Gaat ie nooit overleven. Die is de laatste 5 jaar zo'n 40 jaar ouder geworden lijkt wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:11 schreef BadderHaring het volgende:
Rijkaard zat niet voor niets op de tribune. Die zie ik het wel doen.
Had goede periodes, afgewisseld met hele matige periodes.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dijks goed? Totaal niet mee eens.
Het is toch niet interessant meer heel die eredivisie niet. We hebben vandaag de ploegen gezien die er werkelijk met kop en schouders bovenuit steken en nog was het erbarmelijkquote:
Die is toch ook alweer de vijftig gepasseerd, wat gaat de tijd snel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:12 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Gaat ie nooit overleven. Die is de laatste 5 jaar zo'n 40 jaar ouder geworden lijkt wel.
Heeft een sterke assistent nodig.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:21 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Die is toch ook alweer de vijftig gepasseerd, wat gaat de tijd snel.
Van mij mag het trouwens, altijd een zwak voor hem gehad, al waren zijn prestaties als coach sterk wisselend.
Niets van gelogen hoor. Het was ook een totale offday.quote:
Niveau Arias, niet slecht maar ook geen top.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dijks goed? Totaal niet mee eens.
Niet houden van deze knotsgekke micky mouse leaguequote:Op zondag 4 oktober 2015 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch niet interessant meer heel die eredivisie niet. We hebben vandaag de ploegen gezien die er werkelijk met kop en schouders bovenuit steken en nog was het erbarmelijk
Het is een offyearortwoquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niets van gelogen hoor. Het was ook een totale offday.
Ik vermaak me anders normaal gesproken prima al is het niveau vaak om te jankenquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet houden van deze knotsgekke micky mouse league
Het is vooral een heel erg laag tempo in de Eredivisie, wat het saaier maakt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vermaak me anders normaal gesproken prima al is het niveau vaak om te janken
Ik kijk toch liever naar de lamme tegen de blinde dan naar iets anders.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch niet interessant meer heel die eredivisie niet. We hebben vandaag de ploegen gezien die er werkelijk met kop en schouders bovenuit steken en nog was het erbarmelijk
Zelfs de volledig terecht afgekeurde goal was volgens dat account de schuld van Vermeer. Die de laatste tijd trouwens weer prima staat te keepen op cruciale momenten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |