Ik zou het niet weten, ik ken zijn agenda niet en ik weet niet wanneer Damian traint en voetbalt. Jij weet dat kennelijk allemaal wel?quote:Op maandag 5 oktober 2015 08:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Is die al een keertje bij de voetbal van zijn zoontje wezen kijken dan?
Dat haal ik er niet uit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 08:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens dat stukje waarop ik reageerde niet.
Ik heb zo het idee dat Khalid heel blij is van haar af te zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Wie weet is ze wel zwanger van Khalid ipv Raf
Niks verbaast me meer hier
Ik heb zo het idee dat raf daar ook blij om is.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat Khalid heel blij is van haar af te zijn.
Dat zou wel apart zijn, dat ze dan midden in dat draagmoeder traject zaten en toen uit elkaar gingen...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:38 schreef kissaa het volgende:
De nieuwste roddel: Sabia zou een draagmoeder gebruiken: http://www.show.nl/video/(...)uik-van-draagmoeder/
Een nieuwe wending in de soap rondom Rafael van der Vaart en Sabia Engizek. Boze tongen in Hamburg beweren dat Sabia wel degelijk een kind verwacht van de voetballer, maar dat ze dat kind niet zelf draagt. Ze zou gebruik hebben gemaakt van een draagmoeder…
Of hij, en zijn ze daarom uitelkaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:43 schreef Copycat het volgende:
persoonlijk ingebracht bij de buurvrouw.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Of hij, en zijn ze daarom uitelkaar
Dat zou helemaal fraai zijn. En deze gate nog smeuïger maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:44 schreef computergirl het volgende:
Of hij, en zijn ze daarom uitelkaar
Tsja, we willen allemaal weleens iets. Of iets niet. Maar om de naam van je exman dan maar steeds nog te gebruiken slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:35 schreef alors het volgende:
Volgens mij heeft Sabia ook geen goede band met haar vader, dus wil ze daarom die naam liever niet meer dragen.
Dan zou dat kind toch bijna geboren moeten worden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zou wel apart zijn, dat ze dan midden in dat draagmoeder traject zaten en toen uit elkaar gingen...
Wat een treurnisquote:Sabia heeft op Twitter haar naam ook aangepast van Engizek naar Boulahrouz.
Khalid was waarschijnlijk allang blij dat die ervan af was, geen slapende honden wakker maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:59 schreef Greys het volgende:
Dat die Raf daar destijds zo ingetrapt is joh, dat hij dacht dat 'ze zo lekker gewoon was en wars van media'. Heeft Khalid hem dat niet even in kunnen fluisteren destijds dat het andersom was? Zo'n bierkip maakt niet alles goed, natuurlijk.
http://www.wtf.nl/spotlig(...)z-vertelt-alles.html augustus 2013..quote:"Persoonlijk vind ik het respectloos. Laten we zeggen dat iedereen zijn eigen normen en waarden heeft. Kijk, wat ze privé doet, moet ze zelf weten. Waar ik vooral heel erg van baal is dat Sabia nog steeds mijn achternaam gebruikt. Daardoor duikt de hele tijd mijn naam op."
Dat laatste klopt zeker.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:00 schreef Leandra het volgende:
Het zal in Duitsland, net als in Nederland, wel gewoon mogen, de naam van je ex blijven gebruiken, en dan kan ik me voorstellen dat er in Duitsland ook wat minder verwacht wordt dat je de naam van je ex laat vallen, zeker als je kinderen met dezelfde naam hebt.
Er zullen vast allerlei "adviseurs" zijn geweest die haar tips gegeven hebben over haar naamgebruik, en Sabia Engizek is niemand, Sabia Boulahrouz wel.
Maar goed, het zijn vooral Nederlandse zeurreacties over die achternaam.
Misschien had ze dan beter gewoon meteen de achternaam van haar oudste kinderen kunnen houden. Want die heten geen Boulahrouz. Hadden ze lekker allemaal hetzelfde geheten als dat dan zo belangrijk was...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:00 schreef Leandra het volgende:
Het zal in Duitsland, net als in Nederland, wel gewoon mogen, de naam van je ex blijven gebruiken, en dan kan ik me voorstellen dat er in Duitsland ook wat minder verwacht wordt dat je de naam van je ex laat vallen, zeker als je kinderen met dezelfde naam hebt.
Er zullen vast allerlei "adviseurs" zijn geweest die haar tips gegeven hebben over haar naamgebruik, en Sabia Engizek is niemand, Sabia Boulahrouz wel.
Maar goed, het zijn vooral Nederlandse zeurreacties over die achternaam.
Haar oudste kinderen? Je bedoelt haar dochter?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien had ze dan beter gewoon meteen de achternaam van haar oudste kinderen kunnen houden. Want die heten geen Boulahrouz. Hadden ze lekker allemaal hetzelfde geheten als dat dan zo belangrijk was...
Ik vind het bespottelijk, vooral vanuit het oogpunt van Khalid, dat zij gewoon met die naam kan blijven koketteren. Zeker omdat het iemand betreft die er de media mee op blijft zoeken, niet een anonieme vrouw die alleen die achternaam voor de kinderen wil houden.
Wat ze ook voor idiote dingen uit gaat/blijft halen, zijn naam blijft eraan hangen. Ik zou ook not amused zijn als ex zijnde. Dan maar 'Nederlands gezeur'
Ik weet niet precies hoe het met haar kinderen in elkaar zit, maar ze heeft toch nog een kind/eren van vóór Bouhla? Die bedoel ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haar oudste kinderen? Je bedoelt haar dochter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |