abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156379804
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Met de inhoud ben ik in grote lijnen bekend, maar de vraag was niet hoe het er uit ziet.
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Met de inhoud ben ik in grote lijnen bekend, maar de vraag was niet hoe het er uit ziet.
Waarom moet ik dan vertellen wat er mis mee is?
Werkelijk alles is mis met het door de strot duwen van dit associatieverdrag waar zowel onderdanen van de EU en meer als de halve Oekraine niet achter staan...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156379844
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:36 schreef ZOA het volgende:

[..]

[..]

Waarom moet ik dan vertellen wat er mis mee is?
Hmmm, geen flauw idee.

OMDAT DIT REFERENDUM TOCH GAAT OVER HET ASSOCIATIEVERDRAG?!
  vrijdag 25 september 2015 @ 19:39:16 #63
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_156379873
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:23 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat associatieverdrag bleek tot nu toe anders een veel grotere bedreiging voor vrede dan Rusland
Zoals ik eigenlijk al eerder zei: wijken voor tirannie heeft ook een prijskaartje. De geschiedenisboeken staan vol met voorbeelden daarvan. En de Russen zijn echt wel een bedreiging.
pi_156379899
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:36 schreef ZOA het volgende:
Waarom moet ik dan vertellen wat er mis mee is?
Werkelijk alles is mis met het door de strot duwen van dit associatieverdrag waar zowel onderdanen van de EU en meer als de halve Oekraine niet achter staan...
Door de strot duwen, gekozen parlement kiest er toch voor?
Ja inderdaad, het is een beetje een zooitje aldaar, maar onze veiligheid en de veiligheid van een groot deel van de uks acht ik vrij belangrijk.
pi_156379990
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:39 schreef beantherio het volgende:

[..]

Zoals ik eigenlijk al eerder zei: wijken voor tirannie heeft ook een prijskaartje. De geschiedenisboeken staan vol met voorbeelden daarvan. En de Russen zijn echt wel een bedreiging.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:39 schreef beantherio het volgende:

[..]

Zoals ik eigenlijk al eerder zei: wijken voor tirannie heeft ook een prijskaartje. De geschiedenisboeken staan vol met voorbeelden daarvan. En de Russen zijn echt wel een bedreiging.
Dat Russen een bedreiging zijn is een mening wat je met geen enkel feit kan onderbouwen...de dreiging van het door het de strot duwen door de EU van het associatieverdrag is na November 2013 duidelijk geworden ... een staatsgreep in Oekraine die ontaard in een burgeroorlog ....
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156380026
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:43 schreef ZOA het volgende:

[..]

[..]

Dat Russen een bedreiging zijn is een mening wat je met geen enkel feit kan onderbouwen...de dreiging van het door het de strot duwen door de EU van het associatieverdrag is na November 2013 duidelijk geworden ... een staatsgreep in Oekraine die ontaard in een burgeroorlog ....
Maar kun je ook nog vertellen wat er mis is met het aangaan van een associatieverdrag met Oekraïne of blijft het hierbij?
pi_156380080
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Door de strot duwen, gekozen parlement kiest er toch voor?
Ja inderdaad, het is een beetje een zooitje aldaar, maar onze veiligheid en de veiligheid van een groot deel van de uks acht ik vrij belangrijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Door de strot duwen, gekozen parlement kiest er toch voor?
Ja inderdaad, het is een beetje een zooitje aldaar, maar onze veiligheid en de veiligheid van een groot deel van de uks acht ik vrij belangrijk.
In Oekraine is er niets meer gekozen na Maidan...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  vrijdag 25 september 2015 @ 19:49:53 #68
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156380185
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 september 2015 03:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Eh nee, ik zie graag dat het wel gaat lukken, alleen ben ik totaal geen fan van Geenstijl en dergelijke zooi.
Desondanks heb ik wel getekend en heb ik zelfs anderen opgeroepen hetzelfde te doen. :7
Dus daarom is aandacht in populaire media maar stom en slecht volgens jou :')

Maar wel goed dat je getekend hebt.
pi_156380214
He een geile piet
pi_156380222
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maar kun je ook nog vertellen wat er mis is met het aangaan van een associatieverdrag met Oekraïne of blijft het hierbij?
Het zou prima zijn als de doelstellingen en uitvoering reëel zouden zijn...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156380234
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:51 schreef ZOA het volgende:

[..]

Het zou prima zijn als de doelstellingen en uitvoering reëel zouden zijn...
Je geeft opnieuw geen antwoord op de vraag. Typisch dit.
pi_156380279
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je geeft opnieuw geen antwoord op de vraag. Typisch dit.
Dat doet 'ie nooit :D
  vrijdag 25 september 2015 @ 19:53:26 #73
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_156380280
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:43 schreef ZOA het volgende:

[..]

[..]

Dat Russen een bedreiging zijn is een mening wat je met geen enkel feit kan onderbouwen...de dreiging van het door het de strot duwen door de EU van het associatieverdrag is na November 2013 duidelijk geworden ... een staatsgreep in Oekraine die ontaard in een burgeroorlog ....
Misschien dat ik er gewoon wat minder naïef in sta dan jij. Ik ben namelijk kritisch over alle betrokken partijen terwijl jij er blijkbaar eentje uit de wind wilt houden. En da's dan toevallig net de ene partij die al ver voor de gebeurtenissen in Oekraïne bezig was om zich te roeren in z'n buurlanden.
pi_156380323
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maar kun je ook nog vertellen wat er mis is met het aangaan van een associatieverdrag met Oekraïne of blijft het hierbij?
Wat er mis is met het aangaan van een associatieverdrag met Oekraine is is dat de omstandigheden voor zo een associatieverdrag totaal niet voldoen aan de doelstelling en uitvoering ervan..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  vrijdag 25 september 2015 @ 19:59:57 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156380428
.

[ Bericht 99% gewijzigd door leolinedance op 25-09-2015 20:00:14 ]
pi_156380552
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:51 schreef ZOA het volgende:

[..]

Het zou prima zijn als de doelstellingen en uitvoering reëel zouden zijn...
Helemaal niet wat mij betreft. Gewoon weer een extra land naar wie de EU-subsidiekraan verder opengedraaid kan worden. En ja, dat staat in het associatieverdrag.

quote:
“Oekraïne komt in aanmerking voor financiële bijstand via de relevante EU-mechanismen en -instrumenten voor financiering”
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_156380599
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:55 schreef ZOA het volgende:

[..]

Wat er mis is met het aangaan van een associatieverdrag met Oekraine is is dat de omstandigheden voor zo een associatieverdrag totaal niet voldoen aan de doelstelling en uitvoering ervan..
Goed, je hebt geen flauw idee dus. Ok.
  vrijdag 25 september 2015 @ 20:26:07 #78
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_156381152
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 september 2015 17:56 schreef Re het volgende:
tegen dat verdrag heb ik weinig, dus mocht er gestemd gaan worden stem ik die richting op (ligt aan de vraagstelling, mag dat een negatieve vraag zijn?)
De vraag is impliciet bij wet vastgelegd, en komt neer op: "Bent u voor of tegen <naam wet>".
pi_156381330
Jet_Bussemaker twitterde op vrijdag 25-09-2015 om 20:09:18 Lieve mensen, acties als https://t.co/UrlkhE6ph1 sturen niet aan op meer democratie maar op heerschappij van de onderbuik. Trek uw stem in! reageer retweet
Er wordt aangestuurd op de heerschappij van de onderbuik, lieve mensen.
I´m back.
pi_156381421
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:31 schreef Ryan3 het volgende:
Jet_Bussemaker twitterde op vrijdag 25-09-2015 om 20:09:18 Lieve mensen, acties als https://t.co/UrlkhE6ph1 sturen niet aan op meer democratie maar op heerschappij van de onderbuik. Trek uw stem in! reageer retweet
Er wordt aangestuurd op de heerschappij van de onderbuik, lieve mensen.
Klopt. Veel mensen hebben geen flauw idee of zo'n associatieverdrag nu een goed of slecht idee is m.b.t. Oekraïne. En gezien de taal die GS bezigt hebben ze dat zelf ook niet echt.
pi_156381459
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:31 schreef Ryan3 het volgende:
Jet_Bussemaker twitterde op vrijdag 25-09-2015 om 20:09:18 Lieve mensen, acties als https://t.co/UrlkhE6ph1 sturen niet aan op meer democratie maar op heerschappij van de onderbuik. Trek uw stem in! reageer retweet
Er wordt aangestuurd op de heerschappij van de onderbuik, lieve mensen.
Ten eerste vraag ik me af of je überhaupt iets in kan trekken, ten tweede is het geen stem maar een verzoek (stemmen komt natuurlijk pas in het referendum zelf), en ten derde slaat het gewoon nergens op.

Wat wil ze, de PvdA nog verder op weg helpen naar 0 zetels?
pi_156381495
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:35 schreef Igen het volgende:

[..]

Ten eerste vraag ik me af of je überhaupt iets in kan trekken, ten tweede is het geen stem maar een verzoek (stemmen komt natuurlijk pas in het referendum zelf), en ten derde slaat het gewoon nergens op.

Wat wil ze, de PvdA nog verder op weg helpen naar 0 zetels?
Parodieaccount
pi_156381503
Dat is een parodie-account.

http://www.geenstijl.nl/m(...)roonjuwelen_d66.html

Leuk om die reacties op het allereerste GeenPeil-topic (voor dit referendum dan) te lezen. :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_156381629
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:36 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Parodieaccount
:@
pi_156383698
-

[ Bericht 99% gewijzigd door karton2 op 25-09-2015 21:31:15 ]
pi_156386225
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:40 schreef Igen het volgende:

[..]

:@
Daar gaat het mis.
Het is m.i. wel het failliet van zo'n medium (in de zin dat we het serieus nemen en er iets aan hebben) dat je zomaar onder de naam van een autoriteit met boze opzet onzin gaat verkondigen om deze persoon dommer te laten lijken dan zij in het echt is.

Je kunt daar "echt" nauwelijks meer van "nep" onderscheiden en hoewel we dit blijkbaar leuk vinden is het een levensgevaarlijke ontwikkeling m.i.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_156386273
298.000 op 25/9 staat op Burgercomite.
pi_156386450
GeenPeil maakt het spannend.
Wil een mod eindelijk eens de spelfout in de TT verbeteren? Het is GeenPeil, niet Geenpeil! Zoek het maar op, de bedenker van de eigennaam mag zelf bepalen waar hij een hoofdletter plaatst.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_156386451
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:30 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Daar gaat het mis.
Het is m.i. wel het failliet van zo'n medium (in de zin dat we het serieus nemen en er iets aan hebben) dat je zomaar onder de naam van een autoriteit met boze opzet onzin gaat verkondigen om deze persoon dommer te laten lijken dan zij in het echt is.

Je kunt daar "echt" nauwelijks meer van "nep" onderscheiden en hoewel we dit blijkbaar leuk vinden is het een levensgevaarlijke ontwikkeling m.i.
Nou ja, dit profiel is blijkbaar duidelijk met een "#pardodie" gemarkeerd. Maar dan moet je het wel eerst ff aanklikken ipv. gelijk op Fok! op "quote" klikken. ;)

Wat ik eigenlijk veel ernstiger vind, is dat ik in eerste instantie geloofde dat dat bericht echt was. Al weet ik niet of dat aan mij ligt of aan de PvdA / de politiek, dat moeten jullie maar zeggen. :P
pi_156386562
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:30 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Daar gaat het mis.
Het is m.i. wel het failliet van zo'n medium (in de zin dat we het serieus nemen en er iets aan hebben) dat je zomaar onder de naam van een autoriteit met boze opzet onzin gaat verkondigen om deze persoon dommer te laten lijken dan zij in het echt is.

Je kunt daar "echt" nauwelijks meer van "nep" onderscheiden en hoewel we dit blijkbaar leuk vinden is het een levensgevaarlijke ontwikkeling m.i.
Geverifieerde accounts zijn gewoon gemerkt hoor.
  vrijdag 25 september 2015 @ 22:41:42 #91
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156386713
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:31 schreef Ryan3 het volgende:
Jet_Bussemaker twitterde op vrijdag 25-09-2015 om 20:09:18 Lieve mensen, acties als https://t.co/UrlkhE6ph1 sturen niet aan op meer democratie maar op heerschappij van de onderbuik. Trek uw stem in! reageer retweet
Er wordt aangestuurd op de heerschappij van de onderbuik, lieve mensen.
Misschien moeten heren en dames politici dan de bevolking wat meer betrekken bij de besluitvorming zodat dat onderbuik gevoel helemaal niet aan de orde hoeft te komen.
pi_156386720
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:12 schreef BarryOSeven het volgende:
Ook zo debiel. Op Editie NL geloof ik net:

Een referendum is geen goed plan omdat je alleen maar ja of nee kunt stemmen, er zijn natuurlijk veel meer mogelijkheden.

Nou dan moeten die politici eens gaan doen waarvoor ze zijn aangenomen: luisteren naar wat het volk wil en een plan presenteren waar het volk Ja op stemt.

Verder is het natuurlijk bizar dat dit niet kan, maar stemmen op een aantal partijtjes met allemaal meningen wel. Laat ons dan op de meningen stemmen.
Dat vinden ze eng, ze zijn bang dat wij op een andere mening stemmen dan die hen (de dominante meerderheid onder de politici) welgevallig is. Democratie is niet voor bange mensen maar veel politici zijn wel een bang mens.
Nu geloof ik niet in een referendumdemocratie maar ingrijpende belangrijke beslissingen moeten gewoon door de burgers van het land worden genomen, niet door een paar politici. De Grieken konden het vele duizenden jaren geleden niet, wij kunnen het wel! Organiseer voor dit soort beslissingen een goed maatschappelijk debat waarin beide kampen eminente sprekers afvaardigen en laat de burger dan maar kiezen. We hebben een staatsomroep (NPO), tig commerciële zenders, kranten, weblogs etc. die met alle plezier hen voldoende het podium geven. Bundel een paar van die onderwerpen en laat burgers 1 keer per jaar of zo voor een paar onderwerpen een stem geven en het open laten indien ze niet willen kiezen voor het betreffende punt. Maak het de mensen zo gemakkelijk mogelijk om te kiezen met als constraint dat het veilig verloopt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_156386740
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:37 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Geverifieerde accounts zijn gewoon gemerkt hoor.
Zeker. Verder geen verstand van Twitter.
Maar zoals je ziet hier in dit topic zijn het gewoon slimme mensen die dit serieus nemen.
En het account is met de echte naam en de echte foto (anders moeten ze daar b.v. een snor opplakken opdat het duidelijk satire is). Ik vermoed daar boze opzet.

Wat men ziet is Jet die (zoals gewoonlijk) niet zo snuggere dingen zegt. Dat beeld krijg je niet meer uit je systeem. Het kan eveneens voor echt kwaadaardige zaken gebruikt worden en ook zo dat niemand merkt dat het niet echt is.

En als er zo'n twitter afbeelding gepost wordt dan kun je al helemaal niet zien dat Jet Jet niet is.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bart2002 op 25-09-2015 22:49:51 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_156386855
Natuurlijk is het onderwerp ongelukkig en veel te nauw. Ik had ook liever een referendum gehad over bijvoorbeeld het lidmaatschap van de EU, zoals de Britten dat nu krijgen. Maar na 2005 gaan de gevestigde partijen dat gewoon nooit meer doen, dus moet het helaas op deze manier.
pi_156386906
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:53 schreef beantherio het volgende:

[..]

Misschien dat ik er gewoon wat minder naïef in sta dan jij. Ik ben namelijk kritisch over alle betrokken partijen terwijl jij er blijkbaar eentje uit de wind wilt houden. En da's dan toevallig net de ene partij die al ver voor de gebeurtenissen in Oekraïne bezig was om zich te roeren in z'n buurlanden.
Al ben ik nog zo naief en jij nog zo kritisch .. de EU en VS roeren zich net zo hard in
buurlanden en ver daarbuiten en het zijn toch echt deze 2 mogendheden die Oekraine in de ellende gestort hebben met het associatieverdrag..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156386959
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 18:13 schreef beantherio het volgende:
Waarom niet over de Euro, over de vluchtelingen of over TTIP? Waarom over een onderwerp waar we nauwelijks iets van merken en waarbij (met een stem voor) nogal nadrukkelijk Russische belangen worden ondersteund? Ik vind het erg raar.
Dat begrijp ik ook niet helemaal. In mijn ogen zijn twee problemen met afstand de belangrijkste kwesties voor de Nederlandse democratie:
- alles wat met de EU en de EMU te maken heeft
- TTIP

Dat voor de EU dit concrete onderwerp wordt gekozen begrijp ik, je moet nu eenmaal een concreet ondewerp kiezen. Dat er nog geen referendumvoorstel is omarmd door GeenStijl voor het afwijzen van de TTIP begrijp ik niet. Veel mensen hebben er nog niet over gehoord, helaas blijken zelfs de meeste studenten niet te weten wat het inhoudt. GeenStijl weet wel wat het inhoudt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 25 september 2015 @ 22:52:35 #97
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156387129
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:46 schreef ZOA het volgende:

[..]

Al ben ik nog zo naief en jij nog zo kritisch .. de EU en VS roeren zich net zo hard in
buurlanden en ver daarbuiten en het zijn toch echt deze 2 mogendheden die Oekraine in de ellende gestort hebben met het associatieverdrag..
De EU heeft een associatieverdrag met zo'n beetje ieder land dat enigszins in de buurt ligt.
pi_156387188
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 18:40 schreef Bart2002 het volgende:
M.i. is het allemaal niet zo'n big deal en het resultaat is w.s. nul komma nihil.
Waarschijnlijk. Mensen zijn blij dat ze hun proteststem eens kunnen laten horen maar de politici zullen zich er weinig van aantrekken. Anderzijds kan dit een van de vele druppeltjes water zijn die de steen uitholt of in het lugubere geval de gemartelde doodt. Een zo'n druppeltje doet niets, vele druppeltjes samen...
Elke keer dat de politici de wensen van het volk negeren, zoals bij die EU-grondwet, wordt de ontevredenheid bij dat deel van het volk groter. Concreet heeft dit soort onvrede geleid tot het succes van Pim Fortuyn (betrekkelijk als het is, het is een uiting van iets wat er wel toe doet) en de PVV. Dit soort revoltes zijn vaak weinig verfijnd en genuanceerd en je moet ook allerlei negatieve zaken op de koop toe nemen maar een revolutie begint hier wel mee. In zo'n geval zijn er volgens mij twee mogelijke uitkomsten: de gevestigde orde maakt een pas op de plaats of de revolutionaire bewegingen krijgen vroeg of laat wel de macht.

quote:
Ik moet toegeven dat mijn sentiment mede komt omdat ik GS pure meuk vind.
Ik ben het minstens zo vaak niet als wel met de webloggers van GeenStijl eens als wel maar ze hebben op een aantal punten gelijk. Het mag allemaal verfijnder, gedetailleerder en genuanceerder, dat wel.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_156387489
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:52 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

De EU heeft een associatieverdrag met zo'n beetje ieder land dat enigszins in de buurt ligt.
Ja ... dat is wel een reden en argument dat Oekraine er ook bij moest, maakt niet uit hoe
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156388232
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat voor de EU dit concrete onderwerp wordt gekozen begrijp ik, je moet nu eenmaal een concreet ondewerp kiezen. Dat er nog geen referendumvoorstel is omarmd door GeenStijl voor het afwijzen van de TTIP begrijp ik niet. Veel mensen hebben er nog niet over gehoord, helaas blijken zelfs de meeste studenten niet te weten wat het inhoudt. GeenStijl weet wel wat het inhoudt.
Er kan enkel een referendum aangevraagd worden over wetten die door de Tweede Kamer zijn aangenomen. Er is nog geen wet over TTIP aangenomen en dus kan er ook geen referendum worden aangevraagd.
pi_156388298
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:20 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Er kan enkel een referendum aangevraagd worden over wetten die door de Tweede Kamer zijn aangenomen. Er is nog geen wet over TTIP aangenomen en dus kan er ook geen referendum worden aangevraagd.
Thanks. Dan moeten we maar snel gaan schaven aan die referendumwet. Het is het paard achter de wagen spannen als het volk pas kan optreden nadat een wet reeds is aangenomen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 25 september 2015 @ 23:22:35 #102
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156388305
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:02 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ja ... dat is wel een reden en argument dat Oekraine er ook bij moest, maakt niet uit hoe
Oekraïne wou het zelf...
pi_156388382
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:22 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Oekraïne wou het zelf...
Volgens mij heeft Oekraine het in November 2013 afgewezen... toen moest er een staatsgreep gepleegd worden..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156388416
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 september 2015 18:10 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Echt veel zinnige inbreng heb je steeds niet met je fipo's he? :')

Ik denk dat ze het wel gaan halen, de eindsprint de laatste dagen gaat hard, zeker met de inmiddels gekomen media aandacht, en steeds meer mensen zien dit als een interessant democratisch experiment, net als ik :s)
Er valt weinig zinnigs te zeggen hierover.
  vrijdag 25 september 2015 @ 23:27:49 #105
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156388511
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:24 schreef ZOA het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Oekraine het in November 2013 afgewezen... toen moest er een staatsgreep gepleegd worden..
Ja, als je dit nog steeds zo ziet dan valt er ook niet te praten verder.
pi_156388553
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:27 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Ja, als je dit nog steeds zo ziet dan valt er ook niet te praten verder.
dat valt het ook niet... de feiten liggen zo
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156389719
Lees op Twitter dat de 300.000+ is gehaald. Zou mooi zijn.
pi_156390065
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 00:04 schreef Zipportal het volgende:
Lees op Twitter dat de 300.000+ is gehaald. Zou mooi zijn.
Ik zou uitgaan van een foutpercentage van minstens 10%, dus ze kunnen alle extra handtekeningen nog gebruiken.
pi_156390121
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 00:16 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik zou uitgaan van een foutpercentage van minstens 10%, dus ze kunnen alle extra handtekeningen nog gebruiken.
Ja, dat sowieso.
pi_156390935
quote:
BREKEND: GEENPEIL HAALT DE 300.000 HANDTEKENINGEN!

Zojuist brekend nieuws, de aanvraag voor het raadgevend referendum over het Associatieverdrag van de Oekraiene dat georaniseerd wordt door Geenstijl onder de naam GeenPeil is geslaagd. Met nog een 2 dagen voor de deadline is de grens van 300.000 handtekeningen ruim gehaald.

Vanochtend berichtte Geenstijl al op de website dat er 289.000 digitale handtekeningen binnen waren, die laatste 11.000 zijn inmiddels binnen en gecombineerd met de naar schatting 30.000 “natte” handtekeningen die veelal door vrijwilligers opgehaald zijn is de in de wet gestelde eis van 300.000 handtekeningen dus dik gehaald. Bij deze dus, namens de voltallige Retecool redactie van harte gefeliciflapstaart Geenstijl met deze eclatante overwinning! Een taart met het uiteindelijke definitieve aantal zal te zijner tijd zijn weg vinden naar de roze redactieburelen, bij deze alvast een goed krat *plop* en nootjes en namens de reaguurders een kaasplankje, maar vergeet niet maandag de hele papieren shitzooi achter de deur bij de Kiesraad te schuiven, dus laat er ten minste 1 iemand de BOB zijn vanavond.

Natuurlijk kan het geen kwaad om voor de zekerheid er nog meer handtekeningen bij te werven, dus als je nog niet getekend hebt, doe dat dan HIERRR, zodat die blije brave roze buren maandag met gegarandeerd voldoende krabbeltjes bij de Kiesraad voor de deur staan, want net als met *plop*, meer is beter.
pi_156390959
Juichen *O*
(she/her)
  zaterdag 26 september 2015 @ 00:52:18 #112
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_156390983
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 00:51 schreef Fylax het volgende:
Juichen *O*
Jij mag niet stemmen, je bent nog 15 :')
Ik ben geil
pi_156391000
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 00:52 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Jij mag niet stemmen, je bent nog 16* :')
Dus?
(she/her)
pi_156391006
_O_
pi_156391023
Joepie een referendum over het associatieverdrag met Oekraïne.

Wat? Ik wil gewoon tegen de EU stemmen!
  zaterdag 26 september 2015 @ 00:55:08 #116
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156391049
Godverdomme. Moet ik weer gaan stemmen op iets compleet onzinnigs :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156391164
In Engeland weten ze er ook al van, met Nigel op de foto

Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  zaterdag 26 september 2015 @ 01:05:52 #118
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_156391370
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 00:59 schreef maryen65 het volgende:
In Engeland weten ze er ook al van, met Nigel op de foto

[ afbeelding ]
Farage _O_

Ga gelijk tekenen :D
  zaterdag 26 september 2015 @ 01:16:10 #119
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156391622
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 00:59 schreef maryen65 het volgende:
In Engeland weten ze er ook al van, met Nigel op de foto

[ afbeelding ]
Typisch :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156391702
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 september 2015 00:55 schreef Fir3fly het volgende:
Godverdomme. Moet ik weer gaan stemmen op iets compleet onzinnigs :').
Niets moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')