abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 september 2015 @ 11:25:52 #1
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  woensdag 30 september 2015 @ 11:26:50 #2
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_156494277
De hand van Krabby wordt zichtbaar :Y
pi_156494286
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 11:10 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Echt? Waarom? Toch niet zo goed als ze dachten?
Ik weet het niet, misschien brengen ze hem rustig. ;)

Misschien speelt hij donderdag wel gewoon tegen Lech Poznan, wie weet?

Vond toevallig dit interview:

http://www.watson.ch/Sport/Fussball/330290000-%C2%ABIn-Basel-geht-alles-ein-bisschen-weniger-schnell-als-in-Rotterdam%C2%BB-%E2%80%93-FCB-Youngster-Jean-Paul-Bo%C3%ABtius-spricht-%C3%BCber-seinen-neuen-Arbeitgeber-und-Lebensmittelpunkt

Ze noemen hem blijkbaar 'Harry Potter' daar. :P
Van alles is weer waardeloos.
pi_156494473
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 11:27 schreef Oldground het volgende:

[..]

http://www.watson.ch/Sport/Fussball/330290000-%C2%ABIn-Basel-geht-alles-ein-bisschen-weniger-schnell-als-in-Rotterdam%C2%BB-%E2%80%93-FCB-Youngster-Jean-Paul-Bo%C3%ABtius-spricht-%C3%BCber-seinen-neuen-Arbeitgeber-und-Lebensmittelpunkt

Leuk artikel, ik gun hem het beste. :Y
BFF met GGMM
pi_156496399
quote:
De leden van het dagelijks bestuur van de Feyenoord Supportersvereniging (FSV) hebben besloten zich terug te trekken uit het bestuur van de vereniging. Het gaat hierbij om de voorzitter, penningmeester en secretaris. Dit betekent dat er een aantal plaatsen in het FSV bestuur vrij zullen komen.

De FSV zoekt kandidaten en wil graag haar leden wijzen op de mogelijkheid om zich kandidaat te stellen voor een bestuursfunctie bij onze mooie vereniging.

De bestuursleden die deel blijven uitmaken van het huidige bestuur zijn bereid om de opengevallen plaatsen in het dagelijks bestuur in te vullen, maar stellen deze plek graag beschikbaar voor de meest geschikte kandidaat.

Beschrijving organisatie

Onze vereniging bestaat uit ruim 16.000 leden met een omzet van ¤ 540.000 per jaar. Tien keer per jaar verschijnt ons magazine 'Hand in Hand', dat door een groep van zo'n 20 vrijwilligers wordt gemaakt. De FSV levert al jaren een stevige bijdrage aan sfeeractiviteiten. Dit doet zij zowel financieel, als door de bijdrage van haar vrijwilligers om acties uit te werken en te organiseren op en rond de tribunes. Een ander team van vrijwilligers houdt zich bezig met het ontwerpen van merchandising, dit zijn artikelen die via de fanshops verkocht worden. Voor deze activiteit is een aparte entiteit opgericht, die onder verantwoordelijkheid valt van het dagelijks bestuur van de FSV.

Op het kantoor van de FSV zijn een drietal medewerkers werkzaam. Deze medewerkers zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken en daarnaast zijn zij het eerste aanspreekpunt voor onze leden en relaties. Het bestuur houdt toezicht en stuurt deze medewerkers aan.

Zeer regelmatig is er overleg met stakeholders van de vereniging, zoals medewerkers/leiding van Feyenoord, Stadion Feijenoord, de gemeente Rotterdam, de Rotterdamse en landelijke politiek, politie, KNVB, Sportclub Feyenoord, (potentiele) sponsors van de FSV en andere supportersgroepen.

De FSV heeft tevens een samenwerking met Feyenoord betreffende 'De Kameraadjes'. 'De Kameraadjes' is een initiatief geweest van de FSV en deze vereniging is omarmd door Feyenoord.

De FSV is een financieel zeer gezonde vereniging met veel ambitie. Onze doelstelling is om te groeien in ledental. Om deze doelstelling te blijven behalen moet het aantrekkelijk zijn om lid te worden van onze vereniging. Dit kan door te zorgen voor een goede informatievoorziening, het organiseren van activiteiten en het starten van ledenvoordeel campagnes.

Wat wordt er van je verwacht?

Kandidaten moeten weten wat er leeft onder de Feyenoordsupporters en grote betrokkenheid hebben bij Feyenoord.

Minimaal één keer per maand is er in de avonduren een bestuursvergadering op het kantoor van de FSV. De taken binnen het bestuur zijn verdeeld en zo wordt van ieder bestuurslid gevraagd, op basis van expertise, om beschikbaar te zijn voor overleg over een bepaald thema. Dit betreft overleg met externe partijen en vrijwilligersgroepen en zal veelal op werkdagen plaatsvinden.

Het bestuur houdt toezicht op eerder genoemde medewerkers en stuurt deze aan. Dit valt onder de verantwoordelijkheid van één van de bestuursleden. Dit bestuurslid moet tijdens kantooruren met enige regelmaat aanwezig kunnen zijn op het kantoor van de FSV.

De werkzaamheden voor de FSV zijn onbezoldigd. Zeker door de activiteiten en uitdagingen die er op dit moment bij de FSV liggen, wordt er het nodige van je verwacht. Daar staat tegenover dat je niet meer aan de zijlijn staat, maar zelf écht de toekomst van de vereniging helpt vorm te geven.

Ben jij lid van de FSV en denk jij een geschikte kandidaat voor één van de onderstaande functies te zijn, stuur dan zo spoedig mogelijk maar uiterlijk 30 november een sollicitatie voor desbetreffende functie, compleet met motivatie naar: wyp@feyenoordnet.nl. Het zittende bestuur zal een selectie maken van kandidaten die zij geschikt achten en vervolgens uitnodigen voor een gesprek. Naast geschiktheid wordt er ook gekeken naar diversiteit binnen het bestuur. Feyenoord is van iedereen, de FSV is er voor iedereen en het bestuur moet een afspiegeling zijn van het legioen. Wil je niet in het bestuur maar wel als vrijwilliger je bijdrage leveren aan de sfeeractiviteiten, ons magazine 'Hand in Hand' of heb je leuke ideeën voor merchandising-artikelen. We zijn altijd op zoek naar vrijwilligers. Laat het ons weten door het sturen van een kort mailtje naar: wyp@feyenoordnet.nl.

Voorzitter

De voorzitter van de FSV

Is het boegbeeld van de vereniging en toont leiderschap
Neemt het voortouw bij het bepalen van de strategische koers
Ziet toe op de effectiviteit en efficiency van de organisatie
Zit (bestuurs)vergaderingen en de Algemene Ledenvergadering (ALV) voor
Onderhoudt externe contacten
Staat de media te woord

Competenties

Netwerken
Bruggenbouwer
Samenwerken
Resultaatgericht instelling
Leidinggevende capaciteiten
Benaderbaar voor de leden
Commercieel, aanvoelen waar kansen liggen
Goede sociale vaardigheden, contactuele eigenschappen en analytisch vermogen

Penningmeester

De financiële administratie wordt verzorgd door een medewerker van de FSV en voor het opstellen van de jaarrekening wordt een accountant ingeschakeld. De penningmeester controleert de werkzaamheden en stuurt aan waar nodig. De penningmeester ziet toe op:

Het opstellen en bewaken van de begroting
Het crediteuren- en debiteuren beheer
De effectiviteit en efficiency van de financiële administratie
Het onderhouden van contacten met accountant, verzekeraars en de Belastingdienst
Het verzorgen van meldingen naar UWV, CWI, ARBO en de Belastingdienst
Het afhandelen van loonopgaven en alle formaliteiten naar betreffende instanties

Competenties

Financiële opleiding en achtergrond
Accuraat
Cijfermatig en analytisch vermogen

Secretaris

Is het geheugen en geweten van de FSV en verantwoordelijk voor het:

Notuleren van de vergaderingen, actiepuntenlijsten maken, vergaderschema's bijhouden en archiveren
Vastleggen gemaakte afspraken
Ontvangst binnenkomende correspondentie en zet deze door binnen de organisatie
Verzorgen uitgaande correspondentie
Opstellen overeenkomsten, waaronder sponsorovereenkomsten
Toezien dat plannen corresponderen met de uitgangspunten en bewaken van de procedures

Competenties

Punctueel en systematisch
Het kunnen delegeren van werkzaamheden richting medewerker(s) FSV
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_156496497
Goh kijk toevallig die goals van vorig jaar terug, wat een droevig seizoen was dat eigenlijk, zelfs de goals waren over het algemeen al lelijk, behalve die van Achahbar dan. _O_

Ben nu wel in tegenstelling tot mid-augustus van mening dat we zeker een betere selectie hebben dan vorig jaar. Gustafson ipv Immers, Kongolo ipv Nelom, Elia ipv Manu, Kuyt ipv Toornstra zijn stuk voor stuk enorme vooruitgangen terwijl je alleen met Jan Arie ipv Kongolo en Vejinovic ipv Clasie een hoop inlevert.
pi_156499968
Is Immers nu eigenlijk helemaal klaar bij Feyenoord? Wat zegt Gio daar bijvoorbeeld over.
blablablabla
pi_156500770
quote:
15s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:26 schreef Elan het volgende:
Is Immers nu eigenlijk helemaal klaar bij Feyenoord? Wat zegt Gio daar bijvoorbeeld over.
Ik sprak hem vandaag nog. Hij zei dat hij blij was dat die ooievaar is opgekankerd uit zijn selectie en, ik citeer, hij kan beter gaan darten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156500785
quote:
99s.gif Op woensdag 30 september 2015 13:43 schreef Kerftminister het volgende:
Goh kijk toevallig die goals van vorig jaar terug, wat een droevig seizoen was dat eigenlijk, zelfs de goals waren over het algemeen al lelijk, behalve die van Achahbar dan. _O_

Ben nu wel in tegenstelling tot mid-augustus van mening dat we zeker een betere selectie hebben dan vorig jaar. Gustafson ipv Immers, Kongolo ipv Nelom, Elia ipv Manu, Kuyt ipv Toornstra zijn stuk voor stuk enorme vooruitgangen terwijl je alleen met Jan Arie ipv Kongolo en Vejinovic ipv Clasie een hoop inlevert.
Kazim had wel een paar mooie hoor.
pi_156500810
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik sprak hem vandaag nog. Hij zei dat hij blij was dat die ooievaar is opgekankerd uit zijn selectie en, ik citeer, hij kan beter gaan darten.

Lex Immers _O_
blablablabla
pi_156501000
quote:
14s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Kazim had wel een paar mooie hoor.
Had bijna alleen maar mooie goals geloof ik.
  woensdag 30 september 2015 @ 17:46:15 #12
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156501776
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:43 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Maar heb jij haar die nacht wél volgeblaft?
Nee, hij was haar aan het versieren toen ik binnenkwam, om van hem af te komen pakte ze mij vol op de bek.

We waren gewoon goede vrienden, ik had toen al een andere vriendin. Maar die actie was een bijzondere afwisseling.
pi_156502403

[ Bericht 100% gewijzigd door DonRaja op 30-09-2015 18:44:47 (Graag ontopic) ]
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_156502551
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 11:27 schreef Oldground het volgende:

[..]

Voorspelbaarheid troef toch? Hij raakte hier al anderhalf jaar geen pepernoot meer.

Hij vond vooral zichzelf nog heel erg goed, nou ja, en bij FC Basel vonden ze dat ook geloof ik. :)

Bij Feyenoord kon hij zich niet schikken in de rol als reserve en voelde hij zich niet op waarde geschat, dan moet je vooral overstappen naar een club met een selectie van hoger niveau. :P

Boetiüs zien we na wat omzwervingen langs andere clubs in de marge over een aantal jaren terug bij een middenmoter of subtopper in de Eredivisie, en dan had hij gewild dat hij destijds bij Feyenoord was gebleven.

Verder ben ik niet rancuneus. :@
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_156502650
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Boetiüs zien we na wat omzwervingen langs andere clubs in de marge over een aantal jaren terug bij een middenmoter of subtopper in de Eredivisie,
Hij wordt nog een keer weer teamgenoot met Jerson.
pi_156502778
quote:

[..]

Voorspelbaarheid troef toch? Hij raakte hier al anderhalf jaar geen pepernoot meer.

Hij vond vooral zichzelf nog heel erg goed, nou ja, en bij FC Basel vonden ze dat ook geloof ik. :)

Bij Feyenoord kon hij zich niet schikken in de rol als reserve en voelde hij zich niet op waarde geschat, dan moet je vooral overstappen naar een club met een selectie van hoger niveau. :P

Boetiüs zien we na wat omzwervingen langs andere clubs in de marge over een aantal jaren terug bij een middenmoter of subtopper in de Eredivisie, en dan had hij gewild dat hij destijds bij Feyenoord was gebleven.

Idd was ook wel tamelijk naïef dat sommigen hier nog oprecht dachten dat het aan de club lag ook.

Als hij nou ergens veel kansen en vertrouwen gehad heeft is het hier wel. Zowat een heel seizoen geen klote gepresteerd en nog elke wedstrijd in de basis bij sliske.
blablablabla
pi_156502902
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Idd was ook wel tamelijk naïef dat sommigen hier nog oprecht dachten dat het aan de club lag ook.

Als hij nou ergens veel kansen en vertrouwen gehad heeft is het hier wel. Zowat een heel seizoen geen klote gepresteerd en nog elke wedstrijd in de basis bij sliske.
Nja, ik denk dat er gewoon nog best wel veel gunfactor en hoop leeft bij mensen, zo ook bij mij, dat ie het alsnog wel gaat redden.
Ik vond/vind het wel een potentiele wereldtopper, een type speler die je weinig meer tegenkomt op de velden. Een type Sterling, maar ja, we mogen dan wel zo nuchter zijn dat hij dan nog wel in korte termijn de nodige reuzenstappen moet gaan maken.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_156503121
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:45 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Nja, ik denk dat er gewoon nog best wel veel gunfactor en hoop leeft bij mensen, zo ook bij mij, dat ie het alsnog wel gaat redden.
Ik vond/vind het wel een potentiele wereldtopper, een type speler die je weinig meer tegenkomt op de velden. Een type Sterling, maar ja, we mogen dan wel zo nuchter zijn dat hij dan nog wel in korte termijn de nodige reuzenstappen moet gaan maken.
Hier totaal geen gunfactor meer.
Vooral opluchting. Je zou hem voor 4 jaar verlengt hebben tegen een godsvermogen salaris :') .
blablablabla
pi_156503249
quote:

[..]

Nou ja, het vreemde is dat hij (na z'n blessure dan) basis stond, dus dat leek toen goed voor hem te gaan. Was dan nogal verbaasd om te lezen dat hij direct niet meer bij de selectie zit, van basis naar tribune komt meestal alleen voor bij Lex :{
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_156503269
Tegen Boëtius kan ik eigenlijk geen rancune hebben.

Hoop dat hij het daar goed gaat doen, maar ik denk dat hij tegen dezelfde problemen zal oplopen als dat hij hier deed. Maar wie weet is die nieuwe omgeving in het 'rustige' Basel wel de doorslaggevende factor.
pi_156503297
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Hier totaal geen gunfactor meer.
Vooral opluchting. Je zou hem voor 4 jaar verlengt hebben tegen een godsvermogen salaris :') .
Dat laatste van die opluchting van je, ben ik met je eens. Daarentegen: mede daardoor heeft hij bij mij juist weer die gunfactor gekregen. Ik gun hem wel een succesvolle carrière bij Basel of elders. Dat is zo lang hij niet gaat lopen claimen dat hij te weinig kansen heeft gehad of geen vertrouwen meer voelde bij ons.

Stel dat hij nog een keer een mooie transfer maakt, krijgen wij misschien nog een doorverkoop % of ieg opleidingvergoeding :7 Maar ook ik zie die voorlopig niet zo hoog worden..
pi_156504299
Boetius is gewoon geblesseerd stelletje apen hier ergens boven :') _O-
pi_156504470
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:38 schreef Scrummie het volgende:
Oh ja, dat is waar ook, de man van glas is net zo blessuregevoelig als Robben, die andere man van glas alleen dan 2 keer zo goed.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_156504580
quote:
Begin augustus ja.
pi_156504632
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:50 schreef Oldground het volgende:

[..]

Begin augustus ja.
Klopt, maar nu nog nog of alweer, dat weet ik niet.
pi_156504714
quote:
Gewoon is inderdaad wel de juiste woordkeuze.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 30 september 2015 @ 20:00:48 #27
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_156504804
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Oh ja, dat is waar ook, de man van glas is net zo blessuregevoelig als Robben, die andere man van glas alleen dan 2 keer zo goed.
:')
pi_156504853
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klopt, maar nu nog nog of alweer, dat weet ik niet.
Toen was dat voor een ruime week, daarna ook gewoon een paar keer gespeeld. Nu kan ik niets vinden over die vermeende blessure.
pi_156504961
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:00 schreef IkBenNietFries het volgende:

[..]

Ik denk een tik fout. 2x zo slecht of Arjen 2x zo goed. Maar dat moet 10x zo goed zijn :)

Ps. Mijn Opa was trouwens zijn hele leven Friesche Feyenoorder. Hij heeft daar zelfs een item in de plaatselijke krant gehad om hij om de 2 weken ieder keer tot aan zijn dood naar de kuip afreisde om de wedstrijd te zien.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2015 20:08:06 ]
  woensdag 30 september 2015 @ 20:32:57 #30
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_156505630
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Gaat dit over Tim Vincken?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_156505638
quote:
Nee hoor, hij is fit. Na die blessure heeft die gespeeld, daarna is die niet meer opgenomen in de selectie, staat nergens iets over een blessure
pi_156505746
quote:
KAARTVERKOOP BEKERDUEL FEYENOORD - AJAX START VRIJDAG
De kaartverkoop voor de bekerwedstrijd van Feyenoord tegen Ajax gaat aanstaande vrijdag 2 oktober van start. Vanaf die dag om 9.00 uur ‘s ochtends hebben seizoenkaarthouders twee weken de tijd om hun eigen seizoenkaartplaats terug te kopen voor de Klassieker in het bekertoernooi, die op woensdag 28 oktober wordt gespeeld. Wil jij niets missen van de bekerkraker in De Kuip? Lees hieronder alles over de kaartverkoop.

Terugkopen eigen seizoenkaartplaats
• Vanaf vrijdag 2 oktober om 09.00 uur kunnen seizoenkaarthouders met ruim 20% korting (korting wordt automatisch verrekend) hun eigen seizoenkaartplaats terugkopen voor Feyenoord – Ajax.
• Deze voorrangsperiode loopt tot en met woensdag 14 oktober.

• In die periode is de eigen stoel exclusief voor de seizoenkaarthouder gereserveerd en is er dus geen tijdsdruk op het kopen van een kaart.
• Seizoenkaarthouders die op een ander vak willen plaatsnemen en/of een extra kaart willen bijkopen, kunnen dat nog niet in deze periode doen.
• Alle seizoenkaarthouders ontvangen donderdagavond 1 oktober per e-mail meer informatie met betrekking tot de kaartverkoop, zoals de werkwijze voor het terugkopen van hun eigen plaats.
• Het terugkopen van de eigen plaats kan alleen via www.feyenoord.nl/ticketshop.

Voorrang leden Het Legioen
• Alle niet-teruggekochte seizoenkaartplaatsen gaan vanaf vrijdag 16 oktober om 09.00 uur in de verkoop voor leden van Het Legioen.
• Seizoenkaarthouders kunnen, als zij hun eigen plaats niet teruggekocht hebben, twee kaarten kopen.
• Seizoenkaarthouders die wel gebruik hebben gemaakt van de mogelijkheid om hun eigen plaats terug te kopen, kunnen in deze periode één kaart bijkopen.
• Legioen Clubkaarthouders kunnen twee kaarten kopen.
• Zowel seizoenkaarthouders als Legioen Clubkaarthouders krijgen in deze periode ruim 20% korting op hun kaart(en).
• Kaarten zijn alleen online te koop via www.feyenoord.nl/ticketshop.
• De voorrangsperiode voor leden van Het Legioen eindigt op dinsdag 20 oktober. Dat is ook de laatste dag waarop seizoenkaarthouders en Legioen Clubkaarthouders korting krijgen.
Nog geen lid van Het Legioen? Meld je dan uiterlijk 8 oktober aan via www.hetlegioen.nl om te profiteren van de voorrangsperiode.

Verkoop aan Clubkaarthouders
Als er na de voorrangsperiode voor seizoenkaarthouders en leden van Het Legioen nog plaatsen over zijn, gaan deze op woensdag 21 oktober om 09.00 uur in de verkoop voor Clubkaarthouders. Zij kunnen via www.feyenoord.nl/ticketshop twee kaarten kopen.

Kaartverkoopinformatie en prijzen
Kijk voor de volledige kaartverkoopinformatie en prijzen op http://www.feyenoord.nl/kaartverkoopinformatie
Voor SCC-houders en Legioenpashouders normale wedstrijdprijzen (27 voor W, 23.50 voor Y2 etc), voor CC-houders (als er dan nog kaarten zijn) is de goedkoopste 30.50 (y2) t/m 67.50 voor M/N
SPOILER: Beschikbare vakken en prijzen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156505779
Flinke prijzen wel
Feyenoord Rotterdam
pi_156505863
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Flinke prijzen wel
3 tientjes voor een klassieker, mwah.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156506877
Die kortingsprijzen waren een paar seizoenen terug nog de normale prijzen ;(

Ik had op iets meer 'korting' gehoopt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_156507055
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:33 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Nee hoor, hij is fit. Na die blessure heeft die gespeeld, daarna is die niet meer opgenomen in de selectie, staat nergens iets over een blessure
Scrummie heeft vaak wel aardige bronnen, dus ik zou hem maar geloven.
pi_156508633
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:40 schreef Caland het volgende:

[..]

3 tientjes voor een klassieker, mwah.
Als het tegen Lienden was geweest, zat het ook vol. Ze mogen best wel een beter gebaar maken naar de supporters.
BFF met GGMM
pi_156508673
De flanken van vorig jaar:

Op links had je Nelom-Boëtius en op rechts had je Wilkshire-Toornstra.

Wat een groot verschil met wat we nu hebben..
  woensdag 30 september 2015 @ 22:00:42 #39
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_156509208
27 euri, mwoh.
pi_156509256
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:46 schreef Tortugal het volgende:
De flanken van vorig jaar:

Op links had je Nelom-Boëtius en op rechts had je Wilkshire-Toornstra.

Wat een groot verschil met wat we nu hebben..
Vorig jaar Immers. Nu niet. Voor de rest maakt het niet meer uit.
BFF met GGMM
pi_156510066
27 euro is te doen en dat hebben we er denk allemaal voor over ;)

Ze weten dat de vraag ongelofelijk groot is, dus ik kan het Feyenoord ook niet kwalijk nemen. Ik verwacht dat cc-houders wederom kansloos zijn. Maar dan zegt Feyenoord natuurlijk: alle tijd om lid van het legioen te worden...
pi_156510152
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vorig jaar Immers. Nu niet. Voor de rest maakt het niet meer uit.
Kom op zeg, dat immers nu op de tribune zit is mooi (al moet ik nog zien hoe lang dat duurt), maar die flanken zijn wel echt aanzienlijk veel gevaarlijker nu :Y
pi_156510785
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Scrummie heeft vaak wel aardige bronnen, dus ik zou hem maar geloven.
Scrummie is (lijkt mij) een goede gozert, maar in dit geval vertrouw ik toch vooral de website van Basel zelf en Transfermarkt.de, die zitten ook (vrijwel?) altijd goed
pi_156510860
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:44 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als het tegen Lienden was geweest, zat het ook vol.
Dat is eerder een argument om de prijzen te verhogen. :P
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_156511450
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is eerder een argument om de prijzen te verhogen. :P
Zuiver financieel gezien wel ja, commercieel niet echt.
BFF met GGMM
pi_156513961
pi_156513966
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 23:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zuiver financieel gezien wel ja, commercieel niet echt.
Nee, lijkt me niet heel handig.
pi_156516370
quote:
_O-

Die beelden had ik nog niet eerder gezien, dank :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_156516875
quote:
Die broer van Cissé haha. :P
pi_156516887
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 1 oktober 2015 @ 08:38:17 #51
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_156516921
quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 08:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Beschamend.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 09:12:01 #52
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_156517256
Ik zit op een vak met stoelnummering, nu wil ik naar Feyenoord - Ajax (beker) met een vriend er bij, hoe kunnen wij dan naast elkaar zitten als ik hem mee wil nemen?

Als ik wacht op de verkoop voor een ander vak ben ik bang dat het uitverkocht is.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 09:14:26 #53
139407 jorienvdherik
pi_156517297
quote:
Waren ze kampioen geworden ?
pi_156517329
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 09:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zit op een vak met stoelnummering, nu wil ik naar Feyenoord - Ajax (beker) met een vriend er bij, hoe kunnen wij dan naast elkaar zitten als ik hem mee wil nemen?

Als ik wacht op de verkoop voor een ander vak ben ik bang dat het uitverkocht is.
Lijkt me wel de enige optie. Of je moet van je buurman weten dat hij niet gaat...
  donderdag 1 oktober 2015 @ 09:22:08 #55
139407 jorienvdherik
pi_156517388
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 09:16 schreef Oldground het volgende:

[..]

Lijkt me wel de enige optie. Of je moet van je buurman weten dat hij niet gaat...
Maar dan moet hij hem kopen?
Zou mooi zijn als je gewoon per stoel kan kopen, zoals je met concerten ziet.
pi_156517488
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 09:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156517500
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 09:22 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Maar dan moet hij hem kopen?
Zou mooi zijn als je gewoon per stoel kan kopen, zoals je met concerten ziet.
Nee, dan moet je dus de scc van je buurman lenen en daarmee een kaartje kopen. Maar ik acht de kans dat je dat mag bijzonder klein.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 1 oktober 2015 @ 09:32:24 #58
139407 jorienvdherik
pi_156517508
quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 09:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Niet.
Dus wachten op de vrije verkoop, en dan is die uitverkocht
pi_156518409
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 09:32 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Dus wachten op de vrije verkoop, en dan is die uitverkocht
Je beste kans is om op vrijdag 16 oktober 09:00 uur 2 kaartjes te kopen op jouw sz-kaart. Je zal waarschijnlijk niet uit alle vakken kunnen kiezen, maar dan zit je wel naast elkaar.

Als je bang bent dat het die vrijdag in enkele minuten uitverkocht is, is het gewoon niet mogelijk. Dan koop je met voorrang op je gemak een kaartje voor jezelf en probeer je op 16 oktober voor hem nog los ergens een kaartje te scoren
pi_156518604
Misschien dat je ook gewoon je eigen plek kan kopen, dan de 16e 2 kaarten naast elkaar proberen en als dat gewoon lukt je eigen kaart op Viagogo zetten. Ik weet alleen niet of dat bij deze wedstrijd gewoon kan.
pi_156519416
Heeft iemand dat stuk uit LN80 gelezen over de VVF? Sloeg het ergens op?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_156523663
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:44 schreef Happel het volgende:
Hier is (een groot deel) van de tekst te lezen: http://www.lunaticnews.nl/nieuws/ln-zet-feyenoord-aan-het-denken/ Af en toe lastig te lezen, maar ook voor 5 euro bij te bestellend - mits je snel bent.

Ik ga er even op studeren :s)
  donderdag 1 oktober 2015 @ 17:57:32 #63
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_156526278
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:48 schreef K.offie het volgende:

[..]

Hier is (een groot deel) van de tekst te lezen: http://www.lunaticnews.nl/nieuws/ln-zet-feyenoord-aan-het-denken/ Af en toe lastig te lezen, maar ook voor 5 euro bij te bestellend - mits je snel bent.

Na de tweede alinea gestopt met lezen, wat een onzin weer. Dat De Guzman verhaal is echt al duizend keer ontkracht: Gudde is telefonisch benaderd door één of andere tussenpersoon die namens City een bod wilde doen op De Guzman. Toen Gudde vervolgens om een fax vroeg, zodat het bod zwart op wit zou staan (wat niet zo heel vreemd is toch?) heeft hij vervolgens niets meer van die tussenpersoon of City gehoord ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_156526323
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 17:57 schreef PIETR het volgende:

[..]

Na de tweede alinea gestopt met lezen, wat een onzin weer. Dat De Guzman verhaal is echt al duizend keer ontkracht: Gudde is telefonisch benaderd door één of andere tussenpersoon die namens City een bod wilde doen op De Guzman. Toen Gudde vervolgens om een fax vroeg, zodat het bod zwart op wit zou staan (wat niet zo heel vreemd is toch?) heeft hij vervolgens niets meer van die tussenpersoon of City gehoord ..
Lunaticnews is dan ook vooral om te lachen, niet om serieus te nemen.

Het merendeel zijn trieste schreeuwers.
pi_156529221
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:44 schreef Happel het volgende:
Heb hem wel liggen (ben graag breed ingelicht over Feyenoord, kan ik zelf wel beslissen wat waar is en wat niet), maar nog niet gelezen. Kan eventueel wel wat scans maken, maar betwijfel of die van betere kwaliteit zijn dan die van LN zelf
  Moderator donderdag 1 oktober 2015 @ 19:56:18 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156529390
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 17:57 schreef PIETR het volgende:

[..]

Even gescand. Las dat Van Geel zou hebben gezegd dat Kramer 'over zijn lijk' naar Feyenoord zou komen. En dat hij na interventie van de VvF ineens wél kwam. In de media verschenen juist eerst berichten dat Van Geel Kramer wél wilde halen maar dat er 'binnen de club' twijfels waren.
Echt, prachtig artikel weer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 1 oktober 2015 @ 21:20:04 #67
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156532467
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:48 schreef K.offie het volgende:

[..]

Wat een een emmer vol met bagger.
2000 light years from home
pi_156533276
Sterk verhaal, hopelijk klopt het niet. Dat van het 'bonus' dividend zou in het jaarverslag moeten staan als dat zo is, de belevingsrechten moeten er voor mijn idee ook in staan, maar daar ben ik niet zeker van.
pi_156533807
Wat het me meest stoort aan LN (en ook een beetje aan FRFC) is hun volhardendheid (dit is geen woord) in *hun* gelijk. Hoe hun het zeggen, zo is het, en niet anders. En ga je er tegen in ben je een kankerjood die z'n muil moet houden.

Bovendien, je kan alle kritiek hebben op alles en iedereen, en ik snap een heel groot deel ook wel en ben het er soms/vaak nog mee eens ook, maar van die groep komt er daadwerkelijk nooit iets positiefs af, lijkt het.
pi_156534080
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:52 schreef Scrummie het volgende:
Wat het me meest stoort aan LN (en ook een beetje aan FRFC) is hun volhardendheid (dit is geen woord) in *hun* gelijk. Hoe hun het zeggen, zo is het, en niet anders. En ga je er tegen in ben je een kankerjood die z'n muil moet houden.

Bovendien, je kan alle kritiek hebben op alles en iedereen, en ik snap een heel groot deel ook wel en ben het er soms/vaak nog mee eens ook, maar van die groep komt er daadwerkelijk nooit iets positiefs af, lijkt het.
Daar ben ik het wel mee eens, discussiëren is daar niet echt een mogelijkheid. De scans uit LN80 ben ik overigens nog niet aan toe gekomen :P
pi_156534097
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:38 schreef H.FR het volgende:
Sterk verhaal, hopelijk klopt het niet. Dat van het 'bonus' dividend zou in het jaarverslag moeten staan als dat zo is, de belevingsrechten moeten er voor mijn idee ook in staan, maar daar ben ik niet zeker van.
Staat in het jaarverslag ja.. ook in dat van vorig jaar.

Dit vond ik nog ergens https://bankzittersentrib(...)enden-van-feyenoord/
  donderdag 1 oktober 2015 @ 22:04:31 #72
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156534170
LN kan een hoop zeiken, maar het feit is wel dat we nu ¤14 miljoen winst hebben, een positief EV hebben en een gezonde selectie hebben (met redelijk wat sportief succes in de periode 2011-2015 in vergelijking met 2008-2011). Dat had zonder de VvF nooit gelukt, dat zeggen ze notabene zelf in hun artikel (dat vol staat met allerlei stijl- en spelfouten overigens). En daar gaat het toch om?

Verder vijf pagina's janken dat niemand gratis geld geeft. Voor niets gaan de zon op ouwe reus. Je kan wel janken dat de VvF nu dividend krijgt, maar ze hebben natuurlijk wel een enorm risico gelopen. Wie er vijf jaar geleden geld in Feyenoord stak om daar geld aan te willen verdienen had ik toen voor gek verklaard, dan had je het beter in de Maas kunnen gooien.

Het financiële risico is in die periode met de VvF-constructie overgedragen van schulddrager naar schuldeiser. Dat verschuiven van risico heeft ervoor gezorgd dat Feyenoord nog bestaat en weer meedoet voor de bovenste plaatsen in Nederland. Dat inzicht ontbeert LN volkomen.

En wat blijft er dan eigenlijk over? Dat ze de VvF eigenlijk geen "vrienden" vinden? Als we de VvF nou voortaan "Financiële Risicodragers van Feyenoord" (FRvF) gaan noemen, is dan het probleem opgelost?

Kortzichtig stuk.
pi_156534309
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:04 schreef Merkie het volgende:
LN kan een hoop zeiken, maar het feit is wel dat we nu ¤14 miljoen winst hebben, een positief EV hebben en een gezonde selectie hebben (met redelijk wat sportief succes in de periode 2011-2015 in vergelijking met 2008-2011). Dat had zonder de VvF nooit gelukt, dat zeggen ze notabene zelf in hun artikel (dat vol staat met allerlei stijl- en spelfouten overigens). En daar gaat het toch om?

Verder vijf pagina's janken dat niemand gratis geld geeft. Voor niets gaan de zon op ouwe reus. Je kan wel janken dat de VvF nu dividend krijgt, maar ze hebben natuurlijk wel een enorm risico gelopen. Wie er vijf jaar geleden geld in Feyenoord stak om daar geld aan te willen verdienen had ik toen voor gek verklaard, dan had je het beter in de Maas kunnen gooien.

Het financiële risico is in die periode met de VvF-constructie overgedragen van schulddrager naar schuldeiser. Dat verschuiven van risico heeft ervoor gezorgd dat Feyenoord nog bestaat en weer meedoet voor de bovenste plaatsen in Nederland. Dat inzicht ontbeert LN volkomen.

En wat blijft er dan eigenlijk over? Dat ze de VvF eigenlijk geen "vrienden" vinden? Als we de VvF nou voortaan "Financiële Risicodragers van Feyenoord" (FRvF) gaan noemen, is dan het probleem opgelost?

Kortzichtig stuk.
Mooi uitgelegd. Je mag er toch wat voor terugvragen als je zoveel investeert en ook nog met zoveel risico lijkt me.
pi_156534341
quote:

Kortzichtig stuk.
Helemaal mee eens. 4% dividend is helemaal niet zoveel
pi_156535943
quote:

Kortzichtig stuk.
Helemaal eens met jouw punten, zelfs zonder het stuk te hebben gelezen. Maar de geruchten die rondgaan rondom het overschrijden van het 'niet met het technisch beleid bemoeien' en een minderheid in RVC, de belangenverstrengelingen rondom de VolkertWessels-aanbiedingen zijn wel signalen die wat tegen hen spreken.

Desondanks ben ik nog altijd blij met de reddingsoperatie die zij mogelijk gemaakt hebben hoor :)
pi_156536289
Toch nog even er doorheen geploeterd en ik ben het eens met bovenstaande uiteenzettingen. Over het nieuwe stadion hebben ze wel gelijk, maar dat was al - min of meer - bekend.

De mooiste zin vind ik: "In dat kader willen we toch nog afsluiten met een positieve notitie, want zeuren zonder verbeteringen aan te dragen is dit gewoon een zuur stukje, en zo zijn wij niet" En vervolgens komt er 1 alinea met: "de VvF moet maar geleidelijk hun rechten terug gaan GEVEN"
pi_156541869
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Staat in het jaarverslag ja.. ook in dat van vorig jaar.

Dit vond ik nog ergens https://bankzittersentrib(...)enden-van-feyenoord/
Die 4% wel inderdaad. Dat vind ik ook een keurig dividend.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 09:13:27 #78
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_156542862
Hoppa, kaart voor de beker ook weer binnen. _O_
pi_156543483
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:38 schreef H.FR het volgende:
Sterk verhaal
:') Belachelijk slecht verhaal, in ieder geval voor wat betreft het financiële.

LN stelt: "De winst was 16 miljoen euro. Daarover ontvingen de VvF 4% dividend, ofwel 1 miljoen euro.". Totale onzin, dit is de winstbepaling:

quote:
Uit de winst die in het laatst verstreken boekjaar is behaald wordt allereerst, voor zover
mogelijk, op de gewone aandelen een dividend uitgekeerd 4% op het op die aandelen
gestorte bedrag, derhalve inclusief agio.
Inclusief agio dus, maar exclusief de gecumuleerde winsten. Gewoon 4% op de centen die ze er hebben ingestopt, mits er voldoende winst is om dat te kunnen betalen.

Vervolgens gaan ze verder met: "2% AANVULLEND DIVIDEND voor houders van een Speciaal Aandeel, wat de fuck dat ook moge zijn". Nou dat speciale aandeel is er voor de stemrechten en juist om er voor te zorgen dat de VvF geen belangrijke beslissingen kunnen doordrukken. De houder van dat aandeel moet namelijk altijd instemmen met beslissingen zoals verlaten van Zuid, morrelen aan de jeugdopleiding, veranderen van het logo enzovoorts. En die krijgen geen aanvullend dividend, maar gewoon 2% dividend. Over één euro.

Toen maar gestopt met lezen. Gasten hebben gewoon geen idee waar ze het over hebben.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_156544225
nevermind
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 10:58:29 #81
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_156544443
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:13 schreef Steinerized het volgende:
Hoppa, kaart voor de beker ook weer binnen. _O_
Nice, ik ga t via m'n moeder regelen, die heeft een legioen cc ik niet. ;(
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 12:03:46 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156545727
Fräser heeft een jaar verlengd bij ADO. Kan hij daarna mooi Gio opvolgen. :)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 12:17:57 #83
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_156546030
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:03 schreef Gert het volgende:
Ik heb liever dat Gio het goed doet en nog 4 jaar coach is :P
pi_156546202
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dit inderdaad.
Ik zie ook niet waarom Fräser persé zo'n goede coach voor ons zou zijn.
pi_156546205
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:03 schreef Gert het volgende:
Why in Godsnaam?
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 12:42:43 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156546559
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik ook, alleen heb ik niet zoveel vertrouwen in Gio. Hopelijk klopt dat gevoel niet.
Fräser doet het al een paar jaar erg goed met een enorm beperkte spelersgroep, heeft altijd een goed verhaal en heeft historie bij Feyenoord. Dus ik zie het nog wel gebeuren.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 12:47:31 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156546648
Ik snap het vertrouwen in Fraser juist niet, behalve dan dat hij soms wat aardige uitspraken in de media doet. Matige trainer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 12:51:05 #88
268260 Dr.Mikey
pi_156546708
Fraser voor Bondscoach.
R.I.P DTS.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 13:12:56 #89
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156547161
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fraser voor Bondscoach.
Liever dan Blind iig. ;)
pi_156547230
Ach, dat hele trainersvak is overschat.
pi_156547850
Ik zie eerder Ron Jans nog een keer coach bij ons worden.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 13:49:50 #92
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_156547870
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 13:48 schreef Tortugal het volgende:
Alsjeblieft niet. Wat is dat en verschrikkelijke vent
Laffe huichelaar
pi_156547931
wordt heerlijk dit onderuit te zien gaan:

quote:
Selectie:
Keepers: Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Jeroen Zoet (PSV).
Verdedigers: Daley Blind (Manchester United), Jeffrey Bruma (PSV), Virgil van Dijk (Southampton), Daryl Janmaat (Newcastle United), Terence Kongolo (Feyenoord), Karim Rekik (Olympique Marseille), Jairo Riedewald (Ajax), Kenny Tete (Ajax).
Middenvelders: Vurnon Anita (Newcastle United), Wesley Sneijder (Galatasaray),Georginio Wijnaldum (Newcastle United), Davy Klaassen (Ajax).
Aanvallers: Ibrahim Afellay (Stoke City), Memphis Depay (Manchester United), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Anwar El-Ghazi (Ajax), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Jeremain Lens (Sunderland), Robin van Persie (Fenerbahçe), Quincy Promes (Spartak Moskou)
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_156547991
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 13:49 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet. Wat is dat en verschrikkelijke vent
Wel meer bewezen dan Fräser.
pi_156548117
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 13:48 schreef Tortugal het volgende:
Laten we het de komende jaren maar met Gio doen.
pi_156548125
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 13:17 schreef Luni het volgende:
Ach, dat hele trainersvak is overschat.
Ben ik het niet mee eens. Je ziet echt wel verschillende speelstijlen tussen trainers, goede trainers kunnen daarnaast heel duidelijk verkeerd uitgevoerde handelingen in bepaalde situaties uitleggen, en wedstrijden kunnen lezen om halverwege veranderingen door te kunnen voeren die je naar een overwinning kunnen leiden.
En weer daarnaast, maar dat valt wellicht wel weer meer onder coach dan trainer, is een van de belangrijkste taken, zeker bij de betere clubs/ bredere selecties, de vrede te bewaren en spelers gemotiveerd te houden, na zowel nederlagen, slechte speeldagen en langdurige wissel gestaan te hebben. Daartoe moeten ze een duidelijke lijn, helder verhaal en voldoende overtuiging/charisma/authoriteit hebben.

Ik denk echter, ondanks dat we natuurlijk nog niet echt tegenslagen gezien hebben, dat Gio dat voorlopig vrij behoorlijk doet. Weinig gemor, en een steeds herkenbaarder spel. Zijn wisselsysteem vind ik alleen voorlopig nog niet heel logisch
pi_156548144
quote:
Karsdorp kampt met lichte liesklachten en verliet vrijdag eerder het trainingsveld. Van Bronckhorst: ''Afwachten hoe het er morgen uitziet.'' Wanneer de verdediger niet op tijd fit is wordt hij vervangen door Sven van Beek of Bart Nieuwkoop.

"Het is afwachten hoe het er morgen uitziet", zegt de trainer op de persconferentie, geciteerd door Jan Dirk Stouten, journalist van RTV Rijnmond. Sven van Beek of Bart Nieuwkoop zijn, volgens de trainer, de twee mogelijke vervangers van Karsdorp.
pi_156548162
Karsdorp(!!) en van Beek laten vallen maar wel voor :') Riedewald en Tete :') kiezen.

Ik hoop dat Blind van een klif afrijdt.
pi_156548174
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Karsdorp(!!) en van Beek laten vallen maar wel voor :') Riedewald en Tete :') kiezen.

Boeiend, kunnen ze in ieder geval niet geblesseerd raken.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 14:08:46 #100
357045 Grifte
Feijenoord
pi_156548224
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:06 schreef H.FR het volgende:

[..]

Boeiend, kunnen ze in ieder geval niet geblesseerd raken.
Ze zijn nu toegevoegd aan de selectie van Jong Oranje, dus dat argument gaat helaas niet op.
pi_156548246
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:08 schreef Grifte het volgende:

[..]

Ze zijn nu toegevoegd aan de selectie van Jong Oranje, dus dat argument gaat helaas niet op.
Oh ja, :')
pi_156548300

Pelle heeft ook echt alles
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 14:18:08 #103
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_156548417
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:05 schreef o.us2.0 het volgende:

Tete boven Karsdorp verkiezen voor de basiself lijkt me logisch, maar voor op de bank kun je Karsdorp best oproepen. En in het kader van rechts- en linkspoten zijn Riedewald en Van Beek niet echt te vergelijken
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 14:20:39 #104
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156548463
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:18 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Tete boven Karsdorp verkiezen voor de basiself lijkt me logisch, maar voor op de bank kun je Karsdorp best oproepen. En in het kader van rechts- en linkspoten zijn Riedewald en Van Beek niet echt te vergelijken
Dat gelul van perse een links- en rechtspoot in de verdediging hebben is ook zo'n Hollandse School aidsdingetje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 02-10-2015 15:50:47 ]
pi_156551308
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:12 schreef Henrys het volgende:

Pelle heeft ook echt alles
Inclusief soms hele narcistische trekjes.

Niet dat ik Jan Joost een fijne vent vind(lul de behanger) maar zijn vriendin is gewoon een standaard voetbalvrouwtje waar er al teveel van zijn. Gewoonweg popperige/mode-accessoire omdat hij veel geld heeft.Meer niet.
pi_156551748
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 16:54 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Niet dat ik Jan Joost een fijne vent vind(lul de behanger) maar zijn vriendin is gewoon een standaard voetbalvrouwtje waar er al teveel van zijn. Gewoonweg popperige/mode-accessoire omdat hij veel geld heeft.Meer niet.
Vrouwen vinden Pelle in het algemeen ook wel sexy hoor, zal in dit geval echt niet alleen op zijn geld geilen. Anyway, lekker belangrijk in dit topic :P
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 17:24:14 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156551906
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 16:54 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Als Pelle geen voetballer was geweest zou hij inderdaad enkel lelijke wijven kunnen krijgen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156552813
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 17:16 schreef ace_eleven het volgende:

Anyway, lekker belangrijk in dit topic :P
Inderdaad zeg, pleurt op met die onzin. :D
pi_156552834
quote:
Bekerfinale mogelijk weg uit De Kuip
02-10-2015 | 17:55

De Nederlandse bekerfinale wordt traditiegetrouw in De Kuip afgewerkt, maar daar komt in 2018 mogelijk verandering in. De Amsterdam ArenA bereidt een bid voor om de bekerfinale naar de hoofdstad te halen, als het contract tussen de KNVB en De Kuip afloopt. Dat meldt Jan Dirk Stouten vrijdag in FC Rijnmond.

De KNVB heeft met Stadion Feijenoord nog een contract tot 2017 rondom de bekerfinale, maar de ArenA hoopt daarna de bekerfinale te huisvesten. Amsterdam organiseert ook de strijd om de Supercup, de Johan Cruijff Schaal.

De ArenA maakte deze week bekend dat het stadion voor 50 miljoen euro gerenoveerd gaat worden, met oog op het EK 2020. Interlands was De Kuip al langere tijd kwijt.
http://www.rijnmond.nl/sp(...).Vg6pIFRoKr4.twitter

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2015 18:13:40 ]
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 18:27:38 #110
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156553137
quote:
Godver. Ik ben geen Kuip-fan, maar die tering huurhut in Amsterdam is helemaal sfeerloos.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 03-10-2015 13:16:57 (nou nou nou...) ]
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 18:28:23 #111
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_156553151
quote:
Mag toch hopen dat het gewoon in De Kuip blijft.

Ik denk dat als je het aan alle spelers, coaches en supporters vraagt, alleen die van Ajax (niet eens allemaal waarschijnlijk) voor verplaatsing naar de ArenA zouden zijn. Maar bij de KNVB gaat het natuurlijk weer om geld en comfort voor de bobo's.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 18:31:49 #112
438851 Oldground
El Poderoso
pi_156553229
quote:
Haha wat kansloos.

Blijf toch lekker bij die Johan Cruijff Schaal joh, past qua ambiance veel beter bij elkaar.
pi_156553517
Zou Amsterdam niet gewoon eerst proberen de JC schaal normaal te organiseren, ieder jaar is het daar hetzelfde gezeik.
#12 is not for sale!
pi_156553583
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:54 schreef K.offie het volgende:
Toch nog even er doorheen geploeterd en ik ben het eens met bovenstaande uiteenzettingen. Over het nieuwe stadion hebben ze wel gelijk, maar dat was al - min of meer - bekend.

De mooiste zin vind ik: "In dat kader willen we toch nog afsluiten met een positieve notitie, want zeuren zonder verbeteringen aan te dragen is dit gewoon een zuur stukje, en zo zijn wij niet" En vervolgens komt er 1 alinea met: "de VvF moet maar geleidelijk hun rechten terug gaan GEVEN"
Knap dat er nog doorheen gekomen bent. Die stukken van LN zijn tegenwoordig niets meer dan een slechte imitatie van GeenStijl. Totaal niet doorheen te komen en haalt alle aandacht weg van hetgeen ze willen mededelen. Best zonde van site/blad wat vroeger best leuk om te lezen was..
#12 is not for sale!
pi_156553963
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 18:48 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Knap dat er nog doorheen gekomen bent. Die stukken van LN zijn tegenwoordig niets meer dan een slechte imitatie van GeenStijl. Totaal niet doorheen te komen en haalt alle aandacht weg van hetgeen ze willen mededelen. Best zonde van site/blad wat vroeger best leuk om te lezen was..
Mensen die echt wat kunnen blijven niet al te lang hangen denk ik.
pi_156556068
quote:
Krijg je tekens de bekerfinale dus net zo'n sfeervolle ambiance als tijdens de WvH-schaal, wat een feest _O_
pi_156567367
Morgen dus waarschijnlijk Nieuwkoop op rechtsback.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 10:34:33 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156567397
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 10:31 schreef Tortugal het volgende:
Gio ziet Van Beek dus na PSV gewoon als vaste CV

Giogod _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156568367
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 10:31 schreef Tortugal het volgende:
Erg benieuwd, geen idee hoe goed hij is of hoe hij voetbalt, maar wil het graag zien.
pi_156568811
Ondertussen staat onze B1 in 20 minuten 3-0 voor tegen hunnie. Dat team is zo belachelijk goed.
pi_156568900
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 12:28 schreef Tortugal het volgende:
Ondertussen staat onze B1 in 20 minuten 3-0 voor tegen hunnie. Dat team is zo belachelijk goed.
Zit daar die afro in die misschien weg gekaapt gaat worden?

Het is te hopen dat we tegen die tijd nog wat stappen hebben gezet en die talenten wederom allemaal vast kunnen leggen en dan vast kunnen houden. Tot nu toe is dat alleen gelukt bij de verdedigende talenten (en Clasie) de afgelopen jaren. ;( De pure voetbaltalenten falen óf lopen bijna gratis weg.
pi_156568993
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 12:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het is te hopen dat we tegen die tijd nog wat stappen hebben gezet en die talenten wederom allemaal vast kunnen leggen en dan vast kunnen houden. Tot nu toe is dat alleen gelukt bij de verdedigende talenten (en Clasie) de afgelopen jaren. ;( De pure voetbaltalenten falen óf lopen bijna gratis weg.
Ja, Chong staat in de basis. Maar ook andere talenten als Choukoud, Toure, Wehrman en Vente _O_
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 12:39:55 #123
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_156569007
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 12:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja. En deze man:

Cheick Toure. 14 jaar pas. Onthoud die naam.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_156569027
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 12:39 schreef PIETR het volgende:

[..]

Ja. En deze man:

[ afbeelding ]

Over een jaartje of 7 zullen we meer van hem zien

Bij Basel of Fiorentina. ;(
pi_156569312
Hoe vaak zou Gio overleg hebben met Danny Blind? Cocu nooit, de Boer bijna dagelijks.. _O-

zaterdag 3 oktober 2015 @ 13:11:45 #126
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156569488
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 12:59 schreef Scrummie het volgende:
Hoe vaak zou Gio overleg hebben met Danny Blind? Cocu nooit, de Boer bijna dagelijks.. _O-

Ook al heeft dat erg de schijn tegen vind ik het ergens wel logisch.

De Boer weet hoe ver talenten als Tete, Riedewald, Bazoer, El Ghazi etc. zijn (hoe je het ook wendt of keert, toch de voetbaltoekomst). Bij PSV ligt er allemaal bekend vlees in de kuip.

Ik vermoed dat Blind ook wel contact heeft met Gio omdat er ook een aantal Feyenoorders zoals Karsdorp en van Beek onder het vergrootglas liggen..
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_156569546
pi_156569733
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 13:16 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij hadden ze de hele pagina wel vol kunnen krijgen met die uitslagen :')
pi_156569779
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 13:16 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Nog netjes dat ze psv achterwege laten
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 13:40:46 #130
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_156569855
quote:

[..]

Ja. En deze man:

[ afbeelding ]

14 en speelt al bij onder de 17.
pi_156570106
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 13:40 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

14 en speelt al bij onder de 17.
En blinkt zelfs uit bij de onder 17
pi_156570837
quote:

[..]

Ja. En deze man:

[ afbeelding ]

Hoe is hij 14?
pi_156571815
quote:
Feyenoorder Simon Gustafson is niet geselecteerd voor Zweden omdat hij dan overbelast zou raken. De middenvelder, die bij Feyenoord een basisplaats heeft veroverd, is al vanaf de winter zonder vakantie aan het spelen.

In de zomer speelde hij in de Zweedse competitie en werkte hij een EK (onder 21 jaar) af. Feyenoord-coach Giovanni van Bronckhorst: „Wij hebben niet het initiatief genomen om hem rust te geven. We geven Gustafson rond de interlands wel even extra vakantie ook.”
pi_156576333
quote:

[..]

Ja. En deze man:

[ afbeelding ]

Onthouden!
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 19:52:47 #135
268260 Dr.Mikey
pi_156576846
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 13:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ook al heeft dat erg de schijn tegen vind ik het ergens wel logisch.

De Boer weet hoe ver talenten als Tete, Riedewald, Bazoer, El Ghazi etc. zijn (hoe je het ook wendt of keert, toch de voetbaltoekomst). Bij PSV ligt er allemaal bekend vlees in de kuip.

Ik vermoed dat Blind ook wel contact heeft met Gio omdat er ook een aantal Feyenoorders zoals Karsdorp en van Beek onder het vergrootglas liggen..
Het kwam bij vi over alsof Blind en de Boer samen de selectie bepalen.

Danny " Ik heb een linksback nodig Frank wie zou jij doen?"

Frank" Dann gappie ik heb er in de c3 nog wel een lopen.
R.I.P DTS.
pi_156577065
Grazianooo
  Moderator zaterdag 3 oktober 2015 @ 20:08:47 #137
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_156577202
quote:

[..]

Ja. En deze man:

[ afbeelding ]

broertje van ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_156577284
Pelle _O_
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 20:14:06 #139
269692 Divje
brr brr patapim
pi_156577333

_O_
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_156578270
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 20:14 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Wat een heldenkapsel _O_
pi_156578407
Als de zoon van Koeman Pelle niet was tegengekomen op een strand speelde hij waarschijnlijk nog steeds zijn wedstrijden op maandagavond in het tweede van Parma...
pi_156579716
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 20:55 schreef Tortugal het volgende:
Als de zoon van Koeman Pelle niet was tegengekomen op een strand speelde hij waarschijnlijk nog steeds zijn wedstrijden op maandagavond in het tweede van Parma...
Ja, bizar. Goede voetballer hoor.
pi_156580150
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 20:14 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Waarom zegt niemand tegen hem dat hij voor lul loopt met zo'n kapsel? lijkt me ook niet echt fijn voetballen zo
pi_156580320
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 21:48 schreef Henrys het volgende:

[..]

Waarom zegt niemand tegen hem dat hij voor lul loopt met zo'n kapsel? lijkt me ook niet echt fijn voetballen zo
Waar heb je het over, hij heeft een fantastisch kapsel. Stuk beter dan al die voetballers die eind twintig zijn en dan nog van die ingeschoren streepjes aan de zijkant hebben :')
pi_156582845
quote:

[..]

Tenzij je een nog grotere afro hebt weet ik zeker dat hij een beter kapsel heeft dan jij.
  Moderator zaterdag 3 oktober 2015 @ 23:36:50 #146
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156583165
Wat was het een genot geweest als Woudenberg vaste linksback was geweest. Die gaat er net als Karsdorp constant overheen.
pi_156585206
Vind het knap hoe Jan Wouters zo op de achtergrond weet te blijven, heb echt nog niks van hem vernomen sinds hij getekend heeft
  zondag 4 oktober 2015 @ 01:42:58 #148
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_156585537
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 01:15 schreef Henrys het volgende:
Vind het knap hoe Jan Wouters zo op de achtergrond weet te blijven, heb echt nog niks van hem vernomen sinds hij getekend heeft
Wouters doet niks liever.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_156585979
quote:

[..]

Valderrama had er niet echt last van.
  zondag 4 oktober 2015 @ 09:40:46 #150
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_156587614
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 23:36 schreef Slobeend het volgende:
Wat was het een genot geweest als Woudenberg vaste linksback was geweest. Die gaat er net als Karsdorp constant overheen.
Is hij verkocht of verhuurd?
pi_156587711
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 09:40 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Is hij verkocht of verhuurd?
Verhuurd :)
  zondag 4 oktober 2015 @ 10:04:00 #152
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_156587785
^O^
pi_156588461
Karsdorp doet definitief niet mee. Nieuwkoop er wel bij .
pi_156588462
Geen Karsdorp vandaag, schijnt geblesseerd te zijn
  zondag 4 oktober 2015 @ 11:15:27 #155
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156588488
Wordt een moeizaam seizoen voor Botteghin.
pi_156588494
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:15 schreef Merkie het volgende:
Geen potentie?
pi_156588578
Gelukkig... Jan Jood staat in A'dam :D. Scheelt weer irritatie bij Feyenoord :+
pi_156588598
Opstelling is bekend, Nieuwkoop gaat debuteren.
pi_156588801
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:15 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo negatief over Botteghin is. Op basis waarvan is dat dan? :')
  Moderator zondag 4 oktober 2015 @ 11:40:02 #160
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156588822
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:38 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik snap niet dat iedereen zo negatief over Botteghin is. Op basis waarvan is dat dan? :')
Een moeizaam seizoen voor hem zelf omdat 'ie niet speelt slimpie.
  zondag 4 oktober 2015 @ 11:40:33 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156588829
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:15 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Geen potentie?
Van Beek is gewoon beter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156589079
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Van Beek is gewoon beter.
En Nieuwkoop is (waarschijnlijk) beter dan Van Beek op rechts
pi_156589122
Hey, Feyenoord speelt en Been is niet bij FOX :')
pi_156589258
Weer geen Immers in de basis... Zit hij op de bank, of tribune?
pi_156589298
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:15 schreef RvLaak het volgende:
Tribune

Wisselspelers
Hahn, Nelom, Botteghin, Vilhena, Toornstra, Basacikoglu en Kazim-Richards.
pi_156589313
Ben benieuwd wat het wordt vandaag... Het verleden stemt positief, maar het blijft Feyenoord :X
pi_156589321
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:15 schreef RvLaak het volgende:
Tribune _O_ Weg ermee.

Hopen dat Vejinovic wat verder naar voren gaat spelen, want vind hem de laatste weken enorm zwak.

Ook zonde dat er weer een creatieve mid op rechtsback verneukt gaat worden omdat Van Geel te koppig is geweest om een rechtsback te contracteren. Ach ja, dit zijn wedstrijden die normaal nooit goed aflopen voor Feyenoord, helemaal omdat er zeker 1 concurrent punten gaat laten liggen, dus kunnen we nu meten waar we staan.
pi_156589329
quote:
99s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:18 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Tribune _O_ Weg ermee.

Hopen dat Vejinovic wat verder naar voren gaat spelen, want vind hem de laatste weken enorm zwak.

Ook zonde dat er weer een creatieve mid op rechtsback verneukt gaat worden omdat Van Geel te koppig is geweest om een rechtsback te contracteren. Ach ja, dit zijn wedstrijden die normaal nooit goed aflopen voor Feyenoord, helemaal omdat er zeker 1 concurrent punten gaat laten liggen, dus kunnen we nu meten waar we staan.
In de winterstop een RB halen?
pi_156589350
Wel een goed teken dat Gio duidelijk heeft geleerd van PSV-uit dat je Van Beek niet uit het centrum moet halen/op de back moet zetten.
Feyenoord Rotterdam
pi_156589381
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:19 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Doet die toch niet, al zou ik het toejuichen. Blijkbaar is Van der Meer niet goed genoeg, anders hadden ze die wel doorgeschoven.

quote:
14s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel een goed teken dat Gio duidelijk heeft geleerd van PSV-uit dat je Van Beek niet uit het centrum moet halen/op de back moet zetten.
Ja dat is wel een positief punt, heb liever een mid op rechtsback dan Van Beek daar verneuken en met een matig statisch centrum spelen.
pi_156589390
Ik mag toch aannemen dat we er gewoon met minstens 2 doelpunten verschil overheen knallen vandaag? Fucking de Graafschap man
Feyenoord Rotterdam
pi_156589438
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik mag toch aannemen dat we er gewoon met minstens 2 doelpunten verschil overheen knallen vandaag? Fucking de Graafschap man
Ik zou haast denken dat je nog niet zo lang naar Feyenoord kijkt...
pi_156589453
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:25 schreef exile79 het volgende:

[..]

Dit dus
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:26:33 #174
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_156589470
quote:

[..]

Echt hè. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_156589475
quote:

[..]

Haha, inderdaad. Van Feyenoord valt eigenlijk vooraf nooit een zinnig woord te zeggen. Behalve dat het 9/10 keer tot minstens 5min voor tijd billen knijpen is.
pi_156589484
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:26 schreef H.FR het volgende:

[..]

Haha, inderdaad. Van Feyenoord valt eigenlijk vooraf nooit een zinnig woord te zeggen. Behalve dat het 9/10 keer tot minstens 5min voor tijd billen knijpen is.
Zelfs bij 3-0 voor :')
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:27:14 #177
53267 TC03
pi_156589487
Ben erg benieuwd hoe Gustafson het gaat doen.
  Moderator zondag 4 oktober 2015 @ 12:28:01 #178
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_156589508
Ik hoop dat vd Heijden vandaag geen fouten maakt. Op hem na, heb ik het volste vertrouwen :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_156589509
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:19 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Zal Rodny ooit nog fit worden?
pi_156589514
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:27 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Zelfs bij 3-0 voor :')
Klopt ja :')
pi_156589517
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Wie?
pi_156589523
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:26 schreef H.FR het volgende:

[..]

Laatste twee wedstrijden tegen Zwolle waren een aangename uitzondering.
pi_156589530
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Wie?
Rodny Lopes Cabral, rechtsback
  Moderator zondag 4 oktober 2015 @ 12:28:32 #184
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_156589531
Leo Driessen ;(
4045
onlogisch
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:28:35 #185
53267 TC03
pi_156589532
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop dat vd Heijden vandaag geen fouten maakt. Op hem na, heb ik het volste vertrouwen :)
Ik vind Kazim en Van der Heijden geen Feyenoorders. -O-
pi_156589535
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef exile79 het volgende:

[..]

:Y, dat sowieso... Erg prettig om een keer niet nerveus te wachten tot het eindsignaal
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:28:51 #187
53267 TC03
pi_156589537
quote:
15s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Leo Driessen ;(
Die is altijd pro-Feyenoord, niks mis mee. 8-)
pi_156589539
quote:

[..]

Die is toch chronisch geblesseerd?
pi_156589540
quote:

[..]

Hij stond van de week toch weer op het veld? Individueel. Zou mooi zijn als hij na de winter weer terug is, hopelijk als solide back-up.
pi_156589549
quote:

[..]

Die ken ik niet :X :')
pi_156589550
Zouden jullie je ook indekken voor de kraker Rijnsburgse Boys - Feyenoord?
pi_156589551
quote:

[..]

Die is toch chronisch geblesseerd?
Vandaar mijn bericht daarvoor, zal die ooit nog fit worden
pi_156589553
"Nou die lol hebben we dan ook weer gehad"

hahaha
pi_156589557
quote:

[..]

Klopt, met name in de beker.
  Moderator zondag 4 oktober 2015 @ 12:29:39 #195
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_156589562
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik vind Kazim en Van der Heijden geen Feyenoorders. -O-
Ik vind Lex ook geen Feyenoorder. Met zijn pleuris ooievaar.
4045
onlogisch
pi_156589564
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord, beker uit en lager aangeslagen club; 4-0 verlies :')
pi_156589568
quote:
14s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:29 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Vandaar mijn bericht daarvoor, zal die ooit nog fit worden
ah oh ja.
pi_156589575
quote:
Indekken? Heeft toch niks met indekken te maken.

Je moet gewoon winnen, maar de praktijk wijst uit dat je dat bij Feyenoord nooit weet en nooit rustig kan zitten.
pi_156589583
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:30 schreef H.FR het volgende:

[..]

Indekken? Heeft toch niks met indekken te maken.

Je moet gewoon winnen, maar de praktijk wijst uit dat je dat bij Feyenoord nooit weet en nooit rustig kan zitten.
Op 2 wedstrijden na :P... Positieve dingen blijven benoemen *O*
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:31:44 #200
53267 TC03
pi_156589602
quote:
De kans dat Feyenoord wint is vrij groot, maar de kans dat het bij rust 0-3 staat o.i.d. is nihil.
pi_156589724
Jeuj corner!
pi_156589725
Vejinovic :')
pi_156589740
Jezus, wat dom bij die corner o|O :')
pi_156589743
Pfffff
pi_156589746
:D :')
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:39:22 #207
268260 Dr.Mikey
pi_156589753
Die korte corner :')
R.I.P DTS.
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:39:33 #208
357045 Grifte
Feijenoord
pi_156589758
Sowieso korte corners :')
pi_156589768
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:39 schreef Grifte het volgende:
Sowieso Feyenoord en corners :')
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:40:03 #210
53267 TC03
pi_156589769
Geniaal. :D
pi_156589773
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:39 schreef Grifte het volgende:
Inderdaad. Goede kans op een counter tegen wel.
pi_156589798
Die passes van Van Beek :9~ Wat een speler, onbegrijpelijk dat Danny Blind mongolen als Bruma oproept ipv hem.
pi_156589805
Die vd heijden heeft wel een partij overtredingen nodig altijd zeg.
pi_156589809
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:41 schreef H.FR het volgende:
Die vd heijden heeft wel een partij overtredingen nodig altijd zeg.
Kan er gewoon geen kut van, grote miskoop.
pi_156589820
quote:
99s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:41 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Kan er gewoon geen kut van, grote miskoop.
Enige positieve is dat hij Nelom op de bank houdt.
pi_156589828
Wat een knollenveld.

Wat een smerige overtreding weer man :')
pi_156589829
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:42 schreef exile79 het volgende:

[..]

Enige positieve is dat hij Nelom op de bank houdt.
Dat klopt :D Die is nog slechter.
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:43:43 #218
53267 TC03
pi_156589843
Nieuwkoop lijkt qua speelstijl veel op Karsdorp zeg. Alleen z'n voorzetjes komen nog niet aan.
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:44:41 #219
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156589863
Goeie.
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:44:44 #220
53267 TC03
pi_156589865
Ja heur.
pi_156589868
Ja hoor..
pi_156589870
Goed bezig weer jongens :')
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:44:58 #223
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_156589875
Poeh. Verrassend zeg.
pi_156589876
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:45:02 #225
268260 Dr.Mikey
pi_156589877
tyfus
R.I.P DTS.
pi_156589888
pi_156589889
Van der Heijden, grafmongool
Feyenoord Rotterdam
pi_156589890
Vd Heijden weer he.
pi_156589892
Gewoon kappen met die Jan Arie :')
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:45:47 #230
268260 Dr.Mikey
pi_156589898
Kut Van der Heijden.
R.I.P DTS.
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:45:56 #231
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_156589901
Tering :D
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:45:57 #232
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_156589902
Wat gênant weer.
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:46:05 #233
20758 Stringer
You have a nice day
pi_156589906
Balkunstenaars achterin.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:46:13 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156589909
Die Jan Arie is niet zo goed he.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:46:16 #235
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156589916
Botteghin en Nelom lopen al warm.
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:46:19 #236
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_156589917
Wauw meteen mensen laten warmlopen, pijnlijk
pi_156589920
Hoelang mag die gast nog blijven staan, wekelijks aan het blunderen }:|
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:46:35 #238
80310 rouletteking
kom op met die elf!!!
pi_156589926
:( :( :( :( :( :( :( :(
wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
pi_156589933
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:46 schreef Heeinz het volgende:
Wauw meteen mensen laten warmlopen, pijnlijk
Goede zaak, wisselen die vent.
pi_156589937
Dit was echt genant :')
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:47:16 #241
268260 Dr.Mikey
pi_156589943
Ik ga nog maar eens zeggen dat we Woudenberg nooit hadden moeten verhuren.
R.I.P DTS.
pi_156589944
Doe dan toch maar Nelom op het backje
Feyenoord Rotterdam
pi_156589953
Watskeburt? Ik ben even weg en we staan achter...
pi_156589954
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Doe dan toch maar Nelom op het backje
Zet Botteghin er dan maar gewoon in
pi_156589962
quote:
9s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:47 schreef Sloggi het volgende:
Watskeburt? Ik ben even weg en we staan achter...
Jan-Arie is gebeurd
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:47:53 #246
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_156589966
Kramer ontsnapt aan rood zie ik :)
pi_156589975
Kramer :') Lekker dom weer, die vent is geen haar beter dan Kazim
pi_156589976
O ja, vergeten dat jullie buiten de Kuip natuurlijk nauwelijks iets voorstellen.
pi_156589978
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:47 schreef Heeinz het volgende:
pi_156589980
HAHAHAHA
pi_156589982
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:47 schreef Heeinz het volgende:
Huh wat?
pi_156589988
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:48 schreef H.FR het volgende:

[..]

Huh wat?
Deelde een tik uit. Kan nog wel een staartje krijgen.
pi_156589995
quote:

[..]

Huh wat?
Slaande beweging. Zal wel achteraf bestraft worden. En terecht
pi_156589998
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:48 schreef exile79 het volgende:

[..]

Scheidsrechter fluit toch al af, dus beoordeeld
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:49:13 #255
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_156590001
quote:

[..]

Huh wat?
Slaat hem gewoon in het gezicht (of het is goed mis met mijn ogen)
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:49:16 #256
20758 Stringer
You have a nice day
pi_156590003
Hm, van Beek deelt wel een elleboogje uit. Komt ie goed mee weg.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_156590006
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:48 schreef exile79 het volgende:

[..]

Wel meer die wat tikjes uitdeelden die situatie toch? Geen echte bijzonderheden dacht ik.
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:49:41 #258
269692 Divje
brr brr patapim
pi_156590012
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:49 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ja joh tikje op de wangen. :')
rot lekker op man
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_156590017
quote:

[..]

Was een duw, maar alsnog teringdom en strafbaar.
pi_156590018
quote:

[..]

Dat precieze moment heb ik dan in de herhaling zelfs gemist. Dom.
Geeft wel kansen voor Achahbar :)
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:49:56 #261
405257 Fred0w
Life is Music
pi_156590019
tyfus word het zo een dag
pi_156590020
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:49 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Scheidsrechter fluit toch al af, dus beoordeeld
Die floot toch voor duwen en zo?
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:50:29 #263
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_156590034
Jan arie wtf :')
pi_156590037
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:49 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Die floot toch voor duwen en zo?
Volgens mij floot die voor de gehele situatie. En zoveel gebeurde er niet, het was beide kanten op
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:50:59 #265
357045 Grifte
Feijenoord
pi_156590051
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:50 schreef Wicky15 het volgende:
Jan arie wtf :')
Hoe lang mag die gast nog blijven aankloten? Al weken duidelijk dat die er helemaal niets van kan.
pi_156590054
Die vd Heijden is echt zo slecht he :')
pi_156590056
Baco Arie god
Feyenoord Rotterdam
pi_156590071
Och jee alles moet weer via de voorzet.
pi_156590082
oeeiiiii
pi_156590083
Poeeh, Elia.. Die mag hangen
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:52:31 #271
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156590086
Quelle kopbal.
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:52:40 #272
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_156590090
Wat is dit Feyenoord gefrustreerd, joh. Meer tikjes en duwtjes uitgedeeld dan alle voorgaande wedstrijden samen.
Dit, dus.
pi_156590106
Elia. :W
pi_156590112
En dan hebben we een Bilal en een Kazim op de bank....oh god.
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:53:37 #275
268260 Dr.Mikey
pi_156590116
Woudenburg terug op lb zetten dan kan Kongolo weer centraal.
R.I.P DTS.
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:53:40 #276
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_156590118
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:52 schreef Buitendam het volgende:
Wat is dit Feyenoord gefrustreerd, joh. Meer tikjes en duwtjes uitgedeeld dan alle voorgaande wedstrijden samen.
je staat achter tegen de slechtste ploeg van de eredivisie, echt feest aan de maas is het niet dan.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_156590119
Zooo, fikse sliding.
pi_156590120
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:53 schreef Intellectueel het volgende:
Elia. :W
Nee joh, rare vent.
pi_156590122
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:52 schreef Buitendam het volgende:
Logisch... Ze staan achter tegen de nummer laatste... Als enige ploeg (nog) dit seizoen...
pi_156590126
Was anders ook een pittige overtreding dit
Feyenoord Rotterdam
pi_156590130
Dat was opzet van die tering baard.
pi_156590131
Tikje tegen de schenen, gewoon door voetballen.
pi_156590137
Als iedereen van een club wint, doen wij dat niet. En als concurrenten punten laten liggen doen wij dat ook. Statistisch gezien gaan we dit niet winnen.
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:55:02 #284
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_156590144
Kramer :')
pi_156590150
Echt jezus Kramer, blijf nou eens staan op je poten
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:55:15 #286
268260 Dr.Mikey
pi_156590151
Engels commentaar zit terecht heel de tijd te haten op Van Der Heijden.
R.I.P DTS.
pi_156590152
Niet in de Kuip dus scheids gaat niet fluiten.
pi_156590156
Domme Kramer :')
pi_156590162
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:55 schreef Intellectueel het volgende:
mad
het zit diep :D
pi_156590168
Wat een lamme lul die Kramer.
pi_156590176
Het is wachten op een opleving van Dirk de Verlosser
Feyenoord Rotterdam
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:56:47 #292
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_156590181
Kijk die Jan-Arie ook lopen, ziet toch niet uit joh :D
pi_156590183
Feyenoord gaat vechtvoetbal spelen met de Graafschap. :')
pi_156590187
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:55 schreef Intellectueel het volgende:
Van club veranderen :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_156590190
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het is wachten op een opleving van Dirk de Verlosser
Het is wel weer eens tijd voor een penal, is al zo lang geleden
pi_156590198
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Van club veranderen :')
Nooit veranderd.
pi_156590200
enthousiaste boeren daar hoor, sfeertje zit er goed in :7
Nothing to see here, carry on
pi_156590221
Zo typisch weer :')... Kan Feyenoord profiteren van gegarandeerd puntenverlies van PSV en/of Ajax, verneuken ze het zelf weer :')
pi_156590241
Vol

Oh, nog niet dus.. Zoveel posts al weggehaald
pi_156590242
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:59 schreef Bombvis het volgende:
Vol
Nietus :P