Dat was niet bijzonder nee, Kieft maakte al een hoop goedquote:Op maandag 21 september 2015 23:54 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Beter dan VI in ieder geval. Dat viel me een partijtje tegen.
Ze zijn er wel (en waarom niet, toch geld zat), maar alles is beter dan de VVD wat dat betreft. Al is het D'66.quote:Op maandag 21 september 2015 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof iemand met het inkomen van De Mol ooit op de SP of GL zou stemmen.
Ik zou het ook graag zien hoor sociaal betrokken rijken maar die zie je zelden.quote:Op maandag 21 september 2015 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze zijn er wel (en waarom niet, toch geld zat), maar alles is beter dan de VVD wat dat betreft. Al is het D'66.
Die beat op 43 seconden. Proost.quote:
Feestje met 666 doema,squote:Op maandag 21 september 2015 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die beat op 43 seconden. Proost.
Bram verneukt zichzelf wel. Wat een figuur.quote:Op maandag 21 september 2015 23:55 schreef ChickenMan het volgende:
Jeroen weet Bram altijd weer zo goed te verneuken.
Niks dus.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Dirk Scheringa
Peter R. de Vries
Arie Boomsma
Tim Hofman
Al je het boek niet had gelezen wel ja. Maar er is niets nieuws verteld.quote:Op maandag 21 september 2015 23:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was niet bijzonder nee, Kieft maakte al een hoop goed
eng eng eng engquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Dirk Scheringa
Peter R. de Vries
Arie Boomsma
Tim Hofman
Ik verwacht de nodige sneren naar de politieke carrière van Peter.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:59 schreef Nober het volgende:
Als Shirma dik is wie is er dan vet?
Schieringa de politiek in.
Gaat over Volkert. Enige reden dat ik kijk. Moet zeggen dat ik de gasten sinds de herstart wat vind tegenvallen. Weinig gasten waar je wat van opsteekt of iig nieuwe inzichten mee krijgt. Ik wil geïnformeerd worden.....quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
Peter R. ik sla effe over denk ik. Word een beetje moe van die kerel.
Als ik kijk naar hoe Scheringa zich verdedigde nav het DSB-schandaal, denk ik niet dat Peter iets van hem te vrezen heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik verwacht de nodige sneren naar de politieke carrière van Peter.
Dat vond ik vorig seizoen ook al een beetje eigenlijk. Al heeft Humberto denk ik wel een iets ander publiek, dat zijn meer showonderwerpen vaak.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:01 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Gaat over Volkert. Enige reden dat ik kijk. Moet zeggen dat ik de gasten sinds de herstart wat vind tegenvallen. Weinig gasten waar je wat van opsteekt of iig nieuwe inzichten mee krijgt. Ik wil geïnformeerd worden.....
Nu ik dit zeg, zou het zomaar expres kunnen zijn om Humberto wat meer te bestrijden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |