abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156388298
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:20 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Er kan enkel een referendum aangevraagd worden over wetten die door de Tweede Kamer zijn aangenomen. Er is nog geen wet over TTIP aangenomen en dus kan er ook geen referendum worden aangevraagd.
Thanks. Dan moeten we maar snel gaan schaven aan die referendumwet. Het is het paard achter de wagen spannen als het volk pas kan optreden nadat een wet reeds is aangenomen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 25 september 2015 @ 23:22:35 #102
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156388305
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:02 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ja ... dat is wel een reden en argument dat Oekraine er ook bij moest, maakt niet uit hoe
Oekraīne wou het zelf...
pi_156388382
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:22 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Oekraīne wou het zelf...
Volgens mij heeft Oekraine het in November 2013 afgewezen... toen moest er een staatsgreep gepleegd worden..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156388416
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 september 2015 18:10 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Echt veel zinnige inbreng heb je steeds niet met je fipo's he? :')

Ik denk dat ze het wel gaan halen, de eindsprint de laatste dagen gaat hard, zeker met de inmiddels gekomen media aandacht, en steeds meer mensen zien dit als een interessant democratisch experiment, net als ik :s)
Er valt weinig zinnigs te zeggen hierover.
  vrijdag 25 september 2015 @ 23:27:49 #105
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156388511
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:24 schreef ZOA het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Oekraine het in November 2013 afgewezen... toen moest er een staatsgreep gepleegd worden..
Ja, als je dit nog steeds zo ziet dan valt er ook niet te praten verder.
pi_156388553
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:27 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Ja, als je dit nog steeds zo ziet dan valt er ook niet te praten verder.
dat valt het ook niet... de feiten liggen zo
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156389719
Lees op Twitter dat de 300.000+ is gehaald. Zou mooi zijn.
pi_156390065
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 00:04 schreef Zipportal het volgende:
Lees op Twitter dat de 300.000+ is gehaald. Zou mooi zijn.
Ik zou uitgaan van een foutpercentage van minstens 10%, dus ze kunnen alle extra handtekeningen nog gebruiken.
pi_156390121
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 00:16 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik zou uitgaan van een foutpercentage van minstens 10%, dus ze kunnen alle extra handtekeningen nog gebruiken.
Ja, dat sowieso.
pi_156390935
quote:
BREKEND: GEENPEIL HAALT DE 300.000 HANDTEKENINGEN!

Zojuist brekend nieuws, de aanvraag voor het raadgevend referendum over het Associatieverdrag van de Oekraiene dat georaniseerd wordt door Geenstijl onder de naam GeenPeil is geslaagd. Met nog een 2 dagen voor de deadline is de grens van 300.000 handtekeningen ruim gehaald.

Vanochtend berichtte Geenstijl al op de website dat er 289.000 digitale handtekeningen binnen waren, die laatste 11.000 zijn inmiddels binnen en gecombineerd met de naar schatting 30.000 “natte” handtekeningen die veelal door vrijwilligers opgehaald zijn is de in de wet gestelde eis van 300.000 handtekeningen dus dik gehaald. Bij deze dus, namens de voltallige Retecool redactie van harte gefeliciflapstaart Geenstijl met deze eclatante overwinning! Een taart met het uiteindelijke definitieve aantal zal te zijner tijd zijn weg vinden naar de roze redactieburelen, bij deze alvast een goed krat *plop* en nootjes en namens de reaguurders een kaasplankje, maar vergeet niet maandag de hele papieren shitzooi achter de deur bij de Kiesraad te schuiven, dus laat er ten minste 1 iemand de BOB zijn vanavond.

Natuurlijk kan het geen kwaad om voor de zekerheid er nog meer handtekeningen bij te werven, dus als je nog niet getekend hebt, doe dat dan HIERRR, zodat die blije brave roze buren maandag met gegarandeerd voldoende krabbeltjes bij de Kiesraad voor de deur staan, want net als met *plop*, meer is beter.
pi_156390959
Juichen *O*
(she/her)
  zaterdag 26 september 2015 @ 00:52:18 #112
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_156390983
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 00:51 schreef Fylax het volgende:
Juichen *O*
Jij mag niet stemmen, je bent nog 15 :')
Ik ben geil
pi_156391000
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 00:52 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Jij mag niet stemmen, je bent nog 16* :')
Dus?
(she/her)
pi_156391006
_O_
pi_156391023
Joepie een referendum over het associatieverdrag met Oekraīne.

Wat? Ik wil gewoon tegen de EU stemmen!
  zaterdag 26 september 2015 @ 00:55:08 #116
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156391049
Godverdomme. Moet ik weer gaan stemmen op iets compleet onzinnigs :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156391164
In Engeland weten ze er ook al van, met Nigel op de foto

Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  zaterdag 26 september 2015 @ 01:05:52 #118
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_156391370
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 00:59 schreef maryen65 het volgende:
In Engeland weten ze er ook al van, met Nigel op de foto

[ afbeelding ]
Farage _O_

Ga gelijk tekenen :D
  zaterdag 26 september 2015 @ 01:16:10 #119
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156391622
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 00:59 schreef maryen65 het volgende:
In Engeland weten ze er ook al van, met Nigel op de foto

[ afbeelding ]
Typisch :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156391702
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 september 2015 00:55 schreef Fir3fly het volgende:
Godverdomme. Moet ik weer gaan stemmen op iets compleet onzinnigs :').
Niets moet.
  zaterdag 26 september 2015 @ 01:21:03 #121
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156391731
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:19 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Niets moet.
Dat klopt, ik hoop er dan ook op dat de opkomst keihard tegenvalt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156391796
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:21 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat klopt, ik hoop er dan ook op dat de opkomst keihard tegenvalt.
Daar zal ook een hoop aangedaan worden, alles zodat ze de uitslag kunnen negeren. Door van te voren te zeggen dat je de uitslag zal negeren, zorg je dat er minder mensen komen opdagen, waardoor je vervolgens kunt roepen, zie je wel, het leeft niet/men vindt het niet belangrijk.
pi_156391847
Ik wil het feestje niet verpesten maar:

De tweede kamer is al akkoord gegaan
De eerste kamer is akkoord.
Nederland is formeel in brussel akkoord gegaan.
Brussel wil het verdrag begin 2016 in werking laten treden.
Plassterk noemt voorjaar 2016 als datum voor het referendum

Waar gaan we dan nog over stemmen? Het is besloten niks kunnen we nog veranderen.
  zaterdag 26 september 2015 @ 01:31:50 #124
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156391949
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:24 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Daar zal ook een hoop aangedaan worden, alles zodat ze de uitslag kunnen negeren. Door van te voren te zeggen dat je de uitslag zal negeren, zorg je dat er minder mensen komen opdagen, waardoor je vervolgens kunt roepen, zie je wel, het leeft niet/men vindt het niet belangrijk.
Wat. Wat een geraaskal :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156392006
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:26 schreef icloud het volgende:
Nederland is formeel in brussel akkoord gegaan.
Nederland heeft nog niet geratificeerd, en om in te gaan moeten alle landen ratificeren dacht ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')