jezusquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:42 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Die joden gingen ook hard op hun bek in Amsterdam
Ja dat hebben de joden ook niet erg netjes afgehandeld.quote:
#schuldvandejodenquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat hebben de joden ook niet erg netjes afgehandeld.
Nee. Echt? Ik had eerder een quote van Kuyt die zo uit De Speld leek te komen maar dit slaat ook alles.quote:
Is er nou niemand die die jongen even kan corrigerenquote:
Ik hoop dat dit een geintje is? En dan volgende week ergens de 0-4 scoren en dan dat vingertje weer zeker?quote:
Ik heb zelden zo'n slechte week gezien als die van El Ghazi de afgelopen week.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een geintje is? En dan volgende week ergens de 0-4 scoren en dan dat vingertje weer zeker?
Wat een sukkel.
Dijks niet goed? Speelde een berensterke pot. Wat mij betreft de beste Lb van Nederland.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dijks goed? Totaal niet mee eens.
Jetrooooquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dijks niet goed? Speelde een berensterke pot. Wat mij betreft de beste Lb van Nederland.
En toch gewoon opgeroepen voor Oranjequote:Op zondag 4 oktober 2015 22:04 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n slechte week gezien als die van El Ghazi de afgelopen week.
Zodat ie niet voor Marokko kan kiezen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En toch gewoon opgeroepen voor Oranje
Schei uit. Vind Dijks best aardig spelen maar Jetro is echt een paar klassen beter én jonger.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jetro mag de schoenen van Dijks nog niet eens poetsen.
Waarom zou je dat willen? Het is geen extreem talent zoals Ziyech.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:06 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Zodat ie niet voor Marokko kan kiezen.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:05 schreef Sunri5e het volgende:
Dijks niet goed? Speelde een berensterke pot. Wat mij betreft de beste Lb van Nederland.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:06 schreef Sunri5e het volgende:
Jetro mag de schoenen van Dijks nog niet eens poetsen.
Even mondjes snoerenquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:07 schreef Buitendam het volgende:
El Ghazi die juicht als Ronaldo en nu weer deze teksten.
Zelfbeeld van die jongen is briljant.
Je hoeft ook geen extreem talent te zijn om de top te bereiken. Denk dat ze vooral verdere blamages willen voorkomen na Ziyech.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Het is geen extreem talent zoals Ziyech.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |