Als PSV deze gelijkspeelt neem ik een volle maand een UI van luukinhoquote:Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV deze wedstrijd wint neem ik een week lang een UI naar de keuze van Ajacied422.
*Waarin geen Ajaxlogo te vinden is
Maak het dan tenminste een beetje spannend: als PSV meer dan 5 goals tegen krijgt ofzo...quote:Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV deze wedstrijd wint neem ik een week lang een UI naar de keuze van Ajacied422.
Die andere penalty had geraakt moeten worden dus dat maakt het weer 3-1.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef Coco98 het volgende:
De penalty was onterecht dus eigenlijk staat het 2-1
Ik wil dat best voor mijn rekening nemen.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef Brammess het volgende:
het is voor PSV te hopen dat iemand iets gemeens naar Narsingh schreeuwt en dat ze een regelemantaire 0-3 overwinning krijgen
Ze waren beide eigenlijk wel redelijk terechtquote:Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef Coco98 het volgende:
De penalty was onterecht dus eigenlijk staat het 2-1
Deze logicaquote:Op woensdag 30 september 2015 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die andere penalty had geraakt moeten worden dus dat maakt het weer 3-1.
Hij had hem geraakt.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die andere penalty had geraakt moeten worden dus dat maakt het weer 3-1.
Lekker lachen met de scheids, laat gaanquote:
Omdat Ajax niet kan verdedigen is PSV lucky. Aha.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:04 schreef inslagenreuring het volgende:
LuckyPSV.
Ajax 3 kansen tegen rapid, 3 goals.
Bedankt. Ik zat de hele tijd te hopen.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens Memphis is gewisseld dus jullie hoeven niet meer te hopen op een goal van hem
gr gr
2 tegengoalsquote:Op woensdag 30 september 2015 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat Ajax niet kan verdedigen is PSV lucky. Aha.
Een penalty die over wordt geknald en 2 100% kansen missen die zogenaamd op "dit niveau altijd worden afgestraft" heeft idd niks te maken met geluk.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat Ajax niet kan verdedigen is PSV lucky. Aha.
Madquote:Op woensdag 30 september 2015 22:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een penalty die over wordt geknald en 2 100% kansen missen die zogenaamd op "dit niveau altijd worden afgestraft" heeft idd niks te maken met geluk.
Klopt.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een penalty die over wordt geknald en 2 100% kansen missen die zogenaamd op "dit niveau altijd worden afgestraft" heeft idd niks te maken met geluk.
quote:Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja Michel Letteboer. Zoek maar op
http://www.bsiderats.nl/nac-heracles-uitgesteld/quote:Trommelaar Michel Letteboer
24 april, 2015 - 14:12
Hallo Nac vrienden,
Mag ik morgen mijn trommel ook meenemen?
Mijn medesupporters willen niet dat ik nog langer op m'n trommeltje aan het raggen ben maar ik kan niet zonder. Overal waar ik ga gaat mijn trommel ook.
Hopelijk zien we elkaar morgen. Ik zal me dan in ieder geval laten horen want ook al zingen mijn medesupporters niet, ik trommel altijd door!
??? Hoezo?quote:
ohjaquote:
Hahahahah. Ik weet wie die trol reactie heeft geplaatstquote:Op woensdag 30 september 2015 22:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
http://www.bsiderats.nl/nac-heracles-uitgesteld/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |