Jawel, want dan is het dus volgens jou normen ook niet zelfopgeleid als je een spits uit Denemarken haalt als hij 16 is. Zelf opleiden is dan vanaf de jongste jeugd, en dan moet hij wel in de buurt geboren zijn want anders mag je hem niet eens halen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is toch niet relevant in deze discussie? Wat je zei blijft onzin.

Ben je een van de weinigen in Nederland.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening.

PSV is wel altijd beter geweest in aankopen dan Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:32 schreef Buitendam het volgende:
Het klopt wel dat het begint bij het aankoopbeleid.
PSV haalt Guardado voor 3 miljoen, Ajax Sinkgraven voor 9.

Waar haal je 9 vandaan? 6,5 maar doen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:32 schreef Buitendam het volgende:

Van der Vaart was een stuk beter in zijn eerste jaren, als centrale middenvelder met loopvermogen (echt) en een gruwelijk linkerbeen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ander type speler, maar zeker net zo'n groot talent.

Klopt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eens. Geen eigen jeugd natuurlijk

Maar ja, zelfs een 16-jarige het laatste zetje geven lukt dus al niet?quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, want dan is het dus volgens jou normen ook niet zelfopgeleid als je een spits uit Denemarken haalt als hij 16 is. Zelf opleiden is dan vanaf de jongste jeugd, en dan moet hij wel in de buurt geboren zijn want anders mag je hem niet eens halen.

Voor zover ik weet was Sinkgraven 7 miljoen hoor. Gudelj voor 6 vind ik in dat opzicht schrijnender want die past totaal niet bij Ajax. Sinkgraven gaat nog wel slagenquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:32 schreef Buitendam het volgende:

En dat maakt uit?quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eens. Geen eigen jeugd natuurlijk

Telegraaf. Het gaat nota bene over jouw club...quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waar haal je 9 vandaan? 6,5 maar doen?

Blijkbaar niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar ja, zelfs een 16-jarige het laatste zetje geven lukt dus al niet?

van der vaart had inderdaad een geweldig debuutsjaar, onze golden boy.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:33 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Van der Vaart was een stuk beter in zijn eerste jaren, als centrale middenvelder met loopvermogen (echt) en een gruwelijk linkerbeen.

Maar ook zijn potentie nooit waargemaakt, dus het kan prima dat Bazoer hoger gaat eindigen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:33 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Van der Vaart was een stuk beter in zijn eerste jaren, als centrale middenvelder met loopvermogen (echt) en een gruwelijk linkerbeen.

Geleuterquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Telegraaf. Het gaat nota bene over jouw club...

Zo schrijnend in dat interview van Frank ook net. Dat er weer geen duels werden gewonnen, maar daar was Gudelj juist voor gehaald. Voetballend heeft hij geen meerwaarde.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was Sinkgraven 7 miljoen hoor. Gudelj voor 6 vind ik in dat opzicht schrijnender want die past totaal niet bij Ajax. Sinkgraven gaat nog wel slagen

FOK is geen reële afspiegeling van de Nederlandse bevolking. Hier wordt elke voetballer die het 1x leuk doet in de huidige Eredivisie meteen gebombardeerd tot een wereld talent. Ik heb hier wel eens voorbij zien komen dat Andersen met het niveau van Barca mee zou kunnen....quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ben je een van de weinigen in Nederland.

Vd Vaart brak zijn been , daarna nooit meer de oudequote:Op zondag 4 oktober 2015 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ook zijn potentie nooit waargemaakt, dus het kan prima dat Bazoer hoger gaat eindigen.

Nee, dat deed GGMM met zijn topics.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
FOK is geen reële afspiegeling van de Nederlandse bevolking. Hier wordt elke voetballer die het 1x leuk doet in de huidige Eredivisie meteen gebombardeerd tot een wereld talent. Ik heb hier wel eens voorbij zien komen dat Andersen met het niveau van Barca mee zou kunnen....

Wel in een periode dat er wat druk op Overmars moest komen natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, de huiskrant gaat een beetje lopen goochelen met cijfers.

Nieuwe Laudrup.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
FOK is geen reële afspiegeling van de Nederlandse bevolking. Hier wordt elke voetballer die het 1x leuk doet in de huidige Eredivisie meteen gebombardeerd tot een wereld talent. Ik heb hier wel eens voorbij zien komen dat Andersen met het niveau van Barca mee zou kunnen....

Andersen kan ook mee met het niveau van Barca. Voetballend gezien dan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]

De "huiskrant" maakt nogal eens stemming. Dat moet je toch weten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, de huiskrant gaat een beetje lopen goochelen met cijfers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |