Superinteressant dit.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:38 schreef Karina het volgende:
Misschien al gemeld hier, maar Matthijs zit bij Humberto Tan wat nu begint. Over Charles Aznavour.
Heej misschien zijn er mensen die het wel boeit. Anouk en ALi B zitten er ook trouwens. Maar dat heeft verder niks met DWDD te maken.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej misschien zijn er mensen die het wel boeit. Anouk en ALi B zitten er ook trouwens. Maar dat heeft verder niks met DWDD te maken.
Done.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan deze in de OP bij die Belg?
Interessant.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:38 schreef Karina het volgende:
Misschien al gemeld hier, maar Matthijs zit bij Humberto Tan wat nu begint.
Oh, wacht, toch niet.quote:Over Charles Aznavour.
Ja helaas ...TV / [RTL4] RTL Late Night #26 Peter vs Hansquote:Op donderdag 24 september 2015 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Interessant.
[..]
Oh, wacht, toch niet.
quote:Op donderdag 24 september 2015 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Interessant.
[..]
Oh, wacht, toch niet.
Ik hoop toch zo dat Paulien het gaat hebben over André en Hanka!quote:Paul van Liempt ging het helemaal anders doen met zijn talkshow 'Van Liempt Live' op de nieuwe zender RTL-Z: lange gesprekken en geen BN'ers.
- Staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap Sander Dekker pleitte voor een Publieke Omroep zonder plat amusement. We bespreken zijn ideale tv-avond.
- Paulien Cornelisse bespreekt de pareltjes uit 10 jaar 'Ik Vertrek'.
Uiteraard wordt elk gesprek afgesloten door muzikaal commentaar van onze huisband Lucas Hamming.
En over die twee die naar Hongarije gingen en eindigden in pure armoede en het contact met hun kinderen verloren.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:18 schreef Karina het volgende:
Vanavond de media-uitzending, met:
[..]
Ik hoop toch zo dat Paulien het gaat hebben over André en Hanka!
GGMMquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er echt mensen die lachen om LuckyTV?
Heel raar inderdaadquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt het moet niet gekker worden... eigen filmpjes herhalen ...
Ja, ik. Problemen mee?quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er echt mensen die lachen om LuckyTV?
Nee, leuk(ste tv moment).quote:
die grijns van hem staat me niet aanquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Sander Dekker
Groot wielerfan is dat.
quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond de overwinning van Lindemerckx mooier.
Inderdaad.quote:
Die gast tegenover Dekker.quote:
Ja de maanduitzending, laatste vrijdag van de maandquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:16 schreef richolio het volgende:
Jezus man, bijna 20 minuten bezig dit programma en we kijken nog steeds filmpjes. Is het een speciale editie ofzo
Daar moet je 100 uur per week op een beurs voor werken.quote:
Waarom? Het was een poging waard of het je interesse heeft is een tweede maar het is al hoogstaander dan Tommie teleshopping of series uit de jaren 80 in de herhaling.quote:
laatste vrijdag van de maand, mediauitzendingquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:16 schreef richolio het volgende:
Jezus man, bijna 20 minuten bezig dit programma en we kijken nog steeds filmpjes. Is het een speciale editie ofzo
Samson was toch een hond?quote:
Ik verwachtte wel een leuk item, het is een beetje suf nuquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
laatste vrijdag van de maand, mediauitzending
Om de maand te bespreken zoals ze altijd doen de laatste vrijdag van de maandquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom zitten er dan nog gasten aan tafel
Rustig Stijn, je moet nog wat energie overhouden voor onze jongens in de onder 23 wegwedstrijd.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
RTLZ is wel een ambitieuze zender zeg!11!1!
het is tot nu toe inderdaad niet heel veel soeps. ik ga maar even mensen afslachten op haxball.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik verwachtte wel een leuk item, het is een beetje suf nu
Søren wint dat.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rustig Stijn, je moet nog wat energie overhouden voor onze jongens in de onder 23 wegwedstrijd.
Waar is Jan Mulder dan?quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Om de maand te bespreken zoals ze altijd doen de laatste vrijdag van de maand
Dat maakt niks meer uit nu Lammertink ziek isquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rustig Stijn, je moet nog wat energie overhouden voor onze jongens in de onder 23 wegwedstrijd.
Ik heb meer zin in zondag. Zeer interessante finale.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat maakt niks meer uit nu Lammertink ziek is
Het zou eens nietquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het is tot nu toe inderdaad niet heel veel soeps. ik ga maar even mensen afslachten op haxball.
1. -quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb meer zin in zondag. Zeer interessante finale.
Ik verwacht nu een lokquotequote:Op vrijdag 25 september 2015 19:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het is tot nu toe inderdaad niet heel veel soeps. ik ga maar even mensen afslachten op haxball.
ben een beetje verslaafd geraakt jaquote:
Zeker nu het gaat regenen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga een regendans doen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij lijkt op een keurige degelijke Christelijke jongen.quote:
Echt niet voorspelbaar dat Matthijs het concept van het lange inhoudelijke gesprek afkraakt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat is Van Nieuwkerk negatief zeg. Lijkt wel of hij zich aangevallen voelt.
Dat wel, deze versie is echt dramatisch.quote:
Typhoonquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kuthuisband.
Ik verlang terug naar Taaifoen.
Dat was Driesje ook.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Fan van wielrennen, dat is natuurlijk al een flinke plus.
Dries uit België is geen wielerfanquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die met de gele zwembroek of de dwerg uit België?
Ik heb gehoord dat ie regelmatig in het kinderzitje op de fiets van Katrien zitquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Logisch, hij kan niet bij de trappers.
Omdat hij wel een mening heeft over tv-programma's.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:30 schreef marcodej het volgende:
Hoezo is het raar dat hij weinig tv kijkt?
Dat is de trend inderdaad.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:30 schreef marcodej het volgende:
Hoezo is het raar dat hij weinig tv kijkt?
Zonder What the Frans gezien te hebben kan ik ook al zeggen dat het niks toevoegd.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:30 schreef BobW het volgende:
[..]
Omdat hij wel een mening heeft over tv-programma's.
Ja omdat ze zelf of mensen in hun kring hun baan kwijtraken door hemquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch wel typisch dat al die TV-figuren met gestrekt been erin gaan tegen Sander.
Moet je maar goede/nuttige televisie maken.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja omdat ze zelf of mensen in hun kring hun baan kwijtraken door hem
Nee, het kwam door een interviewer die bleef hangen op één vraag omdat hij zijn gewenste antwoord niet kreeg.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kwam ook door de antwoorden van Dekker.
Volgende keer zit hij alleen nog maar RTL Boulevardquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:33 schreef Monolith het volgende:
Sander is wel weer aardig in mijn achting gestegen.
Dit ja.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nee, het kwam door een interviewer die bleef hangen op één vraag omdat hij zijn gewenste antwoord niet kreeg.
En een vreselijke sidekick die z'n waffel niet kan houdenquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nee, het kwam door een interviewer die bleef hangen op één vraag omdat hij zijn gewenste antwoord niet kreeg.
Nee, hij heeft een mening over hoe de publieke omroep moet functioneren. Niet over specifieke programma's.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:30 schreef BobW het volgende:
[..]
Omdat hij wel een mening heeft over tv-programma's.
Duurt even voordat het vanuit het diepe zuiden Hilversum bereikt heeft.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:37 schreef Szura het volgende:
Leuk een filmpje van 3 maanden geleden
Dit zijn de beste filmpjes van deze maand maar DWDD is pas een maand bezig, vandaar.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:37 schreef Szura het volgende:
Leuk een filmpje van 3 maanden geleden
Met die vrouw die er met de barman vandoor gaat en haar eigen camping begintquote:
Dat is een andere naturistencamping.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Met die vrouw die er met de barman vandoor gaat en haar eigen camping begint![]()
Ze waren toch uit elkaar?quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Ze hebben tegenwoordig een schoonmaakbedrijf(je) dacht ik.
Dat weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Er was hier toch een bekende van ze die ze in 't topic zat te verdedigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |