Verhuurdquote:
Geen potentie?quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:15 schreef Merkie het volgende:
Wordt een moeizaam seizoen voor Botteghin.
Ik snap niet dat iedereen zo negatief over Botteghin is. Op basis waarvan is dat dan?quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:15 schreef Merkie het volgende:
Wordt een moeizaam seizoen voor Botteghin.
Een moeizaam seizoen voor hem zelf omdat 'ie niet speelt slimpie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iedereen zo negatief over Botteghin is. Op basis waarvan is dat dan?
En Nieuwkoop is (waarschijnlijk) beter dan Van Beek op rechtsquote:
Tribunequote:Op zondag 4 oktober 2015 12:15 schreef RvLaak het volgende:
Weer geen Immers in de basis... Zit hij op de bank, of tribune?
Tribunequote:Op zondag 4 oktober 2015 12:15 schreef RvLaak het volgende:
Weer geen Immers in de basis... Zit hij op de bank, of tribune?
In de winterstop een RB halen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
TribuneWeg ermee.
Hopen dat Vejinovic wat verder naar voren gaat spelen, want vind hem de laatste weken enorm zwak.
Ook zonde dat er weer een creatieve mid op rechtsback verneukt gaat worden omdat Van Geel te koppig is geweest om een rechtsback te contracteren. Ach ja, dit zijn wedstrijden die normaal nooit goed aflopen voor Feyenoord, helemaal omdat er zeker 1 concurrent punten gaat laten liggen, dus kunnen we nu meten waar we staan.
Doet die toch niet, al zou ik het toejuichen. Blijkbaar is Van der Meer niet goed genoeg, anders hadden ze die wel doorgeschoven.quote:
Ja dat is wel een positief punt, heb liever een mid op rechtsback dan Van Beek daar verneuken en met een matig statisch centrum spelen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel een goed teken dat Gio duidelijk heeft geleerd van PSV-uit dat je Van Beek niet uit het centrum moet halen/op de back moet zetten.
Ik zou haast denken dat je nog niet zo lang naar Feyenoord kijkt...quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik mag toch aannemen dat we er gewoon met minstens 2 doelpunten verschil overheen knallen vandaag? Fucking de Graafschap man
Dit dusquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik zou haast denken dat je nog niet zo lang naar Feyenoord kijkt...
Echt hè.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Van Feyenoord valt eigenlijk vooraf nooit een zinnig woord te zeggen. Behalve dat het 9/10 keer tot minstens 5min voor tijd billen knijpen is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zelfs bij 3-0 voorquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Van Feyenoord valt eigenlijk vooraf nooit een zinnig woord te zeggen. Behalve dat het 9/10 keer tot minstens 5min voor tijd billen knijpen is.
Zal Rodny ooit nog fit worden?quote:
Klopt jaquote:
Laatste twee wedstrijden tegen Zwolle waren een aangename uitzondering.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Van Feyenoord valt eigenlijk vooraf nooit een zinnig woord te zeggen. Behalve dat het 9/10 keer tot minstens 5min voor tijd billen knijpen is.
Rodny Lopes Cabral, rechtsbackquote:
Ik vind Kazim en Van der Heijden geen Feyenoorders.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop dat vd Heijden vandaag geen fouten maakt. Op hem na, heb ik het volste vertrouwen
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef exile79 het volgende:
[..]
Laatste twee wedstrijden tegen Zwolle waren een aangename uitzondering.
Hij stond van de week toch weer op het veld? Individueel. Zou mooi zijn als hij na de winter weer terug is, hopelijk als solide back-up.quote:
Vandaar mijn bericht daarvoor, zal die ooit nog fit wordenquote:
Klopt, met name in de beker.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef exile79 het volgende:
[..]
Laatste twee wedstrijden tegen Zwolle waren een aangename uitzondering.
Ik vind Lex ook geen Feyenoorder. Met zijn pleuris ooievaar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind Kazim en Van der Heijden geen Feyenoorders.
Feyenoord, beker uit en lager aangeslagen club; 4-0 verliesquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zouden jullie je ook indekken voor de kraker Rijnsburgse Boys - Feyenoord?
ah oh ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vandaar mijn bericht daarvoor, zal die ooit nog fit worden
Indekken? Heeft toch niks met indekken te maken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Op 2 wedstrijden naquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Indekken? Heeft toch niks met indekken te maken.
Je moet gewoon winnen, maar de praktijk wijst uit dat je dat bij Feyenoord nooit weet en nooit rustig kan zitten.
De kans dat Feyenoord wint is vrij groot, maar de kans dat het bij rust 0-3 staat o.i.d. is nihil.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |