En misschien gaan die Jappen nog wel met zwaarden zwaaienquote:
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
En misschien gaan die Jappen nog wel met zwaarden zwaaien
Eerst aflevering gezien, was er niet heel erg van onder de indruk. En ja, ik bedoelde inderdaad specifiek de combinatie zwaarden + politiekquote:Op donderdag 19 november 2015 23:41 schreef Japie77 het volgende:
[..]
The man in the high castle misschien?
Breaking Badquote:
Trash in z'n puurste vorm.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:39 schreef poker4lifee het volgende:
hoe is Into The Badlands?! Lijkt me 1 van de betere nieuwe series te kunnen worden
En dan bedoel je gewoon echt slecht of vermakelijke pulp?quote:
Als het het laatste is dan ben ik verkochtquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dan bedoel je gewoon echt slecht of vermakelijke pulp?
Dat was ook mijn insteek.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het het laatste is dan ben ik verkochtHeb hem al klaarstaan maar moet nog kijken.
Overigens zag ik in het nieuwe series lijstje best een paar leuke staan, scifi, zowel de wat serieuzere als de meer 'luchtige'.
Ik vond, wat ik ervan heb gezien, een beetje overkomen als een moderne Xena/Hercules. Hartstikke leuk, maar vooral als je ~15 bent. Als ik het in een woord moest beschrijven dan zou het 'kinderachtig' zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dan bedoel je gewoon echt slecht of vermakelijke pulp?
Ah het is de 20e inderdaad dan zou heel seizoen 1 online zijn. Vind het altijd lekker om alles in 1 te kijken. Zeker bij de iets meer 'complexe' series, wat The Man in the High Castle' wel is.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was ook mijn insteek.
Kreeg vandaag de melding dat The man in the High Castle eindelijk begonnen was, dus die kijk ik dit weekend eens. Verder staat the Expanse op m'n lijstje.
Zelfs toen ik al wat ouder was vond ik Xena en Hercules nog leuk hoorquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vond, wat ik ervan heb gezien, een beetje overkomen als een moderne Xena/Hercules. Hartstikke leuk, maar vooral als je ~15 bent. Als ik het in een woord moest beschrijven dan zou het 'kinderachtig' zijn.
Maar kijk vooral de eerste ep en oordeel zelf. Ik zette 'em na een tijdje af.
Spartacus vond ik relatief onlangs ook leuk, hoewel dat ook wel een beetje cheezy was.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:48 schreef Karina het volgende:
Zelfs toen ik al wat ouder was vond ik Xena en Hercules nog leuk hoorDus ik gok dat ik dit ook leuk ga vinden.
Zal ik doen. Dit soort series is altijd leuk om gewoon even tussendoor te kijken, geen moeilijk verhaal, beetje knokken dat is het meestal welquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Spartacus vond ik relatief onlangs ook leuk, hoewel dat ook wel een beetje cheezy was.Bij badlands had ik meteen het gevoel dat het niet veel zou zijn, helaas.
Maar inderdaad, gewoon kijken. Misschien zit ik er compleet naast. Laat me weten wat je ervan vindt als de serie halverwege is, allicht is het tegen die tijd interessanter
weet niet waar ik de eerste 20 min naar heb lopen kijkenquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:01 schreef minilot het volgende:
Argh, nog drie nachtjes tot de nieuwe ep van London Spy.
Ik wil kunnen bingewatchen verdorie, niet steeds een week wachten.
Breaking Bad, Mad Men, The Walking Dead (kijkcijferkanon), Better Call Saul etc. Ze doen toch echt iets goed daar de laatste jaren.quote:
Jep, ze weten series perfect uit te melken. Walgelijk. Seizoenen opsplitsen in tweeen, het budget van TWD halveren, maar wel twee keer zoveel afleveringen. De series zijn prima hoor, maar het netwerk is om van te kotsen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:01 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Breaking Bad, Mad Men, The Walking Dead (kijkcijferkanon), Better Call Saul etc. Ze doen toch echt iets goed daar de laatste jaren.
Is het een komedie?quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:11 schreef Nober het volgende:
Nu al beter dan South Park en Family Guy
Follow the Murphy family back to the 1970s, a time when you could smack your kid, smoke inside and bring a gun to the airport. From comic Bill Burr.
December, 18th 'Only on' Netflix!
https://en.wikipedia.org/wiki/F_Is_for_Family
F Is for Family (TV Series 2015– ) - IMDb
Ja die is echt goed! Tweede episode was super nice! Echt een mysterieus sfeertje.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:01 schreef minilot het volgende:
Argh, nog drie nachtjes tot de nieuwe ep van London Spy.
Ik wil kunnen bingewatchen verdorie, niet steeds een week wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |