Ja, dat!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Oh en dat verhaaltje van Brard is uiteraard zum kotzen! Laat zij zich maar bezighouden met de verziekte relatie met haar dochter.
Van Zevert. Hij is er zooo druk mee om elke dag een item uit zijn duim te zuigen, dat hij wel de vader moét zijn. Kan niet anders.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:14 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Als er bij haar een punctie plaatsgevonden heeft moeten ze volgens mij wel checken of ze geen ziektes onder de leden heeft. Bij IVF checken ze dit ook bij beide partijen, voorafgaande aan het hele traject. Dusja, het zou vast kunnen, maar vind het wel een beetje vergezocht. Want er moet dan toch ook zaad zijn? Van wie is dat dan?
Nouja. Als ze gewoon iemand hebben bezwangerd met Rafael's zaad is het Sabia's kind niet eens. En als ze naar een kliniek geweest zijn, moet er wel zaad zijn. Al kan dat ook uit de vriezer natuurlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:18 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Van Zevert. Hij is er zooo druk mee om elke dag een item uit zijn duim te zuigen, dat hij wel de vader moét zijn. Kan niet anders.
Verder heb ik idd geen flauw idee hoe het allemaal werkt met zaad en verplaatsingen in een buik elders.
Natuurlijk, dat weet heel NL.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat!
Haar oudste dochter komt echt totaal niet in aanmerking als draagmoeder, Patty heeft meer fantasie dan verstand, maar dat wisten we al
Inderdaad. Over vier (??) maanden zullen we het weten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Tsja...dan nog was er het verhaal dat ze een soort van veter om haar baarmoedermond had laten aanbrengen. Ook niet nodig lijkt me als een ander de baby ter wereld brengt.
Ze weten volgens mij zelf niet meer wat ze aan onzin naarbuiten hebben gebracht. Hilarisch.
Wel triest voor Sab.
Ik hoop toch sneller, en dat haar buikje begint te bollen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:28 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Inderdaad. Over vier (??) maanden zullen we het weten.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:39 schreef NothingHappened het volgende:
Nou ja, zolang ze beide in alle talen blijven zwijgen, krijgen de wildste fantasieën de ruimte. Het blijven publieke personen. Daar moet je mee kunnen en leren omgaan en kun je dat niet, ga dan wat anders doen. Ik krijg persoonlijk de indruk dat Sabia alle aandacht prachtig vindt, negatief of positief.
Wat mevrouw Aandachtshoer-nummer-1-Brard schrijft gaat heel erg ver, zeker omdat ze zelf ook zo goed op kritiek reageert (ik herinner mij een akkefietje met Nico Dijkshoorn whehehe) maar er zijn gekkere dingen gebeurd, dus waarom niet. Of het sjiek is....maar wat verwacht je van Patsy.
Zij was toch vroeger stripper of clubdanseres? Met zo een slank lichaam zou ik zeggen: Ga ervoor meid kan je ook een hoop geld in Duitsland mee verdienen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:17 schreef Leandra het volgende:
Vergeet de Boulevard-industrie niet...
Er zijn veel meer mensen die aan haar verdienen.
Maar goed, ze moet het nu zelf gaan verdienen, maar daar mag ze niet de naam voor gebruiken die ze rechtmatig mag gebruiken en die haar het meeste oplevert.
Als ze het niet zelf verdient is het niet goed, als ze het wel zelf verdient mag het niet op de enige manier die wat oplevert.
Ze kan niets anders dan (ex-)vrouw van zijn.
Als ze als toiletjuffrouw gaat werken moet ze nog steeds van de alimentatie rondkomen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:18 schreef Aurelius het volgende:
Dit is toch wel een mooi voorbeeld van "Don't stick your dick in crazy".
Die logica slaat natuurlijk nergens op.quote:IN Magazine vraagt zich af hoe iemand een baby kan voelen schoppen, als de buik eigenlijk niet te zien is.
Nou inderdaad. Een vriendin van mij was ook erg lang niet zichtbaar zwanger (ze was al ruim 8 maanden toen je iets begon te zien) en zij voelde de baby echt wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die logica slaat natuurlijk nergens op.
Ligt er maar net aan hoe de placenta ligt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:59 schreef computergirl het volgende:
Juist meer denk ik? Kind heeft dan minder ruimte
gok ik
Welke foto en wie heft het premium artikel?quote:De foto die ineens niemand mocht zien…
Sabia's geheim in Parijs
Evert Santegoeds
OHLALA! Een nachtelijk plaatje van Sabia Engizek (37) in de armen van een modehotshot, dit weekend in Parijs, haalde de dubbel gewezen voetbalvrouw na een paar minuten ook weer offline… Maar Privé zag het toch! Wat gebeurde er afgelopen weekeinde in de Franse hoofdstad wat de wereld bij nader inzien toch niet mocht zien? En, oh ja, hoe is het met haar baby?
Daar stonden ze weer, de Duitse paparazzi, te wachten bij het huis van Sabia. Op… niets! De ex-vriendin van Rafael van der Vaart, die vrolijk volhoudt van hem in verwachting te zijn maar slanker oogt dan ooit, was weer in geen velden of wegen te bekennen. De Hamburgse dook dit weekeinde namelijk op in het nachtleven van Parijs.
Even deelde zij een foto met plaatselijke modehotshot Olivier Rousteing, de man achter de opleving van het luxe modehuis Balmain, in wiens armen zij poseerde. Sabia plaatste die foto in de nacht van vrijdag op zaterdag, maar haalde hem amper twintig minuten later ook weer spoorslags offline. Grote vraag: waarom?
Zal toch gewoon een selfie wezen met die vent? Die is trouwens geboren in 1985...quote:Op maandag 12 oktober 2015 08:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Welke foto en wie heft het premium artikel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kans dat het een homo is:95%quote:Op maandag 12 oktober 2015 08:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zal toch gewoon een selfie wezen met die vent? Die is trouwens geboren in 1985...
Zakelijke deal en ik vermoed een hele goeie!
https://en.wikipedia.org/wiki/Olivier_Rousteing
en wat voor een!quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is homo: http://www.out.com/fashio(...)eing-selfie-made-man
Waarom zou ze jaloers moeten zijn?quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:49 schreef ootjekatootje het volgende:
en wat voor een!![]()
https://instagram.com/olivier_rousteing/
Ik wist niet dat Saab zo'n mooi balboekje had, ligt Syl al ziek van jaloezie op bed?
is dat Jan Kooijman in dat baluwe pak?quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:02 schreef Greys het volgende:
Syl zag er deze week inderdaad heel jaloers uit op de Duitse tv
[ afbeelding ]
Ze is echt wel een mooie vrouw. Dat lijf.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:02 schreef Greys het volgende:
Syl zag er deze week inderdaad heel jaloers uit op de Duitse tv
[ afbeelding ]
En dan ook al jaren zo een lijf.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze is echt wel een mooie vrouw. Dat lijf.
Nope. Toch zou ik niet graag met haar leven ruilen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan ook al jaren zo een lijf.
Die hoeft nergens jaloers op te zijn.
Ik volg Sabia op instagram en heb volgens mij de foto gezien. Volgens mij waren het er zelfs 3. Sabia in een frambooskleurige jurk naast een man (geen idee of het die Olivier is). Geen selfie, maar gewoon poserend. Je zag ook geen achtergrond en het was ook geen spontane foto. Leek mij gewoon een fotoshoot. Dus waarom ze daar zo geheimzinnig over doen?quote:Op maandag 12 oktober 2015 08:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zal toch gewoon een selfie wezen met die vent? Die is trouwens geboren in 1985...
Zakelijke deal en ik vermoed een hele goeie!
https://en.wikipedia.org/wiki/Olivier_Rousteing
Geld?quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:31 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik volg Sabia op instagram en heb volgens mij de foto gezien. Volgens mij waren het er zelfs 3. Sabia in een frambooskleurige jurk naast een man (geen idee of het die Olivier is). Geen selfie, maar gewoon poserend. Je zag ook geen achtergrond en het was ook geen spontane foto. Leek mij gewoon een fotoshoot. Dus waarom ze daar zo geheimzinnig over doen?
Zou best kunnen. Ze had een mooie jurk aan, niet gewoon een katoenen zomerjurkje. Van wat ik me ervan herinner was er ook helemaal geen overdreven lichamelijk contact met die meneer. Ze staan naar elkaar toegedraaid, maar kijken wel naar de camera. Heb geen seconde gedacht dat het hier om een love-interest kon gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geld?
Misschien was het onderdeel van een opdracht?
Was het bal main army, doutzen was er ook. Die was aan het werk op de catwalk. Saab was ws in bezit van een kaartje.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:41 schreef Mula het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ze had een mooie jurk aan, niet gewoon een katoenen zomerjurkje. Van wat ik me ervan herinner was er ook helemaal geen overdreven lichamelijk contact met die meneer. Ze staan naar elkaar toegedraaid, maar kijken wel naar de camera. Heb geen seconde gedacht dat het hier om een love-interest kon gaan.
Ze was trouwens heel slank. Heb voornamelijk even naar de buik geloerd. Zo interessant was de foto verder niet.
Misschien was de deal met Balmain (nog) niet rond?quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:31 schreef Mula het volgende:
Leek mij gewoon een fotoshoot. Dus waarom ze daar zo geheimzinnig over doen?
http://www.telegraaf.nl/p(...)op_een_ander___.htmlquote:'Rafael smoorverliefd op een ander'
van onze redactie
Hij en Sabia Engizek zijn nog maar kort uit elkaar, maar Rafael van der Vaart zou zijn hart alweer hebben verkocht aan een nieuwe dame.
Dat staat woensdag in de Story.
Het zou gaan om een alleenstaande moeder uit Amsterdam, genaamd Christie, die aan Rafael is gekoppeld door vrienden. De twee zouden helemaal in de wolken zijn.
De vrees is wel dat ex-vriendin Sabia roet in het eten gaat gooien. De brunette, die onlangs model is geworden, houdt ondanks alle twijfels in de media vol dat ze vijf maanden zwanger is van Rafael en Sabia geeft haar ex-geliefde niet zomaar op.
quote:Rafael is volgens weekblad Story dat morgen verschijnt helemaal in de wolken. Ene Christie doet zijn hart sneller kloppen.
"Hij is smoorverliefd op Christie, een alleenstaande moeder uit Amsterdam. Een gezamenlijke vriend heeft hen gekoppeld. Met succes!", tekent Story op.
Hun prille geluk heeft wel een schaduwzijde, want er is nog steeds een derde in het spel: Sabia.
De bron zegt: "Rafael is heel serieus met Christie, maar heeft haar eerlijk verteld dat hij nog het een en ander op te lossen heeft met Sabia."
Volgens insiders zal de voetballer daar nog een flinke kluif aan hebben. Sabia die zegt zwanger van hem te zijn laat haar grote liefde Rafael niet zomaar gaan: "Wat haar betreft is de strijd nog niet gestreden!"
Onlangs is Sabia nog naar Sevilla afgereisd waar Rafael voetbalt. Met twee echofoto's van hun kindje op zak wilde ze hem verrassen. Het is de grote vraag of Rafael wel zo blij was met dit bezoekje. "Rafael is erg achterdochtig als het Sabia betreft", zo vertelt de bron aan Story.
De kans dat Sabia haar Rafael terugkrijgt, lijkt verkeken nu hij gevallen is voor de charmes van de Amsterdamse Christie.
Meest bizarre is dat Saab een verrassingsbezoekje bracht....quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:53 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, Rafael is al een paar daagjes 'héél serieus' met een Amsterdamse mama. Die laat er geen gras over groeien. Of de pers doet weer eens overijverig haar werk.
Rafael scoort nu beter buiten het veld, dan dat hij op het veld nog iets presteert.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:53 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, Rafael is al een paar daagjes 'héél serieus' met een Amsterdamse mama. Die laat er geen gras over groeien. Of de pers doet weer eens overijverig haar werk.
Hoog tijd voor een liefdesbaby. Even een Hugh Grantje in deze gate; twee vrouwen tegelijk zwanger van dezelfde man.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:53 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien mocht Eef mee, kon die meteen de tickets betalen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:37 schreef Aventura het volgende:
'Met twee pretecho's op zak'![]()
De fantasie van onze roddeljournalisten kent geen grenzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |