Thanks. Dan moeten we maar snel gaan schaven aan die referendumwet. Het is het paard achter de wagen spannen als het volk pas kan optreden nadat een wet reeds is aangenomen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:20 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Er kan enkel een referendum aangevraagd worden over wetten die door de Tweede Kamer zijn aangenomen. Er is nog geen wet over TTIP aangenomen en dus kan er ook geen referendum worden aangevraagd.
Oekraīne wou het zelf...quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ja ... dat is wel een reden en argument dat Oekraine er ook bij moest, maakt niet uit hoe
Volgens mij heeft Oekraine het in November 2013 afgewezen... toen moest er een staatsgreep gepleegd worden..quote:
Er valt weinig zinnigs te zeggen hierover.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:10 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Echt veel zinnige inbreng heb je steeds niet met je fipo's he?
Ik denk dat ze het wel gaan halen, de eindsprint de laatste dagen gaat hard, zeker met de inmiddels gekomen media aandacht, en steeds meer mensen zien dit als een interessant democratisch experiment, net als ik
Ja, als je dit nog steeds zo ziet dan valt er ook niet te praten verder.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:24 schreef ZOA het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Oekraine het in November 2013 afgewezen... toen moest er een staatsgreep gepleegd worden..
dat valt het ook niet... de feiten liggen zoquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja, als je dit nog steeds zo ziet dan valt er ook niet te praten verder.
Ik zou uitgaan van een foutpercentage van minstens 10%, dus ze kunnen alle extra handtekeningen nog gebruiken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 00:04 schreef Zipportal het volgende:
Lees op Twitter dat de 300.000+ is gehaald. Zou mooi zijn.
Ja, dat sowieso.quote:Op zaterdag 26 september 2015 00:16 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik zou uitgaan van een foutpercentage van minstens 10%, dus ze kunnen alle extra handtekeningen nog gebruiken.
quote:BREKEND: GEENPEIL HAALT DE 300.000 HANDTEKENINGEN!
Zojuist brekend nieuws, de aanvraag voor het raadgevend referendum over het Associatieverdrag van de Oekraiene dat georaniseerd wordt door Geenstijl onder de naam GeenPeil is geslaagd. Met nog een 2 dagen voor de deadline is de grens van 300.000 handtekeningen ruim gehaald.
Vanochtend berichtte Geenstijl al op de website dat er 289.000 digitale handtekeningen binnen waren, die laatste 11.000 zijn inmiddels binnen en gecombineerd met de naar schatting 30.000 “natte” handtekeningen die veelal door vrijwilligers opgehaald zijn is de in de wet gestelde eis van 300.000 handtekeningen dus dik gehaald. Bij deze dus, namens de voltallige Retecool redactie van harte gefeliciflapstaart Geenstijl met deze eclatante overwinning! Een taart met het uiteindelijke definitieve aantal zal te zijner tijd zijn weg vinden naar de roze redactieburelen, bij deze alvast een goed krat *plop* en nootjes en namens de reaguurders een kaasplankje, maar vergeet niet maandag de hele papieren shitzooi achter de deur bij de Kiesraad te schuiven, dus laat er ten minste 1 iemand de BOB zijn vanavond.
Natuurlijk kan het geen kwaad om voor de zekerheid er nog meer handtekeningen bij te werven, dus als je nog niet getekend hebt, doe dat dan HIERRR, zodat die blije brave roze buren maandag met gegarandeerd voldoende krabbeltjes bij de Kiesraad voor de deur staan, want net als met *plop*, meer is beter.
Dus?quote:Op zaterdag 26 september 2015 00:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jij mag niet stemmen, je bent nog 16*
Faragequote:Op zaterdag 26 september 2015 00:59 schreef maryen65 het volgende:
In Engeland weten ze er ook al van, met Nigel op de foto
[ afbeelding ]
Typischquote:Op zaterdag 26 september 2015 00:59 schreef maryen65 het volgende:
In Engeland weten ze er ook al van, met Nigel op de foto
[ afbeelding ]
Niets moet.quote:Op zaterdag 26 september 2015 00:55 schreef Fir3fly het volgende:
Godverdomme. Moet ik weer gaan stemmen op iets compleet onzinnigs.
Dat klopt, ik hoop er dan ook op dat de opkomst keihard tegenvalt.quote:
Daar zal ook een hoop aangedaan worden, alles zodat ze de uitslag kunnen negeren. Door van te voren te zeggen dat je de uitslag zal negeren, zorg je dat er minder mensen komen opdagen, waardoor je vervolgens kunt roepen, zie je wel, het leeft niet/men vindt het niet belangrijk.quote:Op zaterdag 26 september 2015 01:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat klopt, ik hoop er dan ook op dat de opkomst keihard tegenvalt.
Wat. Wat een geraaskalquote:Op zaterdag 26 september 2015 01:24 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Daar zal ook een hoop aangedaan worden, alles zodat ze de uitslag kunnen negeren. Door van te voren te zeggen dat je de uitslag zal negeren, zorg je dat er minder mensen komen opdagen, waardoor je vervolgens kunt roepen, zie je wel, het leeft niet/men vindt het niet belangrijk.
Nederland heeft nog niet geratificeerd, en om in te gaan moeten alle landen ratificeren dacht ik.quote:Op zaterdag 26 september 2015 01:26 schreef icloud het volgende:
Nederland is formeel in brussel akkoord gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |