Zelfs bij 3-0 voorquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Van Feyenoord valt eigenlijk vooraf nooit een zinnig woord te zeggen. Behalve dat het 9/10 keer tot minstens 5min voor tijd billen knijpen is.
Zal Rodny ooit nog fit worden?quote:
Klopt jaquote:
Laatste twee wedstrijden tegen Zwolle waren een aangename uitzondering.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Van Feyenoord valt eigenlijk vooraf nooit een zinnig woord te zeggen. Behalve dat het 9/10 keer tot minstens 5min voor tijd billen knijpen is.
Rodny Lopes Cabral, rechtsbackquote:
Ik vind Kazim en Van der Heijden geen Feyenoorders.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop dat vd Heijden vandaag geen fouten maakt. Op hem na, heb ik het volste vertrouwen
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef exile79 het volgende:
[..]
Laatste twee wedstrijden tegen Zwolle waren een aangename uitzondering.
Hij stond van de week toch weer op het veld? Individueel. Zou mooi zijn als hij na de winter weer terug is, hopelijk als solide back-up.quote:
Vandaar mijn bericht daarvoor, zal die ooit nog fit wordenquote:
Klopt, met name in de beker.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef exile79 het volgende:
[..]
Laatste twee wedstrijden tegen Zwolle waren een aangename uitzondering.
Ik vind Lex ook geen Feyenoorder. Met zijn pleuris ooievaar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind Kazim en Van der Heijden geen Feyenoorders.
Feyenoord, beker uit en lager aangeslagen club; 4-0 verliesquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zouden jullie je ook indekken voor de kraker Rijnsburgse Boys - Feyenoord?
ah oh ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vandaar mijn bericht daarvoor, zal die ooit nog fit worden
Indekken? Heeft toch niks met indekken te maken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Op 2 wedstrijden naquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Indekken? Heeft toch niks met indekken te maken.
Je moet gewoon winnen, maar de praktijk wijst uit dat je dat bij Feyenoord nooit weet en nooit rustig kan zitten.
De kans dat Feyenoord wint is vrij groot, maar de kans dat het bij rust 0-3 staat o.i.d. is nihil.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |