Kan je een link naar het artikel geven? Ik geloof het best, maar wil de achtergronden even lezen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Heb wel gelezen dat de cijfers uit Duitsland opgeblazen worden om budgets veilig te stellen.
Voor dit jaar misschien. Maar de vluchtelingenstroom richting Nederland is in september pas echt op gang gekomen.quote:Elsevier sprak eind september over tot nu toe 25.000 asielzoekers binnen in Nederland: http://www.elsevier.nl/Ne(...)d-dit-jaar-2693035W/
Ik denk dat een schatting van 50k voor het hele jaar 2015 dan heel redelijk is.
Hier kun je dat lezen: NWS / Duitse knokgroepen maken misbruik van asielcrisis #5 Denk echter dat RM-rf hier meer achtergrondinfo van heeftquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:02 schreef Ludd het volgende:
[..]
Kan je een link naar het artikel geven? Ik geloof het best, maar wil de achtergronden even lezen.
Nee helemaal niet vreemd, maar het is echt koffiedik kijken en het is erg moeilijk te voorspellen door allerlei factoren. Er was ook een week in september dat het aantal aanmeldingen opeens sterk afnam bijvoorbeeld en niemand weet precies waarom.quote:[..]
Voor dit jaar misschien. Maar de vluchtelingenstroom richting Nederland is in september pas echt op gang gekomen.
Ik schat dat er in 2016 echt véél meer komen als het huidige Europese beleid gehandhaafd blijft. Die route over de Balkan en dan via Hongarije naar West Europa is echt pas een paar maanden zo actief.
De vluchtelingenkampen in de regio zitten nog steeds vol, en er is ook steeds meer aanwas van migranten uit landen als Pakistan etc. die waarschijnlijk geen aanspraak kunnen maken op een verblijfsstatus, maar wel de procedure in gaan.
Zo bezien is het toch vreemd om te denken dat de aantallen niet fors toe zullen nemen? Wat zijn de volgens jou de hiaten in deze beredenering?
"het zijn er maar een paar"quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Hier kun je dat lezen: NWS / Duitse knokgroepen maken misbruik van asielcrisis #5 Denk echter dat RM-rf hier meer achtergrondinfo van heeft.
[..]
Nee helemaal niet vreemd, maar het is echt koffiedik kijken en het is erg moeilijk te voorspellen door allerlei factoren. Er was ook een week in september dat het aantal aanmeldingen opeens sterk afnam bijvoorbeeld en niemand weet precies waarom.
Wellicht dat in 2016 wel meer asielzoekers binnenkomen. Laten we zeggen 70.000 asielzoekers (oei een tsunami van 0,5% t.o.v. de NLse bevolking) maar ik zou dan wel een grote foutmarge daarbij hanteren: +/- 30.000 bijvoorbeeld. Maar dit hangt dus af van hoe IS tekeer gaat in Syrië en Irak en nog vele andere factoren.
50.000 asielaanvragen voor het jaar 2015 zou ik geen paar noemenquote:
je bedoelt vast niet de verhouding tov het aantal islamieten die zich al in europa bevinden. Want die worden vaak niet meegeteld.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:13 schreef Falco het volgende:
[..]
50.000 asielaanvragen voor het jaar 2015 zou ik geen paar noemen. Maar je moet het wel in verhouding zien.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Hier kun je dat lezen: NWS / Duitse knokgroepen maken misbruik van asielcrisis #5 Denk echter dat RM-rf hier meer achtergrondinfo van heeft. Dit is trouwens ook wel een aardige site: http://de.statista.com/st(...)r-von-asylbewerbern/ Tot en met augustus zijn nu 250k asielaanvragen gedaan.
[..]
Nee helemaal niet vreemd, maar het is echt koffiedik kijken en het is erg moeilijk te voorspellen door allerlei factoren. Er was ook een week in september dat het aantal aanmeldingen opeens sterk afnam bijvoorbeeld en niemand weet precies waarom.
Wellicht dat in 2016 wel meer asielzoekers binnenkomen. Laten we zeggen 70.000 asielzoekers (oei een tsunami van 0,5% t.o.v. de NLse bevolking) maar ik zou dan wel een grote foutmarge daarbij hanteren: +/- 30.000 bijvoorbeeld. Maar dit hangt dus af van hoe IS tekeer gaat in Syrië en Irak en nog vele andere factoren.
Akkoord, het is moeilijk te voorspellen. Dat is precies de reden dat ik vind dat jij de jaren negentig niet als argument kan gebruiken. En dat deed je wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:10 schreef Falco het volgende:
Nee helemaal niet vreemd, maar het is echt koffiedik kijken en het is erg moeilijk te voorspellen door allerlei factoren.
We zullen het eind 2016 wel zien, als we dan beide nog actief zijn op Fok!quote:Wellicht dat in 2016 wel meer asielzoekers binnenkomen. Laten we zeggen 70.000 asielzoekers (oei een tsunami van 0,5% t.o.v. de NLse bevolking) maar ik zou dan wel een grote foutmarge daarbij hanteren: +/- 30.000 bijvoorbeeld. Maar dit hangt dus af van hoe IS tekeer gaat in Syrië en Irak en nog vele andere factoren.
Hoeveel % van de aanvragen wordt gehonoreerd denk je? En verhoeveelvoudigd wordt dit door gezinshereniging denk je?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:13 schreef Falco het volgende:
[..]
50.000 asielaanvragen voor het jaar 2015 zou ik geen paar noemen. Maar je moet het wel in verhouding zien.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:14 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
je bedoelt vast niet de verhouding tov het aantal islamieten die zich al in europa bevinden. Want die worden vaak niet meegeteld.
Maar 0,5% is enorm veel! Met gezinshereniging, de overige immigratie en de aanwas van allochtonen hier ziet je dan al snel op 2%. Met zo'n tempo is de Nederlander binnen 30 jaar een minderheid in eigen land, zoals nu in de grote steden al het geval is.quote:Wellicht dat in 2016 wel meer asielzoekers binnenkomen. Laten we zeggen 70.000 asielzoekers (oei een tsunami van 0,5% t.o.v. de NLse bevolking) maar ik zou dan wel een grote foutmarge daarbij hanteren: +/- 30.000 bijvoorbeeld. Maar dit hangt dus af van hoe IS tekeer gaat in Syrië en Irak en nog vele andere factoren.
Andere tijden waren het toen zeker, maar je kunt het wel als voorbeeld geven hoe men in NL toen omging met asielzoekers. In ieder geval een stuk minder spastischquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:24 schreef Ludd het volgende:
[..]
[..]
Akkoord, het is moeilijk te voorspellen. Dat is precies de reden dat ik vind dat jij de jaren negentig niet als argument kan gebruiken. En dat deed je wel.
Als FOK! nog bestaat! Dat lijkt me momenteel nog het grootste risicoquote:[..]
We zullen het eind 2016 wel zien, als we dan beide nog actief zijn op Fok!![]()
Ik lees het continu in de kranten... Een tabelletje van het COA: https://www.coa.nl/nl/over-coa/feiten-en-cijfers geeft aan dat 46% van de mensen in de opvang Syrisch is.quote:Ik denk dat andere factoren belangrijker zijn dan IS. Ik geloof inmiddels ook niet meer dat het grootste deel van de huidige instroom Syriër is. Jij wel?
In Duitsland worden Albanezen en Kosovaren linea recta teruggestuurd. Dus een significant deel wordt teruggestuurd, een ander deel laat familieleden overvliegen. Het is lastig hier uitspraken over te doen.quote:Hoeveel % van de aanvragen wordt gehonoreerd denk je? En verhoeveelvoudigd wordt dit door gezinshereniging denk je?
Ik kan er zo snel geen cijfers bij googlen, maar volgens mij is het aantal alleenstaande mannen nu erg hoog. Als die allemaal hun kinderrijke gezin in laten vliegen groeit het aantal nog sterk natuurlijk.
Nederland gaat en ging er erg goed mee om. Zo hoort dat ook. Vandaag hoorde ik er een toespraak over van een arts die voor de COA werkte in het begin.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Andere tijden waren het toen zeker, maar je kunt het wel als voorbeeld geven hoe men in NL toen omging met asielzoekers. In ieder geval een stuk minder spastisch
[..]
Als FOK! nog bestaat! Dat lijkt me momenteel nog het grootste risico.
[..]
Ik lees het continu in de kranten... Een tabelletje van het COA: https://www.coa.nl/nl/over-coa/feiten-en-cijfers geeft aan dat 46% van de mensen in de opvang Syrisch is.
[..]
[..]
In Duitsland worden, Albanezen en Kosovaren linea recta teruggestuurd. Dus een significant deel wordt teruggestuurd, een ander deel laat familieleden overvliegen. Het is lastig hier uitspraken over te doen.
Toen moesten van Cohen de tentenkampen het veld ruimen vanwege "onbetamelijk"...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch doen. Eind jaren '90 kwamen nog meer asielzoekers naar Nederland en ook dat hebben we prima overleefd.
Daarom zijn al die vrouwen ook achtergelatenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:19 schreef Morendo het volgende:
http://www.hlnn.nl/buiten(...)n-hond-of-een-vrouw/
Je kunt best lachen met deze lui.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:19 schreef Morendo het volgende:
Maar ze behandelen vrouwen wel als gelijke hoorrrrrrrrquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:19 schreef Morendo het volgende:
Kom je weleens moslims/vluchtelingen tegen of komen je stoere oneliners van Geenstijl?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar ze behandelen vrouwen wel als gelijke hoorrrrrrrr
Is incidentje
Ze zijn niet allemaal zo
Dit zijn hoogopgeleide mensen
Verrijking voor het land
Wie heeft er nog meer ?
Oh je komt weer even haten, ga je gang meid.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom je weleens moslims/vluchtelingen tegen of komen je stoere oneliners van Geenstijl?
Begint dit je zelf niet een klein beetje te vervelen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar ze behandelen vrouwen wel als gelijke hoorrrrrrrr
Is incidentje
Ze zijn niet allemaal zo
Dit zijn hoogopgeleide mensen
Verrijking voor het land
Wie heeft er nog meer ?
Niet echt. We krijgen genoeg ammunitie om deze plaat keer op keer af te spelen. This shit never gets old!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Begint dit je zelf niet een klein beetje te vervelen?
Nee. Vind t grappig dat een typische kaaskop (stereotype dus) een oordeel velt over mensen die hij niet kent. Jij bent vast nog nooit een moslim tegen gekomen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh je komt weer even haten, ga je gang meid.
Jij ook niet blijkbaar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet echt. We krijgen genoeg ammunitie om deze plaat keer op keer af te spelen. This shit never gets old!
Vast niet. Moet toch ergens zijn stoere woorden kwijt. Irl kan t niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Begint dit je zelf niet een klein beetje te vervelen?
Ik werk dagelijks met collega's die moslim zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Vind t grappig dat een typische kaaskop (stereotype dus) een oordeel velt over mensen die hij niet kent. Jij bent vast nog nooit een moslim tegen gekomen.
Stoere woorden zo over het internet. Als je ooit een groepje tegenkomt, heel toevallig, moet je het eens in hun gezicht zeggen.
Wat is toch je obsessie met IRL dingen zeggen? Je bent zelf de grootste schijterd met een virtuele grote bek hier op fok, en dan ga je anderen de maat meten en persoonlijk aanvallen? Laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vast niet. Moet toch ergens zijn stoere woorden kwijt. Irl kan t niet.
Tuurlijk jongen, tuurlijk. Zal ze je quotes eens laten lezen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik werk dagelijks met collega's die moslim zijnhou alsjeblieft op, je maakt jezelf belachelijk
Zegt de onelinerkampioen van afgelopen vijf jaar. Ga nu maar weer terug naar een SC ofzo, doe wat nuttigs.quote:
En wat denk je dan dat er zal gebeuren?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, tuurlijk. Zal ze je quotes eens laten lezen.
Should be good.
Jij ook svp.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zegt de onelinerkampioen van afgelopen vijf jaar. Ga nu maar weer terug naar een SC ofzo, doe wat nuttigs.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En wat denk je dan dat er zal gebeuren?
Want dan word je ........................ aangerand, verkracht, mishandeld, vermoord?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
Stoere woorden zo over het internet. Als je ooit een groepje tegenkomt, heel toevallig, moet je het eens in hun gezicht zeggen.
Wat doe je hier? Moet je niet op een welkomsfeestje de hoogopgeleide kansparels toezingenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, tuurlijk. Zal ze je quotes eens laten lezen.
Should be good.
Dan worden de moslims volgens haar agressief en gaan ze je in elkaar slaan, waarmee ze indirect aangeven dat moslims intolerante mensen zijn. Ofzo. Ik weet het ook niet, ze is al sinds vanmiddag aan het raaskallen. Gezopen denk?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Want dan word je ........................ aangerand, verkracht, mishandeld, vermoord?
Wat is je punt, in andere woorden.
Ben geen tolerante Nederlander. Sorry.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:28 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Wat doe je hier? Moet je niet op een welkomsfeestje de hoogopgeleide kansparels toezingen
Ben je mijn collega's al aan het bellen en stalken? We willen ff lachen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben geen tolerante Nederlander. Sorry.
Ben geen ochtendmens. Sorry.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:28 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Wat doe je hier? Moet je niet op een welkomsfeestje de hoogopgeleide kansparels toezingenKan je morgen weer met een fijn gevoel in het kerkbankje zitten.
Ik wilde dat het anders was maar scorpie heeft gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet echt. We krijgen genoeg ammunitie om deze plaat keer op keer af te spelen. This shit never gets old!
Maar ik snap dat het voor bepaalde policor kutjes een flinke butthurt is als er weer een filmpje uitlekt waarop hun kansenprojectjes als totale debielen verschijnen en hun prachtcultuur tentoonspreiden terwijl ze ondertussen de normen en waarden in het Westen met voeten treden. Wordt steeds lastiger om dit soort projecties te blijven verdedigen lijkt me zo.
Hoe weet jij hoe die groep van ruim 600.000 mensen denkt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik wilde dat het anders was maar scorpie heeft gewoon gelijk.
In het algemeen zijn moslims onaangepast, discrimineren homo's, vrouwen, niet moslims expliciet of impliciet. Er zijn natuurlijk een paar uitzonderingen maar helaas is er een zeer grote groep die niets met Nederland heeft of met Nederlanders, behalve als sponsoren. Daarnaast hebben we al zat problemen met de vorige golven gelukszoekers.
Wat mij betreft sluiten we de Europese grenzen .
Ik heb er tussen gewoond.racistisch en crimineel tuig had daar de overhand. Ja ik generaliseer, maar zo ongeveer alle onderzoeken wijzen het uit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe die groep van ruim 600.000 mensen denkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |