ik mag dat gewoon, je leert er vanzelf overheen kijkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou me dood schamen om in hoogstaand literair, verantwoord topic, uit het niets met een post te komen vol met gruwelijke taalfouten.
Waar ben je mod van ? Ken je niet.
Leg eens uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik mag dat gewoon, je leert er vanzelf overheen kijken
ik heb mezelf toestemming gegeven en niemand was het oneensquote:
Je probeert mooie regels te verzinnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb mezelf toestemming gegeven en niemand was het oneens
zwijgen is toestemmen
Ik begrijp je goede bedoeling.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:55 schreef sp3c het volgende:
maar ff serieus, schaamte is eigenlijk de meest waardeloze emotie die er is
feitelijk wil het zeggen het dat je je hebt laten vertellen door de massa dat wat je doet eigenlijk niet kan ... moet je gewoon je middelvinger naar opsteken want daar moet je niet aan mee willen werken
Verbeter de wereld ...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:55 schreef tong80 het volgende:
Ik zou me dood schamen om in hoogstaand literair, verantwoord topic, uit het niets met een post te komen vol met gruwelijke taalfouten.
Waar te beginne =quote:
Daar.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar ben je mod van ? Ken je niet.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:01 schreef tong80 het volgende:
Jillie begreipen het niet en komen met bagger.
Blei dat je m´n iroinie kwootquote:
De koffie komt voorbij, ik vind het best...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zijn er roze koeken en hangen er slingers in de heg?
±(quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De koffie komt voorbij, ik vind het best...
Leuk stuk Tong!
Hahaha blijkbaar, haar broer heet Joost.quote:
Leuk Lampje gaat branden, in de geboorteplaats van Philips.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha blijkbaar, haar broer heet Joost.
Switch and shoutquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:59 schreef sp3c het volgende:
alt+shift?
kun je switchen tussen toetsenbordjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |