Hadden vorig seizoen al 2x moeten winnen. De wedstrijd is in een afgeladen Kuip, plus nog wat bekermagie en ik zie het zomaar gebeuren dat wij er met 5-0 af gaan.quote:
Gastquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Heren, dit nepsupporter beweert dat Eriksen vandaag tegen PSV gescoord heeft.
Ik laat dit verder aan jullie over.
Dat is zo maar denk dat na Fenerbahce de spelers weer met lood in de benen zullen staan in de Kuip.quote:
Alle wedstrijden in de Eredivisie zijn slecht.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:31 schreef Pedroso het volgende:
Was overigens een erg slechte topper vandaag. Ajax die helemaal niets liet zien en PSV waar ik ook niet onder de indruk van was.
De buitenlandse scouts hebben genoeg gezien denk ik, of juist niet.
Die liet bij Anderlecht zien prima te kunnen werken bij een topclub jaquote:
Die gaat (terecht) iets melden over het middenveld denk ikquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:33 schreef Pedroso het volgende:
Wat zal Cruijff morgen te stoken hebben in zijn huisblaadje ?
Ach dat zal toch net zo werken als met spelers, bij de ene club werkt het wel en bij de andere nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die liet bij Anderlecht zien prima te kunnen werken bij een topclub ja
Is ook zo natuurlijk, ben niet enorm fan van hem verder ook. Niet dat ik een goede kandidaat zou wetenquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach dat zal toch net zo werken als met spelers, bij de ene club werkt het wel en bij de andere niet
Zie Gudelj die werkelijk niks goed doet
Mwah, vond PSV wel redelijk spelen eigenlijk. Ajax speelde wel heel erg kut natuurlijk, maar ze hadden rustig met 1-4 kunnen winnen en dan hadden we niks te klagen gehad.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:31 schreef Pedroso het volgende:
Was overigens een erg slechte topper vandaag. Ajax die helemaal niets liet zien en PSV waar ik ook niet onder de indruk van was.
De buitenlandse scouts hebben genoeg gezien denk ik, of juist niet.
Ik ook niet, maar een ervaren man lijkt me wel watquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is ook zo natuurlijk, ben niet enorm fan van hem verder ook. Niet dat ik een goede kandidaat zou weten
Alles wat slecht gaat komt niet door hem en alles wat goed gaat is zijn verdienste.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die gaat (terecht) iets melden over het middenveld denk ik
Zo spelend had Ajax het zelfs tegen De Graafschap thuis moeilijk gehad.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:35 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Mwah, vond PSV wel redelijk spelen eigenlijk. Ajax speelde wel heel erg kut natuurlijk, maar ze hadden rustig met 1-4 kunnen winnen en dan hadden we niks te klagen gehad.
Lijkt mij ook wel nodig inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een ervaren man lijkt me wel wat
Het is weer ouderwets onrustigquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alles wat slecht gaat komt niet door hem en alles wat goed gaat is zijn verdienste.
Cruijff is tegenwoordig van het niveau v. Hanegem wat betreft z'n commentaar en columns.
Cruijff is verleden tijd. Zijn opvatting over voetbal is veel te naïef voor deze tijd. Alleen in de absolute top kun je nog zo spelen, niet als Ajax zijnde.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alles wat slecht gaat komt niet door hem en alles wat goed gaat is zijn verdienste.
Cruijff is tegenwoordig van het niveau v. Hanegem wat betreft z'n commentaar en columns.
Die is bovendien in beeld bij Liverpool en clubs van dat niveau. Die komt nooit naar Nederland natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leuke naam, maar die gaat dat niet doen lijkt me
Dat is ook waar. Vond alsnog dat ze het goed hebben uitgespeeld, ze zijn eigenlijk nooit in de problemen geweest achterin. Wat schotjes uit de 2e lijn, dat was het wel. Ze stonden gewoon goed georganiseerd en dat levert je tegen dit Ajax altijd een punt op.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo spelend had Ajax het zelfs tegen De Graafschap thuis moeilijk gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |