Het gaat mij om het principe. Ik wil niet halal kunnen kopen. Met vlees kan dat nu al haast niet meer.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aan de andere kant als we alles halal maken, hebben we geen gezeur meer hè. Het is alleen een gebedje roepen. Kun je de boel nog mee neppen ook, want je kunt certificaatjes kopen, geloof ik, weten de moslims veel.
Stelt geen fuck voor toch? Zet je aan de deur een bordje alles is halal, ben je ervan af? Ik zeg al, weten zij veel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:56 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het gaat mij om het principe. Ik wil niet halal kunnen kopen.
Het is andersom, al het vlees is ritueel geslacht en de gewone autochtone burger weet van niets.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stelt geen fuck voor toch? Zet je aan de deur een bordje alles is halal, ben je ervan af? Ik zeg al, weten zij veel.
Is gewoon een gebedje afsteken bij de bereiding toch? De vleeswaren sluit je uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:59 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het is andersom, al het vlees is ritueel geslacht en de gewone autochtone burger weet van niets.
Forget it. Ik wil mijn eigen cultuur terug.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is gewoon een gebedje afsteken bij de bereiding toch? De vleeswaren sluit je uit.
De Autochtone Halalburgerquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:59 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het is andersom, al het vlees is ritueel geslacht en de gewone autochtone burger weet van niets.
Daar draait het op uit als we niet oppassen. Wat men de dieren aandoet, doet men op een keer ook de mensen aan.quote:
Ben je die kwijt dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:08 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Forget it. Ik wil mijn eigen cultuur terug.
Idioot full stop eerder.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:09 schreef hpeopjes het volgende:
Wat een nuttige idioot, die Timmerfrans.
Ik ga me eens verdiepen in het fenomeen halalquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:10 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Daar draait het op uit als we niet oppassen.
Iets met plofkippen...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:10 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Wat men de dieren aandoet, doet men op een keer ook de mensen aan.
Een fobie is nooit gezond. Een goede portie verstand wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:00 schreef Childofthe90s het volgende:
Een goede portie islamofobie is gezond
Nou ja, ligt eraan waar je woont vermoedelijk. Ik woon in een dorp, ben niet van plan ooit weer in een grote stad te gaan wonen. Dat is bewust. Mijn vrouw die Amsterdamse is wilde wel altijd weer terug naar de grote stad, maar erkent nu ook wel dat er pluspunten zijn aan het leven in een dorp.quote:
Dat iedereen een beetje liever doet tegen joden/Joden/moslimsquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:24 schreef Loekie1 het volgende:
Wat wil Timmermans nu eigenlijk? Dat we geen kritiek meer op de islam mogen hebben? En waarom dan niet? Omdat sommigen dat islamofobie noemen?
Zou je dit ook over het jodendom, Joden en toenemende antisemitisme hebben gezegd?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:58 schreef Ryan3 het volgende:
Maar dat het antisemitisme weer de kop op steekt is vooral op conto van de islam bij te schrijven.
En mede daardoor ontstaat islamofobie en soms moslimhaat.
Lol, Moslims voelen zich bedreigt door Joden? Want?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:47 schreef Triggershot het volgende:
Zou je dit ook over het jodendom, Joden en toenemende antisemitisme hebben gezegd?
Dat het vooral op hun conto is te schrijven?
Nu doe je dus weer alsof ik zeg dat moslims een hekel zouden hebben aan joden of Joden, waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoe dan ook ben je aan het praten over rare rassendingen, en dat is helemaal niet waaraan moslims een hekel zouden hebben.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:07 schreef BasEnAad het volgende:
Timmerfrans moet ophouden onze samenleving in hokjes te duwen.
Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:02 schreef dimmak het volgende:
Ik wil Timmermans met zijn dikke rotkop tegengaan.
Men voelt zich weer aangesproken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Snap niet waarom er hier mensen zijn die hier op tegen zijn...
Goh, hoe zou het toch komen dat je dat niet snapt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee vreemd hé..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Tip: Vraag het hem. Dat werkt, staat hij zo met z'n mond vol tandenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:01 schreef Morendo het volgende:
Zou islamofobie overigens volgens Timmermans een apart vergrijp moeten worden in het Wetboek van Strafrecht? Lijkt me nogal kansloos. Verzin maar eens een werkbare definitie.
Die "witte nationalisten" of neonazi's zeg maar hebben lang tweespalt gekend binnen hun gelederen over wat nou de juiste aanpak was mbt moslims. Aanvankelijk tekenden zich twee stromingen af. 1. waren de fundi's die gewoon vast bleven houden aan antisemitisme. Soms zag men moslims als natuurlijke bondgenoten. 2. waren de realo's. Redenatie van hen was dat de joden eigenlijk goed en wel al waren afgemaakt door de nazi's en dat de moslims nu de plaats innamen van de Joden als scapegoat. In Dld sloegen neonazi's elkaar er de hersenen voor in, pakweg 10 jaar geleden. Natuurlijk heeft de Grote Samenzwering door internet wel weer een soort van "Renaissance" doorgemaakt, en in de Grote Samenzwering is alles wat slecht gaat in de wereld idd het product van de Joden, echter ik krijg de indruk, en dat zal mede komen door de plotselinge instroom van vluchtelingen, dat het pleit toch gewonnen gaat worden door de realo's. Maw dat tot "Hoofd Zondebok" uiteindelijk uitgeroepen gaat worden: tadadada... de moslim. Mede omdat, weliswaar in Dld nog vrij besmuikt, kritiek op de instroom van vluchtelingen een veel bredere voedingsbodem kent onder de algemene bevolking dan antisemitisme.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:29 schreef kkdhd het volgende:
Eerste observatie:
De elite wakkert islamofobie aan, want men moet hun oorlogen in de islamitische wereld legitimeren bij de bevolking. Als demense poepen in hun broek van de enge boze islam, dan zullen ze militair ingrijpen in de islamitische wereld eerder accepteren.
Tientallen jaren geleden had men het constant over de enge communisten, en zo werden de oorlogen in Korea en Vietnam gelegitimeerd.
Tweede observatie:
Het stijgende antisemitisme heeft niet alleen met de islam te maken zoals de TS claimt, maar bijvoorbeeld met "witte nationalisten" die beweren dat de joden verantwoordelijk zijn voor het openzetten van de grenzen voor de massa-immigratie, dat joden westerse regeringen controleren (zo wordt de VS door hen ZOG genoemd wat betekent: Zionist Occupied Government), dat joden verantwoordelijk zijn voor de economische crisis en dat de joodse bankiers al duizenden miljarden dollars aan bailouts hebben gekregen terwijl de arme witte man niet meer naar de tandarts kan.
Zijn wel mensen die dit voorstellen idd. In Asd komt een meldpunt en in bijv. de VN is een lobby van iets van 57/58 vooral islamitische landen bezig om een bindende resolutie aangenomen te krijgen die godslastering verbiedt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:01 schreef Morendo het volgende:
Zou islamofobie overigens volgens Timmermans een apart vergrijp moeten worden in het Wetboek van Strafrecht? Lijkt me nogal kansloos. Verzin maar eens een werkbare definitie.
Mijn punt is een beetje dat deze twee strevingen, tegengaan van antisemitisme en islamofobie, tegenstrijdigheden oplevert.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe reeël de bedreiging is valt nog over te praten maar de reden voor de angst lijkt me niet onduidelijk. Het wordt breed uitgemeten in de media. Islam=overlast en steeds vaker agressie.quote:Een fobie (Grieks: φόβος, phóbos = angst, vrees[1]) is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een overmatige angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties. Deze angst staat niet in verhouding tot de reële bedreiging die van de situatie of het object uitgaat en de lijder is zich hiervan goed bewust
Mijn bezwaar is dat aanhangers van een religie een beschermingsconstructie in de wet hebben of krijgen. Terwijl religieuzen zelf niet zo tolerant zijn tegenover andersdenkenden. Religie als rechtvaardiging voor discriminatie. Een zeer foute zaak als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn wel mensen die dit voorstellen idd. In Asd komt een meldpunt en in bijv. de VN is een lobby van iets van 57/58 vooral islamitische landen bezig om een bindende resolutie aangenomen te krijgen die godslastering verbiedt.
Ja, die wetgeving stamt vaak nog uit een tijd waarin het ondenkbaar was dat iemand niet in een God gelooft hè. Wie dan aan godslastering doet, die kwetst dan de gehele status quo en alles waarop dat gebouwd was. The very fabric of society ahw.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:00 schreef hb64 het volgende:
[..]
Mijn bezwaar is dat aanhangers van een religie een beschermingsconstructie in de wet hebben of krijgen. Terwijl religieuzen zelf niet zo tolerant zijn tegenover andersdenkenden. Religie als rechtvaardiging voor discriminatie. Een zeer foute zaak als je het mij vraagt.
Over welke islamitische landen heb jij het dan, de een is een schoothondje van Amerika, de ander van Europa en weer de ander van Rusland. Alleen Iran en Turkije kan je opnoemen als voorbeelden van enigszins onafhankelijk en invloedrijk, de rest heeft weinig tot niets te vertellen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die wetgeving stamt vaak nog uit een tijd waarin het ondenkbaar was dat iemand niet in een God gelooft hè. Wie dan aan godslastering doet, die kwetst dan de gehele status quo en alles waarop dat gebouwd was. The very fabric of society ahw.
Wat islamitische landen in internationale gremia gewoon willen bewerkstelligen is dat kritiek op islam onmogelijk wordt. Ligt wrs in het verlengde van hun superioriteitsgevoelens gekoppeld aan hun minderwaardigheidscomplex.
Een groep van 57 landen is het. Via Organisation of Islamic Cooperation zie: https://en.wikipedia.org/(...)d_the_United_Nations (bijgewerkt tot 2011 btw)quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Over welke islamitische landen heb jij het dan, de een is een schoothondje van Amerika, de ander van Europa en weer de ander van Rusland. Alleen Iran en Turkije kan je opnoemen als voorbeelden van enigszins onafhankelijk en invloedrijk, de rest heeft weinig tot niets te vertellen.
Goed, laten we daar kritisch en inhoudelijk naar kijken, hoeveel van die landen heeft überhaupt wat te zeggen op internationaal gebied, meer dan 5?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een groep van 57 landen is het. Via Organisation of Islamic Cooperation zie: https://en.wikipedia.org/(...)d_the_United_Nations
Volgens mij hebben ze nu een niet bindende resolutie al laten aan nemen (2007 of 2008). Maar die pag op wiki is niet bijgewerkt, speelde ergens in maart of april dit jaar dat ze voor een bindende resolutie zouden gaan. Kan het alleen niet echt vinden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed, laten we daar kritisch en inhoudelijk naar kijken, hoeveel van die landen heeft überhaupt wat te zeggen op internationaal gebied, meer dan 5?
Oke, je komt met Saudi Arabie als voorbeeld, zodra de VS de stekker trekt uit SA is het ook feitelijk afgelopen met de invloeden van het land, ze hebben zoveel 'invloed' en 'macht' omdat ze een nucleaire macht als onvoorwaardelijke bodyguard hebben, daarom zijn ze ook zo verwaand, dat je met veel geld veel invloed kunt hebben is niets nieuws, ook niet voor de islamitische wereld natuurlijk, zie de FIFA schandaal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nu een niet bindende resolutie al laten aan nemen (2007 of 2008). Maar die pag op wiki is niet bijgewerkt, speelde ergens in maart of april dit jaar dat ze voor een bindende resolutie zouden gaan. Kan het alleen niet echt vinden.
Iig heeft S-A het nu net voor mekaar gekregen dat er geen onderzoek wordt gedaan naar de mensenrechten situatie in hun oorlog met Yemen. Vers van de pers, zeg maar.
Dis hoe invloedrijk ze zijn? Geef UK een zak met geld en je wordt vz van the council on human rights kennelijk.
Dat laatste klopt natuurlijk, maar met op het schuldgevoel spelen van westerse mo0gendheden bereik je ook veel. Ik denk dat het moeilijk zal gaan via de VN. Maar via de parlementen in westerse landen valt veel te regelen. En islamofobie staat ook hoog op de kalender van de EU, getuige Timmermans' actieplan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oke, je komt met Saudi Arabie als voorbeeld, zodra de VS de stekker trekt uit SA is het ook feitelijk afgelopen met de invloeden van het land, ze hebben zoveel 'invloed' en 'macht' omdat ze een nucleaire macht als onvoorwaardelijke bodyguard hebben, daarom zijn ze ook zo verwaand, dat je met veel geld veel invloed kunt hebben is niets nieuws, ook niet voor de islamitische wereld natuurlijk, zie de FIFA schandaal.
Als we het over invloed gaan hebben, hebben al de 57 landen van de islamitische coalitie niet eens zoveel macht als een permanente lid van de veiligheidsraad.
Maar dan is het eigenlijk meer een strijd tussen de secularisten en de religieuzen? Nog een paar dagen geleden riskeerde de VS wederom een government shutdown vanwege bezwaren gestoeld op religieuze invloeden, de VN, Amerikaanse politiek en Europese immigratie zijn natuurlijk allemaal verschillende en niet te vergelijken podia, maar de aard van de botsingen zijn dan wel grotendeels hetzelfde, al weet ik dan niet wie ik in dit geval de reactionaire partij moet noemen, de secularisten of de religieuzen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat laatste klopt natuurlijk, maar met op het schuldgevoel spelen van westerse mo0gendheden bereik je ook veel. Ik denk dat het moeilijk zal gaan via de VN. Maar via de parlementen in westerse landen valt veel te regelen. En islamofobie staat ook hoog op de kalender van de EU, getuige Timmermans' actieplan.
Komt bij dat christenen het in feite ook nog altijd een goed plan vinden om godslastering recht overeind verankerd te zien in wetgeving. Vlak de christenen vooral niet uit hè. Er zijn er die de instroom van islamitische vluchtelingen als een zegen ontvangen, omdat dat hun belangen ook verstevigt (denken zij).
Er zijn sociale wetenschappers die er al een voorschot op genomen hebben en zeggen dat de samenleving in toenemende mate desecularisering tegemoet gaat. En ja dan is dat vooruitstrevendheid. Ik denk dat seculariteit, met name in toenemende diversiteit, de enige redding is om niet te vervallen in een hele hoop ellende. Sterker ik wil eerder naar laïciteit gaan, ook in NL. Ik denk dat dat vooruitstrevendheid is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar dan is het eigenlijk meer een strijd tussen de secularisten en de religieuzen? Nog een paar dagen geleden riskeerde de VS wederom een government shutdown vanwege bezwaren gestoeld op religieuze invloeden, de VN, Amerikaanse politiek en Europese immigratie zijn natuurlijk allemaal verschillende en niet te vergelijken podia, maar de aard van de botsingen zijn dan wel grotendeels hetzelfde, al weet ik dan niet wie ik in dit geval de reactionaire partij moet noemen, de secularisten of de religieuzen.
Ik zou je het boek van mijn oude hoogleraar sociologie Willem Schinkel willen aanranden in deze, biedt wat interessante insights over de secularisering en de reactionaire uitingen van beide kanten rondom het proces van omgaan met secularisatie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn sociale wetenschappers die er al een voorschot op genomen hebben en zeggen dat de samenleving in toenemende mate desecularisering tegemoet gaat. En ja dan is dat vooruitstrevendheid. Ik denk dat seculariteit, met name in toenemende diversiteit, de enige redding is om niet te vervallen in een hele hoop ellende. Sterker ik wil eerder naar laïciteit gaan, ook in NL. Ik denk dat dat vooruitstrevendheid is.
Okee, ga ik even boekstaven, interessant. Secularisme als exorcisme.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou je het boek van mijn oude hoogleraar sociologie Willem Schinkel willen aanranden in deze, biedt wat interessante insights over de secularisering en de reactionaire uitingen van beide kanten rondom het proces van omgaan met secularisatie.
Klik
neequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, ga ik even boekstaven, interessant. Secularisme als exorcisme.
Meneer is zelf niet toevallig gelovig hè..
op yt is er wel heel een en ander beschikbaar over zijn opvattingen mocht je een beeld willen hebben van zijn persoon.quote:
Ja, plaats maar. Benieuwd, vind deze discussie sws interessant nl. Ik zie islamofobie gewoon ook als een angst voor desecularisering, indachtig dat we nog maar net een aantal decennia geleden als samenleving ahw de priesters en dominees eruit gezet hebben. In die zin althans dat niemand die karikaturen nog serieus neemt, tenzij je zelf christelijk/in de here/conservatief etc. bent.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
op yt is er wel heel een en ander beschikbaar over zijn opvattingen mocht je een beeld willen hebben van zijn persoon.
bij zomergasten sorry nu mobiel kom er nog op terug.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, plaats maar. Benieuwd, vind deze discussie sws interessant nl. Ik zie islamofobie gewoon ook als een angst voor desecularisering, indachtig dat we nog maar net een aantal decennia geleden als samenleving ahw de priesters en dominees eruit gezet hebben. In die zin althans dat niemand die karikaturen nog serieus neemt, tenzij je zelf christelijk/in de here/conservatief etc. bent.
Okee, ga hem zo meteen kijken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
bij zomergasten sorry nu mobiel kom er nog op terug.
Een boek moet je niet willen aanranden, ik denk bovendien dat het strafbaar is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou je het boek van mijn oude hoogleraar sociologie Willem Schinkel willen aanranden in deze, biedt wat interessante insights over de secularisering en de reactionaire uitingen van beide kanten rondom het proces van omgaan met secularisatie.
Klik
hehehehquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een boek moet je niet willen aanranden, ik denk bovendien dat het strafbaar is.
Waarom niet? Ik denk dat daar wel wat mee gaat gebeuren hoor. Wordt geld vrij gemaakt en dan gaan er weer een aantal EU-ambtenaren de boer op, en dan komt er na 2 jaar een rapport dat zegt dat het antisemitisme en de islamofobie is toegenomen in de EU. En dan wordt er nog meer geld vrijgemaakt, en dan gaan nog meer ambtenaren de boer op ad infinitum. En die ambtenaren verdienen allemaal netto 4500 ¤ per maand hè plus expenses.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:40 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk uitspraakje van Timmermans maar gelukkig gaat er verder niets mee gebeuren.
quote:
De kreet 'islamofobie' is vooral bedoeld om critici de mond te kunnen snoeren. Nu de westerse beschaving na 2000 jaar het christelijke juk heeft afgeworpen zitten we niet te wachten op een andere onderdrukkende ideologie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, plaats maar. Benieuwd, vind deze discussie sws interessant nl. Ik zie islamofobie gewoon ook als een angst voor desecularisering, indachtig dat we nog maar net een aantal decennia geleden als samenleving ahw de priesters en dominees eruit gezet hebben. In die zin althans dat niemand die karikaturen nog serieus neemt, tenzij je zelf christelijk/in de here/conservatief etc. bent.
Klopt is ook wetgeving dat ontstaan is toen 99% van de bevolking gelovig was. Dat is niet meer, steeds meer mensen in de westerse wereld zijn ongelovig. Zelfs in de VSvA.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:51 schreef hb64 het volgende:
[..]
De kreet 'islamofobie' is vooral bedoeld om critici de mond te kunnen snoeren. Nu de westerse beschaving na 2000 jaar het christelijke juk heeft afgeworpen zitten we niet te wachten op een andere onderdrukkende ideologie.
Er is geen enkele reden waarom religieuze meningen meer wettelijke bescherming nodig hebben dan seculiere meningen. Een verbod op lastering van sprookjesfiguren is dan ook hoogst ongewenst.
Geen idee wat Timmerfrans wil bereiken met zijn bescherming van verwerpelijke ideologieen. Nieuwe kiezers werven voor z'n partij? Burgers die voor hun belangen opkomen de mond snoeren?
Prima, ik geef hem 5 minuten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil Timmermans haat tegengaan. Een nobel streven.
Daarom belangrijk te wijzen op de tegenstrijdigheid in zijn stelling. Christenen hebben hun virulente antisemitisme afgeleerd, weten waartoe dat kan leiden ook. Bovendien er zijn sws steeds minder christenen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Joden in Europa worden structureel geterroriseerd door agressief moslimvolk en Timmerfrans maakt zich druk over islamofobie.
. . . in het Westen. Antisemitisme leeft ongehinderd door onder christenen uit bijv. Egypte en Syrië.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Christenen hebben hun virulente antisemitisme afgeleerd
Ja, okee, en in Polen zijn er ook nog pockets van antisemitisme... maar we hebben het nu even over de Noordwest-Europese bevolking.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:21 schreef watisdezen het volgende:
[..]
. . . in het Westen. Antisemitisme leeft ongehinderd door onder christenen uit bijv. Egypte en Syrië.
Ja, ons bindt de dystopie van de islam dan? Mooie TT iig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
bij zomergasten sorry nu mobiel kom er nog op terug.
TT?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ons bindt de dystopie van de islam dan? Mooie TT iig.
PS
Zit aan 4, maar idd is hij dus een sociale wetenschapper die oproept tot desecularisering, want 1 miljoen moslims in de samenleving?
Zijn term, zou je een mooi topic over kunnen maken, en 'de dystopie van de islam' is dan een mooeie topic titel.quote:
Heb alleen een stukje verder gekeken zomergasten, en later heeft-ie het (ogv feit dat-ie vroeger dus enorm gepest was) vooral over inclusion en exclusion in zijn werk hè.quote:Meer tot het herdefiniëren van bepaalde definities en associaties, hij roept niet zo zeer op voor een desecularisering, maar eerder de Nederland van anno 2000 realistischer in kaart te brengen.
Daar zit wat in. Sinds de moslims zich roeren in Nederland krijgen de christenen ook steeds meer een bek.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |