In korte broek ?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Aadje zat heel lang bij mij in de sportschool in Woensel. Nog regelmatig naast hem op de hometrainer gezeten.
Speelt echt dramatisch dit seizoen. Echt heel slecht.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 30-09-2015 om 21:35:054 - Since the start of 2014/15 , Santiago Arias has conceded four penalties (all comps), three more than any other PSV player. Foul. reageer retweet
Wat kom jij veel bekende Nederlanders tegen zeg.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Aadje zat heel lang bij mij in de sportschool in Woensel. Nog regelmatig naast hem op de hometrainer gezeten.
Dat komt deels omdat dat mijn werk is.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat kom jij veel bekende Nederlanders tegen zeg.
Ik had al zo'n vermoeden dat jij Gerard Joling was.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat komt deels omdat dat mijn werk is.
Evert Santegoedsquote:Op woensdag 30 september 2015 21:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee joh. Wordt gewoon 2-0 ofzo.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:40 schreef Pedroso het volgende:
Het zal zondag wel net zo gaan als vorig seizoen PSV-Ajax. De thuisploeg in goede doen en de bezoekende ploeg gaat er met de punten vandoor.
Ik kom nu alleen nog maar Waterreus tegen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Leuk werk, bekende Nederlanders tegenkomen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Verdomme, busted.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat jij Gerard Joling was.
Mooie open deur zeg.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie wat het ergste is?
CSKA speelt op 70% en echt vrij slecht
Misschien waren er mensen die dachten dat CSKA goed speeldequote:
Volgens Bruma is dat gewoon hun ding.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien waren er mensen die dachten dat CSKA goed speelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |