abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156581130
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niet echt. We krijgen genoeg ammunitie om deze plaat keer op keer af te spelen. This shit never gets old!
Jij ook niet blijkbaar.
pi_156581141
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Begint dit je zelf niet een klein beetje te vervelen?
Vast niet. Moet toch ergens zijn stoere woorden kwijt. Irl kan t niet.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 22:20:58 #78
444982 okedoei
No pain no gain
pi_156581152
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij ook niet blijkbaar.
:')
United States of America _O_
pi_156581162
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee. Vind t grappig dat een typische kaaskop (stereotype dus) een oordeel velt over mensen die hij niet kent. Jij bent vast nog nooit een moslim tegen gekomen.

Stoere woorden zo over het internet. Als je ooit een groepje tegenkomt, heel toevallig, moet je het eens in hun gezicht zeggen.
Ik werk dagelijks met collega's die moslim zijn :D hou alsjeblieft op, je maakt jezelf belachelijk _O-
pi_156581194
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:20 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Vast niet. Moet toch ergens zijn stoere woorden kwijt. Irl kan t niet.
Wat is toch je obsessie met IRL dingen zeggen? Je bent zelf de grootste schijterd met een virtuele grote bek hier op fok, en dan ga je anderen de maat meten en persoonlijk aanvallen? Laat me niet lachen.
pi_156581226
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik werk dagelijks met collega's die moslim zijn :D hou alsjeblieft op, je maakt jezelf belachelijk _O-
Tuurlijk jongen, tuurlijk. Zal ze je quotes eens laten lezen.

Should be good.
pi_156581248
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij ook niet blijkbaar.
Zegt de onelinerkampioen van afgelopen vijf jaar. Ga nu maar weer terug naar een SC ofzo, doe wat nuttigs.
pi_156581260
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Should be good.
En wat denk je dan dat er zal gebeuren?
pi_156581268
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zegt de onelinerkampioen van afgelopen vijf jaar. Ga nu maar weer terug naar een SC ofzo, doe wat nuttigs.
Jij ook svp.
pi_156581280
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En wat denk je dan dat er zal gebeuren?
:)
pi_156581282
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Jij ook svp.
Of wat, je gaat mijn collega's lastig vallen?
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 22:27:22 #87
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156581294
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:

Stoere woorden zo over het internet. Als je ooit een groepje tegenkomt, heel toevallig, moet je het eens in hun gezicht zeggen.
Want dan word je ........................ aangerand, verkracht, mishandeld, vermoord?

Wat is je punt, in andere woorden.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_156581309
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Should be good.
Wat doe je hier? Moet je niet op een welkomsfeestje de hoogopgeleide kansparels toezingen :D Kan je morgen weer met een fijn gevoel in het kerkbankje zitten.
pi_156581315
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:27 schreef Morendo het volgende:

[..]

Want dan word je ........................ aangerand, verkracht, mishandeld, vermoord?

Wat is je punt, in andere woorden.
Dan worden de moslims volgens haar agressief en gaan ze je in elkaar slaan, waarmee ze indirect aangeven dat moslims intolerante mensen zijn. Ofzo. Ik weet het ook niet, ze is al sinds vanmiddag aan het raaskallen. Gezopen denk?
pi_156581335
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:28 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Wat doe je hier? Moet je niet op een welkomsfeestje de hoogopgeleide kansparels toezingen :D
Ben geen tolerante Nederlander. Sorry.
pi_156581361
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:29 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ben geen tolerante Nederlander. Sorry.
Ben je mijn collega's al aan het bellen en stalken? We willen ff lachen.
pi_156581363
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:28 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Wat doe je hier? Moet je niet op een welkomsfeestje de hoogopgeleide kansparels toezingen :D Kan je morgen weer met een fijn gevoel in het kerkbankje zitten.
Ben geen ochtendmens. Sorry.
pi_156581511
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niet echt. We krijgen genoeg ammunitie om deze plaat keer op keer af te spelen. This shit never gets old!

Maar ik snap dat het voor bepaalde policor kutjes een flinke butthurt is als er weer een filmpje uitlekt waarop hun kansenprojectjes als totale debielen verschijnen en hun prachtcultuur tentoonspreiden terwijl ze ondertussen de normen en waarden in het Westen met voeten treden. Wordt steeds lastiger om dit soort projecties te blijven verdedigen lijkt me zo.
Ik wilde dat het anders was maar scorpie heeft gewoon gelijk.

In het algemeen zijn moslims onaangepast, discrimineren homo's, vrouwen, niet moslims expliciet of impliciet. Er zijn natuurlijk een paar uitzonderingen maar helaas is er een zeer grote groep die niets met Nederland heeft of met Nederlanders, behalve als sponsoren. Daarnaast hebben we al zat problemen met de vorige golven gelukszoekers.

Wat mij betreft sluiten we de Europese grenzen .
Whatever...
pi_156581577
Kansloze (deels regelrecht gevaarlijke) onderontwikkelde en antieke onderlagen die hier veelal niks te zoeken hebben en nooit iets kunnen / zullen bijdragen en alleen op economische gronden binnen komen blindelings in dit land verwelkomen en tegelijk mensen / autochtonen die daar (grote) bedenkingen bij hebben meteen eng vinden, veroordelen en in een recht radicale / xenofobe hoek douwen.

Hoe debiel moet je dan zijn en wat voor grote regenboog oog en oorkleppen moet je dan op hebben?
pi_156581641
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:35 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik wilde dat het anders was maar scorpie heeft gewoon gelijk.

In het algemeen zijn moslims onaangepast, discrimineren homo's, vrouwen, niet moslims expliciet of impliciet. Er zijn natuurlijk een paar uitzonderingen maar helaas is er een zeer grote groep die niets met Nederland heeft of met Nederlanders, behalve als sponsoren. Daarnaast hebben we al zat problemen met de vorige golven gelukszoekers.

Wat mij betreft sluiten we de Europese grenzen .
Hoe weet jij hoe die groep van ruim 600.000 mensen denkt?
pi_156581646
Sterker nog: Om nieuwe oorlog in Europa te voorkomen moeten we ze niet binnen laten.
Whatever...
pi_156581772
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 22:47:50 #98
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156581824
Hier op deze pagina zie je dat Nederland absoluut en verhoudingsgewijs trouwens heel veel asielzoekers opneemt binnen de EU:
http://data.unhcr.org/syrianrefugees/asylum.php

Ik dacht dat landen als Engeland, Italië, Frankrijk, Spanje, Portugal ook heel aardig hun deel kregen. Maar Nederland neemt echt veel meer op dan zij. Zelfs in absolute zin!
Alleen Duitsland en (natuurljk) Zweden hebben er meer. In Servië en Hongarije zullen ze wel weer snel vertrekken.
The End Times are wild
pi_156582030
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:40 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hoe weet jij hoe die groep van ruim 600.000 mensen denkt?
Ik heb er tussen gewoond.racistisch en crimineel tuig had daar de overhand. Ja ik generaliseer, maar zo ongeveer alle onderzoeken wijzen het uit.
Whatever...
pi_156582163
Ze burgeren al lekker in: het klagen van de Nederlanders nemen ze gelijk over!

En als ze de geschiedenis een beetje bestudeerd hadden, wisten ze dat je in Nederland 70 jaar geleden ook een plekje achter een boekenkast kon krijgen..

Maar toch. Ik kan me niet onttrekken aan het idee dat de media de uitingen van [een kleine minderheid] van de groep exploiteert voor eigen gewin. Fout-rechts nieuws smult heerlijk, en iedereen doet mee. Zo ook de vechtpartij achter Veenendaal vorige week. Dit zijn Ama's die hier al lang zitten, en er loopt 1 keer een partijtje voetbal uit de hand. De harde kern van de gemiddelde voetbalclub in de provincie vecht meer.
_-L'avenir est déja là
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')