cska 3 shots on target. European scool.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:07 schreef DonRaja het volgende:
PSV had in de eerste helft 63% balbezit. Hollandse school
Effe die reactie van jou opzoekenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Pascanus kan beginnen met lachen.
quote:Op woensdag 30 september 2015 22:09 schreef Typisch het volgende:
Twee assists Maher. Die staat dus voorlopig nog wel even in de basis.
Maher in Oranjequote:Op woensdag 30 september 2015 22:09 schreef Typisch het volgende:
Als ie dat elke wedstrijd doet de komende weken, dan neem ik een Maher uiquote:Op woensdag 30 september 2015 22:09 schreef Typisch het volgende:
Watte?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als ie dat elke wedstrijd doet de komende weken, dan neem ik een Maher ui
Wat zeg ik, als we vandaag een punt pakken, dan neem ik een Maher ui
assist jaquote:Op woensdag 30 september 2015 22:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als ie dat elke wedstrijd doet de komende weken, dan neem ik een Maher ui
Wat zeg ik, als we vandaag een punt pakken, dan neem ik een Maher ui
quote:Op woensdag 30 september 2015 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké sorry ik zal eerlijk zijn.
Ik voorspel....
3-1 en Cocu wordt weggestuurd naar de tribune
Honda zit daar al een tijdje niet meer.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Ja hallo, een team met Wernbloom, Musa, Honda.
Allemaal eredivisiespelers
Keisuke is toch al vertrokken naar Milanello?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Ja hallo, een team met Wernbloom, Musa, Honda.
Allemaal eredivisiespelers
Klootzak, dit zal ik je niet in dank afnemen. Hopelijk moet je niezen als je een slokje hete koffie neemt.quote:
Zelfs daar ben je kut in.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Jongens ik probeerde te trollen
Even goede vrienden.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het was best een grote groep.
Maar jij uiteraard niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |