Maar 0,5% is enorm veel! Met gezinshereniging, de overige immigratie en de aanwas van allochtonen hier ziet je dan al snel op 2%. Met zo'n tempo is de Nederlander binnen 30 jaar een minderheid in eigen land, zoals nu in de grote steden al het geval is.quote:Wellicht dat in 2016 wel meer asielzoekers binnenkomen. Laten we zeggen 70.000 asielzoekers (oei een tsunami van 0,5% t.o.v. de NLse bevolking) maar ik zou dan wel een grote foutmarge daarbij hanteren: +/- 30.000 bijvoorbeeld. Maar dit hangt dus af van hoe IS tekeer gaat in Syrië en Irak en nog vele andere factoren.
Andere tijden waren het toen zeker, maar je kunt het wel als voorbeeld geven hoe men in NL toen omging met asielzoekers. In ieder geval een stuk minder spastischquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:24 schreef Ludd het volgende:
[..]
[..]
Akkoord, het is moeilijk te voorspellen. Dat is precies de reden dat ik vind dat jij de jaren negentig niet als argument kan gebruiken. En dat deed je wel.
Als FOK! nog bestaat! Dat lijkt me momenteel nog het grootste risicoquote:[..]
We zullen het eind 2016 wel zien, als we dan beide nog actief zijn op Fok!![]()
Ik lees het continu in de kranten... Een tabelletje van het COA: https://www.coa.nl/nl/over-coa/feiten-en-cijfers geeft aan dat 46% van de mensen in de opvang Syrisch is.quote:Ik denk dat andere factoren belangrijker zijn dan IS. Ik geloof inmiddels ook niet meer dat het grootste deel van de huidige instroom Syriër is. Jij wel?
In Duitsland worden Albanezen en Kosovaren linea recta teruggestuurd. Dus een significant deel wordt teruggestuurd, een ander deel laat familieleden overvliegen. Het is lastig hier uitspraken over te doen.quote:Hoeveel % van de aanvragen wordt gehonoreerd denk je? En verhoeveelvoudigd wordt dit door gezinshereniging denk je?
Ik kan er zo snel geen cijfers bij googlen, maar volgens mij is het aantal alleenstaande mannen nu erg hoog. Als die allemaal hun kinderrijke gezin in laten vliegen groeit het aantal nog sterk natuurlijk.
Nederland gaat en ging er erg goed mee om. Zo hoort dat ook. Vandaag hoorde ik er een toespraak over van een arts die voor de COA werkte in het begin.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Andere tijden waren het toen zeker, maar je kunt het wel als voorbeeld geven hoe men in NL toen omging met asielzoekers. In ieder geval een stuk minder spastisch
[..]
Als FOK! nog bestaat! Dat lijkt me momenteel nog het grootste risico.
[..]
Ik lees het continu in de kranten... Een tabelletje van het COA: https://www.coa.nl/nl/over-coa/feiten-en-cijfers geeft aan dat 46% van de mensen in de opvang Syrisch is.
[..]
[..]
In Duitsland worden, Albanezen en Kosovaren linea recta teruggestuurd. Dus een significant deel wordt teruggestuurd, een ander deel laat familieleden overvliegen. Het is lastig hier uitspraken over te doen.
Toen moesten van Cohen de tentenkampen het veld ruimen vanwege "onbetamelijk"...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch doen. Eind jaren '90 kwamen nog meer asielzoekers naar Nederland en ook dat hebben we prima overleefd.
Daarom zijn al die vrouwen ook achtergelatenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:19 schreef Morendo het volgende:
http://www.hlnn.nl/buiten(...)n-hond-of-een-vrouw/
Je kunt best lachen met deze lui.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:19 schreef Morendo het volgende:
Maar ze behandelen vrouwen wel als gelijke hoorrrrrrrrquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:19 schreef Morendo het volgende:
Kom je weleens moslims/vluchtelingen tegen of komen je stoere oneliners van Geenstijl?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar ze behandelen vrouwen wel als gelijke hoorrrrrrrr
Is incidentje
Ze zijn niet allemaal zo
Dit zijn hoogopgeleide mensen
Verrijking voor het land
Wie heeft er nog meer ?
Oh je komt weer even haten, ga je gang meid.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom je weleens moslims/vluchtelingen tegen of komen je stoere oneliners van Geenstijl?
Begint dit je zelf niet een klein beetje te vervelen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar ze behandelen vrouwen wel als gelijke hoorrrrrrrr
Is incidentje
Ze zijn niet allemaal zo
Dit zijn hoogopgeleide mensen
Verrijking voor het land
Wie heeft er nog meer ?
Niet echt. We krijgen genoeg ammunitie om deze plaat keer op keer af te spelen. This shit never gets old!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Begint dit je zelf niet een klein beetje te vervelen?
Nee. Vind t grappig dat een typische kaaskop (stereotype dus) een oordeel velt over mensen die hij niet kent. Jij bent vast nog nooit een moslim tegen gekomen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh je komt weer even haten, ga je gang meid.
Jij ook niet blijkbaar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet echt. We krijgen genoeg ammunitie om deze plaat keer op keer af te spelen. This shit never gets old!
Vast niet. Moet toch ergens zijn stoere woorden kwijt. Irl kan t niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Begint dit je zelf niet een klein beetje te vervelen?
Ik werk dagelijks met collega's die moslim zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Vind t grappig dat een typische kaaskop (stereotype dus) een oordeel velt over mensen die hij niet kent. Jij bent vast nog nooit een moslim tegen gekomen.
Stoere woorden zo over het internet. Als je ooit een groepje tegenkomt, heel toevallig, moet je het eens in hun gezicht zeggen.
Wat is toch je obsessie met IRL dingen zeggen? Je bent zelf de grootste schijterd met een virtuele grote bek hier op fok, en dan ga je anderen de maat meten en persoonlijk aanvallen? Laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vast niet. Moet toch ergens zijn stoere woorden kwijt. Irl kan t niet.
Tuurlijk jongen, tuurlijk. Zal ze je quotes eens laten lezen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik werk dagelijks met collega's die moslim zijnhou alsjeblieft op, je maakt jezelf belachelijk
Zegt de onelinerkampioen van afgelopen vijf jaar. Ga nu maar weer terug naar een SC ofzo, doe wat nuttigs.quote:
En wat denk je dan dat er zal gebeuren?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, tuurlijk. Zal ze je quotes eens laten lezen.
Should be good.
Jij ook svp.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zegt de onelinerkampioen van afgelopen vijf jaar. Ga nu maar weer terug naar een SC ofzo, doe wat nuttigs.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En wat denk je dan dat er zal gebeuren?
Want dan word je ........................ aangerand, verkracht, mishandeld, vermoord?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
Stoere woorden zo over het internet. Als je ooit een groepje tegenkomt, heel toevallig, moet je het eens in hun gezicht zeggen.
Wat doe je hier? Moet je niet op een welkomsfeestje de hoogopgeleide kansparels toezingenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, tuurlijk. Zal ze je quotes eens laten lezen.
Should be good.
Dan worden de moslims volgens haar agressief en gaan ze je in elkaar slaan, waarmee ze indirect aangeven dat moslims intolerante mensen zijn. Ofzo. Ik weet het ook niet, ze is al sinds vanmiddag aan het raaskallen. Gezopen denk?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Want dan word je ........................ aangerand, verkracht, mishandeld, vermoord?
Wat is je punt, in andere woorden.
Ben geen tolerante Nederlander. Sorry.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:28 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Wat doe je hier? Moet je niet op een welkomsfeestje de hoogopgeleide kansparels toezingen
Ben je mijn collega's al aan het bellen en stalken? We willen ff lachen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben geen tolerante Nederlander. Sorry.
Ben geen ochtendmens. Sorry.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:28 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Wat doe je hier? Moet je niet op een welkomsfeestje de hoogopgeleide kansparels toezingenKan je morgen weer met een fijn gevoel in het kerkbankje zitten.
Ik wilde dat het anders was maar scorpie heeft gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet echt. We krijgen genoeg ammunitie om deze plaat keer op keer af te spelen. This shit never gets old!
Maar ik snap dat het voor bepaalde policor kutjes een flinke butthurt is als er weer een filmpje uitlekt waarop hun kansenprojectjes als totale debielen verschijnen en hun prachtcultuur tentoonspreiden terwijl ze ondertussen de normen en waarden in het Westen met voeten treden. Wordt steeds lastiger om dit soort projecties te blijven verdedigen lijkt me zo.
Hoe weet jij hoe die groep van ruim 600.000 mensen denkt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik wilde dat het anders was maar scorpie heeft gewoon gelijk.
In het algemeen zijn moslims onaangepast, discrimineren homo's, vrouwen, niet moslims expliciet of impliciet. Er zijn natuurlijk een paar uitzonderingen maar helaas is er een zeer grote groep die niets met Nederland heeft of met Nederlanders, behalve als sponsoren. Daarnaast hebben we al zat problemen met de vorige golven gelukszoekers.
Wat mij betreft sluiten we de Europese grenzen .
Ik heb er tussen gewoond.racistisch en crimineel tuig had daar de overhand. Ja ik generaliseer, maar zo ongeveer alle onderzoeken wijzen het uit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe die groep van ruim 600.000 mensen denkt?
Ok. Heb je bronnen om je mening toch wat objectiever te maken. Of gaan we uit van jouw ervaringen met bijstands allochtonen ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:55 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik heb er tussen gewoond.racistisch en crimineel tuig had daar de overhand. Ja ik generaliseer, maar zo ongeveer alle onderzoeken wijzen het uit.
Toen hadden we toch ook een invasie van buitenlanders die een bloedhekel hadden aan joden? Nou inderdaad, van de geschiedenis moet je leren.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:00 schreef Paddo het volgende:
En als ze de geschiedenis een beetje bestudeerd hadden, wisten ze dat je in Nederland 70 jaar geleden ook een plekje achter een boekenkast kon krijgen..
Ik snap dat niet ideaal is maar ze hebben tenminste een dak boven hun hoofd een warm bed, en eten en hoeven niet bang te zijn dat ze gebombadeerdquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan zit ik blijkbaar anders in elkaar (net zoals vele anderen) en zou ik sowieso de Atlantische plas overstreken en daar streven naar allereerst een goed onderkomen. Een sporthal met rijen stretchers reken ik daar niet onder.
Dan ga je ze toch lekker de taal en de cultuur onderwijzen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar 0,5% is enorm veel! Met gezinshereniging, de overige immigratie en de aanwas van allochtonen hier ziet je dan al snel op 2%. Met zo'n tempo is de Nederlander binnen 30 jaar een minderheid in eigen land, zoals nu in de grote steden al het geval is.
Ik denk dat je er vrij rap achter komt bij dit soort temperaturen dat het in een tent wonen beter is dan buiten lopen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
COA verandert opvang Heumensoord niet ondanks klachten
Het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) verandert vooralsnog niets aan de inrichting van opvangcentrum Heumensoord, waar 3000 vluchtelingen moeten worden opgevangen.
Een groep van tientallen vluchtelingen is ontevreden over de opvanglocatie. Zo zou er onvoldoende privacy zijn voor vrouwen, is het er koud en wordt er geklaagd over stank. Volgens het COA beschikken de slaapruimtes niet over een deur in verband met de brandveiligheid.
Ongeveer 20 vluchtelingen zijn daarom vrijdagmiddag weer vertrokken, maar daarvan keerde de helft al vrij snel terug. Ook vannacht keerden enkele vluchtelingen terug naar Heumensoord. Het COA weet niet hoeveel vluchtelingen nu nog missen en waar die zijn.
'Gewoon geschikt'
Gisteren meldde het COA dat er nog volop gebouwd wordt in Heumensoord. Maar de organisatie is niet van plan de huidige inrichting aan te passen.
Volgens het COA kunnen asielzoekers op Heumensoord veilig overnachten en is de locatie daarom gewoon geschikt als noodopvang. Wel wordt benadrukt dat het niet de bedoeling is dat iemand 'langer blijft dan vijftien weken'.
http://nos.nl/artikel/206(...)ndanks-klachten.html
Dat huis en onderhoudsgeld komt er vanzelf wel voor hem en de gezellige overgekomen familie.quote:Wel wordt benadrukt dat het niet de bedoeling is dat iemand 'langer blijft dan vijftien weken'.
quote:Vluchtelingen in opstand over slechte omstandigheden Heumensoord
NIJMEGEN - 100 asielzoekers in tentenkamp Heumensoord bij Nijmegen zijn dinsdag in opstand gekomen. Zij vinden de omstandigheden waarin zij worden opgevangen te slecht en eisen verbetering.
De groep vindt het onder meer te koud in de tenten, klaagt over het eten en vindt de voorzieningen te mager. Zo zijn er in het hele kamp slechts 4 kranen beschikbaar voor alle mensen die er worden opgevangen.
Verbetering
De asielzoekers eisen verbetering en lopen nu onder meer met zelfgemaakte spandoeken naar de straat. Op 1 van die doeken staat 'We are in the open, our children in danger of biting cold' (We leven in de open lucht, onze kinderen lopen gevaar door de bijtende kou).
Op straat slapen
De groep vluchtelingen, die voornamelijk bestaat uit mannen en kinderen en een klein deel vrouwen, dreigt vannacht op straat te gaan slapen als de situatie niet verbetert.
Het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) huldigt de opvatting dat geen asielzoeker de nacht op straat hoeft door te brengen.
http://www.gelderlander.n(...)eumensoord-1.5331903
Dit lijken mij wel meer dan 19 man?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:26 schreef Re het volgende:
[..]
het zijn 19 man hè, de rest zit er blijkbaar prima
quote:
Hoe bedoelen ze dit?quote:Het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) huldigt de opvatting dat geen asielzoeker de nacht op straat hoeft door te brengen.
Wat bedoelen ze met 'open our children'? Kinderprostitutie, orgaantransplantatie, vivisectie?quote:
Is weer een nieuwe zin, ze bedoelen denk ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met 'open our children'? Kinderprostitutie, orgaantransplantatie, vivisectie?
Ik vertrouw het niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |