Jij ook niet blijkbaar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet echt. We krijgen genoeg ammunitie om deze plaat keer op keer af te spelen. This shit never gets old!
Vast niet. Moet toch ergens zijn stoere woorden kwijt. Irl kan t niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Begint dit je zelf niet een klein beetje te vervelen?
Ik werk dagelijks met collega's die moslim zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Vind t grappig dat een typische kaaskop (stereotype dus) een oordeel velt over mensen die hij niet kent. Jij bent vast nog nooit een moslim tegen gekomen.
Stoere woorden zo over het internet. Als je ooit een groepje tegenkomt, heel toevallig, moet je het eens in hun gezicht zeggen.
Wat is toch je obsessie met IRL dingen zeggen? Je bent zelf de grootste schijterd met een virtuele grote bek hier op fok, en dan ga je anderen de maat meten en persoonlijk aanvallen? Laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vast niet. Moet toch ergens zijn stoere woorden kwijt. Irl kan t niet.
Tuurlijk jongen, tuurlijk. Zal ze je quotes eens laten lezen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik werk dagelijks met collega's die moslim zijnhou alsjeblieft op, je maakt jezelf belachelijk
Zegt de onelinerkampioen van afgelopen vijf jaar. Ga nu maar weer terug naar een SC ofzo, doe wat nuttigs.quote:
En wat denk je dan dat er zal gebeuren?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, tuurlijk. Zal ze je quotes eens laten lezen.
Should be good.
Jij ook svp.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zegt de onelinerkampioen van afgelopen vijf jaar. Ga nu maar weer terug naar een SC ofzo, doe wat nuttigs.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En wat denk je dan dat er zal gebeuren?
Want dan word je ........................ aangerand, verkracht, mishandeld, vermoord?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
Stoere woorden zo over het internet. Als je ooit een groepje tegenkomt, heel toevallig, moet je het eens in hun gezicht zeggen.
Wat doe je hier? Moet je niet op een welkomsfeestje de hoogopgeleide kansparels toezingenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, tuurlijk. Zal ze je quotes eens laten lezen.
Should be good.
Dan worden de moslims volgens haar agressief en gaan ze je in elkaar slaan, waarmee ze indirect aangeven dat moslims intolerante mensen zijn. Ofzo. Ik weet het ook niet, ze is al sinds vanmiddag aan het raaskallen. Gezopen denk?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Want dan word je ........................ aangerand, verkracht, mishandeld, vermoord?
Wat is je punt, in andere woorden.
Ben geen tolerante Nederlander. Sorry.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:28 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Wat doe je hier? Moet je niet op een welkomsfeestje de hoogopgeleide kansparels toezingen
Ben je mijn collega's al aan het bellen en stalken? We willen ff lachen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben geen tolerante Nederlander. Sorry.
Ben geen ochtendmens. Sorry.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:28 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Wat doe je hier? Moet je niet op een welkomsfeestje de hoogopgeleide kansparels toezingenKan je morgen weer met een fijn gevoel in het kerkbankje zitten.
Ik wilde dat het anders was maar scorpie heeft gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet echt. We krijgen genoeg ammunitie om deze plaat keer op keer af te spelen. This shit never gets old!
Maar ik snap dat het voor bepaalde policor kutjes een flinke butthurt is als er weer een filmpje uitlekt waarop hun kansenprojectjes als totale debielen verschijnen en hun prachtcultuur tentoonspreiden terwijl ze ondertussen de normen en waarden in het Westen met voeten treden. Wordt steeds lastiger om dit soort projecties te blijven verdedigen lijkt me zo.
Hoe weet jij hoe die groep van ruim 600.000 mensen denkt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik wilde dat het anders was maar scorpie heeft gewoon gelijk.
In het algemeen zijn moslims onaangepast, discrimineren homo's, vrouwen, niet moslims expliciet of impliciet. Er zijn natuurlijk een paar uitzonderingen maar helaas is er een zeer grote groep die niets met Nederland heeft of met Nederlanders, behalve als sponsoren. Daarnaast hebben we al zat problemen met de vorige golven gelukszoekers.
Wat mij betreft sluiten we de Europese grenzen .
Ik heb er tussen gewoond.racistisch en crimineel tuig had daar de overhand. Ja ik generaliseer, maar zo ongeveer alle onderzoeken wijzen het uit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe die groep van ruim 600.000 mensen denkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |