Zeker. Alleen was ik iets te geconcentreerd op dit topic. Vanuit mijn ooghoek zag ik de bal binnenvallenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel 1: het is nooit goed.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgen er eens wat hun club is het ook weer niet goed
Wordt die ook ergens uitgezonden?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker. Alleen was ik iets te geconcentreerd op dit topic. Vanuit mijn ooghoek zag ik de bal binnenvallen
Even by the way, wat is Groningen vernederd afgelopen zaterdag zeg. Ongekendquote:Op woensdag 30 september 2015 21:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgen er eens wat hun club is het ook weer niet goed
zdfquote:Op woensdag 30 september 2015 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wordt die ook ergens uitgezonden?
Daarom moeten die kuttrommels gewoon verboden worden.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:53 schreef Grifte het volgende:
Tof dat er redelijk wat Groningers hun club achterna reizen, maar dit filmpje legt toch wel duidelijk de triestheid van ultra's bloottwitter:JopS85 twitterde op woensdag 30-09-2015 om 21:41:40En het lawaai blijft onverminderd aanhouden. Dit belooft veel goeds voor morgenavond! 😃 #bragro http://t.co/Q3XqwFo8eH reageer retweet
Toont het op de trainingen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom blijft Cocu in Maheeer geloven ?
Johan was nergens te bekennen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Even by the way, wat is Groningen vernederd afgelopen zaterdag zeg. Ongekend
Ik heb maar 1 verklaring: De Marokkaanse mafia heeft hem onder druk gezet.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom blijft Cocu in Maheeer geloven ?
Ik denk dat hij wel zin heeft om er straks een berg wijn in te gooienquote:Op woensdag 30 september 2015 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat Cocu niet gelijk wil spelen door Bergwijn erin te gooien.
ze moeten jou eens verbiedenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daarom moeten die kuttrommels gewoon verboden worden.
Jij bent een kenner.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 verklaring: De Marokkaanse mafia heeft hem onder druk gezet.
Nu weet ik ook wie die er altijd met zo'n kuttrommel bij Heracles staat.quote:
3-2 schijnt nog minder slecht te zijn.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:01 schreef inslagenreuring het volgende:
3-1 is toch minder slecht dan 3-0
So i heard idd.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3-2 schijnt nog minder slecht te zijn.
Ja Michel Letteboer. Zoek maar opquote:Op woensdag 30 september 2015 22:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nu weet ik ook wie die er altijd met zo'n kuttrommel bij Heracles staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |