Eigenlijk zou Shirma ook niet in de TT mogen passen, neemt teveel ruimte inquote:
Ik voelde hem aankomen vlak nadat ik op invoeren drukte jaquote:Op maandag 21 september 2015 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Shirma is toch net een paar kilo te zwaar voor haar lengte...
Ik ben de enige in Kattuk die geen drugs gebruikt. Dan is het ook lastig jezelf staande te houden.quote:Op maandag 21 september 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig niet uit Katwijk, of iets dergelijks.
Nou nou nouquote:Op maandag 21 september 2015 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Allemaal slachtoffers van Benno L.
Nee dan ben je echt wel een buitenbeentje inderdaad ja, en daarom ben je ook op FOK! beland, uiteindelijk.quote:Op maandag 21 september 2015 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben de enige in Kattuk die geen drugs gebruikt. Dan is het ook lastig jezelf staande te houden.
kan Dan Bilzerian een puntje aan zuigen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Hartstilstand op je 8ste, dan leef je pas echt hard #yolo
Daar doen ze in Katwijk niet moeilijk over.quote:
Wat was de reden?quote:Op maandag 21 september 2015 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Zelf ook een paar jaar in een pleeggezin gezeten.
Maar dat was maar een paar jaar. Maar vind het altijd moeilijk te begrijpen dat mensen hun pleegouders als echte ouders kunnen gaan zien.
Camera er op, weer een Emmyquote:Op maandag 21 september 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Neem ze dan in huis John, met 20 Eritreeërs.
Hij heeft Linda en Sjonnie al gehad , dat is meer dan genoegquote:Op maandag 21 september 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Neem ze dan in huis John, met 20 Eritreeërs.
doe ff pl0xquote:Op maandag 21 september 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
Die banner in de OP kan met de schitterende lay-out groter.
Borderline en verslavingsproblematiek van mijn moeder. Met m'n vader geen contact gehad tot m'n 18de.quote:
Er is toch geen bloedverwantschap?quote:Op maandag 21 september 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar doen ze in Katwijk niet moeilijk over.
Problemen bij je moeder, maar geen contact met je vader?quote:Op maandag 21 september 2015 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Borderline en verslavingsproblematiek van mijn moeder. Met m'n vader geen contact gehad tot m'n 18de.
Zo is dat.quote:Op maandag 21 september 2015 23:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er is toch geen bloedverwantschap?
Serieus een goed idee. Gewoon tien vluchtelingen in zo'n gouden kooi huis met Terror Jaap erbij.quote:
Ik ken iemand die zo'n moeder heeft en heb nooit begrepen dat hij niet uit huis is geplaatst.Met alle respect hoor want het is echt een hele aardige vrouw maar soms kan het niet meer.quote:Op maandag 21 september 2015 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Borderline en verslavingsproblematiek van mijn moeder. Met m'n vader geen contact gehad tot m'n 18de.
Precies. Daarom deels opgegroeid bij opa en oma, kindertehuis, pleeggezin en daarna bij mijn moeder.quote:Op maandag 21 september 2015 23:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Problemen bij je moeder, maar geen contact met je vader?
Die vluchtelingen doen er niet moeilijk over om in hun eigen kots te rollen. Dan zal Terror Jaap toch echt boven zichzelf uit moeten stijgen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Serieus een goed idee. Gewoon tien vluchtelingen in zo'n gouden kooi huis met Terror Jaap erbij.
Ja maar ja maar, dan is het onmenselijk en uitbuiting!quote:Op maandag 21 september 2015 23:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Serieus een goed idee. Gewoon tien vluchtelingen in zo'n gouden kooi huis met Terror Jaap erbij.
Ze is al zwanger.quote:Op maandag 21 september 2015 23:49 schreef Rickertman96 het volgende:
Kristie wil kinderen!!!!!!!!!
oh ze is zwanger
Van 20 big macs.quote:
Dat kan alsnog.quote:Op maandag 21 september 2015 23:50 schreef ForzaMilan het volgende:
Jammer, had haar wel willen volblaffen.
quote:Op maandag 21 september 2015 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zwanger van een kippenhok + heel veel rijst
Als ze geven verandert in overgeven was ze waarschijnlijk niet zo dik geweest.quote:Op maandag 21 september 2015 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hou van twee dingen.
Van geven en eten.
Dagenlang rondhangen in NWS-SC is niet helemaal hetzelfde als "goed terecht gekomen"quote:Op maandag 21 september 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Mijn ouders waren heroïne verslaafd, maar ik ben toch best goed terecht gekomen.
Als zij een tijdje zonder eten kon was ze nooit zo dik geweestquote:Op maandag 21 september 2015 23:51 schreef Confetti het volgende:
Wat ik me afvraag he. Kan iemand als Shirma ook langer overleven zonder eten dan anderen?
Ik vind sp3c een prima pleegvader.quote:Op maandag 21 september 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dagenlang rondhangen in NWS-SC is niet helemaal hetzelfde als "goed terecht gekomen"
Jouw meterkast heeft dezelfde afmetingen als mijn schuur?quote:Op maandag 21 september 2015 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb misschien nog een plekje in de meterkast, Shirma.
Laten we maar zeggen: onkruid vergaat niet.quote:Op maandag 21 september 2015 23:51 schreef Confetti het volgende:
Wat ik me afvraag he. Kan iemand als Shirma ook langer overleven zonder eten dan anderen?
ga je dan frituurvet aftappen ?quote:Op maandag 21 september 2015 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb misschien nog een plekje in de meterkast, Shirma.
Passen en meten.quote:Op maandag 21 september 2015 23:52 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jouw meterkast heeft dezelfde afmetingen als mijn schuur?
Alsof iemand met het inkomen van De Mol ooit op de SP of GL zou stemmen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Johnny de Mol is voor overheidsingrijpen maar is zelf medeverantwoordelijk voor het steeds verder terugtrekken van de overheid, met z'n VVD stem.
John wil een heel nieuw leger aan The Voice kandidaten drillen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:53 schreef alors het volgende:
Kinderen kunnen toch veel beter in een gezin opgroeien dat in een tehuis? John
Ik fronste mijn wenkbrauwen ook even. Wat is er mis met de participatiemaatschappij, Sjonnie?quote:Op maandag 21 september 2015 23:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Johnny de Mol is voor overheidsingrijpen maar is zelf medeverantwoordelijk voor het steeds verder terugtrekken van de overheid, met z'n VVD stem.
Dat was niet bijzonder nee, Kieft maakte al een hoop goedquote:Op maandag 21 september 2015 23:54 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Beter dan VI in ieder geval. Dat viel me een partijtje tegen.
Ze zijn er wel (en waarom niet, toch geld zat), maar alles is beter dan de VVD wat dat betreft. Al is het D'66.quote:Op maandag 21 september 2015 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof iemand met het inkomen van De Mol ooit op de SP of GL zou stemmen.
Ik zou het ook graag zien hoor sociaal betrokken rijken maar die zie je zelden.quote:Op maandag 21 september 2015 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze zijn er wel (en waarom niet, toch geld zat), maar alles is beter dan de VVD wat dat betreft. Al is het D'66.
Die beat op 43 seconden. Proost.quote:
Feestje met 666 doema,squote:Op maandag 21 september 2015 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die beat op 43 seconden. Proost.
Bram verneukt zichzelf wel. Wat een figuur.quote:Op maandag 21 september 2015 23:55 schreef ChickenMan het volgende:
Jeroen weet Bram altijd weer zo goed te verneuken.
Niks dus.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Dirk Scheringa
Peter R. de Vries
Arie Boomsma
Tim Hofman
Al je het boek niet had gelezen wel ja. Maar er is niets nieuws verteld.quote:Op maandag 21 september 2015 23:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was niet bijzonder nee, Kieft maakte al een hoop goed
eng eng eng engquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Dirk Scheringa
Peter R. de Vries
Arie Boomsma
Tim Hofman
Ik verwacht de nodige sneren naar de politieke carrière van Peter.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:59 schreef Nober het volgende:
Als Shirma dik is wie is er dan vet?
Schieringa de politiek in.
Gaat over Volkert. Enige reden dat ik kijk. Moet zeggen dat ik de gasten sinds de herstart wat vind tegenvallen. Weinig gasten waar je wat van opsteekt of iig nieuwe inzichten mee krijgt. Ik wil geïnformeerd worden.....quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
Peter R. ik sla effe over denk ik. Word een beetje moe van die kerel.
Als ik kijk naar hoe Scheringa zich verdedigde nav het DSB-schandaal, denk ik niet dat Peter iets van hem te vrezen heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik verwacht de nodige sneren naar de politieke carrière van Peter.
Dat vond ik vorig seizoen ook al een beetje eigenlijk. Al heeft Humberto denk ik wel een iets ander publiek, dat zijn meer showonderwerpen vaak.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:01 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Gaat over Volkert. Enige reden dat ik kijk. Moet zeggen dat ik de gasten sinds de herstart wat vind tegenvallen. Weinig gasten waar je wat van opsteekt of iig nieuwe inzichten mee krijgt. Ik wil geïnformeerd worden.....
Nu ik dit zeg, zou het zomaar expres kunnen zijn om Humberto wat meer te bestrijden....
Kleine delicten NPO2.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
Peter R. ik sla effe over denk ik. Word een beetje moe van die kerel.
Ik doel uiteraard op Jeroen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:01 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Als ik kijk naar hoe Scheringa zich verdedigde nav het DSB-schandaal, denk ik niet dat Peter iets van hem te vrezen heeft.
Oké, ik zie je zo.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed denk ik. Nog heel even zappen.
Weer geen finale...quote:
Ik zou het gewoon zeggen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:07 schreef KingRoland het volgende:
Ik word ook soms kwaad op Bild. Wat een ongeloo-
Ik hou me in
Topjaar 2016.quote:
of de Illuminati heeft weer toegeslagen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig was de tv niet aan het overlijden.
Ik ken hem ook niet. Schijnt een soort nielson te zijn of zo.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ken hem serieus echt niet. Waar is hij bekend van?
Ja klopt, toen zaten er ook al te veel onzin gasten bij. Maar er was altijd wel tenminste één gast waar ik in geïnteresseerd was. Nu lijken ze een extra stap te hebben genomen. Maar goed, het kan ook toeval zijn dat het net zo valt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vond ik vorig seizoen ook al een beetje eigenlijk.
Yep, geef mij maar een bord patat met biefstuk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Zodra eten meer over vormgeving gaat dan inhoud, haak ik af.
Toch is de opmaak een flink deel van de beoordeling van een gerecht. Draagt toch ij aan de ervaring.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Zodra eten meer over vormgeving gaat dan inhoud, haak ik af.
Vast wel mannen make-upquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
Welke styling-producten zou Arie allemaal gebruiken?
Ik zat een keer in het publiek en toen vroegen ze nadrukkelijk echt drie keer om de telefoon uit te zetten, blijkbaar nog steeds mensen die het niet snappenquote:
Ik schat hem niet in als iemand die informatie achter zou houden neequote:Op dinsdag 22 september 2015 23:14 schreef Paxcon het volgende:
Scheringa lijkt me een betrouwbare politicus
Met Bram erbij.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:15 schreef Martinello het volgende:
Brinkman en Scheringa, nul zetels gegarandeerd.
Brandpunt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb even gemist welke uitzending hij deze uitspraken heeft gedaan? Is dat terug te zien of moet het nog worden uitgezonden?
Zou wel interessant zijnquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:17 schreef Martinello het volgende:
Binnenkort Volkert bij College Tour.
Kwam toevallig in gesprek met Holleeder.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:17 schreef Monolith het volgende:
Ah Peter loopt 'toevallig' Holleeder tegen het lijf.
Die wil toch niks vertellen over die moord.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:17 schreef Martinello het volgende:
Binnenkort Volkert bij College Tour.
Yep, maar helaas mag dat dus niet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou wel interessant zijn
Mwoah, hij laat niets los en hangt verder een beetje het slachtoffer uit. Wordt een weinig boeiend gesprek.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou wel interessant zijn
Net zoals bij Holleeder dusquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, hij laat niets los en hangt verder een beetje het slachtoffer uit. Wordt een weinig boeiend gesprek.
Hij is meer van het zakkenvullen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:24 schreef Zipportal het volgende:
Dirk kan beter bij De Dirk vakkenvullen.
Andermans zak legen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij is meer van het zakkenvullen.
Ik kan zo even niet iemand bedenken die dat wel is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Dit kan wel lukken, deze man is niet minder betrouwbaar dan bijvoorbeeld een Henk Krol.
Nu zitten we dus onder de magische 1.2% grensquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:26 schreef Martinello het volgende:
Destijds 4% rente op de DSB-spaarrekening, dat waren nog eens tijden.
DSB was groot genoeg voor Dirk om rijk te worden, maar klein genoeg om te redden.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:26 schreef Martinello het volgende:
Destijds 4% rente op de DSB-spaarrekening, dat waren nog eens tijden.
Er is hier maar één iemand rechtvaardig en dat is Dolf.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Dit is allemaal gepikt van de Partij voor Rechtvaardigheid, Daadkracht en Vooruitgang.
Die begint ook een partij. Partij voor modebewuste gristenen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:27 schreef svann het volgende:
Wat doet Arie tussen de wannabe politici?
Zeg maar gerust onder 1%. Gaat nog een tijd komen dat je moet gaan betalen om geld op de bank te hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu zitten we dus onder de magische 1.2% grens
Trump is een idioot, maar is wel 100 keer mediagenieker dan Dirk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:27 schreef Monolith het volgende:
Scheringa zal wel denken, als het Trump lukt met meerdere faillissementen, dan moet het mij ook wel lukken.
Toch stond hij altijd achter Wilders in de media. Mannetje zonder ruggengraat.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:31 schreef Monolith het volgende:
Ik vond Hero juist altijd wel aandoenlijk. Een beetje zo'n goedzak die achter Geert aan hobbelde zonder echt mee te gaan in zijn geschreeuw.
Dat.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Een partij voor ondernemers. Dat hadden we nog niet hoor.
Tegenwoordig draait juist alles om ondernemers in de politiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |