twitter:TVGrimReaper twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 17:05:12#MinorityReport (1.1 A18-49) goes scary low, it will feel the reapers blade! reageer retweet
twitter:TVGrimReaper twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 17:16:48Just because #MinorityReport is now certain to be canceled, don’t count on it to be *first* to be canceled. reageer retweet
TV Grim Reaper is de voormalige Cancel Bear!twitter:TVTomShaw twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 21:03:57I wouldn't predict seeing a 14th episode of Minority Report. reageer retweet
Het was ook bizar slechtquote:Op woensdag 23 september 2015 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:TVGrimReaper twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 17:05:12#MinorityReport (1.1 A18-49) goes scary low, it will feel the reapers blade! reageer retweet
twitter:TVGrimReaper twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 17:16:48Just because #MinorityReport is now certain to be canceled, don’t count on it to be *first* to be canceled. reageer retweet
TV Grim Reaper is de voormalige Cancel Bear!twitter:TVTomShaw twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 21:03:57I wouldn't predict seeing a 14th episode of Minority Report. reageer retweet
Hmm. Ik wil hem dit weekend gaan kijken, maar ik hoef me wat jou betreft dus niet erg te verheugen?quote:
Nee niet echt.. De acteerprestaties waren ook lekker slechtquote:Op woensdag 23 september 2015 13:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hmm. Ik wil hem dit weekend gaan kijken, maar ik hoef me wat jou betreft dus niet erg te verheugen?
En dan te bedenken dat FOX op straffe van een boete van de producent gedwongen werd om deze pilot te producerenquote:Op woensdag 23 september 2015 13:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee niet echt.. De acteerprestaties waren ook lekker slecht
Dat is helemaal triest jaquote:Op woensdag 23 september 2015 13:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat FOX op straffe van een boete van de producent gedwongen werd om deze pilot te produceren
quote:Amazon has revealed the lineup for its fall pilot season, which includes six projects from talent such as Louis CK (Louie), Diablo Cody (Juno), Sacha Baron Cohen (The Dictator) and Tig Notaro (Boyish Girl Interrupted).
The new batch of six pilots is scheduled to debut later this year exclusively on Amazon Video in the U.S., U.K., Germany and Austria.
Edge is based on George G. Gilman's best-selling book series of the same name. Set in 1868, Max Martini (Pacific Rim, Captain Phillips) stars as Josiah ‘Edge' Hedges, a Union officer turned cowboy who prowls the post-Civil War American West. Edge was developed by Shane Black (Lethal Weapon, Iron Man 3) and Fred Dekker (Tales from the Crypt, Star Trek: Enterprise), with a teleplay by Dekker and Black, who also directs. Executive producers are Black, Dekker, Barry Josephson (Bones, Turn: Washington Spies) and David Greenblatt (Battle Los Angeles).
Good Girls Revolt follows a group of young female researchers at News of the Week, who simply ask to be treated fairly. A co-production with TriStar Television, Good Girls Revolt is written and created by Dana Calvo (Made in Jersey), directed by Liza Johnson (Return), and executive produced by Calvo, Lynda Obst (Interstellar), Darlene Hunt (The Big C), Don Kurt (Justified) and Jeff Okin (Dark Skies, Stanley Park). The pilot is inspired by the landmark sexual discrimination cases chronicled in Lynn Povich's book The Good Girls Revolt.
The comedy pilot Highston looks at what it means to be normal in a world that’s anything but. It stars newcomer Lewis Pullman, alongside Mary Lynn Rajskub (24) and Chris Parnell (Saturday Night Live). The pilot guest stars Shaquille O’Neal (Thunderstruck) and Flea (The Big Lewbowski), and is written by Oscar nominee Bob Nelson (Nebraska), directed by Jonathan Dayton and Valerie Faris (Little Miss Sunshine), and executive produced by Baron Cohen, Todd Hoffman (Love Stinks), Nelson and Todd Schulman (Bruno).
One Mississippi is a dark comedy inspired by Tig Notaro’s life. A co-production with FX Productions, One Mississippi is written and executive produced by Notaro and Diablo Cody (Juno), executive produced by Louis CK (Louie), Blair Breard (Louie) and Dave Becky (Everybody Hates Chris), with the pilot directed and executive produced by Nicole Holofcener (Enough Said).
The political thriller Patriot follows the complicated life of an intelligence officer. It is written and directed by Steven Conrad (The Secret Life of Walter Mitty, The Weather Man), and executive produced by Conrad, Gil Bellows (Temple Grandin), Glen Ficarra (Crazy Stupid Love, Focus), Charlie Gogolak (Focus) and John Requa (Crazy Stupid Love, Focus).
Z is a bio-series pilot based on the life of Zelda Sayre Fitzgerald, the Southern belle who becomes the original flapper and icon of the wild, flamboyant Jazz Age in the '20s. Christina Ricci (Monster) stars as Zelda Sayre. Z starts before she meets the unpublished writer F. Scott Fitzgerald (Gavin Stenhouse, Allegiance). The pilot is written by Dawn Prestwich (The Killing) and Nicole Yorkin (The Killing), directed by Tim Blake Nelson (Anesthesia) and executive produced by Pamela Koffler (Still Alice) and Christine Vachon (One Hour Photo) of Killer Films, as well as Ricci.
“Our latest pilot season brings together a diverse group of shows that we think customers will really enjoy,” said Roy Price, the VP of Amazon Studios. “We have something for everyone in this season and I am excited to see which shows spark conversation amongst our customers and what they want to be made into series.”
entwitter:TVGrimReaper twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 17:06:52NBC's #Blindspot (3.1 A18-49) starts far out of reach of the reaper reageer retweet
Is dan wel leuk om te lezentwitter:TVGrimReaper twitterde op woensdag 23-09-2015 om 17:13:29#Limitless premiere ratings (1.8 A18-49) are well ahead of weak #NCISLA Monday numbers, and comfortably clear of the reaper reageer retweet
Ben erg bang dat het zo'n case of the week serie gaat worden, waarbij hij voor de fbi werkt. Dat truukje heb ik wel een beetje gezien in series, een super sidekick voor een agent.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:21 schreef wolfrolf het volgende:
Limitless is best okee! Zo ook Blindspot.
Inderdaad. Ik zal eerder voor Blindspot gaan. Wat origineler denk ik.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ben erg bang dat het zo'n case of the week serie gaat worden, waarbij hij voor de fbi werkt. Dat truukje heb ik wel een beetje gezien in series, een super sidekick voor een agent.
Hoop echt dat ze er een leuke twist aan geven, en dat ik er compleet naast zit.
Ik sluit ook niet uit dat 1 van de 2, of misschien zelfs wel beiden alsnog weggestreept gaan worden door mij.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ben erg bang dat het zo'n case of the week serie gaat worden, waarbij hij voor de fbi werkt. Dat truukje heb ik wel een beetje gezien in series, een super sidekick voor een agent.
Hoop echt dat ze er een leuke twist aan geven, en dat ik er compleet naast zit.
quote:'Jack Ryan' krijgt tv-serie
Deadline stelt dat er binnenkort een tv-serie komt rond Jack Ryan, het populaire personage van Tom Clancy. De serie wordt gemaakt door Lost-showrunner Carlton Cuse en scenarist Graham Roland. Er zou veel interesse zijn in het project en naar het schijnt zijn er meerdere zenders die een bod hebben uitgebracht.
In de boeken was Ryan ooit militair, maar moest hij met pensioen toen hij een helikoptercrash meemaakte. Hij werd vervolgens investeerder, maar daarna ging hij aan de slag voor de Amerikaanse Naval Academy, om zich vervolgens bij de CIA te voegen. Niet alleen werd hij in de boeken uiteindelijk Deputy Director, maar ook President van de Verenigde Staten.
De filmfranchise rond het personage deed het best goed. Er zijn vier acteurs die de rol hebben gespeeld: Alec Baldwin, Harrison Ford, Ben Affleck en recent nog Chris Pine. Er verschenen in totaal vijf films met deze acteurs, beginnend met The Hunt for Red October in 1990 en in 2013 nog Jack Ryan: Shadow Recruit. Gezamenlijk haalden de films zo’n 1 miljard dollar op wereldwijd.
Nu zou daar dus een serie aan toegevoegd worden.
quote:A-Team Update — With a Gender Twist — in Works From Sleepy Hollow Vet
If you have a problem, if no one else can help, you’ll once again know where to find The A-Team.
After a 2010 big screen adaptation starring Bradley Cooper and Liam Neeson, 20th Century Fox TV is developing a contemporary take on Stephen J. Cannell’s ’80s action series.
No longer a boys’ club, the project — penned by Albert Kim (Sleepy Hollow, Nikita) — will revolve around a diverse team of male and female American Special Forces operatives. Framed for a crime they didn’t commit, the group attempts to clear their names by uncovering the black-ops conspiracy that set them up. The mission-of-the-week format also finds the team using their singular military skills, high-tech expertise and conflicting individual approaches to help others in need.
Chris Morgan (Fast & Furious) will serve as executive producer alongside Cannell’s daughter, TV director Tawnia McKiernan (Criminal Minds, Grimm).
The original A-Team aired on NBC from 1983 to 1987.
Bron
Hier heb ik een heel hard hoofd in. Ik herinner me de remake van Knight Rider, zo slecht. De humor waren ze namelijk in de remake vergeten in te bouwen.quote:
Ik vraag me ook af hoe goed het gaat worden inderdaad. Zoiets gaat zo makkelijk mis. Nikita was echter wel een leuke serie, voortgezet op een ouder verhaal. Dus wie weet maakt Albert Kim hier ook wel iets leuks van.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier heb ik een heel hard hoofd in. Ik herinner me de remake van Knight Rider, zo slecht. De humor waren ze namelijk in de remake vergeten in te bouwen.
precies ja, bedenk dan gewoon een nieuwe serie. Op deze manier is het alleen profiteren van de naam, wat kleine verwijzingen en dat is het danquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind het dan vooral weer jammer dat het niet meer de a-team is van toen en dat er vrouwen in het groepje zitten. Ik weet dat dat best seksistisch overkomt. Maar je neemt een serie en gaat dan het belangrijkste ding omgooien. Dat zou het zelfde zijn als dat je Charlies Angles opnieuw zou maken en het 2 vrouwen en een man is... dat is gewoon fout.
(ik ben ook en fel tegenstander van de Ghostbusters reboot (al ga ik die natuurlijk wel kijken))
Nee joh helemaal niet. Ik vind juist dat het overdreven politiek correct is om er vrouwen bij te zetten. Al moet ik zeggen dat het er een beetje aan ligt hoe die vrouwen eruit zien. Als ze met diepe decolletes rondlopen dan is DAT juist weer seksistischquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet dat dat best seksistisch overkomt.
Ik was mezelf een beetje aan het indekken. Je weet het tegenwoordig maar nooit...quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh helemaal niet. Ik vind juist dat het overdreven politiek correct is om er vrouwen bij te zetten. Al moet ik zeggen dat het er een beetje aan ligt hoe die vrouwen eruit zien. Als ze met diepe decolletes rondlopen dan is DAT juist weer seksistisch
Helemaal met je eens hoor, dat overdreven gedoe om vrouwen te promoten in rollen die voorheen door een man gespeeld werden irriteert me ook enorm. Het werkt in 9 van de 10 gevallen gewoon niet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind het dan vooral weer jammer dat het niet meer de a-team is van toen en dat er vrouwen in het groepje zitten. Ik weet dat dat best seksistisch overkomt. Maar je neemt een serie en gaat dan het belangrijkste ding omgooien. Dat zou het zelfde zijn als dat je Charlies Angles opnieuw zou maken en het 2 vrouwen en een man is... dat is gewoon fout.
(ik ben ook en fel tegenstander van de Ghostbusters reboot (al ga ik die natuurlijk wel kijken))
TV / [USA] Heroes Reborn #1quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
Net Heroes Reborn zitten kijken. Het niveau is eigenlijk hetzelfde als in de laatste seizoenen, vaag en niet al te best, maar ga hem toch blijven kijken. Verhaal intrigeert me nog steeds. Ben benieuwd hoe lang de serie het vol gaat houden.
Persoonlijk was ik een grote fan van Strike Back, en het lijkt er op alsof ze dit een beetje door willen zetten in The Player; lekker veel over de top actie en weinig moeilijk gelul. Wat dat betreft vindt ik het dus wel vet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:29 schreef Awsom het volgende:
Wat vinden we van The Player?
//
Zondag begint Quantico trouwens ook! Lijkt me erg leuk.
Ik heb hem zojuist gekeken en ga het in ieder geval een kans geven. Hoewel ik bang ben dat het een beetje een case (of betquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:46 schreef schijffie het volgende:
[..]
Persoonlijk was ik een grote fan van Strike Back, en het lijkt er op alsof ze dit een beetje door willen zetten in The Player; lekker veel over de top actie en weinig moeilijk gelul. Wat dat betreft vindt ik het dus wel vet.
Verhaaltechnisch mag het van mij echter wel iets beter. En ben ook nog niet helemaal zeker wat ik van Snipes vindt in deze serie.
Kan me in ieder geval wel voorstellen dat een serie zoals deze, het niet heel lang zal doen op NBC.
ik vind het ook gewoon top vermaak. Ik ga het ook zeker kijken.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:58 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist gekeken en ga het in ieder geval een kans geven. Hoewel ik bang ben dat het een beetje een case (of bet) of the week serie wordt, met als rode lijn de speurtocht naar de moordenaars van zijn vrouw.
Het was eigenlijk te slecht voor woorden, maar ik heb me tot nu toe ook erg vermaakt met Scream Queensquote:
Soort Dallas dus?quote:Op maandag 28 september 2015 11:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
Net ook Blood and Oil gekeken, beetje standaard drama serie maar dan over olie. Had er meer van verwacht.
Dan kun je misschien ook het vervolg op Dallas kijken, die was best leuk. Niet nieuw en inmiddels al afgelopen, maar wel met JR, Bobby en Cliff. Dallas (TV Series 2012–2014) - IMDbquote:Op maandag 28 september 2015 11:58 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ja, soort moderne Dallas inderdaad
Ik begreep juist van iedereen dat de reboot van Dallas niet best was (niet wonderlijk gezien het al weer gecanceled is), en heb het dus gemeden.quote:Op maandag 28 september 2015 12:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kun je misschien ook het vervolg op Dallas kijken, die was best leuk. Niet nieuw en inmiddels al afgelopen, maar wel met JR, Bobby en Cliff. Dallas (TV Series 2012–2014) - IMDb
ja goed was het niet, maar zeker vermakelijkquote:Op maandag 28 september 2015 11:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het was eigenlijk te slecht voor woorden, maar ik heb me tot nu toe ook erg vermaakt met Scream Queens
Net ook Blood and Oil gekeken, beetje standaard drama serie maar dan over olie. Had er meer van verwacht.
Eentje volgens mij, Off The Mapquote:Op maandag 28 september 2015 12:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Quantico had ik en ander idee bij. Was wel boeiend verder. Ga het nog wel een paar eps een kans geven.
Heeft shonda rhimes eigenlijk al series gehad die het eerste seizoen niet doorkwamen?
Ah!quote:Op maandag 28 september 2015 19:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Eentje volgens mij, Off The Map
quote:NBC Orders More Blindspot Scripts
You might want to search Jane Doe’s extensive body art for a tattoo that says “full-season pickup,” because that’s almost certainly in her future.
NBC has ordered nine more scripts for Blindspot, per The Hollywood Reporter.
Though the move is not officially a back-nine order for the freshman drama, which has aired only one episode, it’s a good sign.
Blindspot‘s series premiere on Monday earned 10.6 million total viewers and a 3.1 rating in the demo, giving NBC its best rating in the time slot since The Blacklist‘s year-ago opener, delivering the best retention (82 percent) ever for the debut of a drama following The Voice.
Bron
Inderdaad nog niet direct heel pakkend, maar ik geef het nog wel een paar afleveringen de kans.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:02 schreef byah het volgende:
Quantico gezien, beetje van de hak op de tak, maar wel boeiend. Blijf ik nog even volgen
Wel redelijk rommelig, inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:02 schreef byah het volgende:
Quantico gezien, beetje van de hak op de tak, maar wel boeiend. Blijf ik nog even volgen
Ben er niet kapot van. Heb het dan ook uit mijn lijst verwijderd.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:17 schreef Houniet het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van de nieuwe Heroes moet vinden. Net de eerste EP gezien.
die time jumps zijn ook zo goedkoop altijd maarja...vedder best een aaedig begin.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wel redelijk rommelig, inderdaad.
quote:AMSTERDAM -
De eisen die de Amerikaanse tv-zender en filmproducent HBO stelt aan acteurs zorgen op het internet voor veel onbegrip en ophef. Acteurs die mee willen spelen in de nieuwe serie Westworld moeten onder andere naakt voor de camera poseren, terwijl ze op handen en voeten zitten.
HBO staat al langer bekend om de expliciete en rauwe series die het maakt, maar volgens de Amerikaanse vakbond van acteurs gaat men nu toch echt te ver. Daarnaast moeten acteurs akkoord gaan dat zij gevraagd kunnen worden om medeacteurs naakt op hun rug 'rond te rijden'.
Inmiddels heeft HBO laten weten dat zij 'de lijst niet heeft opgesteld', maar dat de lijst is gemaakt door een castingbureau en dat HBO 'geen toestemming heeft gegeven voor deze eisen'.
De Amerikaanse vakbond voor filmacteurs heeft inmiddels aangekondigd te gaan controleren of HBO zich aan de regels houdt. Westworld is een serie gebaseerd op een film uit 1973. De serie gaat over een pretpark waar robots moeten zorgen dat fantasien van bezoekers realiteit worden, waardoor er ongetwijfeld een flinke lading seks in zit.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 08:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh my...
Acteurs geschokt door sekseisen nieuwe HBO-serie
[..]
Ja is wel grappig vooralsnog, maar wat een verschrikkelijk gecaste hoofdpersoonquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:50 schreef GayGuy het volgende:
Iemand Quantico al gezien? Nu eerste epp aan het kijken.toffe serie
Ja maar het viel me wat tegen. Beetje standaard allemaal. Kwam denk ik ook omdat ik iets anders verwachtte, iets over de gevangenisquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:50 schreef GayGuy het volgende:
Iemand Quantico al gezien? Nu eerste epp aan het kijken.toffe serie
Duurt nog even dus. Rauw en sensueel klinkt werk goed, alleen een beetje gek dat het gaat om 12 afleveringen verspreid over meerdere seizoenen... dat lijkt me helemaal niks. Wat krijg je dan, 4 afleveringen per seizoen of zo?quote:De producent van Game of Thrones Frank Doelger en Rome-producent Jonathan Stamp werken samen aan een nieuwe serie: The Perished Island. Dit maakte Beta Film zondag bekend.
The Perished Island wordt een fantasyserie. Het speelt zich af in een landschap dat een combi lijkt tussen The Lord of the Rings en Avatar. Twaalf delen gaat de serie tellen, verspreid over meerdere seizoenen.
Rauwe, sensuele n bovennatuurlijke zaken
Productiemaatschappij Beta Film verklapt dat het draait om een fictief land met verschillende stammen. “Er spelen zich rauwe, sensuele, soms schokkende dingen af, maar het is ook een wereld met geesten, rituelen en bovennatuurlijke zaken.”
Spiegel
Doelger en Stamp willen een serie maken die de wereld een spiegel voorhoudt. Zo krijgt Talanton, het fictieve land van The Perished Island, eigen wereldoorlogen, crisissen en ideologien.
De serie komt in 2017 uit. Bron
Duurt nog even dus. Rauw en sensueel klinkt werk goed, alleen een beetje gek dat het gaat om 12 afleveringen verspreid over meerdere seizoenen... dat lijkt me helemaal niks. Wat krijg je dan, 4 afleveringen per seizoen of zo?quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar het viel me wat tegen. Beetje standaard allemaal. Kwam denk ik ook omdat ik iets anders verwachtte, iets over de gevangenisdenk dat ik in de war was met een andere serie die eraan komt.
Maar goed, er komt een nieuwe serie aan van de makers van GoT:
[..]
Ik denk wel dat ik ze dan pas kijk als het seizoen klaar is. Gewoon 4 achter elkaar.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:31 schreef Coelho het volgende:
Als dat afleveringen van 1.5 uur worden (denk aan Sherlock) dan vind ik dat niet zo'n probleem.
Staat hier klaar om gekeken te worden. Promo leek me heel interessant.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
Iemand Code Black al gezien? Beetje ER met meer chaos.
Pilot was wel leuk, maar ik vind ziekenhuis series al snel leuk.
Ach, HBO heeft recentelijk ontdekt wat de Nederlandse filmindustrie zich al realiseerde in de jaren 60/70.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:11 schreef Mirel het volgende:
HBO en hun 'schokkende' scenes vind ik zo'n gezeik om de verkeerde redenen. Ik vind enkel dat ze nutteloos zijn, niet omdat ze zo oh zo hard zijn. Check eens een Koreaanse film, dan zie je pas wat hard en schokkend is.
Zeker! Ik heb tot nu toe 1 muziekserie gezien en die vond ik echt fantastisch, Treme. Dus word wel weer eens tijd voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:21 schreef dumble het volgende:
Nieuwe trailer van HBO series "Vinyl" ziet er wel fuckin vet uit![]()
Ik vond het uiteindelijk een beetje te veel van het goede, met al dat geschakel en die geheimpjes. Blindspot zit dan een stuk leuker in elkaar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:35 schreef Monolith het volgende:
Tweede aflevering van Quantico inmiddels gezien en het blijft wat warrig.
Zin in!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:21 schreef dumble het volgende:
ziet er toch beter uit dan die powerquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:21 schreef dumble het volgende:
Duurt nog even dus. Rauw en sensueel klinkt werk goed, alleen een beetje gek dat het gaat om 12 afleveringen verspreid over meerdere seizoenen... dat lijkt me helemaal niks. Wat krijg je dan, 4 afleveringen per seizoen of zo?quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar het viel me wat tegen. Beetje standaard allemaal. Kwam denk ik ook omdat ik iets anders verwachtte, iets over de gevangenisdenk dat ik in de war was met een andere serie die eraan komt.
[..]
Zo klinkt het inderdaadquote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Oftewel, Game of Thrones 2 maar nu zonder goed bronmateriaal.
Grappig dat er dan gepocht wordt met 'de makers van GoT', terwijl het hier slechts om een executive producer van de serie gaat, niet een schrijver of regisseur. Heeft dus heel weinig met de basis van GoT te maken.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Duurt nog even dus. Rauw en sensueel klinkt werk goed, alleen een beetje gek dat het gaat om 12 afleveringen verspreid over meerdere seizoenen... dat lijkt me helemaal niks. Wat krijg je dan, 4 afleveringen per seizoen of zo?
ik vond ep 2 ook vrij oninteressant. Snap niet waarom ze die hoofdpersoon gecast hebbenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik vond het uiteindelijk een beetje te veel van het goede, met al dat geschakel en die geheimpjes. Blindspot zit dan een stuk leuker in elkaar.
als het bericht maar aangeklikt wordt he, dus een titel met got doet het dan goed... zelfde als je vaker hebt dat bijv een acteur uit een bekende serie ergens voor gecast is. Zoek je die acteur op en blijkt ie in 1 aflevering van de 5 seizoenen een bijrol gehad te hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Grappig dat er dan gepocht wordt met 'de makers van GoT', terwijl het hier slechts om een executive producer van de serie gaat, niet een schrijver of regisseur. Heeft dus heel weinig met de basis van GoT te maken.
En dat 'rauw en sensueel' vind ik stoer gepraat. Het moet vooral functioneel zijn, dan heeft het pas waarde.
quote:Fox Orders More Rosewood Scripts
Rosewood‘s future is looking rosier.The Wednesday-night procedural got a boost Thursday when Fox ordered three additional scripts.
This week’s episode attracted an audience of 5.7 million total viewers and a 1.7, rating slipping 8 and 15 percent from the previous week, which in turn was down from its Sept. 23 premiere.
Bron
The Expanse!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:52 schreef Friday12 het volgende:
Komen er nog goede syfy series aan deze fall?
Helaas pas in december. De vergelijkingen met BSG en Firefly zijn veelbelovend in ieder geval. Weer eens een beetje goeie sci-fi zou wel leuk zijn.quote:
Maar wel weer aardig goede kijkcijfers en daar gaat het om.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waaaaat? Die serie krijgt enorm slechte kritieken.
quote:Blindspot Snags Full-Season Order
Jane Doe’s past might be a little fuzzy, but her future is very clear: NBC has picked up the back nine episodes of Blindspot, making it the first 2015-16 freshman series to land a full-season order.
The pickup comes two weeks after the Peacock Net ordered nine additional Blindspot scripts, and three weeks after the show’s highly rated debut.
The drama — which stars Jaimie Alexander as an amnesiac whose mysterious tattoos help the FBI track down criminals — pulled in 10.6 million total viewers and a 3.1 rating in the demo with its series premiere, giving NBC its best rating in the time slot since The Blacklist‘s year-ago opener.
In the weeks since, Blindspot has averaged 9.6 million total viewers and a 2.7 demo rating in live-plus-same-day results.
Bron
Waren er maar 6 ofzo toch? Heb ze bewaardquote:
Wilde net zeggen, MTV huhquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Shannara ziet er duur uit..ambitieus project van MTV
Jon Favreau is wel baas dus misschien wordt het wat.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Shannara ziet er duur uit..ambitieus project van MTV
in samenwerking met netflix , toch ?quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:22 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Jon Favreau is wel baas dus misschien wordt het wat.
Die ga ik zeker volgen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:21 schreef dumble het volgende:
ik heb hem gezien, en het is zeker een aanrader. de eerste aflevering is niet erg interessant, maar bij de 2e had ik toch wel het idee dat het een hele goede serie gaat wordenquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:34 schreef Awsom het volgende:
The Last Kingdom is begonnnennnnnnnnnnnnnnn .
oordeel volgt
quote:When a group of ordinary people learn that an eight-mile wide comet is on a collision course with Earth, they hunker beneath the town of Slough to watch the end of the world on television.
Ik heb ze ook bekeken en ik ben er erg over te spreken. Beetje tussen Vikings en GoT in, en niet zo kinderachtig als the bastard executioner.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:51 schreef wipes66 het volgende:
[..]
ik heb hem gezien, en het is zeker een aanrader. de eerste aflevering is niet erg interessant, maar bij de 2e had ik toch wel het idee dat het een hele goede serie gaat wordener zaten ieder geval genoeg grappige scenes in
quote:Quantico Lands Full-Season Order
Alex Parrish just bought herself a little more time to find Quantico‘s true terrorist: The ABC drama has earned itself a full-season pickup, the network announced Tuesday.
The order for six additional episode will bring the full count to 19; an ABC rep tells TVLine that there’s a possibility that that order will expand.
The series’ premiere drew 7.1 million total viewers and a 1.9 demo rating, improving greatly on previous timeslot-holder Revenge‘s numbers. In Week 2, it was down only 3 percent in audience and matched the premiere’s demo number, and was the night’s highest-rated drama.
This past Sunday’s episode nabbed 5.7 million viewers and a 1.6 rating, doubling its lead in from Blood & Oil.
The Priyanka Chopra-fronted thriller, which follows FBI agent Alex as she tries to figure out who’s framing her for a massive terror attack, airs Sundays at 10/9c. It is the second freshman series this season to receive a full order, following NBC’s Blindspot.
Bron
Langzaam aan wordt het ook iets minder rommelig. Ik kijk het nog wel even aan. Maandagavond is toch een prima avond voor dit soort series.quote:
19 afleveringen?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
19 afleveringen?
Wat is dat nou weer voor een vaag aantal.
Die flexibiliteit voor het eind van het seizoen is niet heel ongewoon. Ze wachten nog even af hoeveel van de series overleven om te kijken wat ze wel en niet aanvullen. Als de serie het goed blijft doen krijgen ze vast 22 of 24 afleveringen afhankelijk van de ruimte in het uitzendschema.quote:there’s a possibility that that order will expand.
Word TBE al wat beter?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb ze ook bekeken en ik ben er erg over te spreken. Beetje tussen Vikings en GoT in, en niet zo kinderachtig als the bastard executioner.
En inderdaad. Serieusheid is heel goed afgewisseld met humor. Vooral dat ene moment in de kerk met die koning en de denen
Ik ben iig voorzichtig al tamelijk enthousiast voor de rest van de afleveringen! Leuk! Had ik niet verwacht!
nope nog niet van gehoord, ik ga eens checkenquote:Op zondag 18 oktober 2015 19:28 schreef contactpersoon het volgende:
Kijkt niemand hier naar You're the Worst (TV Series 2014– ) - IMDb ?
Ja wel hoor, super leuke seriequote:Op zondag 18 oktober 2015 19:28 schreef contactpersoon het volgende:
Kijkt niemand hier naar You're the Worst (TV Series 2014– ) - IMDb ?
Top helemaal vergeten.quote:
Een 5.6 op IMDB lijkt mij niet schitterend...quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:16 schreef Karina het volgende:
Iemand die Benders (TV Series 2015– ) - IMDb volgt? Keek het in eerste instantie alleen vanwege het ijshockeythema maar het is eigenlijk best wel grappig. Beetje platte flauwe humor maar vind ik wel leuk
Die cijfers interesseren me echt niet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 09:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Een 5.6 op IMDB lijkt mij niet schitterend...
The last kingdom zeker, quantico en blindspot lekker links laten liggenquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:45 schreef MuggyWalnut het volgende:
Veel reacties hier over The Last Kingdom, Quantico en Blindspot. The Last Kingdom toch maar eens een kans geven dan. Quantico al gedownload maar nog niet aan toegekomen eerlijk gezegd. Ik heb bij Blindspot een beetje het gevoel dat ze mee willen liften op het succes van Prison Break en al de John Doe series/films. Of is het toch wel anders en dus de moeite waard?
Jazeker, want Sgt. Damien Scottquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:45 schreef MuggyWalnut het volgende:
Ik heb bij Blindspot een beetje het gevoel dat ze mee willen liften op het succes van Prison Break en al de John Doe series/films. Of is het toch wel anders en dus de moeite waard?
Om het compleet te maken uiteraard ook the Player kijken.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:57 schreef Awsom het volgende:
Blindspot![]()
Quantico![]()
The Last Kingdom - nog te bekijken
[..]
Jazeker, want Sgt. Damien Scott![]()
![]()
Veel eyecandy, weinig inhoud in die serie helaas.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:21 schreef Seam het volgende:
Priyanka speelt daar toch als CIA trainee of niet
Geen nieuwere serie in ieder geval, de enige die me zo te binnen schiet is I Claudius maar dat is al 100 jaar oudquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:35 schreef MuggyWalnut het volgende:
Haha weet je wat. Ik ga gewoon alle pilots kijken en dan lekker bepalen wat ik ga kijken. The Last Kingdom spreekt me in ieder geval het meest aan. Weten jullie misschien een leuke serie over de Romeinse tijd? En dan niet zoals Spartacus is verfilmd, maar meer zoals Rome bijvoorbeeld.
Ik wil je niet voor het hoofd stoten, maar de trailer kan me op zijn zachts gezegd niet overtuigenquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen nieuwere serie in ieder geval, de enige die me zo te binnen schiet is I Claudius maar dat is al 100 jaar oud![]()
Last Kingdom is iig wel een aanrader ja
Smaken verschillen hequote:Op maandag 19 oktober 2015 19:01 schreef MuggyWalnut het volgende:
[..]
Ik wil je niet voor het hoofd stoten, maar de trailer kan me op zijn zachts gezegd niet overtuigen
Mjah, dat had ik bij Vikings bv ook.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:01 schreef MuggyWalnut het volgende:
[..]
Ik wil je niet voor het hoofd stoten, maar de trailer kan me op zijn zachts gezegd niet overtuigen
Weet je wat. Ik ga die aflevering eerst even bekijken en dan ga ik daarna het topic doorlezen. Thnx in ieder geval!quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Smaken verschillen heJe kunt ook even in het topic erover lezen, al word je dan wel gespoilerd natuurlijk.
TV / [Historical drama] The Last Kingdom
Ja een trailer zegt inderdaad niet altijd alles, maar in dit geval wel haha.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mjah, dat had ik bij Vikings bv ook.
Die gaan ze toch zo goed als zeker cancellen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Om het compleet te maken uiteraard ook the Player kijken.
Dan zien we wel weer waar sgt Stonebridge opduikt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die gaan ze toch zo goed als zeker cancellen.
quote:'Gilmore Girls' Revival Series in the Works at Netflix
The Gilmore Girls are returning to the small screen.
Netflix is in negotiations to revive the beloved series with creator Amy Sherman-Palladino and original stars Lauren Graham and Alexis Bledel as mother-daughter pairing Lorelai and Rory Gilmore.
According to multiple sources, Netflix is looking to approach the revival as four, 90-minute movies as opposed to a 10-episode series. The Warner Bros. dramedy, which launched in 2000, has been a strong performer for the streaming service.
Laatste aflevering was om te huilen. Die sms-jesquote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:56 schreef byah het volgende:
[..]
ik vond ep 2 ook vrij oninteressant. Snap niet waarom ze die hoofdpersoon gecast hebben
Ik vind Life in Pieces echt een leuke nieuwe show (nu net seizoen 1 begonnen) en nog steeds het vorig jaar begonnen Catastrophe, binnenkort seizoen 2quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:55 schreef banaantjeEE het volgende:
Zijn er momenteel nog leuke comedies?
Ben nu namelijk bezig met The Odd Couple (bevalt me wel!).
Net gedaan met het 2e seizoen van Brooklyn 9-9.
Silicon Valley en The Last Man On Earth staan klaar momenteel.
Fresh Off The Boat ben ik bij aan het houden
Net de trailers bekeken en Life in Pieces spreekt me echt aan. Het andere vind ik net iets te Romance-achtigquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:19 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik vind Life in Pieces echt een leuke nieuwe show (nu net seizoen 1 begonnen) en nog steeds het vorig jaar begonnen Catastrophe, binnenkort seizoen 2
Haha, dat romance valt tegen hoor. Gewoon grove humor, probeer de eerste ep, zal niet tegenvallen 😉quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:30 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Net de trailers bekeken en Life in Pieces spreekt me echt aan. Het andere vind ik net iets te Romance-achtig. Thanks voor de tip!
Moet ik weer aan deze denkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:19 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik vind Life in Pieces echt een leuke nieuwe show (nu net seizoen 1 begonnen) en nog steeds het vorig jaar begonnen Catastrophe, binnenkort seizoen 2
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet ik weer aan deze denken
[ afbeelding ]
Heb ze alvast binnengehaald, alsook de 1e 5 episodes van Life in Piecesquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:43 schreef neggix het volgende:
[..]
Haha, dat romance valt tegen hoor. Gewoon grove humor, probeer de eerste ep, zal niet tegenvallen 😉
Beter opletten dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Quantico is zo NIET boeiend dat ik na 5 afleveringen nog geen idee heb waarom er 2 moslima's meedoen, die moeten posen als 1 :s
Dit wordt de laatste ep voor mij.
haha het verhaal volgen maakt een serie meestal wel leukerquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Quantico is zo NIET boeiend dat ik na 5 afleveringen nog geen idee heb waarom er 2 moslima's meedoen, die moeten posen als 1 :s
Dit wordt de laatste ep voor mij.
Een dikke nono voor mij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:07 schreef Mirel het volgende:
iZombie schijnt beter te zijn dan mensen verwacht hadden. Wat vinden jullie ervan? Ik ga vandaag de eerste ep checken.
quote:
Oh sorry, ik had duidelijker moeten zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha het verhaal volgen maakt een serie meestal wel leuker5 keer verteld volgens mij
Ook niet benieuwd naar wie de aanslag gepleegd heeft?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
[..]
Oh sorry, ik had duidelijker moeten zijn
Ik bedoelde inderdaad niet dat het niet verteld/voorbijgekomen was, maar dat het me gewoon niet genoeg boeit om echt aandachtig die afleveringen te kijken.
Wel een aardige maandagavond-bankhang-serie. De vrouwelijke cast is prima verzorgd, hier en daar wel wat tenenkrommende clichs en een verhaal waarvan je benieuwd bent wat de schrijvers ervoor bedacht hebben en ongetwijfeld tot een enorme anticlimax gaat leiden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:41 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ook niet benieuwd naar wie de aanslag gepleegd heeft?Ik ben het met je eens soms is het wel tenenkrommend, ik kijk voornamelijk omdat ik het ook wel leuk vind iets inzicht te krijgen in quantico en de opleiding. Natuurlijk zal niet alles overeenkomen maar wel leuk die opdrachten die ze krijgen daar. Daarnaast genoeg eye candy
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:13 schreef Karina het volgende:
20 november komt seizoen 1 van The man in the High Castle online bij Amazon.
[ afbeelding ]
Aangezien ik amper meer weet wat er in aflevering 1 (de pilot) gebeurd is, ga ik het hele seizoen gewoon achter elkaar kijken. Aflevering 2 is overigens nu al te 'verkrijgen'
Faal!twitter:TVGrimReaper twitterde op woensdag 28-10-2015 om 16:04:36#WickedCity premiere ratings (0.9) say “Set that #DateWithTheReaper now!” reageer retweet
Dus een rating van 0,9 is slecht? wanneer is een rating goed?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
Faal!twitter:TVGrimReaper twitterde op woensdag 28-10-2015 om 16:04:36#WickedCity premiere ratings (0.9) say “Set that #DateWithTheReaper now!” reageer retweet
Als dat marktaandeel of gelijk of hoger is dan het gemiddelde aandeel van heel de zender waar het op uitgezonden wordt. Bij ABC ligt dat gemiddelde rond 1.3 geloof ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:34 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dus een rating van 0,9 is slecht? wanneer is een rating goed?
Aha, thanks.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als dat marktaandeel of gelijk of hoger is dan het gemiddelde aandeel van heel de zender waar het op uitgezonden wordt. Bij ABC ligt dat gemiddelde rond 1.3 geloof ik.
0.9 is dus echt vl te laag.
Catastrophe.2015quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:55 schreef banaantjeEE het volgende:
Zijn er momenteel nog leuke comedies?
Ben nu namelijk bezig met The Odd Couple (bevalt me wel!).
Net gedaan met het 2e seizoen van Brooklyn 9-9.
Silicon Valley en The Last Man On Earth staan klaar momenteel.
Fresh Off The Boat ben ik bij aan het houden
Geniale serie ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:24 schreef dumble het volgende:
Iemand de Britse Tv series Utopia al gezien?
Utopia (TV Series 2013â ) - IMDb
1 van de meeste orginele series die ik gezien heb, met een realistisch en 'ongemakkelijk' wereldprobleem wat centraal staat. Gecanceled omdat ze het te geweldadig vonden in Engeland, wat het ook zeker is, maarja het is TV, so who cares!?
Het eindigt dus na seizoen 2 wel een beetje open, maar nog steeds is het de moeite waard..
Ik vond de eerste al boeiend en denk dat ik zo afl. twee ga kijken, die ik donderdag heb opgenomen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:51 schreef wipes66 het volgende:
ik heb hem gezien, en het is zeker een aanrader. de eerste aflevering is niet erg interessant, maar bij de 2e had ik toch wel het idee dat het een hele goede serie gaat wordener zaten ieder geval genoeg grappige scenes in
Topserie, echt heel jammer dat die gecancelled is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:24 schreef dumble het volgende:
1 van de meeste orginele series die ik gezien heb, met een realistisch en 'ongemakkelijk' wereldprobleem wat centraal staat. Gecanceled omdat ze het te geweldadig vonden in Engeland, wat het ook zeker is, maarja het is TV, so who cares!?
Het eindigt dus na seizoen 2 wel een beetje open, maar nog steeds is het de moeite waard..
Vond het helemaal niks. Terwijl ik dat soort ideeen van harte ondersteun. Ben zelf overtuigd BNW aanhanger. Maar kon niet in de vibe van de serie komen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:24 schreef dumble het volgende:
quote:New 'Star Trek' series coming to CBS - for one episode - in 2017
More than a decade since the last "Star Trek" series left the airwaves, a new one is set to begin a new mission in 2017 -- but with the exception of a single episode, it won't air on traditional TV.
CBS has given a straight-to-series order for a new "Trek" series that will premiere in January 2017. Alex Kurtzman, who produced co-wrote both the 2009 "Star Trek" film and its sequel "Star Trek Into Darkness," is executive producing.
Here's the catch, though: After the first episode airs on the CBS network, subsequent episodes will run exclusively on CBS All Access, the network's subscription-based digital service. All previous "Trek" series are available on All Access.
"There is no better time to give 'Star Trek' fans a new series than on heels of the original show's 50th anniversary celebration," CBS Television Studios head David Stapf says in a statement. "Everyone here has great respect for this storied franchise, and we're excited to launch its next television chapter."
The new series will introduce new characters, but its setting and other details aren't available at the moment.
Wordt waarschijnlijk dus in die re-imagined setting.. Ik wil Picard/Sisko/Janeway tijd maar dan modern gemaakt en serieuzer, zoals het sfeertje in First Contact bijv. Wat BSG en SGU deden.quote:
Echt genoten de eerste afleveringquote:
Jij maakt een grapje zeker.., goejequote:Op woensdag 11 november 2015 00:05 schreef Japie77 het volgende:
Tyrant is toch wel een geweldige serie zeg. Vooral de rol van Jamal word zo goed gespeeld. En het goed/kwaad concept word zo goed uitgediept. Genieten!
Zeker niet. Hoezo?quote:Op woensdag 11 november 2015 09:36 schreef dumble het volgende:
[..]
Jij maakt een grapje zeker.., goeje
Sense8 word anders tot een van de beste 3 nieuwe series van dit jaar uitgeroepen op Bierdopje, krijgt een 8,4 op IMDB dus zo raar is die gedachte van mij niet. De meeste mensen zijn het in dit geval met mij eens.quote:Op woensdag 11 november 2015 11:53 schreef Monolith het volgende:
Japie vond Utopia geen goede serie en Sense8 wel, dus dit verbaast mij ook niet heel erg.
Ieder zo z'n mening natuurlijk.
Dat je Utopia niets vond, vind ik persoonlijk kwalijker inderdaad.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Sense8 word anders tot een van de beste 3 nieuwe series van dit jaar uitgeroepen op Bierdopje, krijgt een 8,4 op IMDB dus zo raar is die gedachte van mij niet. De meeste mensen zijn het in dit geval met mij eens.
Los van het feit dat ik het met zijn verheerlijking van Sense8 destijds niet eens was (zie discussie destijds), moet ik in zijn verdediging wel zeggen dat Utopia ook echt niet voor iedereen is weggelegd. Daar is het toch veel te apart en niche voor imo. Kwalitatief sowieso wel dik in orde, maar echt niet voor veel mensen geschikt denk ik.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat je Utopia niets vond, vind ik persoonlijk kwalijker inderdaad.
Ja dat bleek ook wel uit het feit dat het gecancelled was, maar ik vond het echt een heerlijk rauwe serie. Staat zeker wel in mijn top 5 van de laatste jaren. Ik had het overigens ook nergens over 'algehele populariteit' van zaken die Japie wel of juist niet leuk vond (iets waar jullie nu beiden op inhaken), maar over het feit dat dit voor mij wel illustreet dat Japie en ik qua opvattingen over series volstrekt niet op n lijn liggen.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Los van het feit dat ik het met zijn verheerlijking van Sense8 destijds niet eens was (zie discussie destijds), moet ik in zijn verdediging wel zeggen dat Utopia ook echt niet voor iedereen is weggelegd. Daar is het toch veel te apart en niche voor imo. Kwalitatief sowieso wel dik in orde, maar echt niet voor veel mensen geschikt denk ik.
Tja. Ik vond het verhaal mbt de complotten natuurlijk erg goed aangezien dat mij enorm aanspreekt (BNW baby) maar ik vond het te raar en te goor.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat je Utopia niets vond, vind ik persoonlijk kwalijker inderdaad.
Ook dat is in mijn ogen weer een absolute topserie, al helemaal qua sfeer. Dus wat mij betreft weer een bevestiging van het feit dat wij qua series volstrekt geen match hebben.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja. Ik vond het verhaal mbt de complotten natuurlijk erg goed aangezien dat mij enorm aanspreekt (BNW baby) maar ik vond het te raar en te goor.
Zo sprak Mr Robot mij wat verhaal betreft ook onwijs aan maar dat vond ik geen geweldige serie. Gewoon goed maar het kon me niet helemaal pakken wat sfeer betreft.
Blijkbaar! Dan zou ik maar geen Rectify gaan kijken want die staat in mijn top 3.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook dat is in mijn ogen weer een absolute topserie, al helemaal qua sfeer. Dus wat mij betreft weer een bevestiging van het feit dat wij qua series volstrekt geen match hebben.
Laat ik daar nou net na een aflevering of 3 bij zijn afgehaakt omdat het me echt niet kon boeien. En dat is best een prestatie aangezien ik erg graag naar Abigail Spencer mag kijken.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:29 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Blijkbaar! Dan zou ik maar geen Rectify gaan kijken want die staat in mijn top 3.
Dan vond je Breaking Bad waarschijnlijk ook niets want die staat ook in mijn top 3?quote:Op woensdag 11 november 2015 16:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laat ik daar nou net na een aflevering of 3 bij zijn afgehaakt omdat het me echt niet kon boeien. En dat is best een prestatie aangezien ik erg graag naar Abigail Spencer mag kijken.
Ja, toffe serie! Ikzelf zit al bij aflevering 8 en mag er graag naar kijken. Best sterk ook omdat het allerlei hedendaagse onderwerpen behandelt, zonder met een bepaald toontje aan te willen geven wat goed is en wat fout.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:30 schreef AMDB het volgende:
Wat vinden de mensen hier van Master of None die net op Netflix is gelanceerd?
Heb zelf 3 episodes gekeken en moet zeggen dat het een van de betere comedy's is die ik ken. Zeker voor een eerste seizoen van buitengewone kwaliteit, sterke grappen, erg goed gefilmd, goede karakters.
Daarnaast bevindt het zich ook wel in de levensfase waar ik zelf een beetje in zit, dat helpt ook. Veel herkenbaar materiaal
De eerste aflevering dan maar eens een kans geven.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:53 schreef ChickenMan het volgende:
London Spy is ook erg veelbelovend! Eerst episode was behoorlijk intrigerend. Vooral het einde. Maar het is wel een hele langzame serie dus niet voor iedereen. Wel weer een BBC-toppertje.
Al bijna een jaar geleden renewed, maar sindsdien weinig nieuws. Enige dat bekend is gemaakt is dat het een nieuwe case wordt met een nieuwe cast.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Is er al iets meer bekend over seizoen 2 van The Missing?
Nieuwe case en cast (Karyo dus wel in S02, geeft niets was leuk karakter) wist ik maar verder is er eigenlijk niks over te vinden. Seizoen 1 vond ik erg goed, zelfs zo goed dat het mijn favoriete serie uit 2014 is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al bijna een jaar geleden renewed, maar sindsdien weinig nieuws. Enige dat bekend is gemaakt is dat het een nieuwe case wordt met een nieuwe cast.
edit: wel met Tcheky Karyo
Master of None is echt tofquote:Op woensdag 11 november 2015 15:30 schreef AMDB het volgende:
Sense8 was ook goed. Echter zaten er scenes in die echt tenenkrommend slecht waren. Vreemd kwaliteitsverschil soms. Geen briljante serie, gewoon goed.
Wat vinden de mensen hier van Master of None die net op Netflix is gelanceerd?
Heb zelf 3 episodes gekeken en moet zeggen dat het een van de betere comedy's is die ik ken. Zeker voor een eerste seizoen van buitengewone kwaliteit, sterke grappen, erg goed gefilmd, goede karakters.
Daarnaast bevindt het zich ook wel in de levensfase waar ik zelf een beetje in zit, dat helpt ook. Veel herkenbaar materiaal
Tja, de serie draait volledig om hem en er zit ook typische Ansari humor in (hij heeft het ook zelf geschreven), dus dan zal het wel niks voor jou zijn. Al is zijn karakter hier een stuk minder over de top dan in zijn andere werk.quote:Op zondag 15 november 2015 20:27 schreef Anoonumos het volgende:
En als je die Aziz vervelend vind in alles hiervoor?
Jezus, hoe verzinnen ze hetquote:Op zondag 15 november 2015 23:17 schreef criminal_mind het volgende:
Weer een nieuwe serie die vandaag begint, ziet er wel leuk uit.
In a land controlled by feudal barons, INTO THE BADLANDS tells the story of a great warrior and a young boy who embark on a journey across a dangerous land to find enlightenment.
Jezus wat slecht zegquote:Op zondag 15 november 2015 23:17 schreef criminal_mind het volgende:
In a land controlled by feudal barons, INTO THE BADLANDS tells the story of a great warrior and a young boy who embark on a journey across a dangerous land to find enlightenment.
Christus heb genade, dat deed pijn aan m'n ogen en oren.quote:Op zondag 15 november 2015 23:17 schreef criminal_mind het volgende:
Pilot was erg tof destijds jaquote:Op maandag 16 november 2015 23:03 schreef Japie77 het volgende:
Nou Into the Badlands sla ik maar even over. Heb meer zin in deze:
http://www.metacritic.com/tv/the-man-in-the-high-castle
Wordt hoog tijd dat die eens van start gaat inderdaad. Samen met the expanse toch wel de serie waar ik het meest van verwacht de komende tijd.quote:Op maandag 16 november 2015 23:03 schreef Japie77 het volgende:
Nou Into the Badlands sla ik maar even over. Heb meer zin in deze:
http://www.metacritic.com/tv/the-man-in-the-high-castle
The Expanse heeft ook een eerste kritiek binnen maar die is vrij laag. Deze krijgt echt lovende kritieken.quote:Op maandag 16 november 2015 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wordt hoog tijd dat die eens van start gaat inderdaad. Samen met the expanse toch wel de serie waar ik het meest van verwacht de komende tijd.
Expanse ep 1 en 2 komen volgende week maandag al online uitquote:Op maandag 16 november 2015 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wordt hoog tijd dat die eens van start gaat inderdaad. Samen met the expanse toch wel de serie waar ik het meest van verwacht de komende tijd.
Linkje? Op /r/theexpanse kom ik namelijk alleen positieve tegen (beetje begrijpelijk misschien)quote:Op maandag 16 november 2015 23:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
The Expanse heeft ook een eerste kritiek binnen maar die is vrij laag. Deze krijgt echt lovende kritieken.
http://www.metacritic.com/tv/the-expansequote:Op maandag 16 november 2015 23:29 schreef Mirel het volgende:
[..]
Expanse ep 1 en 2 komen volgende week maandag al online uit![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Linkje? Op /r/theexpanse kom ik namelijk alleen positieve tegen (beetje begrijpelijk misschien)Vooral de vergelijkingen met Blade Runner en Battlestar Galactica beloven veel
Die review is 1 zin!quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
http://www.metacritic.com/tv/the-expanse
Hoop dat het goed word dan.Was er van Blade Runner een serie dan? BG was natuurlijk erg fijn.
Ik heb me net aan de eerste 10 minuten gewaagd. Gaat em gaat wordenquote:Op maandag 16 november 2015 22:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Christus heb genade, dat deed pijn aan m'n ogen en oren.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:09 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja. Dexter begon goed en 8.9 i.c.m. een massa kijkers zegt ook wel wat. Dat het daarna stukken minder werd... mensen laten de moeite dan om de score omlaag te halen lijkt me. Dus die hoge score blijft staan.
Een serie die net begonnen is, wordt waarschijnlijk alleen gekeken door mensen die de serie aan zagen komen en zich enigszins verheugden... als het dan ook nog zo'n beetje is wat ze ervan verwacht hadden, zijn er een handje vol no0bs die meteen de ratings vol omhoog kicken. Maar zolang er geen significante toeschouwersaantallen zijn wil het idd niet veel zeggen.
'k Ga die Azizoekcentrum serie wel ff proberen.Aziz.
Swag. Treat yoself. Jwt.
Ik vind het bagger ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Bagger? Er zitten genoeg potentiele toppers tussen lijkt mij.
Hoe kan je daar nou een oordeel over vormen terwijl je er nog niks van gezien hebt?quote:
TV / Peaky Blindersquote:Op woensdag 18 november 2015 21:20 schreef truedestiny het volgende:
Wel raar dat Peaky Blinders geen eigen topic heeft. Wat een vette serie zeg.
An Idiot Abroad?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef Mirel het volgende:
Niet geheel nieuw als serie, maar sinds kort doet Conan O'Brien specials die een hele aflevering duren, zonder talkshow of interview segment. Gewoon 45 min lang ergens op stap. Hij was enkele maanden terug naar Cuba, en gister kwam een aflevering uit waar hij naar Armeni ging met zijn Armeense assistente.
Wie weet meer van dit soort voorbeelden van leuke/grappige hosts in een ander land? Heb alle Top Gear specials gezien, en ook Stephen Fry in America en in Midden-Amerika
Oh ja, vergeten op te pikken. Had er 3 eps van gezien.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:42 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
An Idiot Abroad?
Zelf (nog) nooit gekeken
The Getaway van Esquire was wel leuk (wel afhankelijk van locatie). Idee was gewoon dat een bekende het aanbod kreeg om een paar dagen naar zijn favo Getaway te gaan en daar werd hij dan gevolgd. Nadruk lag wel flink op eten, maar was wel leuk. O.a. Seth Meyers, Joel McHale, Aziz Ansari hebben het gedaan. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Getaway_(TV_series)quote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef Mirel het volgende:
Niet geheel nieuw als serie, maar sinds kort doet Conan O'Brien specials die een hele aflevering duren, zonder talkshow of interview segment. Gewoon 45 min lang ergens op stap. Hij was enkele maanden terug naar Cuba, en gister kwam een aflevering uit waar hij naar Armeni ging met zijn Armeense assistente.
Wie weet meer van dit soort voorbeelden van leuke/grappige hosts in een ander land? Heb alle Top Gear specials gezien, en ook Stephen Fry in America en in Midden-Amerika
Conan in Cuba en dan het imiteren van CNN op dat dak met die hondquote:Op woensdag 18 november 2015 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al kan er natuurlijk niks tippen aan de remotes van Conan.
Ik vorm een vooroordeel aan de hand van de acteurs, plot en zender. Als dat me aantrekt ga ik de pilot kijken. Er zit voor mij niets tussen, voor jou misschien wel. Veel plezier ermee?quote:Op woensdag 18 november 2015 14:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou een oordeel over vormen terwijl je er nog niks van gezien hebt?
eerste 2 eps gezien. Geweldig! Heerlijke pulp horror en hilarische gortdroge humor met Bruce Campbell in topvorm. Gaat dat zien als je van dat genre houdtquote:
De serie van Inarritu lijkt je ook echt niks? Of de serie van Scorsese?quote:
Vinyl bedoel je? Nee trekt me totaal niet. Heel misschien is 11.22.63 wel iets.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:51 schreef Seam het volgende:
[..]
De serie van Inarritu lijkt je ook echt niks? Of de serie van Scorsese?
The man in the high castle misschien?quote:Op donderdag 19 november 2015 17:57 schreef ems. het volgende:
The last kingdom en bastard executioner zijn bijna klaar dus ik ben weer naarstig op zoek naar nieuwe series met zwaarden en als het kan een beetje politiek gebackstab
Lijkt mij toch een andere 'insteek'quote:Op donderdag 19 november 2015 23:41 schreef Japie77 het volgende:
[..]
The man in the high castle misschien?
Politiek gebackstab toch?quote:Op donderdag 19 november 2015 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij toch een andere 'insteek'
Gaat toch over Duitsland en Japan die WW2 winnen en in Amerika de dienst uitmaken oid?
En misschien gaan die Jappen nog wel met zwaarden zwaaienquote:
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
En misschien gaan die Jappen nog wel met zwaarden zwaaien
Eerst aflevering gezien, was er niet heel erg van onder de indruk. En ja, ik bedoelde inderdaad specifiek de combinatie zwaarden + politiekquote:Op donderdag 19 november 2015 23:41 schreef Japie77 het volgende:
[..]
The man in the high castle misschien?
Breaking Badquote:
Trash in z'n puurste vorm.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:39 schreef poker4lifee het volgende:
hoe is Into The Badlands?! Lijkt me 1 van de betere nieuwe series te kunnen worden
En dan bedoel je gewoon echt slecht of vermakelijke pulp?quote:
Als het het laatste is dan ben ik verkochtquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dan bedoel je gewoon echt slecht of vermakelijke pulp?
Dat was ook mijn insteek.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het het laatste is dan ben ik verkochtHeb hem al klaarstaan maar moet nog kijken.
Overigens zag ik in het nieuwe series lijstje best een paar leuke staan, scifi, zowel de wat serieuzere als de meer 'luchtige'.
Ik vond, wat ik ervan heb gezien, een beetje overkomen als een moderne Xena/Hercules. Hartstikke leuk, maar vooral als je ~15 bent. Als ik het in een woord moest beschrijven dan zou het 'kinderachtig' zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dan bedoel je gewoon echt slecht of vermakelijke pulp?
Ah het is de 20e inderdaad dan zou heel seizoen 1 online zijn. Vind het altijd lekker om alles in 1 te kijken. Zeker bij de iets meer 'complexe' series, wat The Man in the High Castle' wel is.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was ook mijn insteek.
Kreeg vandaag de melding dat The man in the High Castle eindelijk begonnen was, dus die kijk ik dit weekend eens. Verder staat the Expanse op m'n lijstje.
Zelfs toen ik al wat ouder was vond ik Xena en Hercules nog leuk hoorquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vond, wat ik ervan heb gezien, een beetje overkomen als een moderne Xena/Hercules. Hartstikke leuk, maar vooral als je ~15 bent. Als ik het in een woord moest beschrijven dan zou het 'kinderachtig' zijn.
Maar kijk vooral de eerste ep en oordeel zelf. Ik zette 'em na een tijdje af.
Spartacus vond ik relatief onlangs ook leuk, hoewel dat ook wel een beetje cheezy was.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:48 schreef Karina het volgende:
Zelfs toen ik al wat ouder was vond ik Xena en Hercules nog leuk hoorDus ik gok dat ik dit ook leuk ga vinden.
Zal ik doen. Dit soort series is altijd leuk om gewoon even tussendoor te kijken, geen moeilijk verhaal, beetje knokken dat is het meestal welquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Spartacus vond ik relatief onlangs ook leuk, hoewel dat ook wel een beetje cheezy was.Bij badlands had ik meteen het gevoel dat het niet veel zou zijn, helaas.
Maar inderdaad, gewoon kijken. Misschien zit ik er compleet naast. Laat me weten wat je ervan vindt als de serie halverwege is, allicht is het tegen die tijd interessanter
weet niet waar ik de eerste 20 min naar heb lopen kijkenquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:01 schreef minilot het volgende:
Argh, nog drie nachtjes tot de nieuwe ep van London Spy.
Ik wil kunnen bingewatchen verdorie, niet steeds een week wachten.
Breaking Bad, Mad Men, The Walking Dead (kijkcijferkanon), Better Call Saul etc. Ze doen toch echt iets goed daar de laatste jaren.quote:
Jep, ze weten series perfect uit te melken. Walgelijk. Seizoenen opsplitsen in tweeen, het budget van TWD halveren, maar wel twee keer zoveel afleveringen. De series zijn prima hoor, maar het netwerk is om van te kotsen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:01 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Breaking Bad, Mad Men, The Walking Dead (kijkcijferkanon), Better Call Saul etc. Ze doen toch echt iets goed daar de laatste jaren.
Is het een komedie?quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:11 schreef Nober het volgende:
Nu al beter dan South Park en Family Guy
Follow the Murphy family back to the 1970s, a time when you could smack your kid, smoke inside and bring a gun to the airport. From comic Bill Burr.
December, 18th 'Only on' Netflix!
https://en.wikipedia.org/wiki/F_Is_for_Family
F Is for Family (TV Series 2015â ) - IMDb
Ja die is echt goed! Tweede episode was super nice! Echt een mysterieus sfeertje.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:01 schreef minilot het volgende:
Argh, nog drie nachtjes tot de nieuwe ep van London Spy.
Ik wil kunnen bingewatchen verdorie, niet steeds een week wachten.
eerste 2 aflevering stonden al een tijdje online en vind het voorlopig echt topquote:Op zaterdag 21 november 2015 13:56 schreef AchJa het volgende:
The Man in the high Castle begint ook binnen te druppelen... Morgen alles er maar doorheen rammen.
I know, die had ik al gezien... De rest (3 t/m 10) is vannacht uitgezonden.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:25 schreef cva het volgende:
[..]
eerste 2 aflevering stonden al een tijdje online en vind het voorlopig echt top
Dat is het juiste woord, ja. Wel redelijke production values zo te zien, dat valt iig niet tegen, maar verder is het toch vooral heel erg 'meh'.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vond, wat ik ervan heb gezien, een beetje overkomen als een moderne Xena/Hercules. Hartstikke leuk, maar vooral als je ~15 bent. Als ik het in een woord moest beschrijven dan zou het 'kinderachtig' zijn.
Maar kijk vooral de eerste ep en oordeel zelf. Ik zette 'em na een tijdje af.
Die ga ik zeker volgen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:11 schreef Nober het volgende:
Nu al beter dan South Park en Family Guy
Follow the Murphy family back to the 1970s, a time when you could smack your kid, smoke inside and bring a gun to the airport. From comic Bill Burr.
December, 18th 'Only on' Netflix!
https://en.wikipedia.org/wiki/F_Is_for_Family
F Is for Family (TV Series 2015â ) - IMDb
Ik heb gisteren de eerste aflevering gekeken, vond het wel aardig. Beetje Karate Kid goes Mad Max. De 'Japanse' gevechten (zo noem ik het maar) zijn wel tof.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Spartacus vond ik relatief onlangs ook leuk, hoewel dat ook wel een beetje cheezy was.Bij badlands had ik meteen het gevoel dat het niet veel zou zijn, helaas.
Maar inderdaad, gewoon kijken. Misschien zit ik er compleet naast. Laat me weten wat je ervan vindt als de serie halverwege is, allicht is het tegen die tijd interessanter
Hmm, ik hoorde eerder de classificatie 'kinderachtig'.quote:Op maandag 23 november 2015 13:52 schreef dumble het volgende:
[ afbeelding ]
Into the Badlands (TV Series 2015â ) - IMDb
Into the Badlands is best wel vet eigenlijk. Beetje mad max-achtige sfeer, met verschillende groepen in een post-apocalyptische wereld. De actie scenes zijn ook wel lekker over the top vet zeg maar..
quote:Op maandag 23 november 2015 13:52 schreef dumble het volgende:
[ afbeelding ]
Into the Badlands (TV Series 2015â ) - IMDb
Into the Badlands is best wel vet eigenlijk. Beetje mad max-achtige sfeer, met verschillende groepen in een post-apocalyptische wereld. De actie scenes zijn ook wel lekker over the top vet zeg maar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies ja, zo'n zure zeikerd met zo'n pretentieuze punt in zijn naam.quote:Op maandag 23 november 2015 19:31 schreef ems. het volgende:
Zal wel een bittere oude man geweest zijn die dat soort classificaties deelt.
quote:Op maandag 23 november 2015 20:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies ja, zo'n zure zeikerd met zo'n pretentieuze punt in zijn naam.
Spiegel?quote:Op maandag 23 november 2015 20:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies ja, zo'n zure zeikerd met zo'n pretentieuze punt in zijn naam.
Zelfs ironie lijkt je volledig te ontgaan.quote:
Die is ondertussen al niet echt nieuw meer hequote:Op dinsdag 24 november 2015 11:32 schreef opreis het volgende:
Het verbaasd me dat niemand het hier over Mr. Robot like te hebben. Echt een aanrader!
Ja maar ik kan er op Fok niks over vinden, niemand die het er over heeft terwijl ik het toch een zeer behoorlijke serie vind. Misschien heeft het grote publiek hem gemist en ik had geen zin om er een topic over te maken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die is ondertussen al niet echt nieuw meer he
Ik wist dat er een topic was, kon het met de search niet vinden, maar google bracht uitkomst:quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er op Fok niks over vinden, niemand die het er over heeft terwijl ik het toch een zeer behoorlijke serie vind. Misschien heeft het grote publiek hem gemist en ik had geen zin om er een topic over te maken.
Ah dan heb ik een foutje gemaaktquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist dat er een topic was, kon het met de search niet vinden, maar google bracht uitkomst:
TV / [USA] Mr. Robot #3 - User/System/smpt_files/fsociety.dat
Ik heb ook de eerste 2 ep's nu gezien. Vette setting, goeie sfeer. Alleen wat ik echt tergend kut vind, is dat die chick en die undercover nazi Joe elkaar zo snel vertrouwen. Iedereen is in die steden op zn hoede. En zij komen elkaar tegen en direct zijn ze niet meer bij elkaar weg te slaan. Beetje geforceerd naar mijn mening.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:57 schreef JayHovah het volgende:
Over The Man in The High Castle:
http://deadline.com/2015/(...)new-york-1201636385/
http://gothamist.com/2015/11/23/nazi_mta_subway_castle.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |