Staat in het jaarverslag ja.. ook in dat van vorig jaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:38 schreef H.FR het volgende:
Sterk verhaal, hopelijk klopt het niet. Dat van het 'bonus' dividend zou in het jaarverslag moeten staan als dat zo is, de belevingsrechten moeten er voor mijn idee ook in staan, maar daar ben ik niet zeker van.
Mooi uitgelegd. Je mag er toch wat voor terugvragen als je zoveel investeert en ook nog met zoveel risico lijkt me.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:04 schreef Merkie het volgende:
LN kan een hoop zeiken, maar het feit is wel dat we nu ¤14 miljoen winst hebben, een positief EV hebben en een gezonde selectie hebben (met redelijk wat sportief succes in de periode 2011-2015 in vergelijking met 2008-2011). Dat had zonder de VvF nooit gelukt, dat zeggen ze notabene zelf in hun artikel (dat vol staat met allerlei stijl- en spelfouten overigens). En daar gaat het toch om?
Verder vijf pagina's janken dat niemand gratis geld geeft. Voor niets gaan de zon op ouwe reus. Je kan wel janken dat de VvF nu dividend krijgt, maar ze hebben natuurlijk wel een enorm risico gelopen. Wie er vijf jaar geleden geld in Feyenoord stak om daar geld aan te willen verdienen had ik toen voor gek verklaard, dan had je het beter in de Maas kunnen gooien.
Het financiële risico is in die periode met de VvF-constructie overgedragen van schulddrager naar schuldeiser. Dat verschuiven van risico heeft ervoor gezorgd dat Feyenoord nog bestaat en weer meedoet voor de bovenste plaatsen in Nederland. Dat inzicht ontbeert LN volkomen.
En wat blijft er dan eigenlijk over? Dat ze de VvF eigenlijk geen "vrienden" vinden? Als we de VvF nou voortaan "Financiële Risicodragers van Feyenoord" (FRvF) gaan noemen, is dan het probleem opgelost?
Kortzichtig stuk.
Helemaal mee eens. 4% dividend is helemaal niet zoveelquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:04 schreef Merkie het volgende:
LN kan een hoop zeiken, maar het feit is wel dat we nu ¤14 miljoen winst hebben, een positief EV hebben en een gezonde selectie hebben (met redelijk wat sportief succes in de periode 2011-2015 in vergelijking met 2008-2011). Dat had zonder de VvF nooit gelukt, dat zeggen ze notabene zelf in hun artikel (dat vol staat met allerlei stijl- en spelfouten overigens). En daar gaat het toch om?
Verder vijf pagina's janken dat niemand gratis geld geeft. Voor niets gaan de zon op ouwe reus. Je kan wel janken dat de VvF nu dividend krijgt, maar ze hebben natuurlijk wel een enorm risico gelopen. Wie er vijf jaar geleden geld in Feyenoord stak om daar geld aan te willen verdienen had ik toen voor gek verklaard, dan had je het beter in de Maas kunnen gooien.
Het financiële risico is in die periode met de VvF-constructie overgedragen van schulddrager naar schuldeiser. Dat verschuiven van risico heeft ervoor gezorgd dat Feyenoord nog bestaat en weer meedoet voor de bovenste plaatsen in Nederland. Dat inzicht ontbeert LN volkomen.
En wat blijft er dan eigenlijk over? Dat ze de VvF eigenlijk geen "vrienden" vinden? Als we de VvF nou voortaan "Financiële Risicodragers van Feyenoord" (FRvF) gaan noemen, is dan het probleem opgelost?
Kortzichtig stuk.
Helemaal eens met jouw punten, zelfs zonder het stuk te hebben gelezen. Maar de geruchten die rondgaan rondom het overschrijden van het 'niet met het technisch beleid bemoeien' en een minderheid in RVC, de belangenverstrengelingen rondom de VolkertWessels-aanbiedingen zijn wel signalen die wat tegen hen spreken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:04 schreef Merkie het volgende:
Kortzichtig stuk.
Die 4% wel inderdaad. Dat vind ik ook een keurig dividend.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Staat in het jaarverslag ja.. ook in dat van vorig jaar.
Dit vond ik nog ergens https://bankzittersentrib(...)enden-van-feyenoord/
quote:
Inclusief agio dus, maar exclusief de gecumuleerde winsten. Gewoon 4% op de centen die ze er hebben ingestopt, mits er voldoende winst is om dat te kunnen betalen.quote:Uit de winst die in het laatst verstreken boekjaar is behaald wordt allereerst, voor zover
mogelijk, op de gewone aandelen een dividend uitgekeerd 4% op het op die aandelen
gestorte bedrag, derhalve inclusief agio.
Nice, ik ga t via m'n moeder regelen, die heeft een legioen cc ik niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:13 schreef Steinerized het volgende:
Hoppa, kaart voor de beker ook weer binnen.
Ik heb liever dat Gio het goed doet en nog 4 jaar coach isquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:03 schreef Gert het volgende:
Fräser heeft een jaar verlengd bij ADO. Kan hij daarna mooi Gio opvolgen.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Gio het goed doet en nog 4 jaar coach is
Why in Godsnaam?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:03 schreef Gert het volgende:
Fräser heeft een jaar verlengd bij ADO. Kan hij daarna mooi Gio opvolgen.
Ik ook, alleen heb ik niet zoveel vertrouwen in Gio. Hopelijk klopt dat gevoel niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Gio het goed doet en nog 4 jaar coach is
Liever dan Blind iig.quote:
Alsjeblieft niet. Wat is dat en verschrikkelijke ventquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:48 schreef Tortugal het volgende:
Ik zie eerder Ron Jans nog een keer coach bij ons worden.
quote:Selectie:
Keepers: Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Jeroen Zoet (PSV).
Verdedigers: Daley Blind (Manchester United), Jeffrey Bruma (PSV), Virgil van Dijk (Southampton), Daryl Janmaat (Newcastle United), Terence Kongolo (Feyenoord), Karim Rekik (Olympique Marseille), Jairo Riedewald (Ajax), Kenny Tete (Ajax).
Middenvelders: Vurnon Anita (Newcastle United), Wesley Sneijder (Galatasaray),Georginio Wijnaldum (Newcastle United), Davy Klaassen (Ajax).
Aanvallers: Ibrahim Afellay (Stoke City), Memphis Depay (Manchester United), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Anwar El-Ghazi (Ajax), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Jeremain Lens (Sunderland), Robin van Persie (Fenerbahçe), Quincy Promes (Spartak Moskou)
Wel meer bewezen dan Fräser.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Wat is dat en verschrikkelijke vent
Laten we het de komende jaren maar met Gio doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:48 schreef Tortugal het volgende:
Ik zie eerder Ron Jans nog een keer coach bij ons worden.
Ben ik het niet mee eens. Je ziet echt wel verschillende speelstijlen tussen trainers, goede trainers kunnen daarnaast heel duidelijk verkeerd uitgevoerde handelingen in bepaalde situaties uitleggen, en wedstrijden kunnen lezen om halverwege veranderingen door te kunnen voeren die je naar een overwinning kunnen leiden.quote:
quote:Karsdorp kampt met lichte liesklachten en verliet vrijdag eerder het trainingsveld. Van Bronckhorst: ''Afwachten hoe het er morgen uitziet.'' Wanneer de verdediger niet op tijd fit is wordt hij vervangen door Sven van Beek of Bart Nieuwkoop.
"Het is afwachten hoe het er morgen uitziet", zegt de trainer op de persconferentie, geciteerd door Jan Dirk Stouten, journalist van RTV Rijnmond. Sven van Beek of Bart Nieuwkoop zijn, volgens de trainer, de twee mogelijke vervangers van Karsdorp.
Boeiend, kunnen ze in ieder geval niet geblesseerd raken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Karsdorp(!!) en van Beek laten vallen maar wel voorRiedewald en Tete
kiezen.
Ik hoop dat Blind van een klif afrijdt.
Ze zijn nu toegevoegd aan de selectie van Jong Oranje, dus dat argument gaat helaas niet op.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Boeiend, kunnen ze in ieder geval niet geblesseerd raken.
Oh ja,quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze zijn nu toegevoegd aan de selectie van Jong Oranje, dus dat argument gaat helaas niet op.
Tete boven Karsdorp verkiezen voor de basiself lijkt me logisch, maar voor op de bank kun je Karsdorp best oproepen. En in het kader van rechts- en linkspoten zijn Riedewald en Van Beek niet echt te vergelijkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Karsdorp(!!) en van Beek laten vallen maar wel voorRiedewald en Tete
kiezen.
Ik hoop dat Blind van een klif afrijdt.
Dat gelul van perse een links- en rechtspoot in de verdediging hebben is ook zo'n Hollandse School aidsdingetje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tete boven Karsdorp verkiezen voor de basiself lijkt me logisch, maar voor op de bank kun je Karsdorp best oproepen. En in het kader van rechts- en linkspoten zijn Riedewald en Van Beek niet echt te vergelijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |