Ok. Heb je bronnen om je mening toch wat objectiever te maken. Of gaan we uit van jouw ervaringen met bijstands allochtonen ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:55 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik heb er tussen gewoond.racistisch en crimineel tuig had daar de overhand. Ja ik generaliseer, maar zo ongeveer alle onderzoeken wijzen het uit.
Toen hadden we toch ook een invasie van buitenlanders die een bloedhekel hadden aan joden? Nou inderdaad, van de geschiedenis moet je leren.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:00 schreef Paddo het volgende:
En als ze de geschiedenis een beetje bestudeerd hadden, wisten ze dat je in Nederland 70 jaar geleden ook een plekje achter een boekenkast kon krijgen..
Ik snap dat niet ideaal is maar ze hebben tenminste een dak boven hun hoofd een warm bed, en eten en hoeven niet bang te zijn dat ze gebombadeerdquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan zit ik blijkbaar anders in elkaar (net zoals vele anderen) en zou ik sowieso de Atlantische plas overstreken en daar streven naar allereerst een goed onderkomen. Een sporthal met rijen stretchers reken ik daar niet onder.
Dan ga je ze toch lekker de taal en de cultuur onderwijzen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar 0,5% is enorm veel! Met gezinshereniging, de overige immigratie en de aanwas van allochtonen hier ziet je dan al snel op 2%. Met zo'n tempo is de Nederlander binnen 30 jaar een minderheid in eigen land, zoals nu in de grote steden al het geval is.
Ik denk dat je er vrij rap achter komt bij dit soort temperaturen dat het in een tent wonen beter is dan buiten lopen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
COA verandert opvang Heumensoord niet ondanks klachten
Het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) verandert vooralsnog niets aan de inrichting van opvangcentrum Heumensoord, waar 3000 vluchtelingen moeten worden opgevangen.
Een groep van tientallen vluchtelingen is ontevreden over de opvanglocatie. Zo zou er onvoldoende privacy zijn voor vrouwen, is het er koud en wordt er geklaagd over stank. Volgens het COA beschikken de slaapruimtes niet over een deur in verband met de brandveiligheid.
Ongeveer 20 vluchtelingen zijn daarom vrijdagmiddag weer vertrokken, maar daarvan keerde de helft al vrij snel terug. Ook vannacht keerden enkele vluchtelingen terug naar Heumensoord. Het COA weet niet hoeveel vluchtelingen nu nog missen en waar die zijn.
'Gewoon geschikt'
Gisteren meldde het COA dat er nog volop gebouwd wordt in Heumensoord. Maar de organisatie is niet van plan de huidige inrichting aan te passen.
Volgens het COA kunnen asielzoekers op Heumensoord veilig overnachten en is de locatie daarom gewoon geschikt als noodopvang. Wel wordt benadrukt dat het niet de bedoeling is dat iemand 'langer blijft dan vijftien weken'.
http://nos.nl/artikel/206(...)ndanks-klachten.html
Dat huis en onderhoudsgeld komt er vanzelf wel voor hem en de gezellige overgekomen familie.quote:Wel wordt benadrukt dat het niet de bedoeling is dat iemand 'langer blijft dan vijftien weken'.
quote:Vluchtelingen in opstand over slechte omstandigheden Heumensoord
NIJMEGEN - 100 asielzoekers in tentenkamp Heumensoord bij Nijmegen zijn dinsdag in opstand gekomen. Zij vinden de omstandigheden waarin zij worden opgevangen te slecht en eisen verbetering.
De groep vindt het onder meer te koud in de tenten, klaagt over het eten en vindt de voorzieningen te mager. Zo zijn er in het hele kamp slechts 4 kranen beschikbaar voor alle mensen die er worden opgevangen.
Verbetering
De asielzoekers eisen verbetering en lopen nu onder meer met zelfgemaakte spandoeken naar de straat. Op 1 van die doeken staat 'We are in the open, our children in danger of biting cold' (We leven in de open lucht, onze kinderen lopen gevaar door de bijtende kou).
Op straat slapen
De groep vluchtelingen, die voornamelijk bestaat uit mannen en kinderen en een klein deel vrouwen, dreigt vannacht op straat te gaan slapen als de situatie niet verbetert.
Het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) huldigt de opvatting dat geen asielzoeker de nacht op straat hoeft door te brengen.
http://www.gelderlander.n(...)eumensoord-1.5331903
Dit lijken mij wel meer dan 19 man?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:26 schreef Re het volgende:
[..]
het zijn 19 man hè, de rest zit er blijkbaar prima
quote:
Hoe bedoelen ze dit?quote:Het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) huldigt de opvatting dat geen asielzoeker de nacht op straat hoeft door te brengen.
Wat bedoelen ze met 'open our children'? Kinderprostitutie, orgaantransplantatie, vivisectie?quote:
Is weer een nieuwe zin, ze bedoelen denk ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met 'open our children'? Kinderprostitutie, orgaantransplantatie, vivisectie?
Ik vertrouw het niet helemaal.
Dan mogen de hersenchirurgen en theoretisch natuurkundigen wel eens werken aan hun interpunctie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:20 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Is weer een nieuwe zin, ze bedoelen denk ik
We slapen buiten
Onze kinderen komen in het gevaar door de kou
Beter dan bommen op je hoofd toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:20 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Is weer een nieuwe zin, ze bedoelen denk ik
We slapen buiten
Onze kinderen komen in het gevaar door de kou
Zuid-Spanje, lijkt mij een no-brainer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:22 schreef kree het volgende:
Als ze er niet tevreden mee zijn, dan reizen ze maar door naar een ander land
Alsof het daar beter is...
Ja, het zijn gewoon gelukzoekers die zo snel mogelijk een huisje en een uitkering willenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:22 schreef Klummie het volgende:
[..]
Beter dan bommen op je hoofd toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |