Oh ja,quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze zijn nu toegevoegd aan de selectie van Jong Oranje, dus dat argument gaat helaas niet op.
Tete boven Karsdorp verkiezen voor de basiself lijkt me logisch, maar voor op de bank kun je Karsdorp best oproepen. En in het kader van rechts- en linkspoten zijn Riedewald en Van Beek niet echt te vergelijkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Karsdorp(!!) en van Beek laten vallen maar wel voorRiedewald en Tete
kiezen.
Ik hoop dat Blind van een klif afrijdt.
Dat gelul van perse een links- en rechtspoot in de verdediging hebben is ook zo'n Hollandse School aidsdingetje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tete boven Karsdorp verkiezen voor de basiself lijkt me logisch, maar voor op de bank kun je Karsdorp best oproepen. En in het kader van rechts- en linkspoten zijn Riedewald en Van Beek niet echt te vergelijken
Inclusief soms hele narcistische trekjes.quote:
Vrouwen vinden Pelle in het algemeen ook wel sexy hoor, zal in dit geval echt niet alleen op zijn geld geilen. Anyway, lekker belangrijk in dit topicquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Inclusief soms hele narcistische trekjes.
Niet dat ik Jan Joost een fijne vent vind(lul de behanger) maar zijn vriendin is gewoon een standaard voetbalvrouwtje waar er al teveel van zijn. Gewoonweg popperige/mode-accessoire omdat hij veel geld heeft.Meer niet.
Als Pelle geen voetballer was geweest zou hij inderdaad enkel lelijke wijven kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Inclusief soms hele narcistische trekjes.
Niet dat ik Jan Joost een fijne vent vind(lul de behanger) maar zijn vriendin is gewoon een standaard voetbalvrouwtje waar er al teveel van zijn. Gewoonweg popperige/mode-accessoire omdat hij veel geld heeft.Meer niet.
Inderdaad zeg, pleurt op met die onzin.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:16 schreef ace_eleven het volgende:
Anyway, lekker belangrijk in dit topic
http://www.rijnmond.nl/sp(...).Vg6pIFRoKr4.twitterquote:Bekerfinale mogelijk weg uit De Kuip
02-10-2015 | 17:55
De Nederlandse bekerfinale wordt traditiegetrouw in De Kuip afgewerkt, maar daar komt in 2018 mogelijk verandering in. De Amsterdam ArenA bereidt een bid voor om de bekerfinale naar de hoofdstad te halen, als het contract tussen de KNVB en De Kuip afloopt. Dat meldt Jan Dirk Stouten vrijdag in FC Rijnmond.
De KNVB heeft met Stadion Feijenoord nog een contract tot 2017 rondom de bekerfinale, maar de ArenA hoopt daarna de bekerfinale te huisvesten. Amsterdam organiseert ook de strijd om de Supercup, de Johan Cruijff Schaal.
De ArenA maakte deze week bekend dat het stadion voor 50 miljoen euro gerenoveerd gaat worden, met oog op het EK 2020. Interlands was De Kuip al langere tijd kwijt.
Godver. Ik ben geen Kuip-fan, maar die tering huurhut in Amsterdam is helemaal sfeerloos.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.rijnmond.nl/sp(...).Vg6pIFRoKr4.twitter
Mag toch hopen dat het gewoon in De Kuip blijft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha wat kansloos.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Knap dat er nog doorheen gekomen bent. Die stukken van LN zijn tegenwoordig niets meer dan een slechte imitatie van GeenStijl. Totaal niet doorheen te komen en haalt alle aandacht weg van hetgeen ze willen mededelen. Best zonde van site/blad wat vroeger best leuk om te lezen was..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:54 schreef K.offie het volgende:
Toch nog even er doorheen geploeterd en ik ben het eens met bovenstaande uiteenzettingen. Over het nieuwe stadion hebben ze wel gelijk, maar dat was al - min of meer - bekend.
De mooiste zin vind ik: "In dat kader willen we toch nog afsluiten met een positieve notitie, want zeuren zonder verbeteringen aan te dragen is dit gewoon een zuur stukje, en zo zijn wij niet" En vervolgens komt er 1 alinea met: "de VvF moet maar geleidelijk hun rechten terug gaan GEVEN"
Mensen die echt wat kunnen blijven niet al te lang hangen denk ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:48 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Knap dat er nog doorheen gekomen bent. Die stukken van LN zijn tegenwoordig niets meer dan een slechte imitatie van GeenStijl. Totaal niet doorheen te komen en haalt alle aandacht weg van hetgeen ze willen mededelen. Best zonde van site/blad wat vroeger best leuk om te lezen was..
Krijg je tekens de bekerfinale dus net zo'n sfeervolle ambiance als tijdens de WvH-schaal, wat een feestquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gio ziet Van Beek dus na PSV gewoon als vaste CVquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:31 schreef Tortugal het volgende:
Morgen dus waarschijnlijk Nieuwkoop op rechtsback.
Erg benieuwd, geen idee hoe goed hij is of hoe hij voetbalt, maar wil het graag zien.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:31 schreef Tortugal het volgende:
Morgen dus waarschijnlijk Nieuwkoop op rechtsback.
Zit daar die afro in die misschien weg gekaapt gaat worden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:28 schreef Tortugal het volgende:
Ondertussen staat onze B1 in 20 minuten 3-0 voor tegen hunnie. Dat team is zo belachelijk goed.
Ja, Chong staat in de basis. Maar ook andere talenten als Choukoud, Toure, Wehrman en Ventequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit daar die afro in die misschien weg gekaapt gaat worden?
Het is te hopen dat we tegen die tijd nog wat stappen hebben gezet en die talenten wederom allemaal vast kunnen leggen en dan vast kunnen houden. Tot nu toe is dat alleen gelukt bij de verdedigende talenten (en Clasie) de afgelopen jaren.De pure voetbaltalenten falen óf lopen bijna gratis weg.
Ja. En deze man:quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit daar die afro in die misschien weg gekaapt gaat worden?
Over een jaartje of 7 zullen we meer van hem zienquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja. En deze man:
[ afbeelding ]
Cheick Toure. 14 jaar pas. Onthoud die naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |