De Boer was vooral boos dat Gudelj uberhaupt nooit in de duels kwam.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo schrijnend in dat interview van Frank ook net. Dat er weer geen duels werden gewonnen, maar daar was Gudelj juist voor gehaald. Voetballend heeft hij geen meerwaarde.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen kan ook mee met het niveau van Barca. Voetballend gezien dan.
En leefde ook niet echt voor de sport natuurlijk. Zijn goed recht verder, want je mag best buiten het voetbal ook genieten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vd Vaart brak zijn been , daarna nooit meer de oude
Dan gaan ze er alsnog geen 3 miljoen bij verzinnen. Wie houden we nou voro de gek?quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel in een periode dat er wat druk op Overmars moest komen natuurlijk.
Mensen zoals jijquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan gaan ze er alsnog geen 3 miljoen bij verzinnen. Wie houden we nou voro de gek?
En dan lekker 3 miljoen erbij verzinnen. Ik geloof jou.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De "huiskrant" maakt nogal eens stemming. Dat moet je toch weten.
Niet gek dat 9 miljoen naar buiten kwam toen er roddels gingen dat het technisch hart botste met de jeugd
Hopelijk slachtoffert hij Gudelj dan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
De Boer was vooral boos dat Gudelj uberhaupt nooit in de duels kwam.
Dat is aan jezelf.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan lekker 3 miljoen erbij verzinnen. Ik geloof jou.
Het was volgens mij gewoon 6 miljoen met dan 3 miljoen aan bonussen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan gaan ze er alsnog geen 3 miljoen bij verzinnen. Wie houden we nou voro de gek?
Ja en op deze manier zullen ze die bonussen nooit tegemoet zienquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was volgens mij gewoon 6 miljoen met dan 3 miljoen aan bonussen.
Hij keek er wel erg boos bij in ieder geval.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk slachtoffert hij Gudelj dan.
Lekker omgaan met de verkeerde wijvenquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En leefde ook niet echt voor de sport natuurlijk. Zijn goed recht verder, want je mag best buiten het voetbal ook genieten.
Alles was ex bonussen. 6,5 miljoen daarna 7,25 en inmiddels zit men al op 9.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was volgens mij gewoon 6 miljoen met dan 3 miljoen aan bonussen.
Hij kan over een jaar of 2 samen met Messi en Ronaldo gaan strijden om de prijs van de beste voetballer van de wereld.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen kan ook mee met het niveau van Barca. Voetballend gezien dan.
Toch nog iets positiefs.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja en op deze manier zullen ze die bonussen nooit tegemoet zien
Ja het werd steeds meer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alles was ex bonussen. 6,5 miljoen daarna 7,25 en inmiddels zit men al op 9.
Nja ik had het voetbal ook wel laten gaan als ik op Sylvie mocht kruipen in haar goede tijdquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker omgaan met de verkeerde wijven
Kamperleven
Toch niet per direct? Zit toch gewoon in de jaarstukken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het werd steeds meer.
Maar Ajax moet toch gewoon dat bedrag melden? Aangezien ze beursgenoteerd zijn en bedragen van 10% van de begroting moeten melden
Messi en Ronaldo maken geen schijn van kans.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij kan over een jaar of 2 samen met Messi en Ronaldo gaan strijden om de prijs van de beste voetballer van de wereld.
Kan me niet voorstellen dat er heel veel bonussen zijn uitgekeerd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alles was ex bonussen. 6,5 miljoen daarna 7,25 en inmiddels zit men al op 9.
Gaat ook niet meer gebeuren, vrees ik. Hoe lang heeft ie contract?quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er heel veel bonussen zijn uitgekeerd.
Huhquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toch niet per direct? Zit toch gewoon in de jaarstukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |