Van 20 big macs.quote:
Dat kan alsnog.quote:Op maandag 21 september 2015 23:50 schreef ForzaMilan het volgende:
Jammer, had haar wel willen volblaffen.
quote:Op maandag 21 september 2015 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zwanger van een kippenhok + heel veel rijst
Als ze geven verandert in overgeven was ze waarschijnlijk niet zo dik geweest.quote:Op maandag 21 september 2015 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hou van twee dingen.
Van geven en eten.
Dagenlang rondhangen in NWS-SC is niet helemaal hetzelfde als "goed terecht gekomen"quote:Op maandag 21 september 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Mijn ouders waren heroïne verslaafd, maar ik ben toch best goed terecht gekomen.
Als zij een tijdje zonder eten kon was ze nooit zo dik geweestquote:Op maandag 21 september 2015 23:51 schreef Confetti het volgende:
Wat ik me afvraag he. Kan iemand als Shirma ook langer overleven zonder eten dan anderen?
Ik vind sp3c een prima pleegvader.quote:Op maandag 21 september 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dagenlang rondhangen in NWS-SC is niet helemaal hetzelfde als "goed terecht gekomen"
Jouw meterkast heeft dezelfde afmetingen als mijn schuur?quote:Op maandag 21 september 2015 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb misschien nog een plekje in de meterkast, Shirma.
Laten we maar zeggen: onkruid vergaat niet.quote:Op maandag 21 september 2015 23:51 schreef Confetti het volgende:
Wat ik me afvraag he. Kan iemand als Shirma ook langer overleven zonder eten dan anderen?
ga je dan frituurvet aftappen ?quote:Op maandag 21 september 2015 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb misschien nog een plekje in de meterkast, Shirma.
Passen en meten.quote:Op maandag 21 september 2015 23:52 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jouw meterkast heeft dezelfde afmetingen als mijn schuur?
Alsof iemand met het inkomen van De Mol ooit op de SP of GL zou stemmen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Johnny de Mol is voor overheidsingrijpen maar is zelf medeverantwoordelijk voor het steeds verder terugtrekken van de overheid, met z'n VVD stem.
John wil een heel nieuw leger aan The Voice kandidaten drillen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:53 schreef alors het volgende:
Kinderen kunnen toch veel beter in een gezin opgroeien dat in een tehuis? John
Ik fronste mijn wenkbrauwen ook even. Wat is er mis met de participatiemaatschappij, Sjonnie?quote:Op maandag 21 september 2015 23:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Johnny de Mol is voor overheidsingrijpen maar is zelf medeverantwoordelijk voor het steeds verder terugtrekken van de overheid, met z'n VVD stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |