Tong bleef bescheiden. Net weer geklept op weg naar de Hema.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hen je de rest van m'n lul niet gevoeld.
oeh picsquote:Op zondag 4 oktober 2015 00:53 schreef snakelady het volgende:
Leuk!
Ik zie overigens nu dat wij twee gezamenlijke vrienden op Facebook hebben,een broer en zus (kleine hint, de zus is lesbisch).
Marlijn ?quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:53 schreef snakelady het volgende:
Leuk!
Ik zie overigens nu dat wij twee gezamenlijke vrienden op Facebook hebben,een broer en zus (kleine hint, de zus is lesbisch).
Antwerpen was bezet. Toen zittend gepist.quote:
Is al lang over geschreven. Blijf niet aan het pochen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:52 schreef Maanvis het volgende:
Er wordt met geen woord gerept over je krap 600000 posts op FOK! en wel over je facebook posts.
Geeft wel aan dat FOK! in de dagelijkse wereld niet zoveel betekent.
Beetje second life...
De IRL tong80 (dus de tong80 die je bent als je niet achter je toetsenbord zit) schaamt die zichzelf wel eens voor zijn constante stroom aan posts op FOK!?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is al lang over geschreven. Blijf niet aan het pochen.
Spijker op de kop. Maar weet je wat het is als 100% WAOer. Je kunt ook op de bank gaan liggen. zappend voor de tv. Ik lees te weinig de laatste jaren. Ik was en ben een veelvraat met literatuur. Jou knnd zou j smulln van m'n boknkstn. D * hft ht bgv. Ik hou m van d domm op FOK! Jij n ik wtn wl btr. Trustn liv FOKKR!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De IRL tong80 (dus de tong80 die je bent als je niet achter je toetsenbord zit) schaamt die zichzelf wel eens voor zijn constante stroom aan posts op FOK!?
Ik schaam me namelijk wel eens over mijn posts hier en ook het feit dat ze zoveel tijd van mijn leven opslokken terwijl ik gewoon tot rust had kunnen komen of kon gaan sporten of een andere zinvolle invulling van mijn vrije tijd.
Daarom is een ban soms ook een opluchting zodat ik alleen nog maar mee kan lezen en me niet zorgen hoef te maken op mijn volgende reactie.
je schamen omdat je tijd steekt in iets waar je lol aan beleefd is een stuk triester dan elk topic dat wie dan ook ooit op fok! heeft geplaatst imo, das wel het meest tragische wat ik deze week gelezen heb denk ik, en ik lees al die vluchtelingen bullshitquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De IRL tong80 (dus de tong80 die je bent als je niet achter je toetsenbord zit) schaamt die zichzelf wel eens voor zijn constante stroom aan posts op FOK!?
Ik schaam me namelijk wel eens over mijn posts hier en ook het feit dat ze zoveel tijd van mijn leven opslokken terwijl ik gewoon tot rust had kunnen komen of kon gaan sporten of een andere zinvolle invulling van mijn vrije tijd.
Daarom is een ban soms ook een opluchting zodat ik alleen nog maar mee kan lezen en me niet zorgen hoef te maken op mijn volgende reactie.
Ken ik een Ilse ?quote:
Ik zou me dood schamen om in hoogstaand literair, verantwoord topic, uit het niets met een post te komen vol met gruwelijke taalfouten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
je schamen omdat je tijd steekt in iets waar je lol aan beleefd is een stuk triester dan elk topic dat wie dan ook ooit op fok! heeft geplaatst imo, das wel het meest tragische wat ik deze week gelezen heb denk ik, en ik lees al die vluchtelingen bullshit
en ik vind dit geen goed topic ofzo maar als je je er voor gaat lopen schamen moet je gewoon niet op de startknop drukken en wat anders gaan doen
Kusje kroelquote:
Da's dus het hele idee achter verslaving hèquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
je schamen omdat je tijd steekt in iets waar je lol aan beleefd is een stuk triester dan elk topic dat wie dan ook ooit op fok! heeft geplaatst imo, das wel het meest tragische wat ik deze week gelezen heb denk ik, en ik lees al die vluchtelingen bullshit
en ik vind dit geen goed topic ofzo maar als je je er voor gaat lopen schamen moet je gewoon niet op de startknop drukken en wat anders gaan doen
Het is Tong. En noem me geen trouwens overigens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:28 schreef nickhguitar het volgende:
Vanwaar eigen deze lofzang tong?leuk stukje trouwens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |