Ah het was retoriek, zeg dat dan meteenquote:Op donderdag 24 september 2015 23:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Rationeel gezien natuurlijk niet. Maar voor het gevoel van de mensen wel degelijk. FOK! is een relatief gematigd-links forum. Lees eens op GS, elsevier of de Telegraaf hoe de mensen er over denken! Ze konden geen kant meer op. En nu hebben ze dat referendum! 300!
Zo wordt het beleefd.
Hoogstens krijg je dan een nieuw bijzinnetje in het associatieverdrag die ongeveer luidt: 'Met oog voor bestaande zorgen......'.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Iets hé. Iets. Dus bijvoorbeeld een hokje inkleuren. Iets doen. Ik heb het niet over iets stoppen of veranderen of zelfs maar effect genereren. Gewoon, iets doen!
Gatverdamme zeg. Iemand in z'n mond spugen doe je nooit maar dan ook nooit. Geen excuses voor.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:09 schreef LXIV het volgende:
Je hebt ook zo'n filmpje over Joden en die worden de gaskamer ingeleid. En al die Joden ondergaan dat als schapen. Maar één meisje spuugt dan zo'n Duitser in zijn smoel. Dat veranderde haar situatie niet, maar ze deed dan toch maar iets.
quote:Op donderdag 24 september 2015 23:09 schreef LXIV het volgende:
Je hebt ook zo'n filmpje over Joden en die worden de gaskamer ingeleid. En al die Joden ondergaan dat als schapen. Maar één meisje spuugt dan zo'n Duitser in zijn smoel. Dat veranderde haar situatie niet, maar ze deed dan toch maar iets.
Het effect zit hem in het houden van het referendum zelf. Totaal niet in de uitvoering van dat associatieverdrag. Die illusie heb ik echt nooit gehadquote:Op donderdag 24 september 2015 23:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoogstens krijg je dan een nieuw bijzinnetje in het associatieverdrag die ongeveer luidt: 'Met oog voor bestaande zorgen......'.
quote:Op donderdag 24 september 2015 23:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg. Iemand in z'n mond spugen doe je nooit maar dan ook nooit. Geen excuses voor.
Daar is helemaal geen filmpje van?quote:Op donderdag 24 september 2015 23:09 schreef LXIV het volgende:
Google maar eens op 'kinky jewish chick spits fat old German in the mouth'.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Daar is helemaal geen filmpje van?
Behalve de Russische propagandaquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Een duidelijk verhaal! Dan kunnen sommige mensen hier flauw roepen dat er geen zinnig woord uit GeenStijl komt of zo maar inhoudelijk is er niets mis met dit filmpje.
Die 300k halen ze morgen al volgensmij. Als het ondertussen al niet gehaald is tenminste.twitter:geenstijl twitterde op donderdag 24-09-2015 om 21:27:07286.223. #tussenstand #geenpeilhttp://t.co/RsLcQITduR reageer retweet
Nee, sorry. Ik kan het initiatief waarderen, maar dit is een eenzijdig en gekleurd propaganda-filmpje.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Een duidelijk verhaal! Dan kunnen sommige mensen hier flauw roepen dat er geen zinnig woord uit GeenStijl komt of zo maar inhoudelijk is er niets mis met dit filmpje.
Jij hebt helemaal gelijk knul, dat wil je horen toch, kan je moreel superieure stompje weer eens omhoog staan.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:11 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ah het was retoriek, zeg dat dan meteen
Had ik toch nog gelijk dat het nergens over ging. Ik snap het wel hoor. Ik zou mij na 13 jaar centrum-rechts ook als rechts persoon in het nauw gedreven voelen
Hoe zit het dan, volgens jou?quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik kan het initiatief waarderen, maar dit is een eenzijdig en gekleurd propaganda-filmpje.
Eh nee, ik zie graag dat het wel gaat lukken, alleen ben ik totaal geen fan van Geenstijl en dergelijke zooi.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, jij vindt het treurig omdat je waarschijnlijk het liefste ziet dat het niet gaat lukken.
Je weet dat de Telegraaf het grootste bereik van alle kranten heeft?
Held.quote:Op vrijdag 25 september 2015 03:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Eh nee, ik zie graag dat het wel gaat lukken, alleen ben ik totaal geen fan van Geenstijl en dergelijke zooi.
Desondanks heb ik wel getekend en heb ik zelfs anderen opgeroepen hetzelfde te doen.
Eigenlijk verdenk ik Geenstijl er van dat ze dit vooral doen om er zelf beter van te worden. Goed voor de naamsbekendheid van hun site en lekker veel kliks genereren. Nu met de actie, als het referendum doorgaat dan kun je hier nog maanden mee voort, met leuke artikeltjes op hun site.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Heeft ook prachtige oneliners opgeleverd als:
• Als je voor democratie bent, MOET je tekenen.
• Laat een geluid horen tegen Europa
• Stem tegen VVD66, teken het referendum.
Kan mij voorstellen, dat je als NPO dit niet dagelijks gaat uitzenden, als zelfs Geenstijl het referendum niet uit kan leggen. Ook dat filmpje hier boven zit vol met pro-Rusland propaganda.
[..]
Handtekening zetten is wat anders dan op komen dagen bij verkiezingen of het stemmen op een referendum zelf. Het referendum in 2005 was trouwens op die dag alleen in Nederland (in de meeste andere landen was het referendum geannuleerd), de opkomst van 63,3% was in Nederland. De verkiezingen van het Europees Parlement (hoe meer politiek wil je het hebben) in Nederland trok net wat meer dan de helft van dat aantal stemmen. Dus wat ik door zei blijft gewoon overeind:quote:Op donderdag 24 september 2015 22:34 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Maar dat was die in 2005. Door heel Europa. Vanuit de politiek aangeleverd.
Deze heeft met moeite 300.000 stemmen kunnen krijgen. Dat is nog geen 2% van de bevolking.
Ik vind Geenstijl een stel huilerige populistische volksmenners maar ik heb getekend puur om te kijken hoe Den Haag hier nou mee om zal gaan. Aangezien de volgende verkiezingen nog een tijdje van ons af liggen denk ik echt dat ze er maar weinig aandacht aan gaan besteden. Wilders heeft er, gezien de verwachtte uitslag, weer een stokpaardje bij natuurlijk. Maar het tijdstip is niet heel gunstig.quote:Op vrijdag 25 september 2015 06:02 schreef Physsic het volgende:
[..]
Held.![]()
Ik vind dat "ik teken niet, want ik vind geenstijl dom" echt het allerslechtste argument dat je kan geven. Zeg dan gewoon eerlijk dat je totaal niet begrijpt waar het over gaat.
Niks mis mee. Hoeveel andere serieuze media brengen niet bepaalde (politiek gevoelige) onderwerpen aan de kaak en blijven zich daarin vastbijten? Dat GS niet pro-EU is mag wel duidelijk zijn, en aangezien ze daar ook gewoon openlijk voor uitkomen zie ik er ook geen probleem in. Goed juist dat een medium met zo'n groot bereik zich probeert in te zetten voor haar idealen. En ja, deels zal het vast ook wel commercieel gedreven zijn, GS en de TMG zullen vast wel willen bevestigen dat ze niet vies van geld zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2015 07:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eigenlijk verdenk ik Geenstijl er van dat ze dit vooral doen om er zelf beter van te worden. Goed voor de naamsbekendheid van hun site en lekker veel kliks genereren. Nu met de actie, als het referendum doorgaat dan kun je hier nog maanden mee voort, met leuke artikeltjes op hun site.
Het is in feite toch een nieuws/opiniesite die nu zelf hun eigen nieuws genereert.
Het referendum komt (als ie komt) waarschijnlijk mooi ten tijden van het Nederlandse voorzitterschap van de EU, ik kan me een slechtere timing bedenkenquote:Op vrijdag 25 september 2015 08:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik vind Geenstijl een stel huilerige populistische volksmenners maar ik heb getekend puur om te kijken hoe Den Haag hier nou mee om zal gaan. Aangezien de volgende verkiezingen nog een tijdje van ons af liggen denk ik echt dat ze er maar weinig aandacht aan gaan besteden. Wilders heeft er, gezien de verwachtte uitslag, weer een stokpaardje bij natuurlijk. Maar het tijdstip is niet heel gunstig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |