In korte broek ?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Aadje zat heel lang bij mij in de sportschool in Woensel. Nog regelmatig naast hem op de hometrainer gezeten.
Speelt echt dramatisch dit seizoen. Echt heel slecht.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 30-09-2015 om 21:35:054 - Since the start of 2014/15 , Santiago Arias has conceded four penalties (all comps), three more than any other PSV player. Foul. reageer retweet
Wat kom jij veel bekende Nederlanders tegen zeg.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Aadje zat heel lang bij mij in de sportschool in Woensel. Nog regelmatig naast hem op de hometrainer gezeten.
Dat komt deels omdat dat mijn werk is.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat kom jij veel bekende Nederlanders tegen zeg.
Ik had al zo'n vermoeden dat jij Gerard Joling was.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat komt deels omdat dat mijn werk is.
Evert Santegoedsquote:Op woensdag 30 september 2015 21:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee joh. Wordt gewoon 2-0 ofzo.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:40 schreef Pedroso het volgende:
Het zal zondag wel net zo gaan als vorig seizoen PSV-Ajax. De thuisploeg in goede doen en de bezoekende ploeg gaat er met de punten vandoor.
Ik kom nu alleen nog maar Waterreus tegen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Leuk werk, bekende Nederlanders tegenkomen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Verdomme, busted.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat jij Gerard Joling was.
Mooie open deur zeg.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie wat het ergste is?
CSKA speelt op 70% en echt vrij slecht
Misschien waren er mensen die dachten dat CSKA goed speeldequote:
Volgens Bruma is dat gewoon hun ding.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien waren er mensen die dachten dat CSKA goed speelde
Als PSV gewoon normaal deed had het hier wel kans gehad. Die lui kunnen er ook weinig vanquote:Op woensdag 30 september 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien waren er mensen die dachten dat CSKA goed speelde
Ik kijk naar de Duitse lotto.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn kijkt nu op psv.netwerk.to
Dat wordt niet gezegd.quote:
Brenet en Maher moeten nooit meer op een voetbalveld terugkeren.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als PSV gewoon normaal deed had het hier wel kans gehad. Die lui kunnen er ook weinig van
Dan zit je wel nog met Bruma.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brenet en Maher moeten nooit meer op een voetbalveld terugkeren.
Die heeft er nog wel ns aardige potjes tussen zittenquote:
Dat denk ik dus ookquote:Op woensdag 30 september 2015 21:40 schreef Pedroso het volgende:
Het zal zondag wel net zo gaan als vorig seizoen PSV-Ajax. De thuisploeg in goede doen en de bezoekende ploeg gaat er met de punten vandoor.
Terwijl toch zelfs de gemiddelde steward meer toevoegt dan Maher.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:45 schreef Robar het volgende:
Geen wijzigingen. Never change a winning team.
Zelfs Ajax zette zich niet zo voor schut in de Champions League.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:47 schreef Brammess het volgende:
????????
CSKADaar een jantje van krijgen voor de rust
Nee, dat deden ze na de uitschakeling in de EL.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs Ajax zette zich niet zo voor schut in de Champions League.
idd, ze staan maar bovenaan in hun competitie met 0 wedstrijden verlorenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:47 schreef Brammess het volgende:
????????
CSKADaar een jantje van krijgen voor de rust
Die wedstrijd tegen Spartak toen in de EL was wel heel pijnlijk. Paar keer tegen Real ging het ook vrij hard, maar behalve dat niet echt nee.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs Ajax zette zich niet zo voor schut in de Champions League.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |