abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156613261
quote:
5s.gif Op maandag 5 oktober 2015 08:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoezo maakt hij er een zootje van?
Is die al een keertje bij de voetbal van zijn zoontje wezen kijken dan?
  maandag 5 oktober 2015 @ 08:45:01 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156613271
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 08:43 schreef ootjekatootje het volgende:

Is die al een keertje bij de voetbal van zijn zoontje wezen kijken dan?
Ik zou het niet weten, ik ken zijn agenda niet en ik weet niet wanneer Damian traint en voetbalt. Jij weet dat kennelijk allemaal wel?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156613337
Volgens dat stukje waarop ik reageerde niet.
  maandag 5 oktober 2015 @ 08:55:34 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156613358
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 08:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens dat stukje waarop ik reageerde niet.
Dat haal ik er niet uit.
Maar we waren er toch sowieso al lang en breed over uit dat we die Evertiaanse stukjes nooit op hun woorden geloven?
  maandag 5 oktober 2015 @ 09:30:56 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156613760
Daarbij, als een ouder (tijdelijk) in een ander land woont is het gewoon lastig dat soort dingen te doen, maar goed, kennelijk had Raf zijn voetbalschoenen al aan de wilgen moeten hangen om fulltime te gaan vaderen.

Dat Evert er van maakt dat opa door Raf is ingevlogen om Raf te vervangen qua vaderlijke verplichtingen zegt natuurlijk niets, of mag opa alleen maar op visite komen als de bijbehorende ouder er ook is?
Dat Damian verder onder de zorg van de nanny bleef zegt eigenlijk al genoeg, anders zou hij wel bij opa gebleven zijn en had de nanny vrij gehad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156617410
quote:
15s.gif Op maandag 5 oktober 2015 05:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Weer die naam gekozen, OMG :')
Wie weet is ze wel zwanger van Khalid ipv Raf :+
Niks verbaast me meer hier :)
  maandag 5 oktober 2015 @ 13:31:37 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156617484
quote:
11s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:27 schreef mascara-klodder het volgende:

Wie weet is ze wel zwanger van Khalid ipv Raf :+
Niks verbaast me meer hier :)
Ik heb zo het idee dat Khalid heel blij is van haar af te zijn.
pi_156618479
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb zo het idee dat Khalid heel blij is van haar af te zijn.
Ik heb zo het idee dat raf daar ook blij om is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:38:11 #34
251975 kissaa
fka: kissa
pi_156636671
De nieuwste roddel: Sabia zou een draagmoeder gebruiken: http://www.show.nl/video/(...)uik-van-draagmoeder/

Een nieuwe wending in de soap rondom Rafael van der Vaart en Sabia Engizek. Boze tongen in Hamburg beweren dat Sabia wel degelijk een kind verwacht van de voetballer, maar dat ze dat kind niet zelf draagt. Ze zou gebruik hebben gemaakt van een draagmoeder…
pi_156636735
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:38 schreef kissaa het volgende:
De nieuwste roddel: Sabia zou een draagmoeder gebruiken: http://www.show.nl/video/(...)uik-van-draagmoeder/

Een nieuwe wending in de soap rondom Rafael van der Vaart en Sabia Engizek. Boze tongen in Hamburg beweren dat Sabia wel degelijk een kind verwacht van de voetballer, maar dat ze dat kind niet zelf draagt. Ze zou gebruik hebben gemaakt van een draagmoeder…
Dat zou wel apart zijn, dat ze dan midden in dat draagmoeder traject zaten en toen uit elkaar gingen...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:43:06 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156636760
Ze heeft natuurlijk zijn zaad opgevangen en dat persoonlijk ingebracht bij de buurvrouw.
pi_156636785
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:43 schreef Copycat het volgende:
persoonlijk ingebracht bij de buurvrouw.
Of hij, en zijn ze daarom uitelkaar :7
pi_156636807
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

:D!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:47:32 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156636839
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:44 schreef computergirl het volgende:

Dat zou helemaal fraai zijn. En deze gate nog smeuïger maken.
Maat ik zie Sabia wel in staat tot een sneaky Beckertje ...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:53:31 #40
163650 Greys
pi_156636969
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 00:35 schreef alors het volgende:
Volgens mij heeft Sabia ook geen goede band met haar vader, dus wil ze daarom die naam liever niet meer dragen.
Tsja, we willen allemaal weleens iets. Of iets niet. Maar om de naam van je exman dan maar steeds nog te gebruiken slaat natuurlijk helemaal nergens op.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:54:44 #41
163650 Greys
pi_156636995
di 06 okt 2015, 10:54
Ze noemt zich nu ineens weer Boulahrouz
'Sabia gebruikt ex voor bekendheid'
van onze redactie

Sabia Engizek weet de aandacht even af te leiden van haar - ontbrekende - babybuik. Ze valt terug op haar ex Boulahrouz om in de spotlights te staan.
De zwangere ex van Rafael van der Vaart heeft besloten om haar meisjesnaam te laten vallen en die van haar ex-man Khalid Boulahrouz weer te gaan gebruiken.

Sabia maakte, vlak nadat bekend werd dat ze een modellencontact in de wacht had gesleept, haar debuut op Instagram. Onder de naam Sabia Boulahrouz. Iets waar haar inmiddels ruim 4300 volgers op de fotoapp hun vraagtekens bij zetten.

"Je bent een topvrouw, maar wees trots op je eigen achternaam! Waarom die van je ex gebruiken?", luidt een van de reacties op de drie kiekjes die Sabia tot nu toe plaatste. "Waarom Boulahrouz als je niet meer getrouwd bent met Khalid?"

"Hoezo Boulahrouhz?? Je kan kan toch niet de achternamen van je exen blijven gebruiken??", schrijft ook een andere Instagrammer. Die krijgt bijval: "Je kan inderdaag niet de achternaam van je ex blijven gebruiken voor naamsbekendheid."

Sabia heeft op Twitter haar naam ook aangepast van Engizek naar Boulahrouz. In Duitsland geniet de voormalig voetbalvrouw nog steeds bekendheid als Sabia Boulahrouz. Khalid speelde er voor de clubs Hamburger SV en VfB Stuttgart. Hij verblijft nu weer in Nederland voor de club Feyenoord.

Inmiddels is Sabia bij onze oosterburen ook bekend als de ex van Van der Vaart, maar tot een huwelijk kwam het - net - niet.

Rafaels wettige ex, Sylvie, liet zijn achternaam na hun scheiding spoedig vallen en gaat weer met succes door het leven als Meis.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ex_voor_naam___.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_156636999
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat zou wel apart zijn, dat ze dan midden in dat draagmoeder traject zaten en toen uit elkaar gingen...
Dan zou dat kind toch bijna geboren moeten worden?

Zou wel een stunt zijn als ze over een paar weken gezien wordt achter een kinderwagen, al blijft dan de vraag of ze niet gewoon gastouder is geworden....

Telegraaf nu stukje over de achternaam van Saab, die worden ook steeds trager..
pi_156637040
quote:
Sabia heeft op Twitter haar naam ook aangepast van Engizek naar Boulahrouz.
Wat een treurnis :')!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:59:32 #44
163650 Greys
pi_156637085
Dat die Raf daar destijds zo ingetrapt is joh, dat hij dacht dat 'ze zo lekker gewoon was en wars van media'. Heeft Khalid hem dat niet even in kunnen fluisteren destijds dat het andersom was? Zo'n bierkip maakt niet alles goed, natuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_156638291
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:59 schreef Greys het volgende:
Dat die Raf daar destijds zo ingetrapt is joh, dat hij dacht dat 'ze zo lekker gewoon was en wars van media'. Heeft Khalid hem dat niet even in kunnen fluisteren destijds dat het andersom was? Zo'n bierkip maakt niet alles goed, natuurlijk.
Khalid was waarschijnlijk allang blij dat die ervan af was, geen slapende honden wakker maken.

In dit interview geeft hij al aan te balen dat zij zijn naam blijft gebruiken.
quote:
"Persoonlijk vind ik het respectloos. Laten we zeggen dat iedereen zijn eigen normen en waarden heeft. Kijk, wat ze privé doet, moet ze zelf weten. Waar ik vooral heel erg van baal is dat Sabia nog steeds mijn achternaam gebruikt. Daardoor duikt de hele tijd mijn naam op."
http://www.wtf.nl/spotlig(...)z-vertelt-alles.html augustus 2013..
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:00:29 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156638742
Het zal in Duitsland, net als in Nederland, wel gewoon mogen, de naam van je ex blijven gebruiken, en dan kan ik me voorstellen dat er in Duitsland ook wat minder verwacht wordt dat je de naam van je ex laat vallen, zeker als je kinderen met dezelfde naam hebt.

Er zullen vast allerlei "adviseurs" zijn geweest die haar tips gegeven hebben over haar naamgebruik, en Sabia Engizek is niemand, Sabia Boulahrouz wel.

Maar goed, het zijn vooral Nederlandse zeurreacties over die achternaam.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156639142
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:00 schreef Leandra het volgende:
Het zal in Duitsland, net als in Nederland, wel gewoon mogen, de naam van je ex blijven gebruiken, en dan kan ik me voorstellen dat er in Duitsland ook wat minder verwacht wordt dat je de naam van je ex laat vallen, zeker als je kinderen met dezelfde naam hebt.

Er zullen vast allerlei "adviseurs" zijn geweest die haar tips gegeven hebben over haar naamgebruik, en Sabia Engizek is niemand, Sabia Boulahrouz wel.

Dat laatste klopt zeker.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:22:49 #48
163650 Greys
pi_156639215
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:00 schreef Leandra het volgende:

Misschien had ze dan beter gewoon meteen de achternaam van haar oudste kinderen kunnen houden. Want die heten geen Boulahrouz. Hadden ze lekker allemaal hetzelfde geheten als dat dan zo belangrijk was...

Ik vind het bespottelijk, vooral vanuit het oogpunt van Khalid, dat zij gewoon met die naam kan blijven koketteren. Zeker omdat het iemand betreft die er de media mee op blijft zoeken, niet een anonieme vrouw die alleen die achternaam voor de kinderen wil houden.
Wat ze ook voor idiote dingen uit gaat/blijft halen, zijn naam blijft eraan hangen. Ik zou ook not amused zijn als ex zijnde. Dan maar 'Nederlands gezeur' :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:31:43 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156639369
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien had ze dan beter gewoon meteen de achternaam van haar oudste kinderen kunnen houden. Want die heten geen Boulahrouz. Hadden ze lekker allemaal hetzelfde geheten als dat dan zo belangrijk was...

Ik vind het bespottelijk, vooral vanuit het oogpunt van Khalid, dat zij gewoon met die naam kan blijven koketteren. Zeker omdat het iemand betreft die er de media mee op blijft zoeken, niet een anonieme vrouw die alleen die achternaam voor de kinderen wil houden.
Wat ze ook voor idiote dingen uit gaat/blijft halen, zijn naam blijft eraan hangen. Ik zou ook not amused zijn als ex zijnde. Dan maar 'Nederlands gezeur' :)
Haar oudste kinderen? Je bedoelt haar dochter?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:37:01 #50
163650 Greys
pi_156639471
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Haar oudste kinderen? Je bedoelt haar dochter?
Ik weet niet precies hoe het met haar kinderen in elkaar zit, maar ze heeft toch nog een kind/eren van vóór Bouhla? Die bedoel ik :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')