Ga douchen. of word afgezeken. Ieder zijn deel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:06 schreef TUFKAL het volgende:
"als je hem tegenkomt op straat"
tot zover de geloofwaardigheid.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:06 schreef TUFKAL het volgende:
"als je hem tegenkomt op straat"
tot zover de geloofwaardigheid.
Sked, op m'n 15de in de spits. In het eerste. Redelijk niveau.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:36 schreef Sked het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je zo goed kon voetballen, tong. Leuk om te lezen.
Niks ten nadelen. Dit is positief.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:59 schreef Tja..1986 het volgende:
Leuk stukje op inhoud. Maar wel slecht geschreven. Dat kan jij beter tong!
:quote:
Wat leuk Tong!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:41 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
En Tong kom snel weer eens naar HOOLS je kan er weer posten, want de kroeg is verhuist.
Waar is Hools geblevenquote:
Ha ha ha. Echt ? Ik ga gelijk effe kijke,quote:
Heb je je zakken niet vol van het azijn pissen ?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:52 schreef Maanvis het volgende:
Er wordt met geen woord gerept over je krap 600000 posts op FOK! en wel over je facebook posts.
Geeft wel aan dat FOK! in de dagelijkse wereld niet zoveel betekent.
Beetje second life...
Azijnpissen? Je was zelf toch ook aan het klagen dat FOK! toen niet genoemd was? Hoezo zou het dan azijnpissen zijn als je klaagt dat een lokaal nieuwsblad je schitterende prestatie op FOK! niet roemt?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je je zakken niet vol van het azijn pissen ?
Bultrug ?
ik pis geen azijn. Nooit gedaan. Reageer alleen maar. Zoek jezelf brother.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Azijnpissen? Je was zelf toch ook aan het klagen dat FOK! toen niet genoemd was? Hoezo zou het dan azijnpissen zijn als je klaagt dat een lokaal nieuwsblad je schitterende prestatie op FOK! niet roemt?
Zijn er roze koeken en hangen er slingers in de heg?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
ik pis geen azijn. Nooit gedaan. Reageer alleen maar. Zoek jezelf brother.
U riep ? Zonder hoofdletters.quote:
leg je gelach in de ruimte eens uit.quote:
Hen je de rest van m'n lul niet gevoeld.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |