Ga douchen. of word afgezeken. Ieder zijn deel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:06 schreef TUFKAL het volgende:
"als je hem tegenkomt op straat"
tot zover de geloofwaardigheid.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:06 schreef TUFKAL het volgende:
"als je hem tegenkomt op straat"
tot zover de geloofwaardigheid.
Sked, op m'n 15de in de spits. In het eerste. Redelijk niveau.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:36 schreef Sked het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je zo goed kon voetballen, tong. Leuk om te lezen.
Niks ten nadelen. Dit is positief.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:59 schreef Tja..1986 het volgende:
Leuk stukje op inhoud. Maar wel slecht geschreven. Dat kan jij beter tong!
:quote:
Wat leuk Tong!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:41 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
En Tong kom snel weer eens naar HOOLS je kan er weer posten, want de kroeg is verhuist.
Waar is Hools geblevenquote:
Ha ha ha. Echt ? Ik ga gelijk effe kijke,quote:
Heb je je zakken niet vol van het azijn pissen ?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:52 schreef Maanvis het volgende:
Er wordt met geen woord gerept over je krap 600000 posts op FOK! en wel over je facebook posts.
Geeft wel aan dat FOK! in de dagelijkse wereld niet zoveel betekent.
Beetje second life...
Azijnpissen? Je was zelf toch ook aan het klagen dat FOK! toen niet genoemd was? Hoezo zou het dan azijnpissen zijn als je klaagt dat een lokaal nieuwsblad je schitterende prestatie op FOK! niet roemt?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je je zakken niet vol van het azijn pissen ?
Bultrug ?
ik pis geen azijn. Nooit gedaan. Reageer alleen maar. Zoek jezelf brother.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Azijnpissen? Je was zelf toch ook aan het klagen dat FOK! toen niet genoemd was? Hoezo zou het dan azijnpissen zijn als je klaagt dat een lokaal nieuwsblad je schitterende prestatie op FOK! niet roemt?
Zijn er roze koeken en hangen er slingers in de heg?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
ik pis geen azijn. Nooit gedaan. Reageer alleen maar. Zoek jezelf brother.
U riep ? Zonder hoofdletters.quote:
leg je gelach in de ruimte eens uit.quote:
Hen je de rest van m'n lul niet gevoeld.quote:
Tong bleef bescheiden. Net weer geklept op weg naar de Hema.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hen je de rest van m'n lul niet gevoeld.
oeh picsquote:Op zondag 4 oktober 2015 00:53 schreef snakelady het volgende:
Leuk!
Ik zie overigens nu dat wij twee gezamenlijke vrienden op Facebook hebben,een broer en zus (kleine hint, de zus is lesbisch).
Marlijn ?quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:53 schreef snakelady het volgende:
Leuk!
Ik zie overigens nu dat wij twee gezamenlijke vrienden op Facebook hebben,een broer en zus (kleine hint, de zus is lesbisch).
Antwerpen was bezet. Toen zittend gepist.quote:
Is al lang over geschreven. Blijf niet aan het pochen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:52 schreef Maanvis het volgende:
Er wordt met geen woord gerept over je krap 600000 posts op FOK! en wel over je facebook posts.
Geeft wel aan dat FOK! in de dagelijkse wereld niet zoveel betekent.
Beetje second life...
De IRL tong80 (dus de tong80 die je bent als je niet achter je toetsenbord zit) schaamt die zichzelf wel eens voor zijn constante stroom aan posts op FOK!?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is al lang over geschreven. Blijf niet aan het pochen.
Spijker op de kop. Maar weet je wat het is als 100% WAOer. Je kunt ook op de bank gaan liggen. zappend voor de tv. Ik lees te weinig de laatste jaren. Ik was en ben een veelvraat met literatuur. Jou knnd zou j smulln van m'n boknkstn. D * hft ht bgv. Ik hou m van d domm op FOK! Jij n ik wtn wl btr. Trustn liv FOKKR!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De IRL tong80 (dus de tong80 die je bent als je niet achter je toetsenbord zit) schaamt die zichzelf wel eens voor zijn constante stroom aan posts op FOK!?
Ik schaam me namelijk wel eens over mijn posts hier en ook het feit dat ze zoveel tijd van mijn leven opslokken terwijl ik gewoon tot rust had kunnen komen of kon gaan sporten of een andere zinvolle invulling van mijn vrije tijd.
Daarom is een ban soms ook een opluchting zodat ik alleen nog maar mee kan lezen en me niet zorgen hoef te maken op mijn volgende reactie.
je schamen omdat je tijd steekt in iets waar je lol aan beleefd is een stuk triester dan elk topic dat wie dan ook ooit op fok! heeft geplaatst imo, das wel het meest tragische wat ik deze week gelezen heb denk ik, en ik lees al die vluchtelingen bullshitquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De IRL tong80 (dus de tong80 die je bent als je niet achter je toetsenbord zit) schaamt die zichzelf wel eens voor zijn constante stroom aan posts op FOK!?
Ik schaam me namelijk wel eens over mijn posts hier en ook het feit dat ze zoveel tijd van mijn leven opslokken terwijl ik gewoon tot rust had kunnen komen of kon gaan sporten of een andere zinvolle invulling van mijn vrije tijd.
Daarom is een ban soms ook een opluchting zodat ik alleen nog maar mee kan lezen en me niet zorgen hoef te maken op mijn volgende reactie.
Ken ik een Ilse ?quote:
Ik zou me dood schamen om in hoogstaand literair, verantwoord topic, uit het niets met een post te komen vol met gruwelijke taalfouten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
je schamen omdat je tijd steekt in iets waar je lol aan beleefd is een stuk triester dan elk topic dat wie dan ook ooit op fok! heeft geplaatst imo, das wel het meest tragische wat ik deze week gelezen heb denk ik, en ik lees al die vluchtelingen bullshit
en ik vind dit geen goed topic ofzo maar als je je er voor gaat lopen schamen moet je gewoon niet op de startknop drukken en wat anders gaan doen
Kusje kroelquote:
Da's dus het hele idee achter verslaving hèquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
je schamen omdat je tijd steekt in iets waar je lol aan beleefd is een stuk triester dan elk topic dat wie dan ook ooit op fok! heeft geplaatst imo, das wel het meest tragische wat ik deze week gelezen heb denk ik, en ik lees al die vluchtelingen bullshit
en ik vind dit geen goed topic ofzo maar als je je er voor gaat lopen schamen moet je gewoon niet op de startknop drukken en wat anders gaan doen
Het is Tong. En noem me geen trouwens overigens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:28 schreef nickhguitar het volgende:
Vanwaar eigen deze lofzang tong?leuk stukje trouwens
ik mag dat gewoon, je leert er vanzelf overheen kijkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou me dood schamen om in hoogstaand literair, verantwoord topic, uit het niets met een post te komen vol met gruwelijke taalfouten.
Waar ben je mod van ? Ken je niet.
Leg eens uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik mag dat gewoon, je leert er vanzelf overheen kijken
ik heb mezelf toestemming gegeven en niemand was het oneensquote:
Je probeert mooie regels te verzinnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb mezelf toestemming gegeven en niemand was het oneens
zwijgen is toestemmen
Ik begrijp je goede bedoeling.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:55 schreef sp3c het volgende:
maar ff serieus, schaamte is eigenlijk de meest waardeloze emotie die er is
feitelijk wil het zeggen het dat je je hebt laten vertellen door de massa dat wat je doet eigenlijk niet kan ... moet je gewoon je middelvinger naar opsteken want daar moet je niet aan mee willen werken
Verbeter de wereld ...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:55 schreef tong80 het volgende:
Ik zou me dood schamen om in hoogstaand literair, verantwoord topic, uit het niets met een post te komen vol met gruwelijke taalfouten.
Waar te beginne =quote:
Daar.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar ben je mod van ? Ken je niet.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:01 schreef tong80 het volgende:
Jillie begreipen het niet en komen met bagger.
Blei dat je m´n iroinie kwootquote:
De koffie komt voorbij, ik vind het best...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zijn er roze koeken en hangen er slingers in de heg?
±(quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De koffie komt voorbij, ik vind het best...
Leuk stuk Tong!
Hahaha blijkbaar, haar broer heet Joost.quote:
Leuk Lampje gaat branden, in de geboorteplaats van Philips.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha blijkbaar, haar broer heet Joost.
Switch and shoutquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:59 schreef sp3c het volgende:
alt+shift?
kun je switchen tussen toetsenbordjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |