Hadden vorig seizoen al 2x moeten winnen. De wedstrijd is in een afgeladen Kuip, plus nog wat bekermagie en ik zie het zomaar gebeuren dat wij er met 5-0 af gaan.quote:
Gastquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Heren, dit nepsupporter beweert dat Eriksen vandaag tegen PSV gescoord heeft.
Ik laat dit verder aan jullie over.
Dat is zo maar denk dat na Fenerbahce de spelers weer met lood in de benen zullen staan in de Kuip.quote:
Alle wedstrijden in de Eredivisie zijn slecht.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:31 schreef Pedroso het volgende:
Was overigens een erg slechte topper vandaag. Ajax die helemaal niets liet zien en PSV waar ik ook niet onder de indruk van was.
De buitenlandse scouts hebben genoeg gezien denk ik, of juist niet.
Die liet bij Anderlecht zien prima te kunnen werken bij een topclub jaquote:
Die gaat (terecht) iets melden over het middenveld denk ikquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:33 schreef Pedroso het volgende:
Wat zal Cruijff morgen te stoken hebben in zijn huisblaadje ?
Ach dat zal toch net zo werken als met spelers, bij de ene club werkt het wel en bij de andere nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die liet bij Anderlecht zien prima te kunnen werken bij een topclub ja
Is ook zo natuurlijk, ben niet enorm fan van hem verder ook. Niet dat ik een goede kandidaat zou wetenquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach dat zal toch net zo werken als met spelers, bij de ene club werkt het wel en bij de andere niet
Zie Gudelj die werkelijk niks goed doet
Mwah, vond PSV wel redelijk spelen eigenlijk. Ajax speelde wel heel erg kut natuurlijk, maar ze hadden rustig met 1-4 kunnen winnen en dan hadden we niks te klagen gehad.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:31 schreef Pedroso het volgende:
Was overigens een erg slechte topper vandaag. Ajax die helemaal niets liet zien en PSV waar ik ook niet onder de indruk van was.
De buitenlandse scouts hebben genoeg gezien denk ik, of juist niet.
Ik ook niet, maar een ervaren man lijkt me wel watquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is ook zo natuurlijk, ben niet enorm fan van hem verder ook. Niet dat ik een goede kandidaat zou weten
Alles wat slecht gaat komt niet door hem en alles wat goed gaat is zijn verdienste.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die gaat (terecht) iets melden over het middenveld denk ik
Zo spelend had Ajax het zelfs tegen De Graafschap thuis moeilijk gehad.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:35 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Mwah, vond PSV wel redelijk spelen eigenlijk. Ajax speelde wel heel erg kut natuurlijk, maar ze hadden rustig met 1-4 kunnen winnen en dan hadden we niks te klagen gehad.
Lijkt mij ook wel nodig inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een ervaren man lijkt me wel wat
Het is weer ouderwets onrustigquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alles wat slecht gaat komt niet door hem en alles wat goed gaat is zijn verdienste.
Cruijff is tegenwoordig van het niveau v. Hanegem wat betreft z'n commentaar en columns.
Cruijff is verleden tijd. Zijn opvatting over voetbal is veel te naïef voor deze tijd. Alleen in de absolute top kun je nog zo spelen, niet als Ajax zijnde.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alles wat slecht gaat komt niet door hem en alles wat goed gaat is zijn verdienste.
Cruijff is tegenwoordig van het niveau v. Hanegem wat betreft z'n commentaar en columns.
Die is bovendien in beeld bij Liverpool en clubs van dat niveau. Die komt nooit naar Nederland natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leuke naam, maar die gaat dat niet doen lijkt me
Dat is ook waar. Vond alsnog dat ze het goed hebben uitgespeeld, ze zijn eigenlijk nooit in de problemen geweest achterin. Wat schotjes uit de 2e lijn, dat was het wel. Ze stonden gewoon goed georganiseerd en dat levert je tegen dit Ajax altijd een punt op.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo spelend had Ajax het zelfs tegen De Graafschap thuis moeilijk gehad.
Precies.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:27 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Hadden vorig seizoen al 2x moeten winnen. De wedstrijd is in een afgeladen Kuip, plus nog wat bekermagie en ik zie het zomaar gebeuren dat wij er met 5-0 af gaan.
Lijkt me geweldigquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
Laat Cruijff maar een keer op kop staan, met zijn praatjes.
Een willekeurig commentaar waar mijn oog op viel, wat zijn supporters toch ook ontwikkelde mensenquote:Mss eens een andere coach bijv Rijkaard? Hij was aanvaller dus mss met meer aanvallend voetbal dan verdediger De Boer???
Ach ik heb ook reacties op Facebook gezien dat Bazoer maar eens uit de basis gehaald moet wordenquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een willekeurig commentaar waar mijn oog op viel, wat zijn supporters toch ook ontwikkelde mensen
Heerlijk dat opportunisme af en toequote:Op zondag 4 oktober 2015 20:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach ik heb ook reacties op Facebook gezien dat Bazoer maar eens uit de basis gehaald moet worden
Want?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben wel blij dat ik tegenwoordig bijna nooit meer live wedstrijden kijk
Nepsupporter. Was genieten vandaag hoor. Zo veel talent en potentie gezien.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben wel blij dat ik tegenwoordig bijna nooit meer live wedstrijden kijk
Vond Bazoer een van de weinigen die nog een aardig niveau haalde vandaag.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach ik heb ook reacties op Facebook gezien dat Bazoer maar eens uit de basis gehaald moet worden
Tete deed het ook aardig.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vond Bazoer een van de weinigen die nog een aardig niveau haalde vandaag.
Die is echt bizar goed voor z´n leeftijd, als dat alleen nog maar beter gaat wordenquote:
Tete wordt echt een heerlijk backie. Echt een verademing na die slappe zakken Greg en Ricardo.quote:
Op het ajax netwerk vond iemand Ajax de bovenliggende partij en lag het allemaal aan Nijhuis. Best genot om te lezen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Inslagenreuring daar ook een account ja?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het ajax netwerk vond iemand Ajax de bovenliggende partij en lag het allemaal aan Nijhuis. Best genot om te lezen.
Ik las daar net ook dat PSV een rode kaart had moeten hebben en dat het dan 4-1 was geworden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het ajax netwerk vond iemand Ajax de bovenliggende partij en lag het allemaal aan Nijhuis. Best genot om te lezen.
Dat is dan een van de weinige mensen die daar nog pro-de boer wasquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaat niet passen denk ik. Prima vent verder welquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik las daar net ook dat PSV een rode kaart had moeten hebben en dat het dan 4-1 was geworden.
Oh ik dacht dat het grappenuurtje bezig was.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die maakt dezelfde kut wissels als de Boer dus dat is lood om oud ijzer.
Gaat ie nooit overleven. Die is de laatste 5 jaar zo'n 40 jaar ouder geworden lijkt wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:11 schreef BadderHaring het volgende:
Rijkaard zat niet voor niets op de tribune. Die zie ik het wel doen.
Had goede periodes, afgewisseld met hele matige periodes.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dijks goed? Totaal niet mee eens.
Het is toch niet interessant meer heel die eredivisie niet. We hebben vandaag de ploegen gezien die er werkelijk met kop en schouders bovenuit steken en nog was het erbarmelijkquote:
Die is toch ook alweer de vijftig gepasseerd, wat gaat de tijd snel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:12 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Gaat ie nooit overleven. Die is de laatste 5 jaar zo'n 40 jaar ouder geworden lijkt wel.
Heeft een sterke assistent nodig.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:21 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Die is toch ook alweer de vijftig gepasseerd, wat gaat de tijd snel.
Van mij mag het trouwens, altijd een zwak voor hem gehad, al waren zijn prestaties als coach sterk wisselend.
Niets van gelogen hoor. Het was ook een totale offday.quote:
Niveau Arias, niet slecht maar ook geen top.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet houden van deze knotsgekke micky mouse leaguequote:Op zondag 4 oktober 2015 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch niet interessant meer heel die eredivisie niet. We hebben vandaag de ploegen gezien die er werkelijk met kop en schouders bovenuit steken en nog was het erbarmelijk
Het is een offyearortwoquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niets van gelogen hoor. Het was ook een totale offday.
Ik vermaak me anders normaal gesproken prima al is het niveau vaak om te jankenquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet houden van deze knotsgekke micky mouse league
Het is vooral een heel erg laag tempo in de Eredivisie, wat het saaier maakt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vermaak me anders normaal gesproken prima al is het niveau vaak om te janken
Ik kijk toch liever naar de lamme tegen de blinde dan naar iets anders.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch niet interessant meer heel die eredivisie niet. We hebben vandaag de ploegen gezien die er werkelijk met kop en schouders bovenuit steken en nog was het erbarmelijk
Zelfs de volledig terecht afgekeurde goal was volgens dat account de schuld van Vermeer. Die de laatste tijd trouwens weer prima staat te keepen op cruciale momenten.quote:
jezusquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:42 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Die joden gingen ook hard op hun bek in Amsterdam
Ja dat hebben de joden ook niet erg netjes afgehandeld.quote:
#schuldvandejodenquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat hebben de joden ook niet erg netjes afgehandeld.
Nee. Echt? Ik had eerder een quote van Kuyt die zo uit De Speld leek te komen maar dit slaat ook alles.quote:
Is er nou niemand die die jongen even kan corrigerenquote:
Ik hoop dat dit een geintje is? En dan volgende week ergens de 0-4 scoren en dan dat vingertje weer zeker?quote:
Ik heb zelden zo'n slechte week gezien als die van El Ghazi de afgelopen week.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een geintje is? En dan volgende week ergens de 0-4 scoren en dan dat vingertje weer zeker?
Wat een sukkel.
Dijks niet goed? Speelde een berensterke pot. Wat mij betreft de beste Lb van Nederland.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jetrooooquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dijks niet goed? Speelde een berensterke pot. Wat mij betreft de beste Lb van Nederland.
En toch gewoon opgeroepen voor Oranjequote:Op zondag 4 oktober 2015 22:04 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n slechte week gezien als die van El Ghazi de afgelopen week.
Zodat ie niet voor Marokko kan kiezen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En toch gewoon opgeroepen voor Oranje
Schei uit. Vind Dijks best aardig spelen maar Jetro is echt een paar klassen beter én jonger.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jetro mag de schoenen van Dijks nog niet eens poetsen.
Waarom zou je dat willen? Het is geen extreem talent zoals Ziyech.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:06 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Zodat ie niet voor Marokko kan kiezen.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:05 schreef Sunri5e het volgende:
Dijks niet goed? Speelde een berensterke pot. Wat mij betreft de beste Lb van Nederland.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:06 schreef Sunri5e het volgende:
Jetro mag de schoenen van Dijks nog niet eens poetsen.
Even mondjes snoerenquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:07 schreef Buitendam het volgende:
El Ghazi die juicht als Ronaldo en nu weer deze teksten.
Zelfbeeld van die jongen is briljant.
Je hoeft ook geen extreem talent te zijn om de top te bereiken. Denk dat ze vooral verdere blamages willen voorkomen na Ziyech.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Het is geen extreem talent zoals Ziyech.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |