abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156379205
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 18:59 schreef Merkie het volgende:

[..]

Absoluut. En wat is er mis met meer democratie?
Ligt er nogal aan wat voor onderwerpen het betreft. Maar de suggestie dat dit meer democratie gaat brengen en GS ten strijde trekt tegen de ondergang van de democratie is vrij onzinnig. Er komt niets constructiefs uit dit referendum naar voren en stemmen tegen een dergelijk associatieverdrag terwijl daar an sich weinig mis mee is slaat ook nergens op. "Ja, maar het gaat om het geluid!" :')
pi_156379344
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ligt er nogal aan wat voor onderwerpen het betreft. Maar de suggestie dat dit meer democratie gaat brengen en GS ten strijde trekt tegen de ondergang van de democratie is vrij onzinnig. Er komt niets constructiefs uit dit referendum naar voren en stemmen tegen een dergelijk associatieverdrag terwijl daar an sich weinig mis mee is slaat ook nergens op. "Ja, maar het gaat om het geluid!" :')
Er is genoeg mis met dat associatieverdrag...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156379375
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:20 schreef ZOA het volgende:

[..]

Er is genoeg mis met dat associatieverdrag...
Vertel?
pi_156379442
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 18:54 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik ben niet perse voor het associatieverdrag maar ik ben absoluut tegen het steunen van de imperialistische ambities van Poetin en Rusland. Dat associatieverdrag en het geneuzel van de EU zijn futiliteiten vergeleken met de bedreiging voor de wereldvrede die het huidige Russische regime vormt. En buigen voor Rusland gaat je niet tegen ze beschermen.
Dat associatieverdrag bleek tot nu toe anders een veel grotere bedreiging voor vrede dan Rusland
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156379475
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vertel?
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vertel?
Dat doe ik al vanaf November 2013.. zoek het maar op
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156379500
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:24 schreef ZOA het volgende:

[..]


[..]

Dat doe ik al vanaf November 2013.. zoek het maar op
Ik ben overtuigd.

:')
pi_156379557
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 18:54 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik ben niet perse voor het associatieverdrag maar ik ben absoluut tegen het steunen van de imperialistische ambities van Poetin en Rusland. Dat associatieverdrag en het geneuzel van de EU zijn futiliteiten vergeleken met de bedreiging voor de wereldvrede die het huidige Russische regime vormt. En buigen voor Rusland gaat je niet tegen ze beschermen.
^O^
pi_156379674
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik ben overtuigd.

:')
Ik zal je nog even helpen..

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/trb-2014-160.html

Artikel 1 Doelstellingen

1. Er wordt een associatie tot stand gebracht tussen de Unie en haar lidstaten, enerzijds, en Oekraïne, anderzijds.
2. Deze associatie heeft ten doel:
a. geleidelijke toenadering tussen de partijen te bewerkstelligen op basis van gemeenschappelijke waarden en nauwe en geprivilegieerde banden, en de associatie van Oekraïne met het EU-beleid en de deelname aan programma's en agentschappen te vergroten;
b. een passend kader voor een versterkte politieke dialoog tot stand te brengen over alle zaken van wederzijds belang;
c. vrede en stabiliteit te bevorderen, bewaren en versterken, zowel op regionaal als op internationaal niveau, in overeenstemming met de beginselen van het Handvest van de Verenigde Naties en van de Slotakte van Helsinki van 1975 van de Conferentie over veiligheid en samenwerking in Europa en met de doelstellingen van het Handvest van Parijs voor een Nieuw Europa van 1990;
d. de voorwaarden te scheppen voor versterkte economische en handelsrelaties in het licht van de geleidelijke integratie van Oekraïne in de interne markt van de EU, onder meer door het opzetten van een diepe en brede vrijhandelsruimte als bepaald in titel IV (Handel en daarmee verband houdende aangelegenheden) van deze Overeenkomst, en de inspanningen van Oekraïne te ondersteunen om de overgang naar een goed functionerende markteconomie te voltooien, onder meer door de wetgeving geleidelijk af te stemmen op de EU-wetgeving;
e. de samenwerking te versterken op het gebied van justitie, vrijheid en veiligheid, om zo de rechtsstaat en het respect voor de mensenrechten en de fundamentele vrijheden te versterken;
f. de voorwaarden te scheppen voor steeds nauwere samenwerking op andere gebieden van wederzijds belang.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156379702
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:31 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik zal je nog even helpen..

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/trb-2014-160.html

Artikel 1 Doelstellingen

1. Er wordt een associatie tot stand gebracht tussen de Unie en haar lidstaten, enerzijds, en Oekraïne, anderzijds.
2. Deze associatie heeft ten doel:
a. geleidelijke toenadering tussen de partijen te bewerkstelligen op basis van gemeenschappelijke waarden en nauwe en geprivilegieerde banden, en de associatie van Oekraïne met het EU-beleid en de deelname aan programma's en agentschappen te vergroten;
b. een passend kader voor een versterkte politieke dialoog tot stand te brengen over alle zaken van wederzijds belang;
c. vrede en stabiliteit te bevorderen, bewaren en versterken, zowel op regionaal als op internationaal niveau, in overeenstemming met de beginselen van het Handvest van de Verenigde Naties en van de Slotakte van Helsinki van 1975 van de Conferentie over veiligheid en samenwerking in Europa en met de doelstellingen van het Handvest van Parijs voor een Nieuw Europa van 1990;
d. de voorwaarden te scheppen voor versterkte economische en handelsrelaties in het licht van de geleidelijke integratie van Oekraïne in de interne markt van de EU, onder meer door het opzetten van een diepe en brede vrijhandelsruimte als bepaald in titel IV (Handel en daarmee verband houdende aangelegenheden) van deze Overeenkomst, en de inspanningen van Oekraïne te ondersteunen om de overgang naar een goed functionerende markteconomie te voltooien, onder meer door de wetgeving geleidelijk af te stemmen op de EU-wetgeving;
e. de samenwerking te versterken op het gebied van justitie, vrijheid en veiligheid, om zo de rechtsstaat en het respect voor de mensenrechten en de fundamentele vrijheden te versterken;
f. de voorwaarden te scheppen voor steeds nauwere samenwerking op andere gebieden van wederzijds belang.
Met de inhoud ben ik in grote lijnen bekend, maar de vraag was niet hoe het er uit ziet.
  vrijdag 25 september 2015 @ 19:34:54 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156379757
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ligt er nogal aan wat voor onderwerpen het betreft. Maar de suggestie dat dit meer democratie gaat brengen en GS ten strijde trekt tegen de ondergang van de democratie is vrij onzinnig. Er komt niets constructiefs uit dit referendum naar voren en stemmen tegen een dergelijk associatieverdrag terwijl daar an sich weinig mis mee is slaat ook nergens op. "Ja, maar het gaat om het geluid!" :')
Het zegt wat als wij het met elkaar eens zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156379804
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Met de inhoud ben ik in grote lijnen bekend, maar de vraag was niet hoe het er uit ziet.
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Met de inhoud ben ik in grote lijnen bekend, maar de vraag was niet hoe het er uit ziet.
Waarom moet ik dan vertellen wat er mis mee is?
Werkelijk alles is mis met het door de strot duwen van dit associatieverdrag waar zowel onderdanen van de EU en meer als de halve Oekraine niet achter staan...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156379844
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:36 schreef ZOA het volgende:

[..]

[..]

Waarom moet ik dan vertellen wat er mis mee is?
Hmmm, geen flauw idee.

OMDAT DIT REFERENDUM TOCH GAAT OVER HET ASSOCIATIEVERDRAG?!
  vrijdag 25 september 2015 @ 19:39:16 #63
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_156379873
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:23 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat associatieverdrag bleek tot nu toe anders een veel grotere bedreiging voor vrede dan Rusland
Zoals ik eigenlijk al eerder zei: wijken voor tirannie heeft ook een prijskaartje. De geschiedenisboeken staan vol met voorbeelden daarvan. En de Russen zijn echt wel een bedreiging.
pi_156379899
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:36 schreef ZOA het volgende:
Waarom moet ik dan vertellen wat er mis mee is?
Werkelijk alles is mis met het door de strot duwen van dit associatieverdrag waar zowel onderdanen van de EU en meer als de halve Oekraine niet achter staan...
Door de strot duwen, gekozen parlement kiest er toch voor?
Ja inderdaad, het is een beetje een zooitje aldaar, maar onze veiligheid en de veiligheid van een groot deel van de uks acht ik vrij belangrijk.
pi_156379990
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:39 schreef beantherio het volgende:

[..]

Zoals ik eigenlijk al eerder zei: wijken voor tirannie heeft ook een prijskaartje. De geschiedenisboeken staan vol met voorbeelden daarvan. En de Russen zijn echt wel een bedreiging.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:39 schreef beantherio het volgende:

[..]

Zoals ik eigenlijk al eerder zei: wijken voor tirannie heeft ook een prijskaartje. De geschiedenisboeken staan vol met voorbeelden daarvan. En de Russen zijn echt wel een bedreiging.
Dat Russen een bedreiging zijn is een mening wat je met geen enkel feit kan onderbouwen...de dreiging van het door het de strot duwen door de EU van het associatieverdrag is na November 2013 duidelijk geworden ... een staatsgreep in Oekraine die ontaard in een burgeroorlog ....
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156380026
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:43 schreef ZOA het volgende:

[..]

[..]

Dat Russen een bedreiging zijn is een mening wat je met geen enkel feit kan onderbouwen...de dreiging van het door het de strot duwen door de EU van het associatieverdrag is na November 2013 duidelijk geworden ... een staatsgreep in Oekraine die ontaard in een burgeroorlog ....
Maar kun je ook nog vertellen wat er mis is met het aangaan van een associatieverdrag met Oekraïne of blijft het hierbij?
pi_156380080
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Door de strot duwen, gekozen parlement kiest er toch voor?
Ja inderdaad, het is een beetje een zooitje aldaar, maar onze veiligheid en de veiligheid van een groot deel van de uks acht ik vrij belangrijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Door de strot duwen, gekozen parlement kiest er toch voor?
Ja inderdaad, het is een beetje een zooitje aldaar, maar onze veiligheid en de veiligheid van een groot deel van de uks acht ik vrij belangrijk.
In Oekraine is er niets meer gekozen na Maidan...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  vrijdag 25 september 2015 @ 19:49:53 #68
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156380185
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 september 2015 03:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Eh nee, ik zie graag dat het wel gaat lukken, alleen ben ik totaal geen fan van Geenstijl en dergelijke zooi.
Desondanks heb ik wel getekend en heb ik zelfs anderen opgeroepen hetzelfde te doen. :7
Dus daarom is aandacht in populaire media maar stom en slecht volgens jou :')

Maar wel goed dat je getekend hebt.
pi_156380214
He een geile piet
pi_156380222
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maar kun je ook nog vertellen wat er mis is met het aangaan van een associatieverdrag met Oekraïne of blijft het hierbij?
Het zou prima zijn als de doelstellingen en uitvoering reëel zouden zijn...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156380234
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:51 schreef ZOA het volgende:

[..]

Het zou prima zijn als de doelstellingen en uitvoering reëel zouden zijn...
Je geeft opnieuw geen antwoord op de vraag. Typisch dit.
pi_156380279
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je geeft opnieuw geen antwoord op de vraag. Typisch dit.
Dat doet 'ie nooit :D
  vrijdag 25 september 2015 @ 19:53:26 #73
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_156380280
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:43 schreef ZOA het volgende:

[..]

[..]

Dat Russen een bedreiging zijn is een mening wat je met geen enkel feit kan onderbouwen...de dreiging van het door het de strot duwen door de EU van het associatieverdrag is na November 2013 duidelijk geworden ... een staatsgreep in Oekraine die ontaard in een burgeroorlog ....
Misschien dat ik er gewoon wat minder naïef in sta dan jij. Ik ben namelijk kritisch over alle betrokken partijen terwijl jij er blijkbaar eentje uit de wind wilt houden. En da's dan toevallig net de ene partij die al ver voor de gebeurtenissen in Oekraïne bezig was om zich te roeren in z'n buurlanden.
pi_156380323
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maar kun je ook nog vertellen wat er mis is met het aangaan van een associatieverdrag met Oekraïne of blijft het hierbij?
Wat er mis is met het aangaan van een associatieverdrag met Oekraine is is dat de omstandigheden voor zo een associatieverdrag totaal niet voldoen aan de doelstelling en uitvoering ervan..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  vrijdag 25 september 2015 @ 19:59:57 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156380428
.

[ Bericht 99% gewijzigd door leolinedance op 25-09-2015 20:00:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')