Superinteressant dit.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:38 schreef Karina het volgende:
Misschien al gemeld hier, maar Matthijs zit bij Humberto Tan wat nu begint. Over Charles Aznavour.
Heej misschien zijn er mensen die het wel boeit. Anouk en ALi B zitten er ook trouwens. Maar dat heeft verder niks met DWDD te maken.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej misschien zijn er mensen die het wel boeit. Anouk en ALi B zitten er ook trouwens. Maar dat heeft verder niks met DWDD te maken.
Done.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan deze in de OP bij die Belg?
Interessant.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:38 schreef Karina het volgende:
Misschien al gemeld hier, maar Matthijs zit bij Humberto Tan wat nu begint.
Oh, wacht, toch niet.quote:Over Charles Aznavour.
Ja helaas ...TV / [RTL4] RTL Late Night #26 Peter vs Hansquote:Op donderdag 24 september 2015 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Interessant.
[..]
Oh, wacht, toch niet.
quote:Op donderdag 24 september 2015 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Interessant.
[..]
Oh, wacht, toch niet.
Ik hoop toch zo dat Paulien het gaat hebben over André en Hanka!quote:Paul van Liempt ging het helemaal anders doen met zijn talkshow 'Van Liempt Live' op de nieuwe zender RTL-Z: lange gesprekken en geen BN'ers.
- Staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap Sander Dekker pleitte voor een Publieke Omroep zonder plat amusement. We bespreken zijn ideale tv-avond.
- Paulien Cornelisse bespreekt de pareltjes uit 10 jaar 'Ik Vertrek'.
Uiteraard wordt elk gesprek afgesloten door muzikaal commentaar van onze huisband Lucas Hamming.
En over die twee die naar Hongarije gingen en eindigden in pure armoede en het contact met hun kinderen verloren.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:18 schreef Karina het volgende:
Vanavond de media-uitzending, met:
[..]
Ik hoop toch zo dat Paulien het gaat hebben over André en Hanka!
GGMMquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er echt mensen die lachen om LuckyTV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |