Het gaat mij om het principe. Ik wil niet halal kunnen kopen. Met vlees kan dat nu al haast niet meer.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aan de andere kant als we alles halal maken, hebben we geen gezeur meer hè. Het is alleen een gebedje roepen. Kun je de boel nog mee neppen ook, want je kunt certificaatjes kopen, geloof ik, weten de moslims veel.
Stelt geen fuck voor toch? Zet je aan de deur een bordje alles is halal, ben je ervan af? Ik zeg al, weten zij veel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:56 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het gaat mij om het principe. Ik wil niet halal kunnen kopen.
Het is andersom, al het vlees is ritueel geslacht en de gewone autochtone burger weet van niets.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stelt geen fuck voor toch? Zet je aan de deur een bordje alles is halal, ben je ervan af? Ik zeg al, weten zij veel.
Is gewoon een gebedje afsteken bij de bereiding toch? De vleeswaren sluit je uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:59 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het is andersom, al het vlees is ritueel geslacht en de gewone autochtone burger weet van niets.
Forget it. Ik wil mijn eigen cultuur terug.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is gewoon een gebedje afsteken bij de bereiding toch? De vleeswaren sluit je uit.
De Autochtone Halalburgerquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:59 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het is andersom, al het vlees is ritueel geslacht en de gewone autochtone burger weet van niets.
Daar draait het op uit als we niet oppassen. Wat men de dieren aandoet, doet men op een keer ook de mensen aan.quote:
Ben je die kwijt dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:08 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Forget it. Ik wil mijn eigen cultuur terug.
Idioot full stop eerder.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:09 schreef hpeopjes het volgende:
Wat een nuttige idioot, die Timmerfrans.
Ik ga me eens verdiepen in het fenomeen halalquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:10 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Daar draait het op uit als we niet oppassen.
Iets met plofkippen...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:10 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Wat men de dieren aandoet, doet men op een keer ook de mensen aan.
Een fobie is nooit gezond. Een goede portie verstand wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:00 schreef Childofthe90s het volgende:
Een goede portie islamofobie is gezond
Nou ja, ligt eraan waar je woont vermoedelijk. Ik woon in een dorp, ben niet van plan ooit weer in een grote stad te gaan wonen. Dat is bewust. Mijn vrouw die Amsterdamse is wilde wel altijd weer terug naar de grote stad, maar erkent nu ook wel dat er pluspunten zijn aan het leven in een dorp.quote:
Dat iedereen een beetje liever doet tegen joden/Joden/moslimsquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:24 schreef Loekie1 het volgende:
Wat wil Timmermans nu eigenlijk? Dat we geen kritiek meer op de islam mogen hebben? En waarom dan niet? Omdat sommigen dat islamofobie noemen?
Zou je dit ook over het jodendom, Joden en toenemende antisemitisme hebben gezegd?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:58 schreef Ryan3 het volgende:
Maar dat het antisemitisme weer de kop op steekt is vooral op conto van de islam bij te schrijven.
En mede daardoor ontstaat islamofobie en soms moslimhaat.
Lol, Moslims voelen zich bedreigt door Joden? Want?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:47 schreef Triggershot het volgende:
Zou je dit ook over het jodendom, Joden en toenemende antisemitisme hebben gezegd?
Dat het vooral op hun conto is te schrijven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |