Precies.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:27 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Hadden vorig seizoen al 2x moeten winnen. De wedstrijd is in een afgeladen Kuip, plus nog wat bekermagie en ik zie het zomaar gebeuren dat wij er met 5-0 af gaan.
Lijkt me geweldigquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
Laat Cruijff maar een keer op kop staan, met zijn praatjes.
Een willekeurig commentaar waar mijn oog op viel, wat zijn supporters toch ook ontwikkelde mensenquote:Mss eens een andere coach bijv Rijkaard? Hij was aanvaller dus mss met meer aanvallend voetbal dan verdediger De Boer???
Ach ik heb ook reacties op Facebook gezien dat Bazoer maar eens uit de basis gehaald moet wordenquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een willekeurig commentaar waar mijn oog op viel, wat zijn supporters toch ook ontwikkelde mensen
Heerlijk dat opportunisme af en toequote:Op zondag 4 oktober 2015 20:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach ik heb ook reacties op Facebook gezien dat Bazoer maar eens uit de basis gehaald moet worden
Want?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben wel blij dat ik tegenwoordig bijna nooit meer live wedstrijden kijk
Nepsupporter. Was genieten vandaag hoor. Zo veel talent en potentie gezien.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben wel blij dat ik tegenwoordig bijna nooit meer live wedstrijden kijk
Vond Bazoer een van de weinigen die nog een aardig niveau haalde vandaag.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach ik heb ook reacties op Facebook gezien dat Bazoer maar eens uit de basis gehaald moet worden
Tete deed het ook aardig.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vond Bazoer een van de weinigen die nog een aardig niveau haalde vandaag.
Die is echt bizar goed voor z´n leeftijd, als dat alleen nog maar beter gaat wordenquote:
Tete wordt echt een heerlijk backie. Echt een verademing na die slappe zakken Greg en Ricardo.quote:
Op het ajax netwerk vond iemand Ajax de bovenliggende partij en lag het allemaal aan Nijhuis. Best genot om te lezen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Inslagenreuring daar ook een account ja?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het ajax netwerk vond iemand Ajax de bovenliggende partij en lag het allemaal aan Nijhuis. Best genot om te lezen.
Ik las daar net ook dat PSV een rode kaart had moeten hebben en dat het dan 4-1 was geworden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het ajax netwerk vond iemand Ajax de bovenliggende partij en lag het allemaal aan Nijhuis. Best genot om te lezen.
Dat is dan een van de weinige mensen die daar nog pro-de boer wasquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaat niet passen denk ik. Prima vent verder welquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik las daar net ook dat PSV een rode kaart had moeten hebben en dat het dan 4-1 was geworden.
Oh ik dacht dat het grappenuurtje bezig was.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die maakt dezelfde kut wissels als de Boer dus dat is lood om oud ijzer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |