Idd met z'n alle nig 45 min kapot lopen zodat ze het zondag lastiger hebbenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Believe. kom op jongens VOC-mentaliteit!
Zondag nog eentje dan en dan mag ie stoppen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik lees dat Arias al 4 pingels heeft veroorzaakt. Kan iemand hem niet vertellen om daarmee te stoppen?
Lulkoek.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:31 schreef Pedroso het volgende:
Mag ik zeggen dat PSV niet zo goed was in de 1e helft ?
Voor PSVquote:Op woensdag 30 september 2015 21:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zondag nog eentje dan en dan mag ie stoppen.
Was toch zo'n goede back?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik lees dat Arias al 4 pingels heeft veroorzaakt. Kan iemand hem niet vertellen om daarmee te stoppen?
Daar kan ik ze moeilijk ongelijk in gevenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:33 schreef DonRaja het volgende:
Ok eerste helft via de radio gevolgd. Ze vinden het heeeeel slecht. Niveautje Turkije-Nederland...
Truth be told!quote:Op woensdag 30 september 2015 21:31 schreef Pedroso het volgende:
Mag ik zeggen dat PSV niet zo goed was in de 1e helft ?
Maar Russische clubs zijn gewend tegen CSKA te verliezenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:33 schreef Kopsterk het volgende:
CSKA heeft dit seizoen in de Russische competitie nog geen wedstrijd met drie doelpunten verschil of meer gewonnen.
Daarentegen winnen ze wel alles en krijgen ze nauwelijks iets tegen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:33 schreef Kopsterk het volgende:
CSKA heeft dit seizoen in de Russische competitie nog geen wedstrijd met drie doelpunten verschil of meer gewonnen.
Daar kan ik me nou helemaal niets bij voorstellenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Donderspeech van Cocu op dit moment.
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 30-09-2015 om 21:35:054 - Since the start of 2014/15 , Santiago Arias has conceded four penalties (all comps), three more than any other PSV player. Foul. reageer retweet
Die hoor je toch echt door 2 muren heen hoor, als hij pissed is.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou helemaal niets bij voorstellen
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Kappen met het discussiëren van een ban.
Van die Japanse muren van papier ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die hoor je toch echt door 2 muren heen hoor, als hij pissed is.
Nee. Beton.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van die Japanse muren van papier ja.
Ook met het voetbal is het een campingzender.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Sbs6 is buiten het voetbal een zender voor complete debielen.
Aadje zat heel lang bij mij in de sportschool in Woensel. Nog regelmatig naast hem op de hometrainer gezeten.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:37 schreef Pedroso het volgende:
Aadje gaat morgen naar de sportschool, dat jullie het maar even weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |