Hij tekende tot juli 2019 volgens mijquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gaat ook niet meer gebeuren, vrees ik. Hoe lang heeft ie contract?
Lamme en de blinde ja. Om te janken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Wel zielig voor Sigtorsson dat hij dit tijdens zijn afscheid moet meemaken. Zoveel betekend voor Ajax en dan zo een matige pot zien.
Ik vond het vooral een beetje kinderachtig van vak 410 dat ze weigerden hem een bedankje te geven.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Wel zielig voor Sigtorsson dat hij dit tijdens zijn afscheid moet meemaken. Zoveel betekend voor Ajax en dan zo een matige pot zien.
Poeh. Lijkt tot op heden een net niet voetballer. Zet hem in een goed voetballend elftal neer en hij heeft meerwaarde, maar het is geen kartrekker. Het lijkt mij ook zo een speler die zijn been terug trekt in een duel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sinkgraven komt wel goed verder. Met de juiste coach die hem creatief laat zijn word het genot
Een transactie tussen 2 clubs hoeft toch niet per direct openbaar worden? Je krijgt dat tijdens de publicatie van de jaarstukken onder ogen?quote:
Hij is wel een speler die het moet hebben van combineren met ploeggenoten ja. Meer een spelverdeler, niet een speler als Ziyech die zelf alles afmaakt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Poeh. Lijkt tot op heden een net niet voetballer. Zet hem in een goed voetballend elftal neer en hij heeft meerwaarde, maar het is geen kartrekker. Het lijkt mij ook zo een speler die zijn been terug trekt in een duel.
Volgens mij werden de bedragen altijd wel gemeld bij grote transfers in het verleden. Bij bedragen boven de 6 miljoen danquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een transactie tussen 2 clubs hoeft toch niet per direct openbaar worden? Je krijgt dat tijdens de publicatie van de jaarstukken onder ogen?
Schattig naïef. Met alleen creativiteit kom je er niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sinkgraven komt wel goed verder. Met de juiste coach die hem creatief laat zijn word het genot
Andersen is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:49 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Schattig naïef. Met alleen creativiteit kom je er niet.
Kloptquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:49 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Schattig naïef. Met alleen creativiteit kom je er niet.
Andersen moet weer lekker terug naar Denemarken, naar Brondby ofzo. Die gozer gaat het nooit van zijn leven redden als de Eredivisie al te fysiek voor hem is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Andersen is het hier niet mee eens.
Nieuwe Mataquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Werd van dichtbij en hard ingeschoten. Neem hem niks kwalijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:06 schreef BadderHaring het volgende:
Stond CIllessen bij de 0-1 trouwens naar zijn moeder te zwaaien?
Nee, ik ook niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:07 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Werd van dichtbij en hard ingeschoten. Neem hem niks kwalijk.
Serieuze vraag. Waarom beweert de hele tijd iedereen dat 410 zich belangrijker vindt dan de club? Ze zijn het ergens niet mee eens en hebben dat geuit. Dat is toch niet heel raar, of mis ik iets?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:17 schreef El-Capone het volgende:
Wat een vreselijke dag.
410 liet weer z'n ware gezicht zien. Niemand is groter dan de club.
Geuit? Het zijn een stel kleine kinderen, zodra ze hun zin niet krijgen gaan die spijbelen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Serieuze vraag. Waarom beweert de hele tijd iedereen dat 410 zich belangrijker vindt dan de club? Ze zijn het ergens niet mee eens en hebben dat geuit. Dat is toch niet heel raar, of mis ik iets?
Die heeft al gezegd dat hij niet gaat, specifiek over ditquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:48 schreef Scorpie het volgende:
Liverpool heeft hun coach ontslagen, Frankie kan wel daarheen.
Wou net zeggen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:48 schreef Scorpie het volgende:
Liverpool heeft hun coach ontslagen, Frankie kan wel daarheen.
Zou ook geen betere coach als alternatief weten.. De selectie is gewoon niet zo bestquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Alsof FDB wordt ontslagen. Dan moet er wel iets kapitaal misgaan. Degraderen ofzo.
Voorin is het gewoon te licht. Komen veel te weinig aan voetballen toe onder druk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zou ook geen betere coach als alternatief weten.. De selectie is gewoon niet zo best
Het zijn net een groep krijsende kinderen. Ze kunnen ergens geen biertje meer drinken en dus gaan ze maar stampvoetend een ander clubhuis bestormen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Serieuze vraag. Waarom beweert de hele tijd iedereen dat 410 zich belangrijker vindt dan de club? Ze zijn het ergens niet mee eens en hebben dat geuit. Dat is toch niet heel raar, of mis ik iets?
Het IS een groep krijsende kinderen. Dat is hoofdvoorwaarde voor het toetreden. Beetje oeh en ah roepen en met je blote bast hossen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn net een groep krijsende kinderen. Ze kunnen ergens geen biertje meer drinken en dus gaan ze maar stampvoetend een ander clubhuis bestormen.
Proleten.
Viel me op trouwens dat de PSV-supporters erg goed te horen waren vandaag. Kwam dat door de afwezigheid van die paar hooligans?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:07 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Het IS een groep krijsende kinderen. Dat is hoofdvoorwaarde voor het toetreden. Beetje oeh en ah roepen en met je blote bast hossen.
Mooiquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:10 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Je mag hem houdenDie kwam al tekort bij Standard.
Lachwekkende keuze...quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
MooiFantastische coach. Laat de rest van de wereld hem maar lekker onderschatten.
Uitsupporters zijn vaak goed/beter te horenn. Zijn vaak wat fanatiekere fans die er wat van willen maken en zo'n uitvak brengt mensen in hetzelfde schuitje, waardoor je meer een gevoel van eenheid hebt. Dit geldt overigens voor heel veel stadia.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Viel me op trouwens dat de PSV-supporters erg goed te horen waren vandaag. Kwam dat door de afwezigheid van die paar hooligans?
Typische trainer voor de subtop en alles daaronder.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
MooiFantastische coach. Laat de rest van de wereld hem maar lekker onderschatten.
Stadions.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:12 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Uitsupporters zijn vaak goed/beter te horenn. Zijn vaak wat fanatiekere fans die er wat van willen maken en zo'n uitvak brengt mensen in hetzelfde schuitje, waardoor je meer een gevoel van eenheid hebt. Dit geldt overigens voor heel veel stadia.
Ze mogen dat natuurlijk ook wel uiten, alleen het moet niet ten koste gaan van het spel. En vandaag had het team ze heel hard nodig. Want laten we wel wezen, voor een goede sfeer is 410 gewoon noodzakelijk. Dat ze dan een van de belangrijkste thuiswedstrijden van het seizoen kiezen om dit te doen, vind ik best zwak. Juist van 410 (die beweren altijd en overal de club te steunen) verwacht je dat het supporten van je club boven conflicten met het bestuur/gemeente staat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stijn en ik zijn Ron Jans-moe. Die gaat dus zeker niet komen.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
HEB JE GEZIEN? ERIKSEN HEEFT GESCOORD!!!!!!!!
Heren, dit nepsupporter beweert dat Eriksen vandaag tegen PSV gescoord heeft.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
![]()
ERIKSEN
Doe dan maar de beker er meteen bij. Zie heel erg op tegen die wedstrijd, Feyenoord gaat voluit dus ik sluit een complete afstraffing niet uit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:20 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen we ons nog terugtrekken uit de EL ?
Blijkbaar kunnen de jongetjes geen 2 wedstrijden binnen 4 dagen spelen.
Ach Feyenoord kan nog minder dan wijquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:23 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Doe dan maar de beker er meteen bij. Zie heel erg op tegen die wedstrijd, Feyenoord gaat voluit dus ik sluit een complete afstraffing niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |