abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156582165
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:55 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik heb er tussen gewoond.racistisch en crimineel tuig had daar de overhand. Ja ik generaliseer, maar zo ongeveer alle onderzoeken wijzen het uit.
Ok. Heb je bronnen om je mening toch wat objectiever te maken. Of gaan we uit van jouw ervaringen met bijstands allochtonen ?
pi_156582299
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 23:00 schreef Paddo het volgende:
Blabla :')
Neem vooral nog een paddo zou ik zeggen.
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 23:12:23 #103
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156582535
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 23:00 schreef Paddo het volgende:

En als ze de geschiedenis een beetje bestudeerd hadden, wisten ze dat je in Nederland 70 jaar geleden ook een plekje achter een boekenkast kon krijgen..
Toen hadden we toch ook een invasie van buitenlanders die een bloedhekel hadden aan joden? Nou inderdaad, van de geschiedenis moet je leren.....
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 4 oktober 2015 @ 00:30:33 #104
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_156584484
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:56 schreef Falco het volgende:

[..]

Dan zit ik blijkbaar anders in elkaar (net zoals vele anderen) en zou ik sowieso de Atlantische plas overstreken en daar streven naar allereerst een goed onderkomen. Een sporthal met rijen stretchers reken ik daar niet onder.
Ik snap dat niet ideaal is maar ze hebben tenminste een dak boven hun hoofd een warm bed, en eten en hoeven niet bang te zijn dat ze gebombadeerd
worden. We kunnen moeilijk al die vluchtelingen opvangen in een vijf sterrenhotel.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_156585149
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar 0,5% is enorm veel! Met gezinshereniging, de overige immigratie en de aanwas van allochtonen hier ziet je dan al snel op 2%. Met zo'n tempo is de Nederlander binnen 30 jaar een minderheid in eigen land, zoals nu in de grote steden al het geval is.
Dan ga je ze toch lekker de taal en de cultuur onderwijzen. :) kom je ook nog eens buiten.
pi_156589659
Alle ontevreden vluchtelingen terug in noodopvang Heumensoord

Alle ontevreden vluchtelingen die vrijdag de noodopvang Heumensoord tussen Nijmegen en Malden hadden verlaten zijn weer terug. Dat zegt een woordvoerster van Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) zaterdagavond.

Een groep van 19 vluchtelingen is ontevreden over de opvanglocatie. Zo zou er onvoldoende privacy zijn voor vrouwen, is het er koud en wordt er geklaagd over stank. De vluchtelingen waren daarom vrijdagmiddag weer vertrokken, maar daarvan keerde de helft al vrij snel terug. 'In de loop van zaterdag kwam ook de rest terug op Heumensoord', aldus de woordvoerster van het COA.

Waar de vluchtelingen, die zaterdag zijn teruggekeerd, de nacht hebben doorgebracht is niet helemaal duidelijk. 'Een enkeling is opgevangen door familie. Anderen zijn naar het station gegaan. Waar ze toen zijn gebleven is mij niet duidelijk', zegt de woordvoerster.

De noodopvang Heumensoord moet de grootste opvanglocatie van Nederland worden. Er is ruimte voor 3000 vluchtelingen.
http://www.omroepgelderla(...)odopvang-Heumensoord
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_156589682
COA verandert opvang Heumensoord niet ondanks klachten

Het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) verandert vooralsnog niets aan de inrichting van opvangcentrum Heumensoord, waar 3000 vluchtelingen moeten worden opgevangen.

Een groep van tientallen vluchtelingen is ontevreden over de opvanglocatie. Zo zou er onvoldoende privacy zijn voor vrouwen, is het er koud en wordt er geklaagd over stank. Volgens het COA beschikken de slaapruimtes niet over een deur in verband met de brandveiligheid.

Ongeveer 20 vluchtelingen zijn daarom vrijdagmiddag weer vertrokken, maar daarvan keerde de helft al vrij snel terug. Ook vannacht keerden enkele vluchtelingen terug naar Heumensoord. Het COA weet niet hoeveel vluchtelingen nu nog missen en waar die zijn.

'Gewoon geschikt'
Gisteren meldde het COA dat er nog volop gebouwd wordt in Heumensoord. Maar de organisatie is niet van plan de huidige inrichting aan te passen.

Volgens het COA kunnen asielzoekers op Heumensoord veilig overnachten en is de locatie daarom gewoon geschikt als noodopvang. Wel wordt benadrukt dat het niet de bedoeling is dat iemand 'langer blijft dan vijftien weken'.
http://nos.nl/artikel/206(...)ndanks-klachten.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_156589780
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
COA verandert opvang Heumensoord niet ondanks klachten

Het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) verandert vooralsnog niets aan de inrichting van opvangcentrum Heumensoord, waar 3000 vluchtelingen moeten worden opgevangen.

Een groep van tientallen vluchtelingen is ontevreden over de opvanglocatie. Zo zou er onvoldoende privacy zijn voor vrouwen, is het er koud en wordt er geklaagd over stank. Volgens het COA beschikken de slaapruimtes niet over een deur in verband met de brandveiligheid.

Ongeveer 20 vluchtelingen zijn daarom vrijdagmiddag weer vertrokken, maar daarvan keerde de helft al vrij snel terug. Ook vannacht keerden enkele vluchtelingen terug naar Heumensoord. Het COA weet niet hoeveel vluchtelingen nu nog missen en waar die zijn.

'Gewoon geschikt'
Gisteren meldde het COA dat er nog volop gebouwd wordt in Heumensoord. Maar de organisatie is niet van plan de huidige inrichting aan te passen.

Volgens het COA kunnen asielzoekers op Heumensoord veilig overnachten en is de locatie daarom gewoon geschikt als noodopvang. Wel wordt benadrukt dat het niet de bedoeling is dat iemand 'langer blijft dan vijftien weken'.
http://nos.nl/artikel/206(...)ndanks-klachten.html
Ik denk dat je er vrij rap achter komt bij dit soort temperaturen dat het in een tent wonen beter is dan buiten lopen.
pi_156589918
quote:
Wel wordt benadrukt dat het niet de bedoeling is dat iemand 'langer blijft dan vijftien weken'.
Dat huis en onderhoudsgeld komt er vanzelf wel voor hem en de gezellige overgekomen familie.

We hebben ze immers nodig.

En ze blijven welkom

Schijnt het.
pi_156589977
Er zijn minder asielzoek aanvragen gaf men aan. Of zou dat komen omdat de IND de vraag gewoon niet aankan?
pi_156590070
Wat een deceptie voor de gevluchte mensen, koud en in de stank , geen huis en tuin , geen oorlog maar fokking ontevreden
pi_156801807
quote:
Vluchtelingen in opstand over slechte omstandigheden Heumensoord

NIJMEGEN - 100 asielzoekers in tentenkamp Heumensoord bij Nijmegen zijn dinsdag in opstand gekomen. Zij vinden de omstandigheden waarin zij worden opgevangen te slecht en eisen verbetering.

De groep vindt het onder meer te koud in de tenten, klaagt over het eten en vindt de voorzieningen te mager. Zo zijn er in het hele kamp slechts 4 kranen beschikbaar voor alle mensen die er worden opgevangen.

Verbetering
De asielzoekers eisen verbetering en lopen nu onder meer met zelfgemaakte spandoeken naar de straat. Op 1 van die doeken staat 'We are in the open, our children in danger of biting cold' (We leven in de open lucht, onze kinderen lopen gevaar door de bijtende kou).

Op straat slapen
De groep vluchtelingen, die voornamelijk bestaat uit mannen en kinderen en een klein deel vrouwen, dreigt vannacht op straat te gaan slapen als de situatie niet verbetert.

Het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) huldigt de opvatting dat geen asielzoeker de nacht op straat hoeft door te brengen.

http://www.gelderlander.n(...)eumensoord-1.5331903
pi_156802295
Met andere woorden: Huilie Huilie
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:06:47 #114
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_156802339
Want op straat is het warmer?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:13:21 #115
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156802475
Daar in die tent, daar in die tent, daar speelde Jezus met zijn band. En de vader en de zoon en de heilige geest er is nog nooit zo'n feest geweest.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_156802542
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:26 schreef Re het volgende:

[..]

het zijn 19 man hè, de rest zit er blijkbaar prima
Dit lijken mij wel meer dan 19 man?

Deze zijn in "opstand" gekomen.
pi_156802558
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 13:40 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

quote:
Het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) huldigt de opvatting dat geen asielzoeker de nacht op straat hoeft door te brengen.
Hoe bedoelen ze dit?
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:18:00 #118
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156802575
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 13:40 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Wat bedoelen ze met 'open our children'? Kinderprostitutie, orgaantransplantatie, vivisectie?

Ik vertrouw het niet helemaal.
pi_156802591
Dus ze leven volgens eigen zeggen al in de open lucht en gaan nu dreigen daar ook nog eens te gaan slapen ofzo?
pi_156802626
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:18 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat bedoelen ze met 'open our children'? Kinderprostitutie, orgaantransplantatie, vivisectie?

Ik vertrouw het niet helemaal.
Is weer een nieuwe zin, ze bedoelen denk ik
We slapen buiten
Onze kinderen komen in het gevaar door de kou
pi_156802662
Als ze er niet tevreden mee zijn, dan reizen ze maar door naar een ander land :')

Alsof het daar beter is... :')
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:22:46 #122
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156802665
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:20 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

We slapen buiten
Dan mogen de hersenchirurgen en theoretisch natuurkundigen wel eens werken aan hun interpunctie.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:22:58 #123
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_156802672
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:20 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

We slapen buiten
Beter dan bommen op je hoofd toch? :+
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:23:14 #124
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156802678
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:22 schreef kree het volgende:
Als ze er niet tevreden mee zijn, dan reizen ze maar door naar een ander land :')

Alsof het daar beter is... :')
Zuid-Spanje, lijkt mij een no-brainer.
pi_156802699
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:22 schreef Klummie het volgende:

[..]

Beter dan bommen op je hoofd toch? :+
Ja, het zijn gewoon gelukzoekers die zo snel mogelijk een huisje en een uitkering willen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')