:30:52 #54
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156643007
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:38 schreef kissaa het volgende:

De nieuwste roddel: Sabia zou een draagmoeder gebruiken: http://www.show.nl/video/(...)uik-van-draagmoeder/

Een nieuwe wending in de soap rondom Rafael van der Vaart en Sabia Engizek. Boze tongen in Hamburg beweren dat Sabia wel degelijk een kind verwacht van de voetballer, maar dat ze dat kind niet zelf draagt. Ze zou gebruik hebben gemaakt van een draagmoeder…
Draagmoeder zus Lydia?
pi_156643044
Ik vrees dat er maar 1 iemand is die garen spint bij alle ophef in al die Boulevard-achtige showprogramma's op tv. Juist..Sabia.
pi_156644402
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:21 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Sabia zou de achternaam Thele kunnen gebruiken, daar was Sabia ook mee getrouwd.

Sabia was getrouwd met Jens Thele, (van platenmaatschappij Kontor)
[ afbeelding ]

Milan Bakrac , de vader van hun dochter Katherina. (allang geen nachtclubeigenaar meer, hij werkt nu in de voedelindustrie)
[ afbeelding ]

Sabia was getrouwd met Khalid Boulahrouz.
[ afbeelding ]
Thele, o ja die ook nog. Ze had deze man toch verlaten voor Khalid?
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 18:17:28 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156645177
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:32 schreef rmrt2010 het volgende:
Ik vrees dat er maar 1 iemand is die garen spint bij alle ophef in al die Boulevard-achtige showprogramma's op tv. Juist..Sabia.
Vergeet de Boulevard-industrie niet...
Er zijn veel meer mensen die aan haar verdienen.
Maar goed, ze moet het nu zelf gaan verdienen, maar daar mag ze niet de naam voor gebruiken die ze rechtmatig mag gebruiken en die haar het meeste oplevert.

Als ze het niet zelf verdient is het niet goed, als ze het wel zelf verdient mag het niet op de enige manier die wat oplevert.
Ze kan niets anders dan (ex-)vrouw van zijn.
Als ze als toiletjuffrouw gaat werken moet ze nog steeds van de alimentatie rondkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 18:23:41 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156645320
Het sneu vrouwke, kan niks anders dan de ex-vrouw van een bekende voetballer zijn. Och gerrum.
Vroeger kon ze kleding verkopen, misschien dat ze dat nu weer kan leren. Na een intensieve cursus.
Maar ik denk dat Sabia dat allemaal veel te min vindt. Ze is toch zeker mevrouw Boulahrouz!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 19:35:31 #59
6941 APK
Factual, I think.
pi_156647262
Mwah, zo beroemd is Boulahrouz nou ook weer niet.
Misschien is ze tot op het bot beledigd door een paar Enigzekjes, heeft ze een pleurishekel aan haar familie en wil ze die naam niet meer gebruiken?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_156648238
Toen de familie Bouhlarouz haar in 2013 verzocht haar eigen naam te gebruiken, veranderde ze meteen haar naam op Twitter. De familie wilde niet met haar gekkigheid geassocieerd worden. Dat laatste zal nu alleen nog maar sterker zijn vermoed ik, al mag ze het juridisch gewoon doen. Zou het zelf overigens niet willen nadat exman je zo negatief neerzet in een interview, maar goed. ..
pi_156648287
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 18:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vergeet de Boulevard-industrie niet...
Er zijn veel meer mensen die aan haar verdienen.
Maar goed, ze moet het nu zelf gaan verdienen, maar daar mag ze niet de naam voor gebruiken die ze rechtmatig mag gebruiken en die haar het meeste oplevert.

Als ze het niet zelf verdient is het niet goed, als ze het wel zelf verdient mag het niet op de enige manier die wat oplevert.
Ze kan niets anders dan (ex-)vrouw van zijn.
Als ze als toiletjuffrouw gaat werken moet ze nog steeds van de alimentatie rondkomen.
De achternaam Bouhlarouz gaat haar heus niet meer opleveren hoor. Hij is internationaal niet echt bekend en denk dat meer mensen haar kennen van deze gate dan van hun huwelijk.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:10:00 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156648290
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:07 schreef letmehearyouscream het volgende:
Toen de familie Bouhlarouz haar in 2013 verzocht haar eigen naam te gebruiken, veranderde ze meteen haar naam op Twitter. De familie wilde niet met haar gekkigheid geassocieerd worden. Dat laatste zal nu alleen nog maar sterker zijn vermoed ik, al mag ze het juridisch gewoon doen. Zou het zelf overigens niet willen nadat exman je zo negatief neerzet in een interview, maar goed. ..
Dat was ik glad vergeten, en dat maakt het helemaal belachelijk dat ze nu weer die naam gebruikt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156650505
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze heeft een oudere dochter Katharina van Milan Bakrac maar Saab is dus mmaar 1 keer getrouwd geweest, met Khalid. Dus de namen van haar exvriendjes mag ze helemaal niet gebruiken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:07 schreef letmehearyouscream het volgende:
Toen de familie Bouhlarouz haar in 2013 verzocht haar eigen naam te gebruiken, veranderde ze meteen haar naam op Twitter. De familie wilde niet met haar gekkigheid geassocieerd worden. Dat laatste zal nu alleen nog maar sterker zijn vermoed ik, al mag ze het juridisch gewoon doen. Zou het zelf overigens niet willen nadat exman je zo negatief neerzet in een interview, maar goed. ..
Wat een triest persoon is het ook....zoiets zou je zelf al niet moeten willen en dan heb ik het nog niet over uit respect voor de fam. Bouhlarouz dat je zulke acties doet.
Ze zet zich op die manier behoorlijk voor schut zo, ik ben benieuwd wat haar volgende actie weer zal zijn....
Ik denk dat we voorlopig nog niet van haar af zijn...we gaan nog veel van haar horen en zien denk ik
pi_156652406
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat was ik glad vergeten, en dat maakt het helemaal belachelijk dat ze nu weer die naam gebruikt.
Misschien Saab ook..
Zwangerschapsdementie

http://www.oudersvannu.nl(...)angerschapsdementie/
pi_156658999
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:30 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Draagmoeder zus Lydia?
[ afbeelding ]
Ze ziet er wel goed uit zeg!
pi_156659655
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 00:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ze ziet er wel goed uit zeg!
Zeker! Dat vind ik bij alle foto's vanaf begin september.

Ze is aardig wat kilo's kwijt maar ze straalt ook. Soort gezonde gloed, of ze nu op een rode loper staat of gewoon op straat loopt, ze ziet er gelukkig uit.
pi_156660261
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 00:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ze ziet er wel goed uit zeg!
Volgens mij is dat een oude foto
  † In Memoriam † woensdag 7 oktober 2015 @ 07:13:32 #68
43556 miss_dynastie
pi_156660384
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:21 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Sabia zou de achternaam Thele kunnen gebruiken, daar was Sabia ook mee getrouwd.

Sabia was getrouwd met Jens Thele, (van platenmaatschappij Kontor)
[ afbeelding ]

Dat dan weer niet, een nieuw huwelijk heft dat recht op (althans, in Nederland).
  woensdag 7 oktober 2015 @ 08:58:19 #69
11682 Moonah
Jolie femme
pi_156661049
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 01:35 schreef ootjekatootje het volgende:
ze straalt ook. Soort gezonde gloed,
Zoals zwangere vrouwen dat ook kunnen hebben... :P
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_156663302
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 06:10 schreef computergirl het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een oude foto
Ik dacht nieuw, omdat ze zo slank is. Voor de hele zwangerschapsheisa was ze toch best wel stevig.
pi_156666561
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat was ik glad vergeten, en dat maakt het helemaal belachelijk dat ze nu weer die naam gebruikt.
mwah misschien was t meer op verzoek van Rafael? En daar hoeft ze nu geen rekening meer mee te houden :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 7 oktober 2015 @ 14:12:59 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156666638
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef tombolafan het volgende:

mwah misschien was t meer op verzoek van Rafael? En daar hoeft ze nu geen rekening meer mee te houden :D
Huh? Op verzoek van Rafael de wens van haar ex-schoonfamilie inwilligen en nu dus weer met voeten treden? Dat zou helemaal het respectloze toppunt zijn. Of begrijp ik je verkeerd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156666810
quote:
11s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Huh? Op verzoek van Rafael de wens van haar ex-schoonfamilie inwilligen en nu dus weer met voeten treden? Dat zou helemaal het respectloze toppunt zijn. Of begrijp ik je verkeerd?
op verzoek van Rafael niet meer de naam boulahrouz gebruiken bedoelde ik ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 7 oktober 2015 @ 14:24:43 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156666840
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:22 schreef tombolafan het volgende:

op verzoek van Rafael niet meer de naam boulahrouz gebruiken bedoelde ik ;)
Maar het was toch duidelijk dat die familie haar dat had verzocht? Alhoewel, dat stond in een blad, dus dan is het pertinent onjuist.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:15:27 #75
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156667848
quote:
11s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar het was toch duidelijk dat die familie haar dat had verzocht? Alhoewel, dat stond in een blad, dus dan is het pertinent onjuist.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:26 schreef kvd het volgende:
Aha...het laatste kwartier van Boulevard.

Sabia heet geen Boulahrouz meer omdat de familie Boulahrouz heeft aangegeven dat ze niet meer willen dat ze die naam gebruikt.
pi_156668125
quote:
11s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar het was toch duidelijk dat die familie haar dat had verzocht? Alhoewel, dat stond in een blad, dus dan is het pertinent onjuist.
eh ja, wie zegt dat dat echt zo was, dat bedoel ik :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 oktober 2015 @ 15:37:10 #77
163650 Greys
pi_156668244
Panty Brard weet het inmiddels ook zeker las ik. Een draagmoeder. En dat ze de draagmoeder bezwangerd hebben met het zaad van Raf tegen zijn zin in en dat hij daarom van haar af wilde. En zij heeft de kip met de gouden eieren alsnog straks want kind van Raf. Katchingggg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:38:47 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156668274
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:37 schreef Greys het volgende:
Panty Baard weet het inmiddels ook zeker las ik. Een draagmoeder. En dat ze de draagmoeder bezwangerd hebben met het zaad van Raf tegen zijn zin in en dat hij daarom van haar af wilde. En zij heeft de kip met de gouden eieren alsnog straks want kind van Raf. Katchingggg.
Of die draagmoeder krijgt last van haar moedergevoel en geeft dat kind niet af.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 oktober 2015 @ 15:39:24 #79
163650 Greys
pi_156668285
COLUMN PATTY BRARD
Even over… Sabia Engizek


07.10.2015 -
Het hele verhaal over Sabia irriteert mij mateloos maar intrigeert mij net zo. Het is de soap van het jaar, waarin de ene cliffhanger de andere opvolgt. Uiteindelijk zullen we nog een paar maanden moeten wachten om te weten of Sabia nou echt zwanger is of niet en wat de gevolgen daarvan voor Rafael zijn. Vooralsnog is Sabia slanker en mooier dan ooit tevoren en scoorde zij onlangs zelfs een modellencontract! Mede doordat zij ook nog eens ergens heeft geroepen dat mensen beter zouden moeten nadenken, is in onze vriendenkring een soort ’voetbalpooltje’ ontstaan over de uitkomst van het verhaal van Frau Engizek.

Hierbij mijn gok: Sabia heeft gezegd dat ze MOEDER wordt en dat slanke vrouwen ook best moeder kunnen worden. Zie de foto’s die zij op Instagram plaatst. Ze heeft nooit gezegd dat de baby ook daadwerkelijk in HAAR buik zit. Ik zeg, dat je als je zo slank bent als Sabia, je niet zwanger kunt zijn. Het zou wel kunnen, maar dan niet in je eigen platte buik. Ik verwacht dan ook dat Sabia wel moeder wordt en Rafael ook weer vader, maar dat er sprake is van een draagmoeder. Als een soort inspecteur Clouseau ben ik eens in haar omgeving gaan kijken wie die draagmoeder dan zou kunnen zijn. Sabia is nu 37, haar zus Lydia is iets ouder, maar niet te oud om de draagmoeder te zijn, en bovendien te vertrouwen! Een andere optie zou haar oudste dochter Katharina kunnen zijn, alhoewel je dan wel heel gekke sprongen maakt. Maar als we het ’bezemkastverhaal’ van Boris Becker (zijn buitenechtelijke dochter zou hij in een bijzonder korte flirt in een bezemkast hebben verwerkt, red.) nog eens nalezen, is eigenlijk niets gek. Ik ga voor zuster Lydia in mijn scenario. Op de foto’s van de eerste dag van Sabia’s catwalkcarrière, droeg zuster Lydia ook nog eens een gewaad waaronder je makkelijk een zwangere buik verhult. Het zou zomaar kunnen zijn dat Raf, gezien de miskraamhistorie van Sabia, zijn zaad heeft laten invriezen, zodat ze op elk geschikt eisprongmoment naar de kliniek kon lopen, ook als Raf in het buitenland vertoefde. Tenslotte wilden ze allebei op enig moment heel graag een kindje. Toen de verhouding tussen de twee niet helemaal vlekkeloos meer verliep, zou Sabia zomaar het zekere voor het onzekere genomen kunnen hebben door een bevrucht eitje bij een draagmoeder te laten plaatsen, zonder Raf’s toestemming. Dat zou ook kunnen verklaren waarom Raf met gierende banden naar Sevilla is vertrokken en nooit meer iets met Saab te maken willen hebben. Totdat hij er weer toe gedwongen wordt natuurlijk. Volgend seizoen: De DNA-test!

http://www.weekend-online(...)mn-patty-brard201541
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 oktober 2015 @ 15:42:35 #80
163650 Greys
pi_156668352
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of die draagmoeder krijgt last van haar moedergevoel en geeft dat kind niet af.
Dit is de beste gate EVAH.
Netflix heeft dalende verkoopcijfers. Denk ik. Door dit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:44:59 #81
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_156668401
Dit zou idd het meest logische verhaal zijn voor die breuk (alhoewel logisch.. ik vind het nog steeds absurd)
With love :*
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:45:43 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156668410
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:42 schreef Greys het volgende:

Dit is de beste gate EVAH.
Netflix heeft dalende verkoopcijfers. Denk ik. Door dit.
Niet door mij ... Breng complete avonden door met de Colombiaanse Telenovella rondom Escobar. 74 afleveringen om van te smullen. En gruwelen.
Nunca mas!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 oktober 2015 @ 15:48:07 #83
163650 Greys
pi_156668461
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:44 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dit zou idd het meest logische verhaal zijn voor die breuk (alhoewel logisch.. ik vind het nog steeds absurd)
Voor de breuk zou het idd nog een beetje logische verklaring zijn, maar stel (stel!) dat het waar is, dan is ze dus knettergek.
Sowieso al door die tweet over die zwangere vrouw waarbij je pas laat een buik zag. En dan is het echt de ergste golddigger ever.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_156668974
Het zou echt een behoorlijke plottwist zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_156669214
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:13 schreef Ticootje het volgende:
Het zou echt een behoorlijke plottwist zijn.
Zolang Evert het niet bevestigt, blijft het nog pure speculatie.
pi_156669245
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:24 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Zolang Evert het niet bevestigt, blijft het nog pure speculatie.
Morgen staat het in de telegraaf.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 16:27:53 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156669293
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:24 schreef Idisrom het volgende:

Zolang Evert het niet bevestigt, blijft het nog pure speculatie.
Maar als Evert het bevestigt is het toch juist niet waar in dit parallelle universum?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156669321
Misschien is sylvie wel de draagmoeder?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_156669363
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:29 schreef Ticootje het volgende:
Misschien is sylvie wel de draagmoeder?
Heb je die niet laats gezien met decolleté tot op de navel ?
  Moderator woensdag 7 oktober 2015 @ 17:14:01 #90
184769 crew  Deisyy
pi_156670193
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:37 schreef Greys het volgende:
Panty Brard weet het inmiddels ook zeker las ik. Een draagmoeder. En dat ze de draagmoeder bezwangerd hebben met het zaad van Raf tegen zijn zin in en dat hij daarom van haar af wilde. En zij heeft de kip met de gouden eieren alsnog straks want kind van Raf. Katchingggg.
Nog maffer dan Joyce :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_156670222
Een Beckertje...?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 7 oktober 2015 @ 17:33:20 #92
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_156670523
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit is de beste gate EVAH.
Netflix heeft dalende verkoopcijfers. Denk ik. Door dit.
Nee man, dat is Golftasgate. Dit is een eindeloze herhaling van zetten. In Golftasgate rollebolden advocaten met elkaar, was er sprake van criminaliteit, vergane sportglorie, broodjes, multiculturele problematiek, grootse en meeslepende liefde, domme blondjes. Zo veel meer ingrediënten!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_156671072
Ze wilt niet haar eigen naam, prima. Dan maakt ze er toch Engnek van? Op het lijf geschreven O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156671882
Die column van Patty.... :o Als je tot zoiets in staat bent..... :X
Is dat zo?
  † In Memoriam † woensdag 7 oktober 2015 @ 18:44:22 #95
43556 miss_dynastie
pi_156671923
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:31 schreef computergirl het volgende:

[..]

Heb je die niet laats gezien met decolleté tot op de navel ?
Dat had Trijntjuh ook, zwanger en wel :7
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:45:06 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156671937
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:44 schreef miss_dynastie het volgende:

Dat had Trijntjuh ook, zwanger en wel :7
Trijntje! Zou het?
Even op de oogjes letten, straks.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156671946
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat had Trijntjuh ook, zwanger en wel :7
Past La Meis wel 3x in :D
pi_156671947
Waarom kwam Sab dan geprikt en wel uit de kliniek? Ik bedoel, als er een draagmoeder is [ :') ] hoeft Sab toch niet te gaan prikken? Voor een eisprong heb je naar mijn weten ook geen prik nodig.
Nee, ik geloof dus wederom niet in een draagmoeder. Een deze dagen zullen we het wel te weten komen. De tijd is rijp voor een boller buikje. O+
´
pi_156672012
Oh en dat verhaaltje van Brard is uiteraard zum kotzen! Laat zij zich maar bezighouden met de verziekte relatie met haar dochter. :X
´
  Moderator woensdag 7 oktober 2015 @ 19:14:11 #100
382129 crew  Donna
pi_156672628
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:45 schreef Kim-Holland het volgende:
Waarom kwam Sab dan geprikt en wel uit de kliniek? Ik bedoel, als er een draagmoeder is [ :') ] hoeft Sab toch niet te gaan prikken? Voor een eisprong heb je naar mijn weten ook geen prik nodig.
Nee, ik geloof dus wederom niet in een draagmoeder. Een deze dagen zullen we het wel te weten komen. De tijd is rijp voor een boller buikje. O+
Als er bij haar een punctie plaatsgevonden heeft moeten ze volgens mij wel checken of ze geen ziektes onder de leden heeft. Bij IVF checken ze dit ook bij beide partijen, voorafgaande aan het hele traject. Dusja, het zou vast kunnen, maar vind het wel een beetje vergezocht. Want er moet dan toch ook zaad zijn? Van wie is dat dan? :D
  † In Memoriam † woensdag 7 oktober 2015 @ 19:17:46 #101
43556 miss_dynastie
pi_156672746
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Oh en dat verhaaltje van Brard is uiteraard zum kotzen! Laat zij zich maar bezighouden met de verziekte relatie met haar dochter. :X
Ja, dat!

Haar oudste dochter komt echt totaal niet in aanmerking als draagmoeder, Patty heeft meer fantasie dan verstand, maar dat wisten we al :')
pi_156672778
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:14 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Als er bij haar een punctie plaatsgevonden heeft moeten ze volgens mij wel checken of ze geen ziektes onder de leden heeft. Bij IVF checken ze dit ook bij beide partijen, voorafgaande aan het hele traject. Dusja, het zou vast kunnen, maar vind het wel een beetje vergezocht. Want er moet dan toch ook zaad zijn? Van wie is dat dan? :D
Van Zevert. Hij is er zooo druk mee om elke dag een item uit zijn duim te zuigen, dat hij wel de vader moét zijn. Kan niet anders.

Verder heb ik idd geen flauw idee hoe het allemaal werkt met zaad en verplaatsingen in een buik elders. ;)
´
  Moderator woensdag 7 oktober 2015 @ 19:20:31 #103
382129 crew  Donna
pi_156672846
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:18 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Van Zevert. Hij is er zooo druk mee om elke dag een item uit zijn duim te zuigen, dat hij wel de vader moét zijn. Kan niet anders.

Verder heb ik idd geen flauw idee hoe het allemaal werkt met zaad en verplaatsingen in een buik elders. ;)
Nouja. Als ze gewoon iemand hebben bezwangerd met Rafael's zaad is het Sabia's kind niet eens. En als ze naar een kliniek geweest zijn, moet er wel zaad zijn. Al kan dat ook uit de vriezer natuurlijk. :')
pi_156672997
Patty spoort niet :')
En Boris Becker heeft later gewoon toegegeven dat hij een affaire had met de moeder van z'n dochter, niet een eenmalige flirt in de bezemkast. (Red.)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156673049
Tsja...dan nog was er het verhaal dat ze een soort van veter om haar baarmoedermond had laten aanbrengen. Ook niet nodig lijkt me als een ander de baby ter wereld brengt.
Ze weten volgens mij zelf niet meer wat ze aan onzin naarbuiten hebben gebracht. Hilarisch.
Wel triest voor Sab.
´
pi_156673072
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, dat!

Haar oudste dochter komt echt totaal niet in aanmerking als draagmoeder, Patty heeft meer fantasie dan verstand, maar dat wisten we al :')
Natuurlijk, dat weet heel NL.
´
  Moderator woensdag 7 oktober 2015 @ 19:28:27 #107
382129 crew  Donna
pi_156673161
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Tsja...dan nog was er het verhaal dat ze een soort van veter om haar baarmoedermond had laten aanbrengen. Ook niet nodig lijkt me als een ander de baby ter wereld brengt.
Ze weten volgens mij zelf niet meer wat ze aan onzin naarbuiten hebben gebracht. Hilarisch.
Wel triest voor Sab.
Inderdaad. Over vier (??) maanden zullen we het weten.
pi_156673278
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:28 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Inderdaad. Over vier (??) maanden zullen we het weten.
Ik hoop toch sneller, en dat haar buikje begint te bollen.
´
pi_156673554
Nou ja, zolang ze beide in alle talen blijven zwijgen, krijgen de wildste fantasieën de ruimte. Het blijven publieke personen. Daar moet je mee kunnen en leren omgaan en kun je dat niet, ga dan wat anders doen. Ik krijg persoonlijk de indruk dat Sabia alle aandacht prachtig vindt, negatief of positief.

Wat mevrouw Aandachtshoer-nummer-1-Brard schrijft gaat heel erg ver, zeker omdat ze zelf ook zo goed op kritiek reageert (ik herinner mij een akkefietje met Nico Dijkshoorn whehehe) maar er zijn gekkere dingen gebeurd, dus waarom niet. Of het sjiek is....maar wat verwacht je van Patsy.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 oktober 2015 @ 21:23:28 #110
163650 Greys
pi_156676734
Ach, zelfs het AD schreef het draagmoederverhaal, dus of Patty zou zo veel kwalijk valt te nemen... Ik had ook van veertien andere sites kunnen kopiëren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_156685964
Al 2 dagen geen nieuws
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_156686098
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:33 schreef Ticootje het volgende:
Al 2 dagen geen nieuws
ja, begin me nu wel zorgen te maken...
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:42:28 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156686127
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:33 schreef Ticootje het volgende:
Al 2 dagen geen nieuws
Verzin even wat, dan heeft Evert morgen weer een item.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156690942
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:39 schreef NothingHappened het volgende:
Nou ja, zolang ze beide in alle talen blijven zwijgen, krijgen de wildste fantasieën de ruimte. Het blijven publieke personen. Daar moet je mee kunnen en leren omgaan en kun je dat niet, ga dan wat anders doen. Ik krijg persoonlijk de indruk dat Sabia alle aandacht prachtig vindt, negatief of positief.

Wat mevrouw Aandachtshoer-nummer-1-Brard schrijft gaat heel erg ver, zeker omdat ze zelf ook zo goed op kritiek reageert (ik herinner mij een akkefietje met Nico Dijkshoorn whehehe) maar er zijn gekkere dingen gebeurd, dus waarom niet. Of het sjiek is....maar wat verwacht je van Patsy.

Een echte klassieker.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_156692640
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 18:17 schreef Leandra het volgende:

Vergeet de Boulevard-industrie niet...
Er zijn veel meer mensen die aan haar verdienen.
Maar goed, ze moet het nu zelf gaan verdienen, maar daar mag ze niet de naam voor gebruiken die ze rechtmatig mag gebruiken en die haar het meeste oplevert.

Als ze het niet zelf verdient is het niet goed, als ze het wel zelf verdient mag het niet op de enige manier die wat oplevert.
Ze kan niets anders dan (ex-)vrouw van zijn.
Als ze als toiletjuffrouw gaat werken moet ze nog steeds van de alimentatie rondkomen.
Zij was toch vroeger stripper of clubdanseres? Met zo een slank lichaam zou ik zeggen: Ga ervoor meid kan je ook een hoop geld in Duitsland mee verdienen.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 09:09:42 #116
251975 kissaa
fka: kissa
pi_156705671
VRIENDINNEN SABIA TREKKEN ZWANGERSCHAP IN TWIJFEL
TELEVISIE DONDERDAG 18:47
DELEN:
0
Er gaan verschillende geruchten over de vermeende zwangerschap van Sabia. Omdat ze nog steeds geen buik heeft, probeert ze met woorden en gebaren alsnog iedereen wanhopig te overtuigen van haar zwangerschap, zo meldt Duitse IN-Magazine.

Sabia kwam voor een gezellig avondje naar een bar in Hamburg. Een getuige vertelt dat zij met twee vriendinnen aan een tafel zat en dat er alcoholische drankjes werden besteld. Een van de vriendinnen wilde wel erg graag laten horen aan de rest van de bar dat Sabia zwanger is. “Sabia, jij mag dat niet!”, wordt er volgens de getuige door de bar geroepen.

Ook een vriend van Sabia vertelt dat het allemaal een beetje pijnlijk wordt voor de ex-voetbalvrouw. Ze doet namelijk te erg haar best door over haar niet bestaande buik te wrijven en te vertellen dat de baby aan het schoppen is. IN Magazine vraagt zich af hoe iemand een baby kan voelen schoppen, als de buik eigenlijk niet te zien is.

Een insider beweert dat Sabia heeft verraden dat ze een jongetje verwacht. Maar onder de spelersvrouwen van HSV gaat het verhaal dat Sabia roze babyspulletjes koopt alsof zij en Rafael het zo gewenste dochtertje zouden krijgen…

http://www.show.nl/showfl(...)wangerschap-twijfel/
pi_156705737
Misschien is ze gewoon volledig het padje af en weet Raf prima dat ze niet zwanger is, maar is dat voor haar wel een waarheid? Wellicht nooit het verliezen van het laatste kindje een plek kunnen geven, en dus in een sort Eigen gecreerde wereld leven en op niks af baby spullen gaan kopen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_156705782
Dit is toch wel een mooi voorbeeld van "Don't stick your dick in crazy".
pi_156705844
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:18 schreef Aurelius het volgende:
Dit is toch wel een mooi voorbeeld van "Don't stick your dick in crazy".
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156705862
quote:
IN Magazine vraagt zich af hoe iemand een baby kan voelen schoppen, als de buik eigenlijk niet te zien is.
Die logica slaat natuurlijk nergens op. :D

Maar al die bronnen, 'een vriend van...', 'spelersvrouwen', 'een insider', tja ik weet ook niet wat waar is.

Misschien heeft ze alles wél op een rijtje, doet ze alsof ze zwanger is en spekt ze haar rekening, want mensen zijn geïnteresseerd in haar.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2015 @ 09:36:25 #121
382129 crew  Donna
pi_156706026
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die logica slaat natuurlijk nergens op. :D
Nou inderdaad. Een vriendin van mij was ook erg lang niet zichtbaar zwanger (ze was al ruim 8 maanden toen je iets begon te zien) en zij voelde de baby echt wel. :')
pi_156707255
Juist meer denk ik? Kind heeft dan minder ruimte
gok ik :@
pi_156707285
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:59 schreef computergirl het volgende:
Juist meer denk ik? Kind heeft dan minder ruimte
gok ik :@
Ligt er maar net aan hoe de placenta ligt.
Duurde hier ook even voordat ik nummer voelde.
pi_156775885
quote:
De foto die ineens niemand mocht zien…
Sabia's geheim in Parijs
Evert Santegoeds


OHLALA! Een nachtelijk plaatje van Sabia Engizek (37) in de armen van een modehotshot, dit weekend in Parijs, haalde de dubbel gewezen voetbalvrouw na een paar minuten ook weer offline… Maar Privé zag het toch! Wat gebeurde er afgelopen weekeinde in de Franse hoofdstad wat de wereld bij nader inzien toch niet mocht zien? En, oh ja, hoe is het met haar baby?


Daar stonden ze weer, de Duitse paparazzi, te wachten bij het huis van Sabia. Op… niets! De ex-vriendin van Rafael van der Vaart, die vrolijk volhoudt van hem in verwachting te zijn maar slanker oogt dan ooit, was weer in geen velden of wegen te bekennen. De Hamburgse dook dit weekeinde namelijk op in het nachtleven van Parijs.

Even deelde zij een foto met plaatselijke modehotshot Olivier Rousteing, de man achter de opleving van het luxe modehuis Balmain, in wiens armen zij poseerde. Sabia plaatste die foto in de nacht van vrijdag op zaterdag, maar haalde hem amper twintig minuten later ook weer spoorslags offline. Grote vraag: waarom?
Welke foto en wie heft het premium artikel?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_156775985
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 08:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Welke foto en wie heft het premium artikel?
Zal toch gewoon een selfie wezen met die vent? Die is trouwens geboren in 1985...

Zakelijke deal en ik vermoed een hele goeie!
https://en.wikipedia.org/wiki/Olivier_Rousteing
pi_156776021
De volledige tekst

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156776175
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 08:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zal toch gewoon een selfie wezen met die vent? Die is trouwens geboren in 1985...

Zakelijke deal en ik vermoed een hele goeie!
https://en.wikipedia.org/wiki/Olivier_Rousteing
Kans dat het een homo is:95%
  maandag 12 oktober 2015 @ 09:37:25 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156776372
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 09:16 schreef computergirl het volgende:

[..]

Kans dat het een homo is:95%
Hij is homo: http://www.out.com/fashio(...)eing-selfie-made-man
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156776498
quote:
en wat voor een! ^O^

https://instagram.com/olivier_rousteing/

Ik wist niet dat Saab zo'n mooi balboekje had, ligt Syl al ziek van jaloezie op bed?
pi_156776596
:')
  maandag 12 oktober 2015 @ 10:19:48 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156776814
quote:
10s.gif Op maandag 12 oktober 2015 09:49 schreef ootjekatootje het volgende:

en wat voor een! ^O^

https://instagram.com/olivier_rousteing/

Ik wist niet dat Saab zo'n mooi balboekje had, ligt Syl al ziek van jaloezie op bed?
Waarom zou ze jaloers moeten zijn?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 oktober 2015 @ 22:02:52 #133
163650 Greys
pi_156792097
Syl zag er deze week inderdaad heel jaloers uit op de Duitse tv :Y

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_156792286
quote:
10s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:02 schreef Greys het volgende:
Syl zag er deze week inderdaad heel jaloers uit op de Duitse tv :Y

[ afbeelding ]
is dat Jan Kooijman in dat baluwe pak?
pi_156792463
quote:
10s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:02 schreef Greys het volgende:
Syl zag er deze week inderdaad heel jaloers uit op de Duitse tv :Y

[ afbeelding ]
Ze is echt wel een mooie vrouw. Dat lijf.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_156792535
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ze is echt wel een mooie vrouw. Dat lijf.
En dan ook al jaren zo een lijf.
Die hoeft nergens jaloers op te zijn.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156792582
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En dan ook al jaren zo een lijf.
Die hoeft nergens jaloers op te zijn.
Nope. Toch zou ik niet graag met haar leven ruilen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 22:31:07 #138
240917 Mula
pi_156792764
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 08:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zal toch gewoon een selfie wezen met die vent? Die is trouwens geboren in 1985...

Zakelijke deal en ik vermoed een hele goeie!
https://en.wikipedia.org/wiki/Olivier_Rousteing
Ik volg Sabia op instagram en heb volgens mij de foto gezien. Volgens mij waren het er zelfs 3. Sabia in een frambooskleurige jurk naast een man (geen idee of het die Olivier is). Geen selfie, maar gewoon poserend. Je zag ook geen achtergrond en het was ook geen spontane foto. Leek mij gewoon een fotoshoot. Dus waarom ze daar zo geheimzinnig over doen?
pi_156792820
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:31 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik volg Sabia op instagram en heb volgens mij de foto gezien. Volgens mij waren het er zelfs 3. Sabia in een frambooskleurige jurk naast een man (geen idee of het die Olivier is). Geen selfie, maar gewoon poserend. Je zag ook geen achtergrond en het was ook geen spontane foto. Leek mij gewoon een fotoshoot. Dus waarom ze daar zo geheimzinnig over doen?
Geld?
Misschien was het onderdeel van een opdracht?
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 22:41:23 #140
240917 Mula
pi_156792986
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Geld?
Misschien was het onderdeel van een opdracht?
Zou best kunnen. Ze had een mooie jurk aan, niet gewoon een katoenen zomerjurkje. Van wat ik me ervan herinner was er ook helemaal geen overdreven lichamelijk contact met die meneer. Ze staan naar elkaar toegedraaid, maar kijken wel naar de camera. Heb geen seconde gedacht dat het hier om een love-interest kon gaan.

Ze was trouwens heel slank. Heb voornamelijk even naar de buik geloerd. Zo interessant was de foto verder niet.
pi_156793117
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:41 schreef Mula het volgende:

[..]

Zou best kunnen. Ze had een mooie jurk aan, niet gewoon een katoenen zomerjurkje. Van wat ik me ervan herinner was er ook helemaal geen overdreven lichamelijk contact met die meneer. Ze staan naar elkaar toegedraaid, maar kijken wel naar de camera. Heb geen seconde gedacht dat het hier om een love-interest kon gaan.

Ze was trouwens heel slank. Heb voornamelijk even naar de buik geloerd. Zo interessant was de foto verder niet.
Was het bal main army, doutzen was er ook. Die was aan het werk op de catwalk. Saab was ws in bezit van een kaartje.
  † In Memoriam † dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:10:53 #142
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_156796729
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:31 schreef Mula het volgende:
Leek mij gewoon een fotoshoot. Dus waarom ze daar zo geheimzinnig over doen?
Misschien was de deal met Balmain (nog) niet rond?
Of misschien schrok ze zelf van haar té platte buik? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_156807874
I.i.g blijf ik het knap vinden dat dit soort meiden (Sabia) elke keer wel weer de kans zien na een financieel debacle ( lees= relatie die uitgaat) zo snel weer ergens aan de arm van een welgestelde vent/mode-ontwerper te verschijnen en hun 'good life' van glamour voort te zetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2015 18:41:47 ]
pi_156820781
quote:
'Rafael smoorverliefd op een ander'

van onze redactie
Hij en Sabia Engizek zijn nog maar kort uit elkaar, maar Rafael van der Vaart zou zijn hart alweer hebben verkocht aan een nieuwe dame.
Dat staat woensdag in de Story.
Het zou gaan om een alleenstaande moeder uit Amsterdam, genaamd Christie, die aan Rafael is gekoppeld door vrienden. De twee zouden helemaal in de wolken zijn.
De vrees is wel dat ex-vriendin Sabia roet in het eten gaat gooien. De brunette, die onlangs model is geworden, houdt ondanks alle twijfels in de media vol dat ze vijf maanden zwanger is van Rafael en Sabia geeft haar ex-geliefde niet zomaar op.
http://www.telegraaf.nl/p(...)op_een_ander___.html

En weer een nieuwe speelster in de gate, Christie

en op shownieuws dit:
quote:
Rafael is volgens weekblad Story dat morgen verschijnt helemaal in de wolken. Ene Christie doet zijn hart sneller kloppen.

"Hij is smoorverliefd op Christie, een alleenstaande moeder uit Amsterdam. Een gezamenlijke vriend heeft hen gekoppeld. Met succes!", tekent Story op.

Hun prille geluk heeft wel een schaduwzijde, want er is nog steeds een derde in het spel: Sabia.

De bron zegt: "Rafael is heel serieus met Christie, maar heeft haar eerlijk verteld dat hij nog het een en ander op te lossen heeft met Sabia."

Volgens insiders zal de voetballer daar nog een flinke kluif aan hebben. Sabia die zegt zwanger van hem te zijn laat haar grote liefde Rafael niet zomaar gaan: "Wat haar betreft is de strijd nog niet gestreden!"

Onlangs is Sabia nog naar Sevilla afgereisd waar Rafael voetbalt. Met twee echofoto's van hun kindje op zak wilde ze hem verrassen. Het is de grote vraag of Rafael wel zo blij was met dit bezoekje. "Rafael is erg achterdochtig als het Sabia betreft", zo vertelt de bron aan Story.

De kans dat Sabia haar Rafael terugkrijgt, lijkt verkeken nu hij gevallen is voor de charmes van de Amsterdamse Christie.


[ Bericht 40% gewijzigd door ootjekatootje op 13-10-2015 23:49:26 ]
  † In Memoriam † dinsdag 13 oktober 2015 @ 23:53:59 #145
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_156821168
Zo, Rafael is al een paar daagjes 'héél serieus' met een Amsterdamse mama. Die laat er geen gras over groeien. Of de pers doet weer eens overijverig haar werk. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_156822211
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 23:53 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, Rafael is al een paar daagjes 'héél serieus' met een Amsterdamse mama. Die laat er geen gras over groeien. Of de pers doet weer eens overijverig haar werk. :)
Meest bizarre is dat Saab een verrassingsbezoekje bracht....

En niemand heeft haar zien vertrekken? Ik dacht dat de roddelpers daar in Hamburg op de stoep sliep.
pi_156823115
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 23:53 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, Rafael is al een paar daagjes 'héél serieus' met een Amsterdamse mama. Die laat er geen gras over groeien. Of de pers doet weer eens overijverig haar werk. :)
Rafael scoort nu beter buiten het veld, dan dat hij op het veld nog iets presteert.
pi_156823753
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 23:53 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, Rafael is al een paar daagjes 'héél serieus' met een Amsterdamse mama. Die laat er geen gras over groeien. Of de pers doet weer eens overijverig haar werk. :)
Hoog tijd voor een liefdesbaby. Even een Hugh Grantje in deze gate; twee vrouwen tegelijk zwanger van dezelfde man.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:37:10 #149
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156825773
'Met twee pretecho's op zak' :')
De fantasie van onze roddeljournalisten kent geen grenzen :D
pi_156827496
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:37 schreef Aventura het volgende:
'Met twee pretecho's op zak' :')
De fantasie van onze roddeljournalisten kent geen grenzen :D
Misschien mocht Eef mee, kon die meteen de tickets betalen.
pi_156830568
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:41 schreef Iwanius het volgende:
I.i.g blijf ik het knap vinden dat dit soort meiden (Sabia) elke keer wel weer de kans zien na een financieel debacle ( lees= relatie die uitgaat) zo snel weer ergens aan de arm van een welgestelde vent/mode-ontwerper te verschijnen en hun 'good life' van glamour voort te zetten.
Daar heb je gelijk in. Ik vind het wonderlijk dat die welgestelde mannen dan blijkbaar allemaal hun hersenen in hun r**t hebben zitten, want ze gaan er toch keer op keer mee in zee.
pi_156834391
quote:
Zwangere Sabia 10 kilo afgevallen door breuk
van onze redactie

De vijf maanden zwangere Sabia Engizek verklaart waarom er nog steeds geen babybuikje bij haar te zien is.

Het kersverse model vertelt in een interview met Gala dat ze tien kilo is afgevallen door een gebroken hart. Ze zegt dat de druk van buitenaf en het einde van haar relatie met Rafael van der Vaart 'haar keel heeft dichtgeknepen'.

De 37-jarige Sabia zegt verder dat ze niet van de zwangerschap kan genieten, omdat ze had gehoopt dat de baby in een gelukkig gezin zou opgroeien. Ze is nu van plan om het kindje, dat in februari wordt geboren, samen op te voeden met haar zus Lydia. Of de voetballer ook een een rol krijgt in de opvoeding, wordt niet duidelijk in het interview.

Wat Sabia wel kwijt wil over Rafael is dat ze het hem kwalijk neemt dat hij haar heeft verlaten. "We waren een familie en zoiets waardevols zet je niet zomaar aan de kant. Ook ons ongeboren kind niet". Ze sluit dan ook uit dat ze ooit weer samenkomen. "De pijn van de breuk is daarvoor veel te groot."

Sabia is in februari uitgerekend. Ze heeft al drie kinderen uit een vorige relatie. Rafael heeft met zijn ex-vrouw Sylvie Meis, de voormalig beste vriendin van Sabia, een zoon.
En de bijgeplaatste foto. Is dat Sabia? En dat is een arm, toch?
pi_156834403
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:39 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

En de bijgeplaatste foto. Is dat Sabia? En dat is een arm, toch?
[ afbeelding ]
ik zie een arm, een knie en een enorme tiet
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 oktober 2015 @ 17:51:46 #154
163650 Greys
pi_156834597
Zou ze hem gewoon echt enórm naaien en dat ze idd eerder ingevroren zaad in een draagzus heeft laten stoppen in een ultieme poging een kind van Raf te krijgen? Dat ze daarom met haar zus het kind gaat opvoeden? En dat daar gewoon de echo's van zijn?
Hoe bizar ook, ik begin er bijna echt in te geloven :@ Hallo financiële zekerheid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2015 @ 17:56:25 #155
43556 miss_dynastie
pi_156834686
quote:
11s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:51 schreef Greys het volgende:
Zou ze hem gewoon echt enórm naaien en dat ze idd eerder ingevroren zaad in een draagzus heeft laten stoppen in een ultieme poging een kind van Raf te krijgen? Dat ze daarom met haar zus het kind gaat opvoeden? En dat daar gewoon de echo's van zijn?
Hoe bizar ook, ik begin er bijna echt in te geloven :@ Hallo financiële zekerheid.
Onmogelijk zonder zijn toestemming/medewerking. Of ze moet zaadjes in een koelbox hebben meegenomen naar India of zo, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk :P
pi_156834770
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Onmogelijk zonder zijn toestemming/medewerking. Of ze moet zaadjes in een koelbox hebben meegenomen naar India of zo, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk :P
Je kan toch kiezen voor 'anonieme' donor?
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2015 @ 18:02:14 #157
43556 miss_dynastie
pi_156834813
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

Je kan toch kiezen voor 'anonieme' donor?
Zelfs al zou dat kunnen (in Nederland in elk geval niet), dat betekent niet dat je zomaar met zaadjes binnen kan wandelen en deze dan zonder toestemming van de man geïnsemineerd kan krijgen. Ook vroeger, toen anoniem donorschap nog bestond, was er wel sprake van instemming van de donor. Deze gegevens werden alleen niet bewaard. Je krijgt niet zomaar alles ingebracht :P
pi_156835123
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zelfs al zou dat kunnen (in Nederland in elk geval niet), dat betekent niet dat je zomaar met zaadjes binnen kan wandelen en deze dan zonder toestemming van de man geïnsemineerd kan krijgen. Ook vroeger, toen anoniem donorschap nog bestond, was er wel sprake van instemming van de donor. Deze gegevens werden alleen niet bewaard. Je krijgt niet zomaar alles ingebracht :P
Maar je kunt toch ook gewoon zelf insemineren?
Heb dat al vaker gehoord bij homoseksuele koppels.
Don't you love her madly?
pi_156835125
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zelfs al zou dat kunnen (in Nederland in elk geval niet), dat betekent niet dat je zomaar met zaadjes binnen kan wandelen en deze dan zonder toestemming van de man geïnsemineerd kan krijgen. Ook vroeger, toen anoniem donorschap nog bestond, was er wel sprake van instemming van de donor. Deze gegevens werden alleen niet bewaard. Je krijgt niet zomaar alles ingebracht :P
Oke.
Maaaaarrrrrrr als de ontvangende dame (zus gokken we dus) in kwestie zelf geen vruchtbaarheids problemen heeft? Dan heb je niet echt een dokter nodig voor inseminatie
pi_156835331
Had Patty Brard het in haar column hier niet over? Dat zus Lydia was gesignaleerd in een wijd gewaad tijdens een optreden van Sabia?
Is dat zo?
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2015 @ 18:32:57 #161
43556 miss_dynastie
pi_156835413
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:17 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Maar je kunt toch ook gewoon zelf insemineren?
Heb dat al vaker gehoord bij homoseksuele koppels.
Ja, maar Greys suggereerde dat dit gebeurde met eerder ingevroren zaad. Ik neem aan dat ze bedoelde dat dat bij een kliniek was en niet tussen de diepvriesspinazie, dus daar reageer ik op. Dan is medewerking van de kliniek en de man nodig.
pi_156835649
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:41 schreef Iwanius het volgende:
I.i.g blijf ik het knap vinden dat dit soort meiden (Sabia) elke keer wel weer de kans zien na een financieel debacle ( lees= relatie die uitgaat) zo snel weer ergens aan de arm van een welgestelde vent/mode-ontwerper te verschijnen en hun 'good life' van glamour voort te zetten.
Nou ja, modeontwerpers zijn natuurlijk een ander verhaal. Dat zijn doorgaans homo's die zich gewoon graag omringen met bekende dames. Mannen die met "schoonheden" werken hebben vaak een clan met glamourvrouwen om zich heen, denk vaak uit wederzijds belang.
pi_156835829
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar Greys suggereerde dat dit gebeurde met eerder ingevroren zaad. Ik neem aan dat ze bedoelde dat dat bij een kliniek was en niet tussen de diepvriesspinazie, dus daar reageer ik op. Dan is medewerking van de kliniek en de man nodig.
Ja, oké.
Ik ging wel van de vriezer thuis uit ;)
Don't you love her madly?
pi_156835980
Opvoeden met je zus. Ach het is weer eens wat anders.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 14 oktober 2015 @ 19:25:01 #165
382129 crew  Donna
pi_156836554
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
Opvoeden met jezus. Ach het is weer eens wat anders.
Wordt al jaren gedaan hoor :P
pi_156836945
Ik ben nog steeds team Raf O+ Sab

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156837098
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:39 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

En de bijgeplaatste foto. Is dat Sabia? En dat is een arm, toch?
[ afbeelding ]
Haar rechterarm zie je links naast haar knie...
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2015 @ 19:54:03 #168
43556 miss_dynastie
pi_156837284
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:50 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ja, oké.
Ik ging wel van de vriezer thuis uit ;)
Ik kan het even niet nagaan, want er zit iemand over mijn schouder mee te kijken en ik wil niet weten wat voor roddels er rond zullen gaan als ik dit Google :') , maar ik meen me te herinneren dat er een bewerking, stikstof en vriezer van -200 graden aan te pas komt. Geen klusje voor thuis, in elk geval :P
pi_156837726
quote:
11s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 19:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Haar rechterarm zie je links naast haar knie...
Daar was ik al bang voor. Lekker ordi. Maar is dit wel Sabia?
pi_156837949
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:40 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik zie een arm, een knie en een enorme tiet
Haha bedankt. Ik snap de foto nu pas, na drie keer kijken :')
pi_156838165
Mond lijkt wat opgespoten, maar wellicht komt dat door de foto op een mobieltje te bekijken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156838209
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 20:11 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor. Lekker ordi. Maar is dit wel Sabia?
Ja vorig jaar juli in st Tropez met Rafael, uit dezelfde serie:



pi_156838248
Dat is inderdaad Sabia met een enorme tiet. :Y
pi_156838774
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik kan het even niet nagaan, want er zit iemand over mijn schouder mee te kijken en ik wil niet weten wat voor roddels er rond zullen gaan als ik dit Google :') , maar ik meen me te herinneren dat er een bewerking, stikstof en vriezer van -200 graden aan te pas komt. Geen klusje voor thuis, in elk geval :P
Logisch ook :D Ik liet me gewoon even meeslepen :@
Don't you love her madly?
pi_156843304
Ja, eindelijk!

Er zijn foto's van "de buik" en mevrouw heeft voor een interview ¤ 50.000,- gehad inclusief de foto's.
Was net bij shownieuws, ze is dus daadwerkelijk zwanger.
pi_156843358
Triest dat men zoveel betaalt voor een oninteressant figuur. Erg
pi_156843397
http://www.show.nl/showfl(...)-10-kilo-afgevallen/

Linkje, ook met de foto met die ontwerper in Parijs.

http://www.show.nl/uncategorized/2015/sabia-showt-haar-babybuik/

linkje met de buik

[ Bericht 30% gewijzigd door ootjekatootje op 14-10-2015 23:51:31 ]
pi_156843564
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:31 schreef BeeGees het volgende:
Triest dat men zoveel betaalt voor een oninteressant figuur. Erg
Ja dat dacht ik ook, maar:
1 ze staat fier overeind
2 werkt hard aan haar carrière
3 ziet er geweldig uit

Ondanks de breuk of misschien wel dankzij de breuk...
Ben juist benieuwd hoe ze zich gaat ontplooien zonder vent. De afgelopen jaren vanaf 2000 is ze van het ene bed, het andere ingestapt. Nu ze er alleen voorstaat bloeit ze helemaal op, en ik vind het ook wel leuk dat ze daadwerkelijk zwanger is.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 oktober 2015 @ 23:51:41 #179
163650 Greys
pi_156843752
Waar stopte ze die zeer duurbetaalde buik dan op al die recente foto's waarop haar buik zo plat was?

En dat zinnetje 'ik moet zelfs aan het infuus om voldoende vitaminen binnen te krijgen' klinkt me heel overdreven in de oren. Als je over rode lopers en catwalks kunt lopen en naar Parijs kunt reizen ben je ook in staat een supplementje te slikken, kom op zeg :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_156843822
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:51 schreef Greys het volgende:
Waar stopte ze die zeer duurbetaalde buik dan op al die recente foto's waarop haar buik zo plat was?

En dat zinnetje 'ik moet zelfs aan het infuus om voldoende vitaminen binnen te krijgen' klinkt me heel overdreven in de oren. Als je over rode lopers en catwalks kunt lopen en naar Parijs kunt reizen ben je ook in staat een supplementje te slikken, kom op zeg :')
Denk dat ze op een eerdere periode doelde, toen ze hysterisch vroeg om rust.
1 roddelpers voor de deur
2 relatie met Raf uit
3 misselijk en/of bang zwangerschap
4 en ze was toch ff weg?
5 zorgen toekomst
6 kwal van een ex schoonpa over de vloer.

Geloof dat ze de laatste maand wat beter in haar vel zit.

Ik denk dat ze een torselet droeg, op bepaalde momenten.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 oktober 2015 @ 23:56:03 #181
163650 Greys
pi_156843867
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook, maar:
1 ze staat fier overeind
2 werkt hard aan haar carrière
3 ziet er geweldig uit

Ondanks de breuk of misschien wel dankzij de breuk...
Ben juist benieuwd hoe ze zich gaat ontplooien zonder vent. De afgelopen jaren vanaf 2000 is ze van het ene bed, het andere ingestapt. Nu ze er alleen voorstaat bloeit ze helemaal op, en ik vind het ook wel leuk dat ze daadwerkelijk zwanger is.
Als ze echt zwanger is van Raf zal hij zich vast met het kind bemoeien en ervoor betalen. Dus echt alleen staat ze er dan niet voor :)

(en ik denk dat ze zo weer een nieuwe financiële melkkoe gevonden heeft hoor)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_156843915
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:51 schreef Greys het volgende:
Waar stopte ze die zeer duurbetaalde buik dan op al die recente foto's waarop haar buik zo plat was?

En dat zinnetje 'ik moet zelfs aan het infuus om voldoende vitaminen binnen te krijgen' klinkt me heel overdreven in de oren. Als je over rode lopers en catwalks kunt lopen en naar Parijs kunt reizen ben je ook in staat een supplementje te slikken, kom op zeg :')
wat denk je? Dat ze niet zwanger is? :P

Vind het maar een vreemde situatie
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 oktober 2015 @ 00:01:28 #183
163650 Greys
pi_156843976
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Denk dat ze op een eerdere periode doelde, toen ze hysterisch vroeg om rust.
Er staat 'ik moet aan het infuus' en geen verleden tijd. Maar dat kan idd een foutje zijn uiteraard. Al lijkt ook dan gewoon even een pilletje slikken me minder ingrijpend...

quote:
Ik denk dat ze een torselet droeg, op bepaalde momenten.
Je babybuik wegduwen voor fotografen lijkt mij niet echt gezond en verstandig,als je dan zo voorzichtig bent met je kindje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_156843980
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ze echt zwanger is van Raf zal hij zich vast met het kind bemoeien en ervoor betalen. Dus echt alleen staat ze er dan niet voor :)

(en ik denk dat ze zo weer een nieuwe financiële melkkoe gevonden heeft hoor)
Ik denk dat ze er een leuk oude-wijven modellencontact uitsleept, dat zuslief in komt wonen zodat ze geen feestje/opdracht meer hoeft te missen. En dus back-up is voor de kids.
En dat ze dat kind ver weg houdt van die familie van der Vaart.
pi_156844008
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 00:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Er staat 'ik moet aan het infuus' en geen verleden tijd. Maar dat kan idd een foutje zijn uiteraard. Al lijkt ook dan gewoon even een pilletje slikken me minder ingrijpend...

[..]

Je babybuik wegduwen voor fotografen lijkt mij niet echt gezond en verstandig,als je dan zo voorzichtig bent met je kindje.
Het was ook niet echt opgevallen dat ze 10 kilo kwijt was.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 oktober 2015 @ 00:05:05 #186
163650 Greys
pi_156844044
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:57 schreef BeeGees het volgende:

[..]

wat denk je? Dat ze niet zwanger is? :P

Vind het maar een vreemde situatie
Ik heb echt geen idee meer. Slim gespeeld, dat wel, lekker veel mysterie kweken en dan flink cashen met 'de onthulling'. Maar als die baby en diens gezondheid zo belangrijk voor je is vind ik het raar om er zo'n raar spectakel van te maken en er geld voor te vragen. Geniet gewoon in zo veel mogelijk rust van je zwangerschap, lul niet met de media, verschijn even niet op evenementen. Maar ja, het grote geld.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 oktober 2015 @ 00:07:28 #187
163650 Greys
pi_156844094
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik denk dat ze er een leuk oude-wijven modellencontact uitsleept, dat zuslief in komt wonen zodat ze geen feestje/opdracht meer hoeft te missen. En dus back-up is voor de kids.
En dat ze dat kind ver weg houdt van die familie van der Vaart.
Als ze het kind weg wil houden van de Van der Vaartjes moet ze daar ook niet op de stoep staan met echofoto's ;)
(als dat waar is natuurlijk)
Nee serieus, ik denk niet dat ze de Vaartcentjes af gaat wijzen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_156844207
Ze is idd slim, want nu je het zegt: kan niet anders dan dat ze bewust zolang niks heeft gezegd om vervolgens een groots interview te houden en te cashen.

Ik was er zelf niet eens opgekomen :P
pi_156845052
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook, maar:
1 ze staat fier overeind
2 werkt hard aan haar carrière
3 ziet er geweldig uit

Ondanks de breuk of misschien wel dankzij de breuk...
Ben juist benieuwd hoe ze zich gaat ontplooien zonder vent. De afgelopen jaren vanaf 2000 is ze van het ene bed, het andere ingestapt. Nu ze er alleen voorstaat bloeit ze helemaal op, en ik vind het ook wel leuk dat ze daadwerkelijk zwanger is.
Ze bloeit helemaal op en zit lekker in haar vel? Je zou bijna denken dat je een insider bent als je zo goed weet hoe haar gemoedstoestand is...
pi_156845255
Arme Raf die er dus echt aan vast zit. :')

En het verbaast me niks, werken zal ze toch nooit doen, dus dan maar aandachtshoeren in de media om geld op te halen. _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156845272
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 06:08 schreef Pisces29 het volgende:
Arme Raf die er dus echt aan vast zit. :')

En het verbaast me niks, werken zal ze toch nooit doen, dus dan maar aandachtshoeren in de media om geld op te halen. _O-
oneens dat het sneu voor hem is, hij moet wel kneiters dom zijn om in dit soort bizarre situaties te komen.

Doet ie toch echt volledig zelf
pi_156845283
En dan al die aandacht in de media, met de naam van Khalid eronder. Pfff :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156845287
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 06:19 schreef BeeGees het volgende:

[..]

oneens dat het sneu voor hem is, hij moet wel kneiters dom zijn om in dit soort bizarre situaties te komen.

Doet ie toch echt volledig zelf
Is ook zo. Al ben ik benieuwd naar de redenen van de breuk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156845296
moet zeggen dat ik het allemaal jammerlijke onstabiele tokkies vind. Die Sabia die maandenlang loopt te verzwijgen dat ze zwanger is om vervolgens veel geld te verdienen aan een coming out, die achterlijke Rafaël die over 1 jaar weer een nieuwe goldigger heeft en die poppige Sylvie die over 6 maanden weer een nieuwe afgetrainde pompboy/halve aso aan de haak slaat om na 3 maanden weer heartbroken te zijn en kinderlijke teksten op instagram gaat plaatsen als veertiger. En die kinderen er maar tussen zitten. :')
pi_156845298
En ze willen allemaal het beste voor de kindjes, dat staat voorop natuurlijk. ;)
pi_156845315
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 06:29 schreef BeeGees het volgende:
moet zeggen dat ik het allemaal jammerlijke onstabiele tokkies vind. Die Sabia die maandenlang loopt te verzwijgen dat ze zwanger is
Ze roept al maanden dat ze wel zwanger is, ze heeft het in ieder geval nooit ontkent
pi_156845417
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 06:29 schreef BeeGees het volgende:
moet zeggen dat ik het allemaal jammerlijke onstabiele tokkies vind. Die Sabia die maandenlang loopt te verzwijgen dat ze zwanger is om vervolgens veel geld te verdienen aan een coming out, die achterlijke Rafaël die over 1 jaar weer een nieuwe goldigger heeft en die poppige Sylvie die over 6 maanden weer een nieuwe afgetrainde pompboy/halve aso aan de haak slaat om na 3 maanden weer heartbroken te zijn en kinderlijke teksten op instagram gaat plaatsen als veertiger. En die kinderen er maar tussen zitten. :')
Sylvie veertiger? Wow weer wat gemist.
  † In Memoriam † donderdag 15 oktober 2015 @ 07:33:43 #198
240917 Mula
pi_156845453
quote:
Dat is niet de foto met de ontwerper waar ik het over had. Daarop heeft ze een donkerder frambooskleurige jurk aan met plooien/coupenaden op haar buik. Volgens mij waren er ook 3 fotos. Ik gebruik flow voor instagram en dan krijg je een overzicht van fotos en de kleur vd jurk was daarbij opvallend. Ik dacht bij het zien vh kleine plaatje: uh, tóch een buik? Maar dat bleek gewoon een 'bolling' door de coupenaden.

Misschien dat ze vaker fotos verwijdert en dat er niks achter het verwijderen vd foto met Balmain zit?
  † In Memoriam † donderdag 15 oktober 2015 @ 07:37:04 #199
240917 Mula
pi_156845471
Ik ben trouwens niet zo onder de indruk vd babybuik. Als je na 5 eerdere zwangerschappen je buik een beetje vooruitduwt, krijg je volgens mij dit al snel.

Ik hoop inmiddels echt dat ze zwanger is. Hoe gestoord moet ze anders zijn?
  Moderator donderdag 15 oktober 2015 @ 08:04:54 #200
382129 crew  Donna
pi_156845616
Nou ik moet zeggen dat er toch wel een babybump zit. Wie weet groeit het nu lekker door. O+
pi_156845648
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 06:42 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ze roept al maanden dat ze wel zwanger is, ze heeft het in ieder geval nooit ontkent
ze heeft nooit gezegd dat ze zwanger is behalve laatst een gestoorde tweet. Nu opeens een einde aan alle roddels maken.. En op z'n minst 50.000 rijker zijn.

Dat doet ze vast niet bewust allemaal
pi_156845652
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 07:22 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Sylvie veertiger? Wow weer wat gemist.
te oud voor zulke onzin in ieder geval
pi_156845815
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook, maar:
1 ze staat fier overeind
2 werkt hard aan haar carrière
3 ziet er geweldig uit

Ondanks de breuk of misschien wel dankzij de breuk...
Ben juist benieuwd hoe ze zich gaat ontplooien zonder vent. De afgelopen jaren vanaf 2000 is ze van het ene bed, het andere ingestapt. Nu ze er alleen voorstaat bloeit ze helemaal op, en ik vind het ook wel leuk dat ze daadwerkelijk zwanger is.
Ik betwijfel of ze fier overeind staat....tot voor kort wilde ze de bocht nog niet nemen en rechtdoor rijden :{ en welke carierre?? Ze profiteert alleen van de hele situatie en probeert op iedere manier er geld uit te slepen....en zo geweldig ziet ze er niet uit.....voor haar doen misschien wel tegenover enkele maanden geleden
pi_156845837
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Mond lijkt wat opgespoten, maar wellicht komt dat door de foto op een mobieltje te bekijken.
pi_156845843
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 08:43 schreef sherezade het volgende:

[..]

Hier had ze toch net dat nieuwe te grote gebit gekregen van Raf?? Dat zou die zwelling verklaren
pi_156845901
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 06:29 schreef BeeGees het volgende:
moet zeggen dat ik het allemaal jammerlijke onstabiele tokkies vind. Die Sabia die maandenlang loopt te verzwijgen dat ze zwanger is om vervolgens veel geld te verdienen aan een coming out, die achterlijke Rafaël die over 1 jaar weer een nieuwe goldigger heeft en die poppige Sylvie die over 6 maanden weer een nieuwe afgetrainde pompboy/halve aso aan de haak slaat om na 3 maanden weer heartbroken te zijn en kinderlijke teksten op instagram gaat plaatsen als veertiger. En die kinderen er maar tussen zitten. :')
Oja want als vrijgezel zijnde mag je natuurlijk niet daten...'poppige sylvie'' werkelijk ik ken vrouwen die hebben iedere maand wel 5 anderen....de enige die zich in dit verhaal zich te buiten houdt is juist Sylvie....die doet haar ding, bouwt haar carierre uit verdiend haar eigen geld en trekt zich van niemand wat aan....Ze zal blij zijn dat ze deze rotzooi achter zich heeft gelaten.....doet ze goed!
pi_156845913
"Ik wil mijn kinderen dit nooit meer aandoen"

Meid, laat je steriliseren met je 4 kinderen van 3 mannen :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156845934
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
"Ik wil mijn kinderen dit nooit meer aandoen"

Meid, laat je steriliseren met je 4 kinderen van 3 mannen :')
Alles voor de aandacht en alles voor het geld.....meer kan ik er echt niet van zeggen....
Arme kinderen..
pi_156845936
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 06:29 schreef BeeGees het volgende:
moet zeggen dat ik het allemaal jammerlijke onstabiele tokkies vind. Die Sabia die maandenlang loopt te verzwijgen dat ze zwanger is om vervolgens veel geld te verdienen aan een coming out, die achterlijke Rafaël die over 1 jaar weer een nieuwe goldigger heeft en die poppige Sylvie die over 6 maanden weer een nieuwe afgetrainde pompboy/halve aso aan de haak slaat om na 3 maanden weer heartbroken te zijn en kinderlijke teksten op instagram gaat plaatsen als veertiger. En die kinderen er maar tussen zitten. :')
Beter houdt Sylvie haar date-perikelen buiten de media (maar hoe makkelijk is dat?), maar verder; ze heeft 1 kind van een man waar ze jaren mee getrouwd is geweest.
Geen vergelijking met die Engnek die de naam van haar ex gebruikt, en 4 kinderen bij 3 mannen heeft en nog nooit gewerkt heeft.
Alsof de gemiddelde gescheiden man niet aan het daten is, maar dát kan gewoon :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156845938
Buik!
pi_156845943
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 08:55 schreef sherezade het volgende:

[..]

Alles voor de aandacht en alles voor het geld.....meer kan ik er echt niet van zeggen....
Arme kinderen..
Enige mogelijke positieve; hopelijk kan ze nu even vooruit en hoeft ze niet te bedelen bij Raf. Heeft ze toch haar eigen geld, vraag alleen niet hoe :+
Moet ze alleen wel normaal shoppen en niet de peperdure winkels blijven bezoeken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156845959
Ik zou als ik Sabia was ook alleen voor grof geld mn buik showen, heb je tenminste eindelijk een voordeel aan die paparazzi voor je deur ;)

Ik vind het verdrietig voor allemaal, eindelijk de zo gewenste baby en dan ben je geen gezin meer. Denk dat niemand t zo gewild had :{
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 15 oktober 2015 @ 08:59:40 #213
11682 Moonah
Jolie femme
pi_156845973
Wát een mooie foto hierboven!
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 08:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou als ik Sabia was ook alleen voor grof geld mn buik showen, heb je tenminste eindelijk een voordeel aan die paparazzi voor je deur ;)

Ik vind het verdrietig voor allemaal, eindelijk de zo gewenste baby en dan ben je geen gezin meer. Denk dat niemand t zo gewild had :{
En dit! ^ ^
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 09:00:26 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156845983
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:31 schreef BeeGees het volgende:
Triest dat men zoveel betaalt voor een oninteressant figuur. Erg
Ten eerste denkt een Duitse journalist dat ze zoveel betaald heeft gekregen, en hij kan wel verontwaardigd roepen dat dat meer is dan een normaal persoon verdient (hoewel die journalist al meer verdient), voor de bladen zijn zulke bedragen voor zo'n interview met foto's en onthulling peanuts, bij een echte ster betalen ze er een veelvoud voor.

Als je het werkelijk een oninteressant figuur vond had je niet de helft van de posts in dit topic sinds de babybump onthulling voor je rekening genomen.
Sterker nog; we hebben haar met z'n allen tot interessant figuur voor de bladen gemaakt, of denk je dat de bladen dit soort fora niet in de gaten houden?
Ik denk dat je zelfs iemand kunt hypen als je met een paar fora en wat social media je best gaat doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156845994
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 08:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Beter houdt Sylvie haar date-perikelen buiten de media (maar hoe makkelijk is dat?), maar verder; ze heeft 1 kind van een man waar ze jaren mee getrouwd is geweest.
Geen vergelijking met die Engnek die de naam van haar ex gebruikt, en 4 kinderen bij 3 mannen heeft en nog nooit gewerkt heeft.
Alsof de gemiddelde gescheiden man niet aan het daten is, maar dát kan gewoon :D
Zodra ze ergens geflitst wordt met een man wordt er meteen gesproken van een nieuwe liefde..... 90% van de mannen waar ze mee gezien wordt is Gay

Is gewoon belachelijk dat zij zoveel bakken stront over zich heen krijgt...ik bedoel hoeveel liefdes waren er na de scheiding?? Die Fransman en Die Momo ..nou poeh zeg wat een uitgekookte slet is het ook he....welgeteld 2 korte relaties op 2 jaar tijd , wat een schande
pi_156845998
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 08:55 schreef bloempje-moi het volgende:
Buik!
[ afbeelding ]
prachtige foto O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 15 oktober 2015 @ 09:03:24 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156846004
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:01 schreef sherezade het volgende:

[..]

Zodra ze ergens geflitst wordt met een man wordt er meteen gesproken van een nieuwe liefde..... 90% van de mannen waar ze mee gezien wordt is Gay

Is gewoon belachelijk dat zij zoveel bakken stront over zich heen krijgt...ik bedoel hoeveel liefdes waren er na de scheiding?? Die Fransman en Die Momo ..nou poeh zeg wat een uitgekookte slet is het ook he....welgeteld 2 korte relaties op 2 jaar tijd , wat een schande
En Sabia?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156846019
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:01 schreef sherezade het volgende:

[..]

Zodra ze ergens geflitst wordt met een man wordt er meteen gesproken van een nieuwe liefde..... 90% van de mannen waar ze mee gezien wordt is Gay

Is gewoon belachelijk dat zij zoveel bakken stront over zich heen krijgt...ik bedoel hoeveel liefdes waren er na de scheiding?? Die Fransman en Die Momo ..nou poeh zeg wat een uitgekookte slet is het ook he....welgeteld 2 korte relaties op 2 jaar tijd , wat een schande
En dat Sabia zoveel stront over dr heeft gekregen is wel ok? :')

Sylvie was in den beginnen ook gewoon een golddigger imho, dat ze later toch ook zelf is gaan werken is goed van dr maar Raf koos ze echt niet puur om z'n looks denk ik ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156846021
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

En Sabia?
Wat heeft Sabia in het liefdesleven van Sylvie te zoeken?
  donderdag 15 oktober 2015 @ 09:06:36 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156846027
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:05 schreef sherezade het volgende:

[..]

Wat heeft Sabia in het liefdesleven van Sylvie te zoeken?
Nee okay, die mag je wel afzeiken omdat ze... ???
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156846048
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee okay, die mag je wel afzeiken omdat ze... ???
vaste relaties had met mannen en daar nog kinderen mee wilde/kreeg ook! Schandalig o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156846056
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:05 schreef tombolafan het volgende:

[..]

En dat Sabia zoveel stront over dr heeft gekregen is wel ok? :')

Sylvie was in den beginnen ook gewoon een golddigger imho, dat ze later toch ook zelf is gaan werken is goed van dr maar Raf koos ze echt niet puur om z'n looks denk ik ;)
Sabia heeft het er zelf naar gemaakt , die heeft een heel ander verleden....als je al 3 kinderen hebt bij zoveel verschillende mannen is al voer genoeg voor de media...ervandoor gaan met de man van je beste vriendin.... En dan de rest nog...continue geheimzinnig doen en rare uitspraken doen...teveel om op te noemen

Bij sylvie denk ik ook niet dat het om de looks is geweest bij Raf...al moet ik wel zeggen dat al haar liefdes geen schoonheidsprijzen verdienen..dus wellicht vallen dat soort types bij haar in de smaak??
pi_156846106
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:08 schreef tombolafan het volgende:

[..]

vaste relaties had met mannen en daar nog kinderen mee wilde/kreeg ook! Schandalig o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'
'Kinderen willen en ze vervolgens afstaan :') :') :') :') :') :') :') :') :') en lekker verder aan de paal slingeren en jagen op de volgende geldezel
pi_156846111
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:08 schreef tombolafan het volgende:

[..]

vaste relaties had met mannen en daar nog kinderen mee wilde/kreeg ook! Schandalig o|OO

Dus bij elke relatie een kind, ik vind het weinig smaakvol.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156846113
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:09 schreef sherezade het volgende:

[..]

Sabia heeft het er zelf naar gemaakt , die heeft een heel ander verleden....als je al 3 kinderen hebt bij zoveel verschillende mannen is al voer genoeg voor de media...ervandoor gaan met de man van je beste vriendin.... En dan de rest nog...continue geheimzinnig doen en rare uitspraken doen...teveel om op te noemen

Bij sylvie denk ik ook niet dat het om de looks is geweest bij Raf...al moet ik wel zeggen dat al haar liefdes geen schoonheidsprijzen verdienen..dus wellicht vallen dat soort types bij haar in de smaak??
3 kinderen bij 2 mannen is niet echt veel imho... Zat vrouwen die na een scheiding bij een nieuwe man een kind willen :Y

En ja de media zit bovenop Sabia, maar ik denk dat het grootste deel van de verhalen uit hun (of onze) eigen dikke duimen komt...

En dat Sabia met de ex van haar vriendin ging, tja die dingen gebeuren. Sylvie heeft volgens mij Rafael van iemand afgepakt? Zo netjes is ze zelf ook niet dus :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156846119
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dus bij elke relatie een kind, ik vind het weinig smaakvol.
Ja op je 17e en dan ook nog afstaan.. ...maar daar mag niks over gezegd worden
pi_156846122
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:00 schreef Leandra het volgende:

Sterker nog; we hebben haar met z'n allen tot interessant figuur voor de bladen gemaakt, of denk je dat de bladen dit soort fora niet in de gaten houden?

Jup, daarom quoten ze ook graag vanuit hier.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156846130
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

3 kinderen bij 2 mannen is niet echt veel imho... Zat vrouwen die na een scheiding bij een nieuwe man een kind willen :Y

Dit is niet een tweede man voor kinderen, dit is man #3. En dat doen echt niet veel vrouwen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156846140
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:13 schreef sherezade het volgende:

[..]

'
'Kinderen willen en ze vervolgens afstaan :') :') :') :') :') :') :') :') :') en lekker verder aan de paal slingeren en jagen op de volgende geldezel
1 kind dat ze 'afgestaan' heeft (volgens mij lag alleen de voogdij bij de vader, is ze niet afgestaan?) op jonge leeftijd, en 2 binnen 1 huwelijk. En daarna met je nieuwe liefde een kind willen... Ik vind t heus zo erg niet :D

Hugh Grant krijgt 4 kinderen in 5 jaar bij 2 vrouwen om en om, maar DIT is erg? _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156846160
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dit is niet een tweede man voor kinderen, dit is man #3. En dat doen echt niet veel vrouwen.
ik ken er al een stel. En zat mannen die het doen ook trouwens :')

En ik reageerde op het '3 kinderen bij zoveel verschillende mannen'

Ik vind 2 mannen voor 3 kinderen niet veel nee.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156846161
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

3 kinderen bij 2 mannen is niet echt veel imho... Zat vrouwen die na een scheiding bij een nieuwe man een kind willen :Y

En ja de media zit bovenop Sabia, maar ik denk dat het grootste deel van de verhalen uit hun (of onze) eigen dikke duimen komt...

En dat Sabia met de ex van haar vriendin ging, tja die dingen gebeuren. Sylvie heeft volgens mij Rafael van iemand afgepakt? Zo netjes is ze zelf ook niet dus :+
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

3 kinderen bij 2 mannen is niet echt veel imho... Zat vrouwen die na een scheiding bij een nieuwe man een kind willen :Y

En ja de media zit bovenop Sabia, maar ik denk dat het grootste deel van de verhalen uit hun (of onze) eigen dikke duimen komt...

En dat Sabia met de ex van haar vriendin ging, tja die dingen gebeuren. Sylvie heeft volgens mij Rafael van iemand afgepakt? Zo netjes is ze zelf ook niet dus :+
Niks ex, dat was allang gaande....maar goed maakt ook allemaal niks uit....
Ja de media zit er bovenop omdat ze zo hard schreeuwt dat ze met rust wilt worden gelaten maar ondertussen continue de media aan het voeren is.......rare labiele uitspraken doen....steeds een ander verhaal...of ze zegt het een en doet vervolgens het ander.....en bovenal geniet ze daarvan......dat vind ze prachtig om constant de media te teasen
pi_156846243
Ik heb wel t idee dat Sabia t sowieso niet goed kan doen, of ze nou zwijgt tegen de media of dr verhaal doet (al dan niet tegen betaling)

Ze is hoe dan ook een tokkie en een slet volgens velen, ze wordt er van beschuldigd een zwangerschap te verzinnen... Man man man ik heb een hogere dunk van Sabia dan van velen hier hoor :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  † In Memoriam † donderdag 15 oktober 2015 @ 09:26:11 #233
43556 miss_dynastie
pi_156846259
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 08:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou als ik Sabia was ook alleen voor grof geld mn buik showen, heb je tenminste eindelijk een voordeel aan die paparazzi voor je deur ;)

Ik vind het verdrietig voor allemaal, eindelijk de zo gewenste baby en dan ben je geen gezin meer. Denk dat niemand t zo gewild had :{
Precies, anders verdient iedereen eraan, behalve zijzelf. Ik geef haar groot gelijk en had zelf om méér geld gevraagd, by the way :Y)
pi_156846260
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:19 schreef sherezade het volgende:

[..]


[..]

Niks ex, dat was allang gaande....maar goed maakt ook allemaal niks uit....
Ja de media zit er bovenop omdat ze zo hard schreeuwt dat ze met rust wilt worden gelaten maar ondertussen continue de media aan het voeren is.......rare labiele uitspraken doen....steeds een ander verhaal...of ze zegt het een en doet vervolgens het ander.....en bovenal geniet ze daarvan......dat vind ze prachtig om constant de media te teasen
Ach in dat geval; zo gewonnen zo geronnen.

En handig toch, dat jij alle ins en outs weet en gedachten kan lezen :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156846296
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Precies, anders verdient iedereen eraan, behalve zijzelf. Ik geef haar groot gelijk en had zelf om méér geld gevraagd, by the way :Y)
idd!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156846306
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

1 kind dat ze 'afgestaan' heeft (volgens mij lag alleen de voogdij bij de vader, is ze niet afgestaan?) op jonge leeftijd, en 2 binnen 1 huwelijk. En daarna met je nieuwe liefde een kind willen... Ik vind t heus zo erg niet :D

Hugh Grant krijgt 4 kinderen in 5 jaar bij 2 vrouwen om en om, maar DIT is erg? _O-
De voogdij krijgt vader niet zomaar, er was ook geen huwelijk... ik weet niet of ze officieel afstand heeft gedaan dat denk ik niet maar .ze heeft haar dochter bij hem gelaten...dus niet zelf voor gezorgd......dus het komt op hetzelfde neer.....in plaats daarvan ging ze weer op jacht en trouwde met zijn beste vriend de rijke plantenbaas Jens Thele.....enz enz....steeds een stapje hogerop

Betreft hugh Grant...hij is gewoon nasty.....
pi_156846334
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:17 schreef tombolafan het volgende:

Hugh Grant krijgt 4 kinderen in 5 jaar bij 2 vrouwen om en om, maar DIT is erg? _O-
Omdat er een idioot als Hugh is betekent het toch niet dat andere gevallen in het niets vallen? :D

En bij mannen vindt men alles normaal ja. Dat noemde ik hierboven al op met het daten. Een vrijgezelle man kan veel daten, niemand die er naar kraait.

En mannen met veel kinderen bij diverse vrouwen:
Al zijn er genoeg mannen die hun nieuwe vriendin willen pleasen met die zo gewenste baby, vaak ook omdat de vrouw in kwestie nog geen kinderen heeft.
Die heeft Sabia wel.
En já, ze mag doorbroeden hoor, als haar dat gelukkig maakt :+ Stijlvol, nee niet bepaald.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156846360
Zou Raf wel al erkend hebben (in de prille beginfase) of waren ze toen al uit elkaar?

Indien niet, krijgt de baby dan Boulahrouz als achternaam? _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 09:34:29 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156846390
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb wel t idee dat Sabia t sowieso niet goed kan doen, of ze nou zwijgt tegen de media of dr verhaal doet (al dan niet tegen betaling)

Ze is hoe dan ook een tokkie en een slet volgens velen, ze wordt er van beschuldigd een zwangerschap te verzinnen... Man man man ik heb een hogere dunk van Sabia dan van velen hier hoor :D
+1
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156846395
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:26 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ach in dat geval; zo gewonnen zo geronnen.

En handig toch, dat jij alle ins en outs weet en gedachten kan lezen :7
Dit heeft niks gedachte lezen te maken....Als jij op twitter gooit dat je met rust wilt worden gelaten omdat het langzaam eng aan het worden is. en vervolgens paradeert op rode lopers en interviews doet met rare uitspraken dat je het ene moment uit je leven wilt stappen en vervolgens je entree maakt op de catwalk dan klopt er toch iets niet...

Je weet dat de media 24/7 bovenop je zit en dan ga je echt je naam weer terug veranderen in Bouhlarouz??? kom op zeg...Dit is gewoon erom vragen....
Als je zo graag met rust wilt worden gelaten, trek je dan volledig terug , geniet van je zwangerschap en focus je op de kinderen...
pi_156846408
Mja er zijn wel meer voorbeelden van (bekende) mannen die meer kinderen bij meer vrouwen hebben en daar hoor je veel minder over. Dan komt toch de feminist in mij naar boven :P

Ik denk dat sommige vrouwen nou eenmaal graag een groot gezin willen. En moet je die kinderwens dan maar opzij zetten omdat je niet meer bij je (eerste) man bent? Ik vind dus van niet.

Team Sab (&Raf)
w/ w/ w/
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156846423
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:34 schreef sherezade het volgende:

[..]

Dit heeft niks gedachte lezen te maken....Als jij op twitter gooit dat je met rust wilt worden gelaten omdat het langzaam eng aan het worden is. en vervolgens paradeert op rode lopers en interviews doet met rare uitspraken dat je het ene moment uit je leven wilt stappen en vervolgens je entree maakt op de catwalk dan klopt er toch iets niet...

Je weet dat de media 24/7 bovenop je zit en dan ga je echt je naam weer terug veranderen in Bouhlarouz??? kom op zeg...Dit is gewoon erom vragen....
Als je zo graag met rust wilt worden gelaten, trek je dan volledig terug , geniet van je zwangerschap en focus je op de kinderen...
Fijn dat jij alles zo goed weet O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  † In Memoriam † donderdag 15 oktober 2015 @ 09:38:49 #243
240917 Mula
pi_156846441
Wat een mooie foto die zwart witte! Daar vind ik het ook wel echt een zwangerschapsbuikje lijken.

En toch...wat een situatie. Een moeder in Hamburg die niet meer praat met de vader in Sevilla. Arm kind, arme Rafael. Hoe moeten die nou ooit een echt goede band opbouwen?
pi_156846486
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:36 schreef tombolafan het volgende:
Mja er zijn wel meer voorbeelden van (bekende) mannen die meer kinderen bij meer vrouwen hebben en daar hoor je veel minder over. Dan komt toch de feminist in mij naar boven :P

Ik denk dat sommige vrouwen nou eenmaal graag een groot gezin willen. En moet je die kinderwens dan maar opzij zetten omdat je niet meer bij je (eerste) man bent? Ik vind dus van niet.

Team Sab (&Raf)
w/ w/ w/
Nee maar bekommer en zorg dan ook voor je eigen kinderen ipv alimentatie te weigeren te betalen...
pi_156846496
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:37 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Fijn dat jij alles zo goed weet O+
dit zijn feiten
pi_156846517
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:38 schreef Mula het volgende:
Wat een mooie foto die zwart witte! Daar vind ik het ook wel echt een zwangerschapsbuikje lijken.

En toch...wat een situatie. Een moeder in Hamburg die niet meer praat met de vader in Sevilla. Arm kind, arme Rafael. Hoe moeten die nou ooit een echt goede band opbouwen?
arme Sabia ook imho. Eindelijk zwanger van je geliefde, gaat ie weg. Alleen maar verliezers als t zo blijft, als je het mij vraagt ;(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156846527
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:41 schreef sherezade het volgende:

[..]

Nee maar bekommer en zorg dan ook voor je eigen kinderen ipv alimentatie te weigeren te betalen...
:')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156846548
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:43 schreef tombolafan het volgende:

[..]

arme Sabia ook imho. Eindelijk zwanger van je geliefde, gaat ie weg. Alleen maar verliezers als t zo blijft, als je het mij vraagt ;(
Raf zal er heus wel een reden voor hebben, hij wilde graag nog kinderen...en volgens mij hield hij ook echt van haar...hij zal niet voor niks weg zijn gegaan en dat hij nets meer met haar te maken wil hebben...dus niks arme Sabia
  donderdag 15 oktober 2015 @ 09:45:49 #249
285174 Evienne
never odd or even
pi_156846553
Dit kindje gaat zichzelf en ouders later ook googlen... ;(
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_156846566
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:45 schreef sherezade het volgende:

[..]

Raf zal er heus wel een reden voor hebben, hij wilde graag nog kinderen...en volgens mij hield hij ook echt van haar...hij zal niet voor niks weg zijn gegaan en dat hij nets meer met haar te maken wil hebben...dus niks arme Sabia
ah natuurlijk, Sabia heeft overal schuld aan :')

En wederom weet jij alles! Dat je nog geen eigen show hebt! :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156846592
Ik blijf me dan toch echt afvragen wat er in godsnaam gebeurd is. Als raf heel blij was in het begin en dus binnen een paar weken 180 graden is gedraaid en haar nooit meer wilt spreken. Wat heeft ze dan in godsnaam gedaan?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_156846619
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:46 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ah natuurlijk, Sabia heeft overal schuld aan :')

En wederom weet jij alles! Dat je nog geen eigen show hebt! :o
Of jij slaapt nog?? Is toch overduidelijk dat er zich iets heeft voorgedaan waardoor Raf haar heeft achtergelaten? en het zal echt geen ruzie zijn geweest over dat het dopje niet wordt terug gedraaid op de tube tandpasta..
pi_156846634
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik blijf me dan toch echt afvragen wat er in godsnaam gebeurd is. Als raf heel blij was in het begin en dus binnen een paar weken 180 graden is gedraaid en haar nooit meer wilt spreken. Wat heeft ze dan in godsnaam gedaan?
Dat vraag ik me ook af.

Misschien wilde hij uiteindelijk geen nieuwe zwangerschap en is zij tóch zwanger geworden.
Misschien was de koek gewoon op en bleek ze plotseling zwanger. En weigert hij bij haar te blijven vanwege een aankomende baby.
Misschien, misschien :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 09:50:52 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156846660
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:48 schreef sherezade het volgende:

[..]

Of jij slaapt nog?? Is toch overduidelijk dat er zich iets heeft voorgedaan waardoor Raf haar heeft achtergelaten? en het zal echt geen ruzie zijn geweest over dat het dopje niet wordt terug gedraaid op de tube tandpasta..
Want als de een weggaat uit een relatie dan heeft de ander iets gedaan?

Oh...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156846679
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Want als de een weggaat uit een relatie dan heeft de ander iets gedaan?

Oh...
Ja als je niks meer met je ZWANGERE ex te maken wilt hebben van de een op de andere dag wel ja....
pi_156846714
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:51 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ja als je niks meer met je ZWANGERE ex te maken wilt hebben van de een op de andere dag wel ja....
Of hij is gefrustreerd dat de relatie niet meer werkte en ze plotseling zwanger bleek en hij nu aan haar vast zit. Misschien is hij ook wel een puberaal menneke ;)

Voor de baby en haar kinderen hoop ik dat ze die redenen lekker laat zitten. En niet door blijft emmeren hoe zielig en verdrietig ze is.
Laat die foto's schieten en pak je geld en hou het daarbij.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156846738
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Of hij is gefrustreerd dat de relatie niet meer werkte en ze plotseling zwanger bleek en hij nu aan haar vast zit. Misschien is hij ook wel een puberaal menneke ;)

Dat is niet echt het beeld dat we kregen bij zijn vorige scheiding toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156846749
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat is niet echt het beeld dat we kregen bij zijn vorige scheiding toch?
Toen was Sylvie niet in verwachting en hadden ze toch al járen een kind samen?
Ik kan me de frustratie wel voorstellen, dat je je relatie beëindigt en je ex ineens met een zwangerschapstest aankomt :X (Ik zeg niet dat het zo is, maar 'stel' ;) )
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 10:01:14 #259
285174 Evienne
never odd or even
pi_156846822
Ik denk niet dat Sabia, met haar voorgeschiedenis, per ongeluk zwanger is geworden. Na een paar miskramen ben je daar toch heel voorzichtig in lijkt me? Dus kijk je wel uit als je relatie op het einde lijkt te lopen?

Als Sabia zo blijft koketteren, zal de ware toedracht ook nog wel boven komen drijven.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_156847008
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:01 schreef Evienne het volgende:
Ik denk niet dat Sabia, met haar voorgeschiedenis, per ongeluk zwanger is geworden. Na een paar miskramen ben je daar toch heel voorzichtig in lijkt me? Dus kijk je wel uit als je relatie op het einde lijkt te lopen?

Ja, maar misschien wilde zij nog wel en hij niet meer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 10:15:49 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156847070
Wat is precies "op het einde lopen" van je relatie?
Weet je dat allebei en ga je tegen beter weten toch door, of hoe werkt dat?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 15 oktober 2015 @ 10:18:42 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156847126
Als nu eens iemand uit de doeken deed waarom wie wie verlaten heeft!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156847145
quote:
8s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:18 schreef Copycat het volgende:
Als nu eens iemand uit de doeken deed waarom wie wie verlaten heeft!
Komt wel, als Sabia later geen cent te makken heeft zit dan komt ze met haar biografie ;-) maar goed dat is dan weer haar versie van het verhaal
  † In Memoriam † donderdag 15 oktober 2015 @ 10:26:49 #264
43556 miss_dynastie
pi_156847254
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Raf wel al erkend hebben (in de prille beginfase) of waren ze toen al uit elkaar?

Indien niet, krijgt de baby dan Boulahrouz als achternaam? _O-
Zijn Khalid en Sabia in Nederland getrouwd? Zo ja, dan is het antwoord nee, zo nee, dan hangt het van het land waar ze getrouwd zijn af, maar waarschijnlijk ook nee.
pi_156847274
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zijn Khalid en Sabia in Nederland getrouwd? Zo ja, dan is het antwoord nee, zo nee, dan hangt het van het land waar ze getrouwd zijn af.
Het was meer een grapje omdat Sabia zelf haar Engnek naam niet wil gebruiken ;)
Dus baby heet straks (wellicht) zoals moeke zelf niet wil heten.
Voor haar maar hopen dat Raf erkent/erkent heeft.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156847279
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zijn Khalid en Sabia in Nederland getrouwd? Zo ja, dan is het antwoord nee, zo nee, dan hangt het van het land waar ze getrouwd zijn af, maar waarschijnlijk ook nee.
Ze is toch gescheiden van Khalid, dan is het kind niet meer automatisch in gezag van Khalid.
  † In Memoriam † donderdag 15 oktober 2015 @ 10:28:43 #267
43556 miss_dynastie
pi_156847288
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het was meer een grapje omdat Sabia zelf haar Engnek naam niet wil gebruiken ;)
Dus baby heeft straks (wellicht) zoals moeke zelf niet wil heten.
Dat zou me dan ook verschrikkelijk lijken voor haar. En Raf komt er dan ook echt op als een eersteklas hondenlul, by the way.
pi_156847296
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat zou me dan ook verschrikkelijk lijken voor haar. En Raf komt er dan ook echt op als een eersteklas hondenlul, by the way.
Misschien bokt hij 9 maanden lang en gaan ze na de geboorte alsnog samen aangifte doen. /sprookjes

Ik kan me niet voorstellen dat hij zijn verantwoordelijkheid niet neemt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 15 oktober 2015 @ 10:29:44 #269
43556 miss_dynastie
pi_156847300
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:28 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ze is toch gescheiden van Khalid, dan is het kind niet meer automatisch in gezag van Khalid.
Klopt, maar er zijn landen op deze wereld waar je eigen naam vervalt bij een huwelijk en niet herleeft bij scheiding. Geen idee welke precies, maar als ze in een van die landen getrouwd zijn, kan het kind zomaar Boula heten zonder enige band met de beste man. Waarschijnlijk is dat niet, overigens :+
pi_156847304
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja, maar misschien wilde zij nog wel en hij niet meer.
dan had ie geen seks met dr moeten hebben :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156847327
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:30 schreef tombolafan het volgende:

[..]

dan had ie geen seks met dr moeten hebben :D
Dan is hij idd een dombo.

Of zij riep aan de pil te zijn. Genoeg 'goedmaakkindjes' geboren in de wereld in de hoop de relatie te redden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156847339
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:

Geen idee welke precies, maar als ze in een van die landen getrouwd zijn, kan het kind zomaar Boula heten zonder enige band met de beste man.
Wat een horror dat zoiets in die landen bestaat/kan. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156847369
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan is hij idd een dombo.

Of zij riep aan de pil te zijn. Genoeg 'goedmaakkindjes' geboren in de wereld in de hoop de relatie te redden.
Ja dat was het 2e kindje bij Khalid toch ookal? Toen waren ze toch ookal uitelkaar?
pi_156847384
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan is hij idd een dombo.

Of zij riep aan de pil te zijn. Genoeg 'goedmaakkindjes' geboren in de wereld in de hoop de relatie te redden.
Mwah als jij geen kind wil en he vriendin wel en de relatie loopt (volgens jou) op z'n eind dan blijft t dom :7

Ik duim voor een ongeneeslijke blessure voor Raf zodat ie terug naar Hamburg kan en t gezin weer compleet is *; :@ O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  † In Memoriam † donderdag 15 oktober 2015 @ 10:34:27 #275
43556 miss_dynastie
pi_156847386
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat een horror dat zoiets in die landen bestaat/kan. :D
Ik denk dat dat ook niet de landen zijn waar echtscheiding nou het meest geaccepteerd is, maar da's een gokje mijnerzijds :P
pi_156847396
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:33 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ja dat was het 2e kindje bij Khalid toch ookal? Toen waren ze toch ookal uitelkaar?
toen Daamin geboren werd waren ze uit elkaar ja. Maar dat zegt niks over hoe/waarom het kind verwekt werd he :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156847407
Fucking mooi die types hier die een 'kant' kiezen. Alsof je ze allemaal persoonlijk kent :) 't is gewoon 1 tokkiebende, meer niet.
pi_156847440
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

toen Daamin geboren werd waren ze uit elkaar ja. Maar dat zegt niks over hoe/waarom het kind verwekt werd he :')
nee maar de geschiedenis blijft zich wel zo herhalen....ze heeft een wanhopige drang om maar te blijven baren
  † In Memoriam † donderdag 15 oktober 2015 @ 10:38:14 #279
43556 miss_dynastie
pi_156847444
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:35 schreef BeeGees het volgende:
Fucking mooi die types hier die een 'kant' kiezen. Alsof je ze allemaal persoonlijk kent :) 't is gewoon 1 tokkiebende, meer niet.
Ik vind de mensen die het allemaal maar onzin vinden maar het toch woord voor woord volgen hilarischer, eerlijk gezegd. Er zit een onvolgbutton he :Y)
  donderdag 15 oktober 2015 @ 10:39:17 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156847468
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:34 schreef tombolafan het volgende:

Mwah als jij geen kind wil en he vriendin wel en de relatie loopt (volgens jou) op z'n eind dan blijft t dom :7

Van die man dom, van die vrouw een valse naaistreek.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156847545
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik vind de mensen die het allemaal maar onzin vinden maar het toch woord voor woord volgen hilarischer, eerlijk gezegd. Er zit een onvolgbutton he :Y)
Dat zeg je tegen mij, als ik het goed begrijp? Ik vind het mooi om te volgen hoor, nooit gezegd van niet. Anders volgde ik 't niet af en toe. Nog mooier vind ik de mensen hier die demonstratief en bijna fanatiek een kant kiezen. Alsof ze wekelijks met deze mensen om de tafel een kop thee drinken.
pi_156847833
Ik zou het wel interessant worden als Sabia zo'n mediapersonality wordt. Interessant voor ons en ze zorgt tenminste voor haar eigen inkomen.
Spoilers!
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:03:24 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156847872
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou het wel interessant worden als Sabia zo'n mediapersonality wordt. Interessant voor ons en ze zorgt tenminste voor haar eigen inkomen.
Daar moet je wel enigszins talent hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156847896
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af.

Misschien wilde hij uiteindelijk geen nieuwe zwangerschap en is zij tóch zwanger geworden.
Misschien was de koek gewoon op en bleek ze plotseling zwanger. En weigert hij bij haar te blijven vanwege een aankomende baby.
Misschien, misschien :+
Ik denk dat teveel op Rafael is ingepraat, dat hij de EK 2016 in Frankrijk zal gaan mislopen, indien hij nog langer bij Sabia in Hamburg zou blijven.
Rafael zoekt de oorzaak van de teloorgang van zijn voetbalcarrière te weinig bij zichzelf.
pi_156847944
quote:
9s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar moet je wel enigszins talent hebben.
Mwa, Barbie, Gerard Joling en BB Kelly hebben ook geen talent. En zo aanwezig kunnen zijn vind ik ook wel een talent.

Ik vind het strategische slachtoffergedoe en alle geheimzinnigheid van de afgelopen maanden een goede zet. Nu plukt ze er de vruchten van. Ik kan dat wel waarderen. Ik denk dat Sabia goed begrijpt dat ze nu moet cashen. Zo lang kan ze nooit interessant blijven dus moet ze er nu voor gaan.
Spoilers!
pi_156847963
quote:
9s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar moet je wel enigszins talent hebben.
Net als Kim Kardashian, Paris Hilton, Britt Dekker, Barbie, en een handvol mediageile voetbalvrouwen?
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:10:26 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156847994
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

Mwa, Barbie, Gerard Joling en BB Kelly hebben ook geen talent. En zo aanwezig kunnen zijn vind ik ook wel een talent.

Joling kan natuurlijk wel een partijtje zingen en entertainen ook al is het onze stijl niet.
En de rest noem ik niet bepaald media personalities, meer wanna-be's.
Maar zo'n foute RLS of webcamseksding past dan weer wel bij Sabia, denk ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156848073
Ik ben benieuwd naar de komende jaren van Sabia. Ik vind Sylvie en Rafael in ieder geval lang niet zo interessant.
Spoilers!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 oktober 2015 @ 11:33:21 #289
163650 Greys
pi_156848378
Ik denk nog steeds dat Saab Raf iets heel naaierigs geflikt heeft. Hij lijkt me zo'n goody two shoes die haar nooit om een wissewasje zwanger en al in de steek zou laten. Geloof er echt niks van.

Het wachten is op het moment dat dat naar buiten komt.
Maar mijn popcorn wordt taai en oud, wel een beetje opschieten graag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:41:16 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156848521
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat een horror dat zoiets in die landen bestaat/kan. :D
In de VS kan het ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 oktober 2015 @ 11:57:38 #291
163650 Greys
pi_156848794
Ik vind het trouwens een afgrijselijke foto, met dat vreselijke zwarte pinovest. :D
Rare onflatteuze houding ook.
En nee dat is niet omdat het Saab is, want die kleinere foto die ik ergens zag met dat lichtgrijze vest een beetje open vind ik bijvoorbeeld al wat mooier.

Wie het ook is, ik vind van die glamourachtige zwangerschapsfoto's bijna nooit mooi. Dan vond ik die van Yolanthe met alleen dat witte broekje nog (een stuk) beter. Serieus, alsof je in je blote zwangere buik met broek en een bh en een hippig vestje erop en je pumps eronder gaat lopen. Waarom zou je iemand zoiets aantrekken op zo'n zwangerschapsshoot? Het is allemaal zo vergezocht en onnatuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 oktober 2015 @ 12:05:12 #292
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_156848913
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:45 schreef sherezade het volgende:

[..]

Raf zal er heus wel een reden voor hebben, hij wilde graag nog kinderen...en volgens mij hield hij ook echt van haar...hij zal niet voor niks weg zijn gegaan en dat hij nets meer met haar te maken wil hebben...dus niks arme Sabia
En toch gebeurt dat wel eens dat ineens zonder rede de vent vertrekt zonder enige oorzaak die schuldig is aan achterblijvende partij
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_156848942
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:35 schreef BeeGees het volgende:
Fucking mooi die types hier die een 'kant' kiezen. Alsof je ze allemaal persoonlijk kent :) 't is gewoon 1 tokkiebende, meer niet.
ik kies niet per definitie een kant tegen Syl en voor Sab, maar vóór Sab en tegen de hooivorken en fakkels :p

Ik ben ook vóór een raf-sab verzoening omdat ik denk dat dat de beste situatie is voor iedereen :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 oktober 2015 @ 12:15:08 #294
163650 Greys
pi_156849085
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:05 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

En toch gebeurt dat wel eens dat ineens zonder rede de vent vertrekt zonder enige oorzaak die schuldig is aan achterblijvende partij
Tuurlijk gebeurt dat, helaas.
Maar ik geloof gewoon niet dat dat in deze Raf-Saab situatie het geval was. Hij lijkt (!) me daar het type niet voor. Maar daar kan ik prima heel erg naast zitten natuurlijk.

Alleen als je van 'we willen graag een kindje en gaan trouwen' ineens volledig omzwaait naar 'ik vertrek naar het buitenland en wil niks meer met jou te maken hebben ook al ben je zwanger van me' geloof ik persoonlijk niet dat zij daar geen enkel aandeel in heeft gehad. Want dat zou hem de meest harteloze teringlijer ever maken en dan had zij dat vast al van de daken geschreeuwd en dat gestaafd met allerlei bewijs van appjes enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_156849235
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Tuurlijk gebeurt dat, helaas.
Maar ik geloof gewoon niet dat dat in deze Raf-Saab situatie het geval was. Hij lijkt (!) me daar het type niet voor. Maar daar kan ik prima heel erg naast zitten natuurlijk.

Alleen als je van 'we willen graag een kindje en gaan trouwen' ineens volledig omzwaait naar 'ik vertrek naar het buitenland en wil niks meer met jou te maken hebben ook al ben je zwanger van me' geloof ik persoonlijk niet dat zij daar geen enkel aandeel in heeft gehad. Want dat zou hem de meest harteloze teringlijer ever maken en dan had zij dat vast al van de daken geschreeuwd en dat gestaafd met allerlei bewijs van appjes enzo.
Mijn -volledig op niets gebaseerde- theorietje is dat Raf achter iets is gekomen wat Sab al een tijdje aan het bekokstoven was. Iets om haar eigen hachje veilig te stellen oid...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156849313
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mijn -volledig op niets gebaseerde- theorietje is dat Raf achter iets is gekomen wat Sab al een tijdje aan het bekokstoven was. Iets om haar eigen hachje veilig te stellen oid...
Daar kan ik me wel in vinden :Y

Dit, in combinatie met de Van der Vaart-clan die Sabia sowieso al niet zagen zitten, én het niet al te ruim bemeten verstand van Raf... dan vind ik dit best aannemelijk. Misschien had Sabia ergens een rekeningetje geopend waarop ze vast wat geld parkeerde O-)
  donderdag 15 oktober 2015 @ 12:37:17 #297
285174 Evienne
never odd or even
pi_156849492
Raf lijkt me inderdaad niet het type om zomaar zijn zwangere vriendin te verlaten. Raf, die pas na drie maanden het juk van vrouwenmepper te hebben gedragen zei dat hij Syl niet geslagen had, waarna Lydia Engizek in september pas verklapte dat Syl Raf had geslagen. Hij lijkt me een heel loyale goedzak dus het is op zijn zachtst gezegd aannemelijker dat Sab iets heeft uitgevreten.

Best. Gate. Ever.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_156849594
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:45 schreef sherezade het volgende:

[..]

Raf zal er heus wel een reden voor hebben, hij wilde graag nog kinderen...en volgens mij hield hij ook echt van haar...hij zal niet voor niks weg zijn gegaan en dat hij nets meer met haar te maken wil hebben...dus niks arme Sabia
Ga toch weg, zielige Raf... Van een kind verwekken tot totaal geen contact meer hebben in no-time? En dan je vader sturen om je spullen op te halen? Hoe oud ben je?

Moest die van zijn moeder, Saab dumpen en naar Sevilla. En voetballen kan hij ook al niet.

Van de drie hoofdrolspelers in deze gate vind ik hem toch met flinke voorsprong de grootste gluiperd.
pi_156849671
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mwa, Barbie, Gerard Joling en BB Kelly hebben ook geen talent. En zo aanwezig kunnen zijn vind ik ook wel een talent.

Ik vind het strategische slachtoffergedoe en alle geheimzinnigheid van de afgelopen maanden een goede zet. Nu plukt ze er de vruchten van. Ik kan dat wel waarderen. Ik denk dat Sabia goed begrijpt dat ze nu moet cashen. Zo lang kan ze nooit interessant blijven dus moet ze er nu voor gaan.
Een Joling met een triest geval neerzetten zoals Barbie en BB kelly gaat me zelfs als niet Joling fan te ver...kom op zeg..Geer 'werkt toch al heeel wat jaartjes long time ago.....En Barbie vult de dag met botoxen en plamuren en 1x per jaar een rls

quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:33 schreef Greys het volgende:
Ik denk nog steeds dat Saab Raf iets heel naaierigs geflikt heeft. Hij lijkt me zo'n goody two shoes die haar nooit om een wissewasje zwanger en al in de steek zou laten. Geloof er echt niks van.

Het wachten is op het moment dat dat naar buiten komt.
Maar mijn popcorn wordt taai en oud, wel een beetje opschieten graag.
Dat dus, precies! Er moet ook meer achter zitten
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:37 schreef Evienne het volgende:
Raf lijkt me inderdaad niet het type om zomaar zijn zwangere vriendin te verlaten. Raf, die pas na drie maanden het juk van vrouwenmepper te hebben gedragen zei dat hij Syl niet geslagen had, waarna Lydia Engizek in september pas verklapte dat Syl Raf had geslagen. Hij lijkt me een heel loyale goedzak dus het is op zijn zachtst gezegd aannemelijker dat Sab iets heeft uitgevreten.

Best. Gate. Ever.
Precies, ik denk dat hij tijdens zijn huwelijk met sylvie ook niet veel in te brengen had en dat zij toch deed waar ze zin in had
pi_156849754
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:47 schreef sherezade het volgende:

[..]

Een Joling met een triest geval neerzetten zoals Barbie en BB kelly gaat me zelfs als niet Joling fan te ver...kom op zeg..Geer 'werkt toch al heeel wat jaartjes long time ago.....En Barbie vult de dag met botoxen en plamuren en 1x per jaar een rls

[..]

Dat dus, precies! Er moet ook meer achter zitten

[..]

Precies, ik denk dat hij tijdens zijn huwelijk met sylvie ook niet veel in te brengen had en dat zij toch deed waar ze zin in had
Grappig dat jullie hem zo anders inschatten, zoals hierboven omschreven lijkt het me juist een verwent jochie. Altijd goed gepamperd door zijn ouders.

Beetje slappe hap, ook op het voetbalveld.
pi_156849867
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Grappig dat jullie hem zo anders inschatten, zoals hierboven omschreven lijkt het me juist een verwent jochie. Altijd goed gepamperd door zijn ouders.

Beetje slappe hap, ook op het voetbalveld.
Dat slappe hap vind ik wel bij hem passen maar in de zin van geen ballen hebben, ja en amen knikken tegen de vrouw...tenminste tijdens het huwelijk van hem en Syl had ik niet het idee dat hij iets te willen had...hij heeft zelf ook lang de schijn opgehouden...terwijl het allang over en uit was tussen die 2.....beetje sneu allemaal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')