Idd met z'n alle nig 45 min kapot lopen zodat ze het zondag lastiger hebbenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Believe. kom op jongens VOC-mentaliteit!
Zondag nog eentje dan en dan mag ie stoppen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik lees dat Arias al 4 pingels heeft veroorzaakt. Kan iemand hem niet vertellen om daarmee te stoppen?
Lulkoek.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:31 schreef Pedroso het volgende:
Mag ik zeggen dat PSV niet zo goed was in de 1e helft ?
Voor PSVquote:Op woensdag 30 september 2015 21:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zondag nog eentje dan en dan mag ie stoppen.
Was toch zo'n goede back?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik lees dat Arias al 4 pingels heeft veroorzaakt. Kan iemand hem niet vertellen om daarmee te stoppen?
Daar kan ik ze moeilijk ongelijk in gevenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:33 schreef DonRaja het volgende:
Ok eerste helft via de radio gevolgd. Ze vinden het heeeeel slecht. Niveautje Turkije-Nederland...
Truth be told!quote:Op woensdag 30 september 2015 21:31 schreef Pedroso het volgende:
Mag ik zeggen dat PSV niet zo goed was in de 1e helft ?
Maar Russische clubs zijn gewend tegen CSKA te verliezenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:33 schreef Kopsterk het volgende:
CSKA heeft dit seizoen in de Russische competitie nog geen wedstrijd met drie doelpunten verschil of meer gewonnen.
Daarentegen winnen ze wel alles en krijgen ze nauwelijks iets tegen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:33 schreef Kopsterk het volgende:
CSKA heeft dit seizoen in de Russische competitie nog geen wedstrijd met drie doelpunten verschil of meer gewonnen.
Daar kan ik me nou helemaal niets bij voorstellenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Donderspeech van Cocu op dit moment.
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 30-09-2015 om 21:35:054 - Since the start of 2014/15 , Santiago Arias has conceded four penalties (all comps), three more than any other PSV player. Foul. reageer retweet
Die hoor je toch echt door 2 muren heen hoor, als hij pissed is.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou helemaal niets bij voorstellen
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Kappen met het discussiëren van een ban.
Van die Japanse muren van papier ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die hoor je toch echt door 2 muren heen hoor, als hij pissed is.
Nee. Beton.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van die Japanse muren van papier ja.
Ook met het voetbal is het een campingzender.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Sbs6 is buiten het voetbal een zender voor complete debielen.
Aadje zat heel lang bij mij in de sportschool in Woensel. Nog regelmatig naast hem op de hometrainer gezeten.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:37 schreef Pedroso het volgende:
Aadje gaat morgen naar de sportschool, dat jullie het maar even weten.
In korte broek ?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Aadje zat heel lang bij mij in de sportschool in Woensel. Nog regelmatig naast hem op de hometrainer gezeten.
Speelt echt dramatisch dit seizoen. Echt heel slecht.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 30-09-2015 om 21:35:054 - Since the start of 2014/15 , Santiago Arias has conceded four penalties (all comps), three more than any other PSV player. Foul. reageer retweet
Wat kom jij veel bekende Nederlanders tegen zeg.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Aadje zat heel lang bij mij in de sportschool in Woensel. Nog regelmatig naast hem op de hometrainer gezeten.
Dat komt deels omdat dat mijn werk is.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat kom jij veel bekende Nederlanders tegen zeg.
Ik had al zo'n vermoeden dat jij Gerard Joling was.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat komt deels omdat dat mijn werk is.
Evert Santegoedsquote:Op woensdag 30 september 2015 21:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee joh. Wordt gewoon 2-0 ofzo.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:40 schreef Pedroso het volgende:
Het zal zondag wel net zo gaan als vorig seizoen PSV-Ajax. De thuisploeg in goede doen en de bezoekende ploeg gaat er met de punten vandoor.
Ik kom nu alleen nog maar Waterreus tegen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Leuk werk, bekende Nederlanders tegenkomen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Verdomme, busted.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat jij Gerard Joling was.
Mooie open deur zeg.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie wat het ergste is?
CSKA speelt op 70% en echt vrij slecht
Misschien waren er mensen die dachten dat CSKA goed speeldequote:
Volgens Bruma is dat gewoon hun ding.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien waren er mensen die dachten dat CSKA goed speelde
Als PSV gewoon normaal deed had het hier wel kans gehad. Die lui kunnen er ook weinig vanquote:Op woensdag 30 september 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien waren er mensen die dachten dat CSKA goed speelde
Ik kijk naar de Duitse lotto.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn kijkt nu op psv.netwerk.to
Dat wordt niet gezegd.quote:
Brenet en Maher moeten nooit meer op een voetbalveld terugkeren.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als PSV gewoon normaal deed had het hier wel kans gehad. Die lui kunnen er ook weinig van
Dan zit je wel nog met Bruma.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brenet en Maher moeten nooit meer op een voetbalveld terugkeren.
Die heeft er nog wel ns aardige potjes tussen zittenquote:
Dat denk ik dus ookquote:Op woensdag 30 september 2015 21:40 schreef Pedroso het volgende:
Het zal zondag wel net zo gaan als vorig seizoen PSV-Ajax. De thuisploeg in goede doen en de bezoekende ploeg gaat er met de punten vandoor.
Terwijl toch zelfs de gemiddelde steward meer toevoegt dan Maher.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:45 schreef Robar het volgende:
Geen wijzigingen. Never change a winning team.
Zelfs Ajax zette zich niet zo voor schut in de Champions League.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:47 schreef Brammess het volgende:
????????
CSKADaar een jantje van krijgen voor de rust
Nee, dat deden ze na de uitschakeling in de EL.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs Ajax zette zich niet zo voor schut in de Champions League.
idd, ze staan maar bovenaan in hun competitie met 0 wedstrijden verlorenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:47 schreef Brammess het volgende:
????????
Die wedstrijd tegen Spartak toen in de EL was wel heel pijnlijk. Paar keer tegen Real ging het ook vrij hard, maar behalve dat niet echt nee.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ajax ookquote:Op woensdag 30 september 2015 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, ze staan maar bovenaan in hun competitie met 0 wedstrijden verloren
Maar dat is geen CL, fruitvliegje.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, dat deden ze na de uitschakeling in de EL.
Jouw club zou daar ook gewoon op de kloten krijgen hoor.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:47 schreef Brammess het volgende:
????????
Spartak was erg, maar Real Madrid mag om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 30 september 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Spartak toen in de EL was wel heel pijnlijk. Paar keer tegen Real ging het ook vrij hard, maar behalve dat niet echt nee.
Klopt, je daar weg laten spelen is nog droeviger.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat is geen CL, fruitvliegje.
Bedankt voor je serieuze antwoord op een serieuze vraagquote:
PSV presteerde in de Europa League net als Ajax vrij weinig in de meest recente jaren.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt, je daar weg laten spelen is nog droeviger.
Miste Ajax toen ook de 3 belangrijkste spelers?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Spartak was erg, maar Real Madrid mag om eerlijk te zijn
Had niet veel uitgemaakt denk ikquote:Op woensdag 30 september 2015 21:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mistte Ajax toen ook de 3 belangrijkste spelers?
*Miste, en ja er was in 2011 een periode dat Ajax enorm veel spelers miste wegens blessures.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
#strugglesquote:Op woensdag 30 september 2015 21:51 schreef Kopsterk het volgende:
Ik wil één van mijn peren eten maar ze zijn nog te hard.
Mistequote:Op woensdag 30 september 2015 21:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
ehm gewoon goed gekeept, je kunt ook overal boos om wordenquote:
Je bent zelf een tweede helft.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:53 schreef Kopsterk het volgende:
Hendrix speelt beter in de tweede helft. Met zijn incesthoofd.
Tof dat er redelijk wat Groningers hun club achterna reizen, maar dit filmpje legt toch wel duidelijk de triestheid van ultra's bloottwitter:JopS85 twitterde op woensdag 30-09-2015 om 21:41:40En het lawaai blijft onverminderd aanhouden. Dit belooft veel goeds voor morgenavond! 😃 #bragro http://t.co/Q3XqwFo8eH reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
man man manquote:Op woensdag 30 september 2015 21:53 schreef Grifte het volgende:
Tof dat er redelijk wat Groningers hun club achterna reizen, maar dit filmpje legt toch wel duidelijk de triestheid van ultra's bloottwitter:JopS85 twitterde op woensdag 30-09-2015 om 21:41:40En het lawaai blijft onverminderd aanhouden. Dit belooft veel goeds voor morgenavond! 😃 #bragro http://t.co/Q3XqwFo8eH reageer retweet
Mwah CSKA neemt gas terugquote:Op woensdag 30 september 2015 21:54 schreef Coco98 het volgende:
PSV speelt beter dan in de 1ste helft, maar dat is ook niet moeilijk natuurlijk.
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben je aan het kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
jostiband on tourquote:Op woensdag 30 september 2015 21:53 schreef Grifte het volgende:
Zeker. Alleen was ik iets te geconcentreerd op dit topic. Vanuit mijn ooghoek zag ik de bal binnenvallenquote:
Regel 1: het is nooit goed.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgen er eens wat hun club is het ook weer niet goed
Wordt die ook ergens uitgezonden?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker. Alleen was ik iets te geconcentreerd op dit topic. Vanuit mijn ooghoek zag ik de bal binnenvallen
Even by the way, wat is Groningen vernederd afgelopen zaterdag zeg. Ongekendquote:Op woensdag 30 september 2015 21:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgen er eens wat hun club is het ook weer niet goed
zdfquote:Op woensdag 30 september 2015 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wordt die ook ergens uitgezonden?
Daarom moeten die kuttrommels gewoon verboden worden.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:53 schreef Grifte het volgende:
Toont het op de trainingen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom blijft Cocu in Maheeer geloven ?
Johan was nergens te bekennen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Even by the way, wat is Groningen vernederd afgelopen zaterdag zeg. Ongekend
Ik heb maar 1 verklaring: De Marokkaanse mafia heeft hem onder druk gezet.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom blijft Cocu in Maheeer geloven ?
Ik denk dat hij wel zin heeft om er straks een berg wijn in te gooienquote:Op woensdag 30 september 2015 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat Cocu niet gelijk wil spelen door Bergwijn erin te gooien.
ze moeten jou eens verbiedenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daarom moeten die kuttrommels gewoon verboden worden.
Jij bent een kenner.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 verklaring: De Marokkaanse mafia heeft hem onder druk gezet.
Nu weet ik ook wie die er altijd met zo'n kuttrommel bij Heracles staat.quote:
3-2 schijnt nog minder slecht te zijn.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:01 schreef inslagenreuring het volgende:
3-1 is toch minder slecht dan 3-0
So i heard idd.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3-2 schijnt nog minder slecht te zijn.
Ja Michel Letteboer. Zoek maar opquote:Op woensdag 30 september 2015 22:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nu weet ik ook wie die er altijd met zo'n kuttrommel bij Heracles staat.
Als PSV deze gelijkspeelt neem ik een volle maand een UI van luukinhoquote:Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV deze wedstrijd wint neem ik een week lang een UI naar de keuze van Ajacied422.
*Waarin geen Ajaxlogo te vinden is
Maak het dan tenminste een beetje spannend: als PSV meer dan 5 goals tegen krijgt ofzo...quote:Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV deze wedstrijd wint neem ik een week lang een UI naar de keuze van Ajacied422.
Die andere penalty had geraakt moeten worden dus dat maakt het weer 3-1.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef Coco98 het volgende:
De penalty was onterecht dus eigenlijk staat het 2-1
Ik wil dat best voor mijn rekening nemen.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef Brammess het volgende:
het is voor PSV te hopen dat iemand iets gemeens naar Narsingh schreeuwt en dat ze een regelemantaire 0-3 overwinning krijgen
Ze waren beide eigenlijk wel redelijk terechtquote:Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef Coco98 het volgende:
De penalty was onterecht dus eigenlijk staat het 2-1
Deze logicaquote:Op woensdag 30 september 2015 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die andere penalty had geraakt moeten worden dus dat maakt het weer 3-1.
Hij had hem geraakt.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die andere penalty had geraakt moeten worden dus dat maakt het weer 3-1.
Lekker lachen met de scheids, laat gaanquote:
Omdat Ajax niet kan verdedigen is PSV lucky. Aha.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:04 schreef inslagenreuring het volgende:
LuckyPSV.
Ajax 3 kansen tegen rapid, 3 goals.
Bedankt. Ik zat de hele tijd te hopen.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens Memphis is gewisseld dus jullie hoeven niet meer te hopen op een goal van hem
gr gr
2 tegengoalsquote:Op woensdag 30 september 2015 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat Ajax niet kan verdedigen is PSV lucky. Aha.
Een penalty die over wordt geknald en 2 100% kansen missen die zogenaamd op "dit niveau altijd worden afgestraft" heeft idd niks te maken met geluk.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat Ajax niet kan verdedigen is PSV lucky. Aha.
Madquote:Op woensdag 30 september 2015 22:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een penalty die over wordt geknald en 2 100% kansen missen die zogenaamd op "dit niveau altijd worden afgestraft" heeft idd niks te maken met geluk.
Klopt.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een penalty die over wordt geknald en 2 100% kansen missen die zogenaamd op "dit niveau altijd worden afgestraft" heeft idd niks te maken met geluk.
quote:Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja Michel Letteboer. Zoek maar op
http://www.bsiderats.nl/nac-heracles-uitgesteld/quote:Trommelaar Michel Letteboer
24 april, 2015 - 14:12
Hallo Nac vrienden,
Mag ik morgen mijn trommel ook meenemen?
Mijn medesupporters willen niet dat ik nog langer op m'n trommeltje aan het raggen ben maar ik kan niet zonder. Overal waar ik ga gaat mijn trommel ook.
Hopelijk zien we elkaar morgen. Ik zal me dan in ieder geval laten horen want ook al zingen mijn medesupporters niet, ik trommel altijd door!
??? Hoezo?quote:
ohjaquote:
Hahahahah. Ik weet wie die trol reactie heeft geplaatstquote:Op woensdag 30 september 2015 22:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
http://www.bsiderats.nl/nac-heracles-uitgesteld/
cska 3 shots on target. European scool.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:07 schreef DonRaja het volgende:
PSV had in de eerste helft 63% balbezit. Hollandse school
Effe die reactie van jou opzoekenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Pascanus kan beginnen met lachen.
quote:Op woensdag 30 september 2015 22:09 schreef Typisch het volgende:
Twee assists Maher. Die staat dus voorlopig nog wel even in de basis.
Maher in Oranjequote:Op woensdag 30 september 2015 22:09 schreef Typisch het volgende:
Als ie dat elke wedstrijd doet de komende weken, dan neem ik een Maher uiquote:Op woensdag 30 september 2015 22:09 schreef Typisch het volgende:
Watte?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als ie dat elke wedstrijd doet de komende weken, dan neem ik een Maher ui
Wat zeg ik, als we vandaag een punt pakken, dan neem ik een Maher ui
assist jaquote:Op woensdag 30 september 2015 22:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als ie dat elke wedstrijd doet de komende weken, dan neem ik een Maher ui
Wat zeg ik, als we vandaag een punt pakken, dan neem ik een Maher ui
quote:Op woensdag 30 september 2015 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké sorry ik zal eerlijk zijn.
Ik voorspel....
3-1 en Cocu wordt weggestuurd naar de tribune
Honda zit daar al een tijdje niet meer.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Ja hallo, een team met Wernbloom, Musa, Honda.
Allemaal eredivisiespelers
Keisuke is toch al vertrokken naar Milanello?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Ja hallo, een team met Wernbloom, Musa, Honda.
Allemaal eredivisiespelers
Klootzak, dit zal ik je niet in dank afnemen. Hopelijk moet je niezen als je een slokje hete koffie neemt.quote:
Zelfs daar ben je kut in.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Jongens ik probeerde te trollen
Even goede vrienden.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het was best een grote groep.
Maar jij uiteraard niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |