Ook al heeft dat erg de schijn tegen vind ik het ergens wel logisch.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:59 schreef Scrummie het volgende:
Hoe vaak zou Gio overleg hebben met Danny Blind? Cocu nooit, de Boer bijna dagelijks..
Volgens mij hadden ze de hele pagina wel vol kunnen krijgen met die uitslagenquote:
14 en speelt al bij onder de 17.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja. En deze man:
[ afbeelding ]
Cheick Toure. 14 jaar pas. Onthoud die naam.
Hoe is hij 14?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja. En deze man:
[ afbeelding ]
quote:Feyenoorder Simon Gustafson is niet geselecteerd voor Zweden omdat hij dan overbelast zou raken. De middenvelder, die bij Feyenoord een basisplaats heeft veroverd, is al vanaf de winter zonder vakantie aan het spelen.
In de zomer speelde hij in de Zweedse competitie en werkte hij een EK (onder 21 jaar) af. Feyenoord-coach Giovanni van Bronckhorst: „Wij hebben niet het initiatief genomen om hem rust te geven. We geven Gustafson rond de interlands wel even extra vakantie ook.”
Onthouden!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja. En deze man:
[ afbeelding ]
Het kwam bij vi over alsof Blind en de Boer samen de selectie bepalen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook al heeft dat erg de schijn tegen vind ik het ergens wel logisch.
De Boer weet hoe ver talenten als Tete, Riedewald, Bazoer, El Ghazi etc. zijn (hoe je het ook wendt of keert, toch de voetbaltoekomst). Bij PSV ligt er allemaal bekend vlees in de kuip.
Ik vermoed dat Blind ook wel contact heeft met Gio omdat er ook een aantal Feyenoorders zoals Karsdorp en van Beek onder het vergrootglas liggen..
broertje van ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja. En deze man:
[ afbeelding ]
Wat een heldenkapselquote:
Ja, bizar. Goede voetballer hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:55 schreef Tortugal het volgende:
Als de zoon van Koeman Pelle niet was tegengekomen op een strand speelde hij waarschijnlijk nog steeds zijn wedstrijden op maandagavond in het tweede van Parma...
Waarom zegt niemand tegen hem dat hij voor lul loopt met zo'n kapsel? lijkt me ook niet echt fijn voetballen zoquote:
Waar heb je het over, hij heeft een fantastisch kapsel. Stuk beter dan al die voetballers die eind twintig zijn en dan nog van die ingeschoren streepjes aan de zijkant hebbenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:48 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waarom zegt niemand tegen hem dat hij voor lul loopt met zo'n kapsel? lijkt me ook niet echt fijn voetballen zo
Tenzij je een nog grotere afro hebt weet ik zeker dat hij een beter kapsel heeft dan jij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:48 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waarom zegt niemand tegen hem dat hij voor lul loopt met zo'n kapsel? lijkt me ook niet echt fijn voetballen zo
Wouters doet niks liever.quote:Op zondag 4 oktober 2015 01:15 schreef Henrys het volgende:
Vind het knap hoe Jan Wouters zo op de achtergrond weet te blijven, heb echt nog niks van hem vernomen sinds hij getekend heeft
Valderrama had er niet echt last van.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:48 schreef Henrys het volgende:
[..]
Is hij verkocht of verhuurd?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:36 schreef Slobeend het volgende:
Wat was het een genot geweest als Woudenberg vaste linksback was geweest. Die gaat er net als Karsdorp constant overheen.
Verhuurdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |